en toen hield ik het niet meerquote:We bonded over a page of the old testament
..
she inhales her bible
Ik vind haar echt geweldig, die feminazi. Vooral omdat het zo'n karikatuur lijkt maar er echt vrouwen zijn die zo zijn. Vooral de reacties van Runkle en Stu op haar zijn tof. Eigenlijk is het een briljant personage.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef shiznuts het volgende:
'Who said dreams don't come true' inderdaad.
Jammer dat die femitrut weer terug gaat komen volgende epi.Hekel aan dat karakter (en aan Becca).
Sowieso heeft runkle echt een geniale kop! Zo vragend/denkend als hij kan kijken haha, prachtigquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind haar echt geweldig, die feminazi. Vooral omdat het zo'n karikatuur lijkt maar er echt vrouwen zijn die zo zijn. Vooral de reacties van Runkle en Stu op haar zijn tof. Eigenlijk is het een briljant personage.
Deed mij denken aan Little Wingquote:Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef timgrui het volgende:
Wat is het nummer op het laatst, tijdens de aftiteling?
Is niet de eerste keer dat die gebruikt in een aflevering wordt maar heb hem nooit kunnen vinden.
Weten jullie iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele aflevering zal daar niet zo lekker vallen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Die droom met Jezus zal dat nou slecht gevallen zijn in Amerika?
Nee OK ook het deel bij de ouders. Maar vooral de Jezus die van het kruis afspringt denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Die hele aflevering zal daar niet zo lekker vallen.
Nog maar 2 afleveringen.
Vergeet de fellatio nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK ook het deel bij de ouders. Maar vooral de Jezus die van het kruis afspringt denk ik.
Oh ja natuurlijk in de kerk met Hank en Faith. Ja dat ookquote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Vergeet de fellatio niet
Ze vallen óveral over.........
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk in de kerk met Hank en Faith. Ja dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |