abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5696811
Vanavond zijn we van plan om naar een parenclub te gaan.
We zijn niet echt iets van plan ofzo, het is meer nieuwsgierigheid en een andere manier van uitgaan voor ons.

Nou zijn we nog nooit in zoiets geweest en vroegen ons een beetje af hoe het nou gaat op dat soort plekken.
Zijn er gedragscodes die handig zijn om te weten.
Speciale clubs die aan te raden zijn?

Help ons eens aan wat tips en need-to-knows.

zaterdag 7 september 2002 @ 13:02:21 #2
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5697079
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.

Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.

(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )

Sanne & Michel op erotische ontdekkingsreis -
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:07:12 #3
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5697116
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
Er gaat niks boven Urk
pi_5697144
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:02 schreef Baver het volgende:
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.

Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.

(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )

Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.

Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?

zaterdag 7 september 2002 @ 13:14:38 #5
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5697166
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:11 schreef justaclone het volgende:

[..]

Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.

Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?

We weten eigenlijk niet waarom we twijfelen om er te gaan kijken zoals jullie gaan doen.

Misschien komt het door het grote verschil in reacties van mensen, de een vindt het super de ander vindt het niets.
Als we het zo eens inschatten hebben jullie de zelfde opvatting als ons maar net iets meer lef.

Dus we zijn heel benieuwd!

pi_5697167
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
Da's jammer dat het zo gelopen is, maar waar is het dan misgegaan Roscoo?
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:21:58 #7
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5697236
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Er gaat niks boven Urk
pi_5697330
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Mag ik stellen dat je dat overal kan overkomen?
Mits je beide goede afspraken maakt, elkaar daarin vertrouwt en weet van elkaar met welk idee je ergens naar toe maakt dat toch niet uit?

Misschien was je dit ook wel gewoon gebeurt als ze iemand bij een bushalte was tegengekomen of iets dergelijks.

Maarre wat was jouw ervaring van zoiets zelf, naast dat die je overkomen is?

pi_5697607
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
maar dat ze er met een ander vandoor ging heeft imho niets te maken met een parenclub, het had net zo goed in het cafe om de hoek kunnen gebeuren...
yankee charlie dinges
pi_5699458
FF klein kickje omhoog, is er niemand die een tip of iets dergelijks voor ons heeft?

We willen om 19:30 weggaan dus alle tips zijn welkom.

zaterdag 7 september 2002 @ 17:38:51 #11
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5699592
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!

We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);

Maak afspraken met elkaar over de grenzen.

Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!

pi_5699619
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:38 schreef Baver het volgende:
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!

We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);

Maak afspraken met elkaar over de grenzen.

Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!

Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.

Hebben jullie geen email of iets dergelijks dat we ons "verslag" kunnen sturen?

pi_5699649
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:

[..]

Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.

Eej. en de rest van de lurkers dan??
pi_5699664
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:45 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Eej. en de rest van de lurkers dan??

Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?

Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.

zaterdag 7 september 2002 @ 17:47:34 #15
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5699672
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:

[..]

Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast )
pi_5699683
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:46 schreef justaclone het volgende:

[..]

Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?

Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.

Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?

Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.

Wat verwacht je van zo'n avond?

pi_5699685
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:47 schreef Baver het volgende:

[..]

Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast )

Kijk daar hebben we wat aan! Had al gekeken maar ik stond eerst niks.
We zullen zeker verslag aan jullie!

Misschie als het bevalt een keertje met zijn vieren gaan? Scheelt de drempelvrees weer.

pi_5699704
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:49 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?

Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.

Wat verwacht je van zo'n avond?

We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.

Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.

pi_5699729
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:52 schreef justaclone het volgende:

[..]

We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.

Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.

Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?

(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).

pi_5699760
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:55 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?

(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).

Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?

Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?

pi_5699770
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:59 schreef justaclone het volgende:

[..]

Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?

Dat klink inderdaad erg relaxed, meer een Thermae 2000 maar dan voor jongeren
quote:
Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?
Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.
pi_5699789
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:02 schreef Pjederdy het volgende:

Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.

Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?

Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.

pi_5699815
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:04 schreef justaclone het volgende:

[..]

Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?

Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.

Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.

Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.

Laat me aub ook weten hoe je het vond!

pi_5699863
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:07 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.

Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.

Laat me aub ook weten hoe je het vond!

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.

Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?

zondag 8 september 2002 @ 02:03:43 #25
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5703740
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:14 schreef justaclone het volgende:

[..]

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.

Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?

Zo... het is nu even na 2 uur, en we zijn best wel nieuwsgierig... We kijken ernaar uit!
pi_5703951
Jammer dat ik dit topic te laat zie, had best wel wat goede tips kunnen geven als zeer regelmatige parenclub bezoeker.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_5704276
*trieste-kansloze-geilezaterdagnachtopmerking*

NEUKEH!!!

zondag 8 september 2002 @ 09:07:28 #28
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5704654
quote:
Op zondag 08 september 2002 02:30 schreef Sakura het volgende:
Jammer dat ik dit topic te laat zie, had best wel wat goede tips kunnen geven als zeer regelmatige parenclub bezoeker.
Tips zijn nog altijd welkom hoor!
  zondag 8 september 2002 @ 12:42:36 #29
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_5705947
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:14 schreef justaclone het volgende:

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen...

Slaapt nog uit, denk ik...
  zondag 8 september 2002 @ 12:50:20 #30
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5706035
Ze hebben het volgens mij prima naar hun zin gehad en slapen lekker uit als je het ons vraagt.

-->justaclone: We kijken uit naar jullie Ervaringsmail! en svp geen gekuiste versie We willen alles weten

pi_5706146
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:42 schreef Dr_Greene het volgende:

[..]

Slaapt nog uit, denk ik...

Wie zegt dat hij al terug is
pi_5706472
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:50 schreef Baver het volgende:
Ze hebben het volgens mij prima naar hun zin gehad en slapen lekker uit als je het ons vraagt.

-->justaclone: We kijken uit naar jullie Ervaringsmail! en svp geen gekuiste versie We willen alles weten

Mensen, we zijn inderdaad lekker uitgeslapen.
Wat een avond gehad, we kunnen dit iedereen aanraden die eens zijn blik vergroot op de dingen op hem/haar heen en die "drempeltjes" overdurft.

Hier het kleine verslag:

We zijn ongeveer 19:30 van huis gegaan, het was een klein uurtje rijden er naar toe.
De club zelf lag helemaal buiten het centrum en met een beetje zoeken waren we er om 20:45.
Daar aangekomen bleek het een drukte van jewelste en moesten we auto langs een hele lange weg ernaar toe parkeren.

We liepen naar de ingang en de twijfel sloeg toe, in de auto was het al die tijd stil geweest en de spanning was te snijden, wat gingen we nu in hemelsnaam doen?
Bij de ingang moesten we aanbellen en we werden binnengelaten door een alleraardigste portier. Gezien het ons eerste bezoek was moesten we ons inschrijven voor een lidmaatschap, dit om vervelende figuren buiten te houden en te registreren. Na het inschrijven konden we het bedrag pinnen, 65 euro voor ons samen, all in.
We kregen beiden een handdoek mee en er werd verteld dat we altijd nog een schone konden komen halen.

We werden door de tweede deur gelaten waar de kluisjes stonden en een tweede portier vroeg ons of we wisten hoe het verder werkte. We zeiden van niet en in sneltreinvaart legde hij alles uit, van gebruik van het (gratis) kluisje, tot het halen van drinken en eten en de huisregels die ze hanteerden.
Onwenning gingen we eens binnen kijken, we keken direct over het zwembad uit en links van ons was een kleine dansvloer met bar en loungegedeelte.
Na een korte blik op het zwembad naar de bar gegaan om drinken te halen (zit bij de prijs in) en lekker trapje naar het loungegedeelte. Hier had je een mooie blik over het dansvloertje en kon je lekker onderuit gezakt zien wie en wat er nou allemaal liep.

Nou er liep echt van alles! Van een 200 kilo zware negerin met tepelpiercings tot een kantoorpikkie met smoking aan.
Om 21:30 werd de "dresscode" nog eens omgeroepen zodat iedereen zich daaraan zou houden en zag je de eerste mensen in alleen maar lingerie of badkleding opduiken. Om 22:20 liep vrijwel iedereen "ontkleedt" en moesten wij die drempel ook maar eens nemen. Net zoals we toen we er heen reden scheten we beiden weer zeven kleuren stront. Maar je past je aan of niet en als je een leuke avond wil hebben respecteer je gewoon de regeltjes dus hebben we ons ontkleed tot op de badkleding die we eronder aanhadden. Om nog even te "acclimatiseren" in onze nieuwe outfit nog maar even wat te drinken gehaald en ons nog even teruggetrokken in het loungegedeelte, daar zat ook een stel + extra man die al alles uit de kast haalde, gewoon terwijl wij ernaast zaten.

In de ietwat afgescheide tweede ruimte met banken waren twee stellen ook al zover en gingen over op het wat meer seksuele werk. Lang hebben we er niet meer gezeten, je voelt je toch wat ongemakkelijk als je dat niet gewend bent en zijn we naar het zwembad gegaan. Daar zagen we dat zonder uitzondering iedereen naakt aan het zwemmen was en zijn we eerst even gaan zitten om moed te verzamelen dit ook te doen. Ik had al vantevoren gezegd dat ik ook naakt zou gaan zwemmen (ik had de sigaretten in mijn zwembroek en de hele avond met een natte broek lopen is ook niks.). Maar mijn vriendin wilde dit niet. Nu ze zag dat iedereen naakt was maakte dat voor haar wel moeilijker. We raakten aan de praat met een stel en zij vertelden ons ook nog eens hoe het werkte en dat je nergens bang voor hoefde te zijn. We hebben daar nog een tijdje gezeten en besloten toch te gaan zwemmen.

Tot mijn grote verbazing was mijn vriendin ook over de drempel heen en ondanks dat ze had gezegd dat ze niet zonder badkleding wilde gaan zwemmen deed ze haar bikini alsnog uit. Iedereen was naakt en ze voelde zich opgelaten als zij dat niet zou doen! Het was ook volslagen normaal daar en niemand keek er van op.
We hebben lekker een tijd in het zwembad liggen dobberen en toen we eruit gingen zaten er twee andere stellen bij ons aan tafel. Ook zei legden nogeens uit dat we ons nergens voor hoefden te schamen en dat ook zij met hetzelfde idee ernaar toe waren gekomen, gewoon een leuke avond met een topsfeer en zelf deden ze ook niet mee aan partnerruil en dat soort ongein. Gewoon lekker ff zwemmen, beetje dansen, sauna in, gewoon lekker relaxen 1 keer in de maand.

Dit terwijl bij het tafeltje achter ons een jonge meid bij haar vriend de sokken tot over zijn hoofd aan het zuigen was, niemand keek ernaar, niemand zei iets, het viel gewoon niet op. Na het praatje gingen we nog naar de bar om wat te eten te halen (ook bij de prijs in) en gingen nog even wat drinken. Ondanks dat we eigenlijk bijna niks anders gedaan hebben dan "apies kijken" en indrukken verwerken van wat we daar zagen hebben we echt een topavond gehad! Dit is niet te vergelijken met andere uitgaansgelegenheden! Mijn vriendin is niet 1 keer lastig gevallen, als ik tegen iemand anders aanbotste bij de bar kreeg ik "sorry" te horen terwijl het mijn schuld was, iedereen was hulpvaardig met tekst en uitleg en geen spoortje agressie of "bezopen gedrag" gezien of gemerkt.

Ik hoop dat ik een redelijk beeld heb kunnen vormen en mocht iemand nog vragen hebben stel ze gerust!

Oh en, laat niemand zich verblinden of intimideren door de term "parenclub" dat moet je gewoon vervangen door erotisch uitgaan, dat dekt de lading veel beter!

[Dit bericht is gewijzigd door justaclone op 08-09-2002 13:46]

pi_5706508
quote:
Op zondag 08 september 2002 02:30 schreef Sakura het volgende:
Sakura, ik had middels de searchoptie al een aantal topics van jouw zijde gezien over parenclubs.
Ik kreeg wel te horen van bezoekers die we gesproken hebben dat er best een groot verschil zit in de ene of andere club.

Welke bezoek jij eigenlijk?

zondag 8 september 2002 @ 13:35:31 #34
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_5706583
Er zit heel veel verschil in de verschillende clubs,maar qua omgaan met elkaar is het overal hetzelfde.
Iemand mag je niet zomaar lastig vallen,anders worden ze eruit gezet(en dat wil niemand).
Het is een hele relaxte manier van uitgaan en je moet doen wat je zelf wilt.
En als je relatie sterk genoeg is gaat dat door zo`n club echt niet kapot.
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
  zondag 8 september 2002 @ 17:25:36 #35
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5708849
Klinkt alsof jullie een hele leuke ontdekking gedaan hebben!

We zijn benieuwd waar jullie geweest zijn (eventueel via e-mail) en of jullie het zo goed bevallen is dat jullie op herhaling gaan?

We hebben nu ff weinig tijd maar we willen echt alles erover horen!

pi_5709280
quote:
Op zondag 08 september 2002 17:25 schreef Baver het volgende:
Klinkt alsof jullie een hele leuke ontdekking gedaan hebben!

We zijn benieuwd waar jullie geweest zijn (eventueel via e-mail) en of jullie het zo goed bevallen is dat jullie op herhaling gaan?

We hebben nu ff weinig tijd maar we willen echt alles erover horen!

Een ontdekking is het zeker, we hadden nooit verwacht dat juist een parenclub een leuke gelegenheid zou zijn om uit te gaan!

Je hoeft niks dus sex is niet aan de orde als je niet wilt. Het is gewoon net als een andere gewone club maar dan met een topsfeer en veel meer faciliteiten. Je ziet wel dingen gebeuren, maar zolang je je daar niet aan stoort is er niks aan de hand.

(probeer maar eens naar een discotheek te gaan met je vriendin en dat ze niet 1 keer lastig gevallen wordt.)

pi_5723512
Nou ff een kickje naar boven dan nog maar, ondanks dat we al geweest zijn zou ik het toch leuk vinden nog tips van meer ervaren mensen te krijgen.

Ook zou een klein overzichtje van gedragscodes wel makkelijk zijn.

maandag 9 september 2002 @ 19:53:37 #38
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_5725858
Mag ik vragen wat jullie doel is om naar een parenclub te gaan?
Is het om andere mensen te ontmoeten voor nader contact? Of om mensen te bekijken?

Mij lijkt alles eigenlijk wel leuk, maar ik weet niet of het wat voor mij/ons is.

Demon spawned wretches. You will all die.
pi_5726203
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:53 schreef WarMaster het volgende:
Mag ik vragen wat jullie doel is om naar een parenclub te gaan?
Is het om andere mensen te ontmoeten voor nader contact? Of om mensen te bekijken?

Mij lijkt alles eigenlijk wel leuk, maar ik weet niet of het wat voor mij/ons is.

We hebben geen ander doel dan gewoon een leuke avond.
We merkten beide dat we het niet prettig vonden in "normale" gelegenheden omdat mijn vriendin daar nogal vaak lastig werd gevallen ongeacht of ik er bij was of niet. De reden om dan naar een parenclub te gaan was vrij simpel, het is iets anders en je wil toch alles een keer gezien en meegemaakt hebben.

Jammergenoeg word een parenclub alleen nog maar gezien als een plaats waar mensen met een vreemde het dak eraf neuken, dit is zeker niet het geval, de meeste komen om een leuke avond te hebben en dat neuken, tsja de meeste doen het toch echt met de eigen partner en waarschijnlijk gaat 70% naar huis zonder ook maar iets seksueels uitgevoert te hebben.

Ik denk dat het gewoon een aanrader is als je uitgekeken bent op normale uitgaansgelegenheden.

pi_5739472
He Justaclone,

Mijn vriendin en ik zijn ook wel benieuwd naar je ongekuiste versie, welke club het was, etc. Kan je zoiets naar ons toe mailen? Alvast bedankt, en we zijn benieuwd
Email address staat in mijn profiel.

pi_5745911
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef justaclone het volgende:

[..]

We hebben geen ander doel dan gewoon een leuke avond.
We merkten beide dat we het niet prettig vonden in "normale" gelegenheden omdat mijn vriendin daar nogal vaak lastig werd gevallen ongeacht of ik er bij was of niet. De reden om dan naar een parenclub te gaan was vrij simpel, het is iets anders en je wil toch alles een keer gezien en meegemaakt hebben.

Jammergenoeg word een parenclub alleen nog maar gezien als een plaats waar mensen met een vreemde het dak eraf neuken, dit is zeker niet het geval, de meeste komen om een leuke avond te hebben en dat neuken, tsja de meeste doen het toch echt met de eigen partner en waarschijnlijk gaat 70% naar huis zonder ook maar iets seksueels uitgevoert te hebben.

Ik denk dat het gewoon een aanrader is als je uitgekeken bent op normale uitgaansgelegenheden.

Helaas zagen ook wij je oproepje te laat om nog te reageren, want net als Sakura bezoeken ook wij regelmatig een club.

De eerste keer was ook voor ons erg spannend en met name dan nog voor mijn vriendin. Zo te horen zijn jullie naar de club in Lelystad geweest en dat was ook waar wij onze eerste ervaring hebben opgedaan.
Het is echt een club waar iedereen komt, van jong tot oud en dik tot dun. Iedereen laat iedereen echt in zijn/haar waarde en dat maakt het daar zo relaxt.
Sommigen vinden het bezwaarlijk als er ook single mannen zijn, maar in tegenstelling tot andere clubs waar ze ook naar binen mogen, is het in Lelystad geen enkel probleem (dit in tegenstelling tot bv een club in Amsterdam of Maarssen).

Zodra je wat vaker een club gaat bezoeken en ook de verschillende zullen jullie ontdekken dat er best wel verschillen zijn tussen de clubs onderling. In sommige clubs gaat het ook meer om de 'daad' dan in andere clubs. Zo waren wij in een club op een boot waar er toch erg veel draaide om een gigantische matras waar een groot groepsfestijn bezig was en de mannen letterlijk in de rij stonden. Nu is dat niet echt wat wij zoeken en daar komen wij dus ook niet meer, maar dit is uiteraard geheel persoonlijk en wij veroordelen geen anderen die hier wel van houden.
Wij gaan voornamelijk naar Lelystad en Muiderberg. Deze clubs zijn ook best wel verschillend van elkaar. Lelystad noemen wij altijd maar een gezellige bruine kroeg met extra's, terwijl Muiderberg meer weg heeft van een disco met een hoop relax ruimtes. In Lelystad vinden wij het bv jammer dat de relax ruimtes toch iets minder zijn, terwijl in Muiderberg dit weer erg goed geregeld is. Daarentegen is Lelystad weer ontegenzeggelijk de beste op het 'natte'gedeelte.... het zwembad vinden wij errrrrggggg lekker.

Wij gaan niet elke keer naar een club puur en alleen om het 'ene', in Lelystad bv genieten we vaak van het natte gedeelte (sauna, zwembad etc.) om gewoon lekker bij te komen van een week hard werken en daarbij...... een 'gewone' sauna is duurder
Zo nu en dan komen we gewoon een stel tegen met wie het klikt en dan gebeurd er wel eens wt meer, maar dit is meer uitzondering dan regel. Wij zijn best wel kieskeurig op dit gebied en beiden moeten we het andere stel echt wel zien zitten / cq het moet echt klikken en anders gebeurd er niets.

Ik ben blij dat jullie gelukig een goede club hadden uitgekozen voor jullie eerste ervaring. Lelystad is hiervoor echt de beste club voor die je in Nederland kunt vinden, maar Muiderberg is ook echt wel een aanrader.

Mochten jullie nog iets meer willen weten dan moeten jullie het maar vragen. Naar de meeste clubs zijn wij al eens geweest en kunnen jullie dus onze ervaringen meedelen (hetgeen uiteraard niet betekend dat onz mening 'DE' mening is uiteraard).

Mochten jullie eens een keertje met ons mee willen gaan, zodat het wellicht iets minder 'eng' lijkt, dan horen we het wel. Greetz en nog heel veel plezier gewenst!

Ps o ja, misschien overbodig, maar toch wel erg belangrijk: praat met elkaar over werkelijk alles wat je beleefd, ziet en voelt mbt clubs. Dit is wel erg belangrijk.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_5771840
Hartstikke bedankt voor je verhaal Sony, misschien is het inderdaad leuk om eens met zijn vieren te gaan, dat zal veel van de "drempelvrees" wegnemen.

De club waar wij zijn geweest is inderdaad die in Lelystad, vooral het "natte gedeelte" trok ons daar naar toe. De sfeer die er hangt is inderdaad hartstikke relaxt en van alleengaande mannen hebben we inderdaad geen last gehad. Sterker nog, die waren op 1 hand te tellen. Het enige wat we niet zozeer verwacht hadden was dat het publiek vooral tussen 25 en 40 was. D.w.z. de vrouwen waren over het algemeen wel jong alleen de kerels die erbij hoorden niet. Ach het maakte verder ook niks uit, we hebben een leuke avond gehad en daar gingen we voor.

Baver, Warmaster en Strebertje, als je iets wil weten moet je het gewoon vragen, we zijn nog maar 1 keer geweest maar misschien kunnen we jullie net dat ene vertellen waardoor jullie je tegen laten houden, dat zou zonde zijn!

pi_5778225
quote:
Op donderdag 12 september 2002 17:19 schreef justaclone het volgende:
Hartstikke bedankt voor je verhaal Sony, misschien is het inderdaad leuk om eens met zijn vieren te gaan, dat zal veel van de "drempelvrees" wegnemen.

De club waar wij zijn geweest is inderdaad die in Lelystad, vooral het "natte gedeelte" trok ons daar naar toe. De sfeer die er hangt is inderdaad hartstikke relaxt en van alleengaande mannen hebben we inderdaad geen last gehad. Sterker nog, die waren op 1 hand te tellen. Het enige wat we niet zozeer verwacht hadden was dat het publiek vooral tussen 25 en 40 was. D.w.z. de vrouwen waren over het algemeen wel jong alleen de kerels die erbij hoorden niet. Ach het maakte verder ook niks uit, we hebben een leuke avond gehad en daar gingen we voor.

Baver, Warmaster en Strebertje, als je iets wil weten moet je het gewoon vragen, we zijn nog maar 1 keer geweest maar misschien kunnen we jullie net dat ene vertellen waardoor jullie je tegen laten houden, dat zou zonde zijn!

Het natte gedeelte is ook wat ons in eerste instantie erg aantrok en eigenlijk is dit nog steeds het geval. In andere clubs hebben ze ook wel een sauna en een whirlpool, maar toch niet zo uitgebreid als in Lelystad.

Op sommige avonden zijn er wel wat meer alleengaande mannen te vinden, bv op de vrijdag. Dit is meer de avond voor de gang-bang en daar dit niet echt iets is wat wij zoeken zijn wij er dan ook niet vaak te vinden op die dag. Als wij gaan, gaan we of op de donderdag of op de zaterdag.

Ook hetgeen jullie is opgevallen mbt de leeftijden is ons ook opgevallen. Op zich ervaren wij dit niet als een echt probleem daar onze eerste insteek niet de sex is maar juist genieten van bv het natte gedeelte of gewoon lekker gezellig uitgaan. In de club bij Muiderberg vindt je een wat jonger publiek.

Als jullie het een leuk idee zouden vinden om een keertje met ons samen te gaan, kun je ons het beste ff gewoon mailen (zie profiel) zodat we iets meer te weten komen over elkaar en wellicht iets kunnen afspreken. Wij zijn alweer een poosje niet meer naar een club geweest en dachten erover om op korte termijn weer eens naar Lelystad af te reizen... misschien met z’n viertjes?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_5790129
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:27 schreef justaclone het volgende:

[..]

Mensen, we zijn inderdaad lekker uitgeslapen.
Wat een avond gehad, we kunnen dit iedereen aanraden die eens zijn blik vergroot op de dingen op hem/haar heen en die "drempeltjes" overdurft.

Hier het kleine verslag:

HELEBOEL

Bedankt!!

ik geloof dat wij er ook maar eens een kijkje moeten nemen.

blijkbaar kan dat gewoon.. een kijkje..
waren er wel mensen die de hele avond kleren aanhadden of zitten we beide zwaar voor (bedekte) lul als we wel onze slip/zwembroek aanhouden ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

IK (de man uit het stel) Ben stinkend jaloers als het om andere mannen gaat (evt. oplossingen nu niet ter sprake) ik ben me hier van bewust en mijn vriendin ook.

zij is echter bi, iets wat ik kan waarderen (ook als er nooit een trio voormij in zit !!) zijn wij op onze plek in een club ?

komen er hier meiden voor tri/bi contacten zonder (die single zijn of die hun vriend/man niet overal in betrekken ??)

we beginnnen binnenkort met een Extra Vaganza On Tour erotica beurs.. kijken of dat wat is..

hoe was de leeftijds verdeling ?? wij zijn beide +/- 19

[Dit bericht is gewijzigd door ditiseenalias op 13-09-2002 20:05]

DELETED
pi_5790954
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 19:53 schreef ditiseenalias het volgende:

[..]

Bedankt!!

*ik geloof dat wij er ook maar eens een kijkje moeten nemen.*

Dat moet je zeker doen! Bij alles wat je niet weet moet je gewoon kijken of het iets voor jou is. Je komt er snel genoeg achter als dat het niet blijkt te zijn.

*blijkbaar kan dat gewoon.. een kijkje..
waren er wel mensen die de hele avond kleren aanhadden of zitten we beide zwaar voor (bedekte) lul als we wel onze slip/zwembroek aanhouden ?*

Je staat zeker niet voor lul als je je broek aan wil houden. De meesten lopen gewoon in ondergoed en zolang jij dat ook doet val je niet op. Kijk er alleen niet raar van op dat sommigen gewoon zorgeloos in hun nakie rondlopen.

*IK (de man uit het stel) Ben stinkend jaloers als het om andere mannen gaat (evt. oplossingen nu niet ter sprake) ik ben me hier van bewust en mijn vriendin ook.*

Jaloezie zal je geen last van hebben, je moet alleen wel accepteren dat iedereen "om zich heen kijkt", maar dit doet iedereen ongeacht waar ze zijn. Ik moet wel zeggen dat ik dit het minst heb ervaard in de club zelf, buiten zijn de meeste blikken zo "hongerig".

*zij is echter bi, iets wat ik kan waarderen (ook als er nooit een trio voormij in zit !!) zijn wij op onze plek in een club?*

Voor diverse contacten is er gewoon plaats. Je moet er alleen niet naar gaan zoeken want dan vind je het niet. Ook lesbisch/biseksuele kanten zijn er vertegenwoordigt. Reken gewoon nergens op en kijk gewoon eens wat voor contacten je opdoet, het kan makkelijk zijn dat er geen dame van je gading bij zit, je beslist zoiets samen dus je zal altijd kritischer zijn dan een vrijgezel.

*komen er hier meiden voor tri/bi contacten zonder (die single zijn of die hun vriend/man niet overal in betrekken ??)*

Er komen zeker wel dames die in zijn voor zoiets, sommigen zijn alleen en bij anderen is er een partner die zich elders vermaakt. Het is alleen wel zo dat er veel stellen zijn die het liefst samen aan de slag gaan met een ander stel, deze zijn makkelijk te herkennen want daar zijn ze gewoon eerlijk of ze zitten de hele avond bij elkaar om samen een ander stel te versieren.

*we beginnnen binnenkort met een Extra Vaganza On Tour erotica beurs.. kijken of dat wat is..

hoe was de leeftijds verdeling ?? wij zijn beide +/- 19*

De leeftijden liggen erg uit elkaar (kan ook van de avond afhangen), maar ligt voor de dames rond 25 en voor de heren rond de 30. Erg veel ervan merken zal je niet want eigenlijk is iedereen hetzelfde daar en er zitten zat uitschieters tussen.

Naast bovenstaande zijn er nog een aantal handige tips:

1) zeg meteen bij binnenkomst dat je nieuw bent.

2) vraag duidelijk naar de regels en voorwaarden als je deze nog niet weet of als ze onduidelijk zijn.

3) wees niet bang om mensen aan te spreken, ze zullen zich normaal gedragen en beginnen niet meteen over seks of doen geen rare voorstellen in het begin.

4) mocht je merken dat anderen er ook voor het eerst zijn, spreek ze gewoon aan, vaak kan je elkaar al een stuk wijzer maken en het zorgt voor een "gemeenschappelijk" gevoel.

5) mocht er iets gebeuren wat je niet aanstaat, meld het direct bij het personeel, deze zullen ervoor zorgen dat het direct verholpen wordt.

pi_5904293
jammer dat ik deze topic niet eerder heb gezien.
het meeste wat er vertelt wordt hier klopt wel. je hebt er mensen in alle soorten en maten met verschillende wensen/doelen.
1 ding is zonder twijfel overal en voor iedereen gelijk , je bent op zoek naar een gezellige avond zonder problemen!

Dat merk je ook aan de mensen ,iedereen is veel vriendelijker dan in een discotheek.

Fun for two is zonder twijfel een van de mooiste clubs maar naar mijn mening niet echt geschikt voor iemand die voor de eerste keer gaat.
Dit omdat het een vrij hechte club is waar iedereen elkaar zo'n beetje wel kent.

Als je voor de eerste keer gaat en je wilt de boel rustig verkennen ga dan op een avond wanneer ze alleen stellen toelaten want dat zijn toch echt de meest relaxte.

Wij hebben zelf een leuk stel leren kennen op zo'n avond en gaan daar nu ook mee om buiten de club ( zonder dat er iets gebeurt op sexueel vlak), dus je ziet alles is mogelijk.

mijn raad; leg je grenzen vast,reserveer,ga ,kijk je ogen uit en geniet.
Niemand zal je lastig vallen want nee=nee. En je bent tot niets verplicht.

Enjoy

Het leven gaat wel over rozen, je moet alleen de doorns weten te ontwijken.
pi_6117411
Fun4two, is inderdaad een van de mooiste clubs, alleen de sfeer is er zwaar klote. En niet alleen door de snuivende en geld witwassende eigenaar, maar ook door het regelmatig bezoek van hoertjes met hun klanten (De eigenaar is familie van de grootste pooier uit den haag) En ook door het discriminerende gedrag. Als je wat forser bent dan maatje fotomodel, of je bent niet zo goed ter been dat je een stok nodig hebt, wordt je gewoon geweigerd, of krijg je te horen dat je je aangepaste auto niet op het parkeer terrijn mag parkeren, maar aan de overkant op de carpoolplaats "omdat het niet staat op mijn parkeer terrijn" aldus eigenaars Laurens en Rieneke.
Kijk ook voor de lol eens op http://home.wanadoo.nl/fun4two/

[Dit bericht is gewijzigd door Sakura op 05-10-2002 02:28]

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_6117428
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 02:14 schreef Sakura het volgende:

Kijk ook voor de lol eens op www.wanadoo.nl/fun4two

Error 404
Kan je de link aanpassen?
123
pi_6117505
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 02:16 schreef K3 het volgende:

[..]

Error 404
Kan je de link aanpassen?

Done
pi_6118898
Als we toch met linkjes gaan strooien, dit is degene die wij hebben bezocht en misschien vanavond weer heen gaan: Gogonuts!
pi_6122776
Iemand ooit in de club in Oisterwijk geweest????
Geef me een pilsje en je weet dat ik met je proost
pi_6124138
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:24 schreef M-BRAIN het volgende:
Doe es naampje geven van de club en eventueel linkje.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:17:05 #53
34793 neo567
You know who
pi_6124189
Parenclub betekent gewoon neuk-club dussuh niet opkijken als je vriendin gek op iemand anders wordt terwijl ze geneukt wordt of andersom : jij gek op een ander geil wijf...
pi_6124216
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:17 schreef neo567 het volgende:
Parenclub betekent gewoon neuk-club dussuh niet opkijken als je vriendin gek op iemand anders wordt terwijl ze geneukt wordt of andersom : jij gek op een ander geil wijf...
Als je nou eerst eens de moeite neemt om er eens te gaan kijken? Daarna kan je pas zinnige posts doen hier.

(waarom ga ik er eigenlijk nog op in? )

pi_6217792
quote:
Hoeveel parenclub ervaring heb je eigenlijk?????????

Een parenclub is zeker geen neuk-club, het is een club voor paren(duhhhhhhhhh).
Zie het als erotisch uitgaan, er komen vele mensen die helemaal geen sex hebben of alleen met hun eigen partner.

Een tip, als je van plan bent sex met andere te hebben maak dan hele goede afspraken over wat wel en wat niet en spreek een stopwoord af, dat ALS er iets te ver gaat of je partner kan het toch niet aan dat het met 1 woord over is.
Ga daar nooit tegenin, ga nooit in de parenclub zelf de discussie aan over waarom mag ik niet, dat is heel pijnlijk voor een partner.

En begin rustig aan heb eerst een sex met mensen in dezelfde ruimte/beetje friemelen, ga daarna naar huis en bespreek alles(rustig zonder verwijten), is alles helemaal goed dan kan je een stapje verder gaan.

Ik heb al vele mensen de swingerswereld in zien denderen, gelijk alles erop en eraan, komen heel vaak hele ernstige problemen van.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_6219359
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 21:15 schreef erodome het volgende:

- verhaal -

Sorry dat ik je niet helemaal qoute maarre kijk eens naar mijn post hier boven, er zwerven een hele hoop pubertjes hier rond die zo allemaal een of andere therapie kunnen volgen.
Ga er maar niet serieus op in, dit gebeurt hier helaas veel te vaak.
pi_6220140
hallo dan!!
als je van plan bent om naar een pare club te gaan , ga dan naar fun 4 two ,dat is echt een super relaxte tent met leuke ,en mooie mensen!!!!!!!!!!!!!!!!
ze hebben ook een site, http://www.fun4two.nl/ kan je vast een beetje een idee krijgen hoe het er uit ziet en wat voor avonden ze hebben <<<<<<<<<let daar wel goed op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want als je voor de eerste keer daar heen gaat en je komt op zo een hardcore avond dan ben je niet zo blij denk ik ha ha
maar je hebt ook avonden waar niks verplicht is en dat is lekker drinken en eten en ja sexxxxxxxxen .
tip: praat er van te voren goed over met partner wat jullie wel en niet willen<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou veel plezier cyaaaaaaaaaaa
PARTY!!!! PARTY!!!! PARTY!!!! PARTY!!!! PARTY!!!! PARTY!!!! PARTY!!!! PARTY!!!!
pi_6247183
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 22:48 schreef kmdthefreak het volgende:
hallo dan!!
als je van plan bent om naar een pare club te gaan , ga dan naar fun 4 two ,dat is echt een super relaxte tent met leuke ,en mooie mensen!!!!!!!!!!!!!!!!
ze hebben ook een site, http://www.fun4two.nl/ kan je vast een beetje een idee krijgen hoe het er uit ziet en wat voor avonden ze hebben <<<<<<<<<let daar wel goed op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want als je voor de eerste keer daar heen gaat en je komt op zo een hardcore avond dan ben je niet zo blij denk ik ha ha
maar je hebt ook avonden waar niks verplicht is en dat is lekker drinken en eten en ja sexxxxxxxxen .
tip: praat er van te voren goed over met partner wat jullie wel en niet willen<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou veel plezier cyaaaaaaaaaaa
Sorry hoor, maar ben je blind of gewoon dom? Mensen aan te raden naar een club te gaan die ronduit discrimineert....

Wij gaan zelf regelmatig naar een club, maar zijn nog nooit in de Fun geweest en als ze dit soort brieven gaan verspreiden dan zullen wij er ook nooit komen. Niet omdat wij niet aan hun 'eisen' zouden voldoen, echter wij hebben een hekel aan dit soort praktijken. Laat iedereen gewoon lekker in z'n waarde!

zondag 13 oktober 2002 @ 12:00:16 #59
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_6255689
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:33 schreef Sony het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ben je blind of gewoon dom? Mensen aan te raden naar een club te gaan die ronduit discrimineert....

Wij gaan zelf regelmatig naar een club, maar zijn nog nooit in de Fun geweest en als ze dit soort brieven gaan verspreiden dan zullen wij er ook nooit komen. Niet omdat wij niet aan hun 'eisen' zouden voldoen, echter wij hebben een hekel aan dit soort praktijken. Laat iedereen gewoon lekker in z'n waarde!

Dat kunnen wij ook wel aardig onderstrepen, als eerste hadden we ook het idee om naar fun4two te gaan maar een kleine zoektocht op internet bracht meer negatieve vermeldingen voor deze club dan microsoft krijgt voor windows. Dit is dus niet echt een optie.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_6266829
Wat voor negatieve zaken heb je dan gelezen?
Geef me een pilsje en je weet dat ik met je proost
pi_6268771
We zijn een paar keer in club paradise geweest in Amsterdam en dat is ons wel goed bevallen.
Je kan er het beste op een zaterdag heen gaan als er alleen maar stellen zijn.
door de weeks is het er rustig , behalve op de donderdag dan is er gang bang avond .
daar kwamen we achter toen we er de tweede keer kwamen en er waren vrij veel mannen alleen .
  maandag 14 oktober 2002 @ 08:38:30 #62
17709 hollander172
pi_6270249
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:55 schreef M-BRAIN het volgende:
Wat voor negatieve zaken heb je dan gelezen?
Wat hierboven ook al ergens wordt vermeld: discriminatie op uiterlijk en leeftijd. Ze schijnen een vrij streng deurbeleid te voeren en dit valt ook direct op als je gaat zoeken naar reacties van mensen die daar geweest zijn.
Ondanks dat wij met leeftijd en uiterlijk hoogstwaarschijnlijk zo door kunnen lopen zou ik me daar niet prettig bij voelen, ik heb liever jan-met-de-pet om me heen daar voel ik me gewoon prettiger bij.
pi_6277651
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 12:00 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dat kunnen wij ook wel aardig onderstrepen, als eerste hadden we ook het idee om naar fun4two te gaan maar een kleine zoektocht op internet bracht meer negatieve vermeldingen voor deze club dan microsoft krijgt voor windows. Dit is dus niet echt een optie.

sorry, effu hoor!!!!!!!!!
als je het ergens niet mee eens bent , of als je er anders over denkt zeg dat dan even op een normale manier.!!!!!!
ik spreek naar mijn ervaring , en jij naar de jouwe .
je zou dus ook kunnen uit leggen dan waarom je het een k*t club vind , en naar welke club ik of andere dan beter kunnen gaan .
zo moeilijk is het toch niet?????????
pi_6277833
sorry Hollander , deze was niet voor jou bedoeld maar voor SONY.
pi_6280015
Ik heb ook genoeg positieve dingen over Fun4Two gehoord.. En elke tent heeft zn deurbeleid.
pi_6280927
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 19:58 schreef MoJo het volgende:
Ik heb ook genoeg positieve dingen over Fun4Two gehoord.. En elke tent heeft zn deurbeleid.
yep
  maandag 14 oktober 2002 @ 20:59:34 #67
17709 hollander172
pi_6281399
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 18:16 schreef kmdthefreak het volgende:
sorry Hollander , deze was niet voor jou bedoeld maar voor SONY.
Geeft niet ik heb getracht mijn idee te onderbouwen en ik snap SONY ook wel aardig.
Wat wij beiden (als ik ook ff namens SONY mag spreken) bedoelen is het selectieve deurbeleid wat bij fun4two gehandhaafd wordt.
De meeste clubs weigeren vrijwel niemand en fun4two doet dit wel.

Wat SONY waarschijnlijk bedoelt, net zoals wij dat bedoelen, is dat dit niet echt eerlijk is en we daar beiden niet van houden. Iedereen verdient gewoon een kans een leuke avond te hebben en ze hoeven niet "perfect" te zijn om uberhaubt binnen gelaten te worden.

pi_6300278
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 20:59 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Geeft niet ik heb getracht mijn idee te onderbouwen en ik snap SONY ook wel aardig.
Wat wij beiden (als ik ook ff namens SONY mag spreken) bedoelen is het selectieve deurbeleid wat bij fun4two gehandhaafd wordt.
De meeste clubs weigeren vrijwel niemand en fun4two doet dit wel.

Wat SONY waarschijnlijk bedoelt, net zoals wij dat bedoelen, is dat dit niet echt eerlijk is en we daar beiden niet van houden. Iedereen verdient gewoon een kans een leuke avond te hebben en ze hoeven niet "perfect" te zijn om uberhaubt binnen gelaten te worden.

In dit geval vind ik het net erg als je voor mij spreekt Hollander, want dit is inderdaad hetgeen ik ook vind.

Wij (mijn vriendin en ik dus) snappen niet waarom een club (de Fun dus) zich de beste club van Europa durft te noemen, terwijl het dit dus echt niet is.

Als je een club waar bv ook prostituees met hun klanten komen en waar men voornamelijk komt om 'mooi' te wezen de beste club noemt, dan kan ik je niet meer dan gelik geven.
Ik vind het alleen kammer dat nu de parenclubs nu eindelijk een beetje uit het verdomhoekje komen en hun 'donkere achterkamertjes' imago aan het kwijtraken zijn, er weer een club moet zijn die zich voordoet als DE club en het voorbeeld zou zijn voor vele andere clubs, terwijl zij juist de parenclubs GEEN voorbeeld zijn.

Een parenclub is gewoon een gezellige tent waar je een leuke avond kunt hebben met eventueel sex als aanvulling op die avond. Hier horen dus ook mensen te komen die niet alleen 'mooi' zijn, geld hebben of maatje 34 hebben. Als mensen bij een bar in bv Amsterdam worden geweigerd dan loopt het gelijk storm om te roepen over discriminatie, maar hier mag het blijkbaar.

Daarbij getuigt het natuurlijk ook van erg smerige praktijken als men kluisjes gaat controleren van gasten en er opeens wat wit poeder in ligt en men daarom opeens niet meer in de club mag komen.
En dan laat ik nog even buiten beschouwing het feit dat men, ondanks dat ze het toch wel erg 'slecht' van die mensen vinden, er geen politie bij geroepen word terwijl ze, als ze echt zo rechtschapen zouden zijn, dit wel zouden moeten doen. En dan kijk ik nog niet eens naar het feit dat die kluisjes op slot zijn en men dus door een ander zijn/haar spullen zit te rommelen zonder toestemming van deze persoon.

Zo, moet ik nog even door gaan met het opsommen van dit soort voorbeelden of is het plaatje wel duidelijk genoeg?

Over het deurbeleid van de clubs kunnen jullie zeggen waat jullie willen, maar nergens wordt er een dergelijk beleid gevoerd.

pi_6301003
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 08:38 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat hierboven ook al ergens wordt vermeld: discriminatie op uiterlijk en leeftijd. Ze schijnen een vrij streng deurbeleid te voeren en dit valt ook direct op als je gaat zoeken naar reacties van mensen die daar geweest zijn.
Ondanks dat wij met leeftijd en uiterlijk hoogstwaarschijnlijk zo door kunnen lopen zou ik me daar niet prettig bij voelen, ik heb liever jan-met-de-pet om me heen daar voel ik me gewoon prettiger bij.

Ik geef ze eigenlijk wel gelijk. Je kunt toch niet iedereen binnen laten. Het klinkt grof: maar een tent vol kneuzen pakt ook niet echt aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 11:17:23 #70
17709 hollander172
pi_6308089
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik geef ze eigenlijk wel gelijk. Je kunt toch niet iedereen binnen laten. Het klinkt grof: maar een tent vol kneuzen pakt ook niet echt aan.

Denk dat je dat iets genuanceerder moet zien, wat als ze jou weigeren omdat ze je een kneus vinden?
pi_6308837
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 11:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Denk dat je dat iets genuanceerder moet zien, wat als ze jou weigeren omdat ze je een kneus vinden?

Dat zou niet gebeuren maar goed. Zou het klote vinden, maar er zijn genoeg andere clubs. Toch
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 13:03:44 #72
17709 hollander172
pi_6310001
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zou niet gebeuren maar goed. Zou het klote vinden, maar er zijn genoeg andere clubs. Toch

Ach wij denken daar toch anders over. Door zo'n selectie verdwijnt onze zin compleet om exact naar die club te gaan. We zullen ongetwijfeld door die selectie komen maar ja eenmaal binnen zit je toch met een bepaald soort volk opgescheept en ik zou me daar niet prettig bij voelen.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 13:10:57 #73
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_6310145
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:24 schreef M-BRAIN het volgende:
Yup.. been there (Le Cour)
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
  woensdag 16 oktober 2002 @ 17:44:19 #74
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_6315724
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 10:24 schreef justaclone het volgende:
Als we toch met linkjes gaan strooien, dit is degene die wij hebben bezocht en misschien vanavond weer heen gaan: Gogonuts!
Owjee, dat is 5 minuten van mijn huis .... (nee, ik kwam er pas achter nadat ik verhuisd was )

Ik heb nog nooit iets negatiefs gehoord over gogonuts, het is ook nooit bezaaid met politie ofzo daar .. van vrienden heb ik ook gehoord dat er daar een gezellige sfeer is

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 17:47:14 #75
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_6315782
quote:
Als je relatie op sex gebaseerd is kan dat ja. Persoonlijk baseer ik mijn relatie liever op de persoonlijkheden etc.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_17554422
Weet iemand hoe het zit met minimum leeftijden voor clubs? Mijn vriendin is 19, maar sexueel al wel ervaren. Het lijkt haar zéker wel wat om samen eens naar een club te gaan. Hebben degenen met parenclub-ervaring hier aan- of afraders?
pi_17555393
mooiere en zeker ook spannender vrouwen op een dans feestje hoor!
"If a man can not keep pace with his companion, perhaps it is because he hears the beat of another drummer."
  zondag 7 maart 2004 @ 20:34:14 #78
37769 erodome
Zweefteef
pi_17561203
quote:
Op zondag 7 maart 2004 14:49 schreef b_polite het volgende:
Weet iemand hoe het zit met minimum leeftijden voor clubs? Mijn vriendin is 19, maar sexueel al wel ervaren. Het lijkt haar zéker wel wat om samen eens naar een club te gaan. Hebben degenen met parenclub-ervaring hier aan- of afraders?
Minimum leeftijd is 18 jaar, dus je vriendin mag er gewoon in.

Ik vind gogonuts erg leuk, organza hoor ik goede dingen over, fun4two is een belevenis
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:13:17 #79
12569 Sony
Just me!
pi_17597222
quote:
Op zondag 7 maart 2004 14:49 schreef b_polite het volgende:
Zoals Erodome ook al aangaf is haar leeftijd is het geen probleem. Mijn vriendin was net zo oud als de jouwe toen we voor het eerst gingen.

Bedenk alleen wel dat jullie toch wel echt een van de jongsten zullen zijn in de club. De meeste stellen die voor het eerst gaan zijn toch wel vanaf zo halverwege de twintig.

Aan- of afraders?
Hmm, dat ligt eraan waar jullie van houden? Hebben jullie er bv wat op tegen als er ook single mannen komen? Als dat niet zo is dan zouden wij jullie Gogonuts willen aanraden.
Dat is echt een heel relaxte club alwaar iedereen komt... dun, dik, oud, jong je noemt het maar op. Dit maakt het ook gelijk zo gezellig. Wij vergelijken Gogonuts altijd maar met een kruising tussen een bruine kroeg en een sauna.
Daarnaast zijn wij zelf ook wel erg te spreken over de Fata-Morgana. Erg mooi, inmiddels de grootste en wellicht ook wel de mooiste club van NL. Is echter zo groot dat er met gemak twee honderd stellen inpassen en nog lijkt het rustig. Deze club kan dus wellicht wat overweldigend over komen als jullie voor het eerst gaan, maar zeker wel een bezoek waard.

Een afrader voor ons is bv de showboat en Amouret. Buiten de SM avonden is de showboat voornamelijk een grote matras waar het één grote kluwen van mensen is en dat is niet iets wat wij zoeken. Amouret is op zich el aardig, maar ga dan niet op een avond waarop ook mannen alleen toegang hebben; dit is echt niet leuk dan. Mijn vriendin ging daar een keer naar het toilet en toen ze door de deur ging ben ik de mannen gaan tellen die haar achterna liepen... bij negen ben ik maar opgehouden... echt niet leuk. In de Gogo komen ook mannen alleen, maar daar heb je absoluut geen last van ze.
pi_17601072
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:13 schreef Sony het volgende:

[..]

Zoals Erodome ook al aangaf is haar leeftijd is het geen probleem. Mijn vriendin was net zo oud als de jouwe toen we voor het eerst gingen.

Bedenk alleen wel dat jullie toch wel echt een van de jongsten zullen zijn in de club. De meeste stellen die voor het eerst gaan zijn toch wel vanaf zo halverwege de twintig.

Aan- of afraders?
Hmm, dat ligt eraan waar jullie van houden? Hebben jullie er bv wat op tegen als er ook single mannen komen? Als dat niet zo is dan zouden wij jullie Gogonuts willen aanraden.
Dat is echt een heel relaxte club alwaar iedereen komt... dun, dik, oud, jong je noemt het maar op. Dit maakt het ook gelijk zo gezellig. Wij vergelijken Gogonuts altijd maar met een kruising tussen een bruine kroeg en een sauna.
Daarnaast zijn wij zelf ook wel erg te spreken over de Fata-Morgana. Erg mooi, inmiddels de grootste en wellicht ook wel de mooiste club van NL. Is echter zo groot dat er met gemak twee honderd stellen inpassen en nog lijkt het rustig. Deze club kan dus wellicht wat overweldigend over komen als jullie voor het eerst gaan, maar zeker wel een bezoek waard.

Een afrader voor ons is bv de showboat en Amouret. Buiten de SM avonden is de showboat voornamelijk een grote matras waar het één grote kluwen van mensen is en dat is niet iets wat wij zoeken. Amouret is op zich el aardig, maar ga dan niet op een avond waarop ook mannen alleen toegang hebben; dit is echt niet leuk dan. Mijn vriendin ging daar een keer naar het toilet en toen ze door de deur ging ben ik de mannen gaan tellen die haar achterna liepen... bij negen ben ik maar opgehouden... echt niet leuk. In de Gogo komen ook mannen alleen, maar daar heb je absoluut geen last van ze.
Thanx voor je duidelijke antwoord. Ik had ook al wel verw8 dat het ongeveer zo zal zijn. Zelf ben ik halverwege de 20, dus ik val minder op.....
pi_17702167
Leuk topic. Ik wil met mn vriendin ook binnenkort naar een club. Weet iemand iets leuks in de buurt van Haarlem e.o. ?

Edit: ik heb echt geen idee wat verstaan wordt onder sexy lingerie? Een lekkere strakke boxer van Calvin Klein ofzo, is dat goed? Want een string ofzo vind ik helemaal niets

[ Bericht 52% gewijzigd door acerN10 op 14-03-2004 03:22:04 ]
  zondag 14 maart 2004 @ 13:54:54 #82
17709 hollander172
pi_17707217
quote:
Op zondag 14 maart 2004 03:14 schreef acerN10 het volgende:
Leuk topic. Ik wil met mn vriendin ook binnenkort naar een club. Weet iemand iets leuks in de buurt van Haarlem e.o. ?

Edit: ik heb echt geen idee wat verstaan wordt onder sexy lingerie? Een lekkere strakke boxer van Calvin Klein ofzo, is dat goed? Want een string ofzo vind ik helemaal niets
Haarlem weet ik zo snel niks.

Dresscode is vrij simpel en een boxer van CK kan best. Leuker is het als wat anders kiest dan CK want daar lopen er wel heel veel mee. Er zijn zat lingeriezaken waar je leuke boxers kan halen, schrik alleen niet van de prijs. (35 ~ 40 euro)
  zondag 14 maart 2004 @ 15:08:09 #83
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17708609
quote:
Op zaterdag 7 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.<br>Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Heel rot voor je maar ik denk niet dat de oorspronkelijke oorzaak van jullie scheiding ten grondslag ligt aan het bezoek aan een parenclub. Er was vast al iets langer mis...
Proud Powerpauper
  zondag 14 maart 2004 @ 16:17:38 #84
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17709897
Ben er ook wel in geinteresseerd, heb eens wat rond gekeken op die websites. Zijn er toevallig ook clubs waar geen getaoeeerd gajes komt? (Nee, ik heb niks tegen tattoo's, maar op de foto's heb ik toch echt alleen maar kampvolk gezien, daar ga ik echt niet tussen staan). Maw, zijn er ook wat chiquere clubs?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_17709904
Justaclone, wat een geweldig verhaal!!
Ik zag het allemaal voor me en ik moet zeggen, het zag er wel geinig uit!
En als je dus sex met iemand/partner wil hebben dan doe je het daar gewoon ergens oid? Zijn er dan ook iets van banken oid waar je dat op kan doen?
En 65 euro all in pp vind ik echt goedkoop!!

Ik ga nu even het topic verder lezen

edit: Niet dat ik er direct heen ga als ik een vriendje zou hebben maar op deze manier klinkt het best geinig. Beter dan ik dacht iig.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lolalala op 14-03-2004 16:34:49 ]
pi_17709937
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:17 schreef Lolalala het volgende:
En als je dus sex met iemand/partner wil hebben dan doe je het daar gewoon ergens oid? Zijn er dan ook iets van banken oid waar je dat op kan doen?

Whaha, ik zie nu dat het een topic is uit 2002
  zondag 14 maart 2004 @ 18:06:17 #87
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17712303
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Lolalala het volgende:

[..]

who cares
Proud Powerpauper
  zondag 14 maart 2004 @ 18:20:15 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17712593
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:17 schreef Kamphuys het volgende:
Ben er ook wel in geinteresseerd, heb eens wat rond gekeken op die websites. Zijn er toevallig ook clubs waar geen getaoeeerd gajes komt? (Nee, ik heb niks tegen tattoo's, maar op de foto's heb ik toch echt alleen maar kampvolk gezien, daar ga ik echt niet tussen staan). Maw, zijn er ook wat chiquere clubs?
ik zou me ook eventjes in de costa brava wanen. ligt er zo'n goudbehangen man je vrouw te pompen met een zwaar rotterdams accent. terwijl je zelf met kleurspoeling anita aan de haal mag
. ik zou ook wel wat voorbeelden van minder ordinaire clubs willen zien. de interesse is er, het groepsgevoel nog niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_17714749
quote:

edit: Niet dat ik er direct heen ga als ik een vriendje zou hebben maar op deze manier klinkt het best geinig. Beter dan ik dacht iig.
Er zijn kamers aanwezig meestal, groepsbedden, allerlei plekken om sex te kunnen hebben, vaak ook wel wat plekken waar je je als stel terug kan trekken zonder visite erbij.

Ook zijn er plekken waar je geen sex mag hebben, bij de bar, in het bubbelbad, in de sauna, in evt zwembad, daar mag wel wat gedaan worden, maar geen volle sexorgie's enzo...

Het is idd goedkoop, want zo'n prijs is meestal all-in, dus met drank en eten erbij....
pi_17715855
Beter. Ik heb echt zin om eens daarnaar toe te gaan. Helaas is lelystad vrij ver weg, heb niet zo 1 2 3 een auto voor de deur
pi_17764294
wij kwamen regelmatig in de club in muiden (fata-morgana) een erg leuke en gezellige club
en enige tijd terug (goed jaar) zijn we in belgie in de Acanthus erg aan ons trekken gekomen, het is er heel anders dan in de clubs in nederland was mijn mening, de fun trekt ons al helemaal niet alleen al door de vele verhalen in de omloop.
voor de rest mensen die regelmatig een club bezoeken of het eens willen proberen, veel plezier en geniet er van, het kan de moeite waard zijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 21 maart 2004 @ 22:14:28 #92
17709 hollander172
pi_17875838
quote:

Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.
quote:
Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Lolalala het volgende:
Geinig toch? Ik heb dit topic gestart met een kloon (justaclone) maar ik viel zo snel door de mand dat ik dacht "fuck it!" dan post ik wel door onder mijn eigen nick.

Het leuke is dat dit toch nog wel redelijk actueel blijft, wij zijn al talloze malen in clubs geweest (zonder de daaraan toe te dichten acties overigens.) maar het blijft leuk dat hier een taboe op ligt.

Het vreemde vind ik dat het stigma dat op bezoekers van parenclubs gedrukt wordt nog altijd in leven wordt gehouden. Vooral de associatie met tattoos vind ik erg smakeloos. Ja er zijn mensen met een tattoo en veel goud om hun nek, who cares? Je gaat om met wie je wil en als dit nou niet jouw volk is, meng je er dan niet tussen. Er lopen zoveel interessante mensen rond dat je je hier op moet blind staren, je vraagt in een discotheek toch ook niet of je onder een shirtje mag kijken of ze niet zo'n afgrijselijke tattoo hebben?
pi_17876538
quote:
<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote:</font><hr>Op zondag 13 oktober 2002 23:55 schreef M-BRAIN het volgende:<br>Wat voor negatieve zaken heb je dan gelezen?<hr></blockquote>Wat hierboven ook al ergens wordt vermeld: discriminatie op uiterlijk en leeftijd. Ze schijnen een vrij streng deurbeleid te voeren en dit valt ook direct op als je gaat zoeken naar reacties van mensen die daar geweest zijn.<br>Ondanks dat wij met leeftijd en uiterlijk hoogstwaarschijnlijk zo door kunnen lopen zou ik me daar niet prettig bij voelen, ik heb liever jan-met-de-pet om me heen daar voel ik me gewoon prettiger bij.
Lijkt me logisch dat ze het niveau in hun zaak een beetje op peil willen houden.
pi_17879302
Hehe ik heb spannend setje voor me vriendin gekocht en voor mezelf ennuh als de stufi binnen is wordt het een ritje Lelystad :-)
  maandag 22 maart 2004 @ 00:51:03 #95
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17879422
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.
[..]

Geinig toch? Ik heb dit topic gestart met een kloon (justaclone) maar ik viel zo snel door de mand dat ik dacht "fuck it!" dan post ik wel door onder mijn eigen nick.

Het leuke is dat dit toch nog wel redelijk actueel blijft, wij zijn al talloze malen in clubs geweest (zonder de daaraan toe te dichten acties overigens.) maar het blijft leuk dat hier een taboe op ligt.

Het vreemde vind ik dat het stigma dat op bezoekers van parenclubs gedrukt wordt nog altijd in leven wordt gehouden. Vooral de associatie met tattoos vind ik erg smakeloos. Ja er zijn mensen met een tattoo en veel goud om hun nek, who cares? Je gaat om met wie je wil en als dit nou niet jouw volk is, meng je er dan niet tussen. Er lopen zoveel interessante mensen rond dat je je hier op moet blind staren, je vraagt in een discotheek toch ook niet of je onder een shirtje mag kijken of ze niet zo'n afgrijselijke tattoo hebben?
Ik heb niks tegen tattoo's, op de foto's op de websites kom ik echter alleen maar kampvolk tegen, en DAAR wil ik me niet tussen mengen.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_17881462
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:51 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen tattoo's, op de foto's op de websites kom ik echter alleen maar kampvolk tegen, en DAAR wil ik me niet tussen mengen.
Niet iedereen wil op de foto he......

De foto's die je ziet zijn van mensen die er dus vrijwillig voor kiezen om op de website te komen, dat is niet het totaalbeeld van wat er komt.

Over het algemeen genomen is er gewoon van alles wat.
  maandag 22 maart 2004 @ 17:32:44 #97
17709 hollander172
pi_17892367
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:40 schreef acerN10 het volgende:
Hehe ik heb spannend setje voor me vriendin gekocht en voor mezelf ennuh als de stufi binnen is wordt het een ritje Lelystad :-)
Veel plezier! Het zal je zeker niet tegenvallen maar maak je vantevoren geen illusies, doe het rustig aan en go with the flow.
quote:
Op maandag 22 maart 2004 09:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet iedereen wil op de foto he......

De foto's die je ziet zijn van mensen die er dus vrijwillig voor kiezen om op de website te komen, dat is niet het totaalbeeld van wat er komt.

Over het algemeen genomen is er gewoon van alles wat.
Inderdaad zijn de mensen op de foto niet het doorsnee publiek, degenen die je ziet zijn mensen die er niet mee zitten gezien te worden en trots op zichzelf en hun lichaam zijn. In dit geval hoort daar voor deze mensen ook een tattoo bij.
Verwacht niet het koffiemeisje of secretaresse van je werk op een foto terug te zien in leren outfit in een uitdagende pose. Dit soort mensen laat zich doorgaans niet op de gevoelige plaat zetten in dit soort gelegenheden.
  maandag 22 maart 2004 @ 19:07:21 #98
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17894197
Ok, daar zit wat in
  maandag 22 maart 2004 @ 22:25:18 #99
17709 hollander172
pi_17899855
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:07 schreef Kamphuys het volgende:
Ok, daar zit wat in
Wij moesten het ook zelf uitvinden en dachten er net zoals jij over, mijn vriendin werd al helemaal gek bij het idee van die "kampers" en ik moet zeggen toen we aankwamen beloofde het weinig goeds. Stond meteen zo'n breed sportschooltype voor de deur met tattoo's, we hadden gelijk gegeten en gedronken tot ie ons aanbood een rondleiding te geven. Echt een superaardige kerel die aan de deur in Lelystad staat.

Toen we eenmaal binnen waren viel het ons alleszins mee, we hebben echt leuke gesprekken gehad met stellen van alle leeftijden. (ze ruiken het gewoon dat je nieuw bent. )
Echt een topavond gehad zonder dat we ook maar iets noemenswaardigs hebben gedaan daar. We hebben vooral de aap uit de boom gekeken en af en toe kwam die portier nog eens langs om te vragen hoe het ging, om ons dingen uit te leggen of drinken te brengen. Helemaal top gewoon!
Toen we weggingen waarschuwde hij ons ook voor de politiecontroles die ze toen hadden en tekende zelfs nog een plattegrond waar we de politiecontroles konden verwachten zodat we erom heen konden rijden en niet heel veel tijd kwijt waren hieraan.

Ik had toen echt door dat je je flink kan vergissen in mensen, het maakt niet uit wie je bent en hoe je er uit ziet. Iedereen wordt gelijk behandelt zodra je daar binnen bent. Kom daar maar eens om in een gewone uitgaansgelegenheid. Ook de all-in prijs is ideaal, niet meer constant met je portemonnee leuren om drankjes te betalen. Gewoon handtasje van mijn vriendin kunnen laten staan zonder dat ie uberhaubt aangeraakt werd en bovenal naakt is iedereen gewoon hetzelfde, leeftijd, achtergrond e.d. doet er niet meer toe. Je ziet gewoon geen verschil meer en communiceert met mensen die je met kleren aan niet eens ziet staan.

Zo genoeg reclame zonder dat dat de bedoeling was, ervaar het zelf gewoon een keer en je grotendeels het bovenstaande onderstrepen denk ik.
pi_17900740
quote:

[..]

[..]

Mee??

Geinig dat je er zeg maar nog bent en dat je nog wel op mijn post kon reageren (ook al is het zo ver weg, ik dacht die is allang niet meer op fok)

Ik heb wel eens de indruk gekregen en me laten vertellen dat meiden erg gewild zijn? Zeg maar voor een man en een vrouw. "Ze zijn dolblij met je" zei men
  dinsdag 23 maart 2004 @ 17:19:56 #101
12569 Sony
Just me!
pi_17917158
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Mee??

Geinig dat je er zeg maar nog bent en dat je nog wel op mijn post kon reageren (ook al is het zo ver weg, ik dacht die is allang niet meer op fok)

Ik heb wel eens de indruk gekregen en me laten vertellen dat meiden erg gewild zijn? Zeg maar voor een man en een vrouw. "Ze zijn dolblij met je" zei men
Op zich is de uitdrukking dat vrouwen erg gewild zijn wel een beetje kort door de bocht genomen, maar in de kern is het wel waar ja, ik zou het alleen anders uitdrukken.

Veel van de vrouwen (van de stellen) die er komen zijn biseksueel (zeker niet alle hoor!) en zijn dus ook op zoek naar een andere vrouw. Ook veel mannen lijkt het leuk om eens een triootje te hebben en hebben er dus ook niets op tegen om een leuke avond met een andere vrouw erbij te hebben.

In een club is zoiets uiteraard eenvoudiger te realiseren dan in het 'gewone' uitgaansleven.
Een van de aanleidingen voor ons om ook eens te gaan was het feit dat mijn vriendin wel eens wat met een vrouw wilde proberen en daar had ik ook niets op tegen.

Je hoeft echter echt niet bang te zijn dat men gelijk met z'n allen op je afduikt of zo hoor... dat zijn zaken die zeker niet in een club gebeuren. Dus gewoon gaan als je nieuwsgierig bent en dan ontdek je vanzelf wel of het iets is voor jou of niet.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 17:45:30 #102
17709 hollander172
pi_17917721
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef Lolalala het volgende:
Mee??
Jahoor waarom niet? Naar een club gaan doe je voor gezelligheid en je weet, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
quote:
Jij komt zeker niet vaak in PTA? Ik ben nog steeds aardig actief op Fok! hoor, het verveeld nog steeds niet na al die tijd.
Enige verschil is dat ik geen kloon meer gebruik. Eerst was ik bang "ontdekt" te worden maar dit gebeurde al zo snel na het openen van dit topic dat geen kloon hier meer aan kon helpen.
Nog sterker, ik ben zelfs herkend na bezoek aan de parenclub door iemand die daar ook was. Onvoorstelbaar maar waar aangezien het voor ons toch echt ~100km rijden is. De beste man vroeg alleen of hij niet gek was en ons daar gezien had, verder niks en hij woont nog in hetzelfde dorp ook.
quote:
Zolang de rolverdeling nog zo is dat vrouwen veroverd worden en mannen moeten veroveren gaat dit inderdaad op. Dit is in het gewone (uitgaans)leven niet anders maar wees niet bang, in een club heb je veel meer privacy en de kans dat je lastig gevallen wordt is nihil. (dit kan je van een doorsnee kroeg niet zeggen. )
Verder sluit ik me aan bij de woorden van Sony.
pi_17931007
Ik ga volgend weekend met m'n vriend en een goed bevriend stel naar een parenclub (fun4two).
Wij maken van te voren met elkaar duidelijke afspraken over wat we wel en niet doen. Mijn vriend en ik doen het alleen met elkaar en niet met andere stellen, hetzelfde geldt voor het stel met wie we gaan. Omdat we met z'n vieren zijn krijgen we weinig aandacht van andere stellen en dat is wel relaxt. Wij gaan er naartoe voor de lol. Lekker eten, lekker drinken, beetje bubbelen en relaxen maar dan op een erotische manier.

Ik heb maar één probleem: wat moet ik aan?!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:54:51 #104
17709 hollander172
pi_17942160
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Twiggy het volgende:
Ik ga volgend weekend met m'n vriend en een goed bevriend stel naar een parenclub (fun4two).
Wij maken van te voren met elkaar duidelijke afspraken over wat we wel en niet doen. Mijn vriend en ik doen het alleen met elkaar en niet met andere stellen, hetzelfde geldt voor het stel met wie we gaan. Omdat we met z'n vieren zijn krijgen we weinig aandacht van andere stellen en dat is wel relaxt. Wij gaan er naartoe voor de lol. Lekker eten, lekker drinken, beetje bubbelen en relaxen maar dan op een erotische manier.

Je hebt exact het goede uitgangspunt om naar een club te gaan, lekker rustig aan doen en niks van plan zijn.

Wat je aan moet moet je natuurlijk zelf weten, in ieder geval iets waar je je prettig in voelt. (je blijft een vrouw natuurlijk.) Het hoeft ook helemaal niet echt "over the top" gewoon lekker casual dan val je ook het minste op.
Misschien is het een idee om samen met de dame van het andere stel voordat je gaat lekker te gaan winkelen voor een nieuwe outfit? Heb je nog een hoop voorpret ook.
pi_18038152
quote:

En hoe was het?
  maandag 29 maart 2004 @ 18:53:31 #106
17709 hollander172
pi_18045979
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe was het?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar........
pi_18046296
Ben met mijn vriendin ook een keer gegaan naar lang wikken en wegen en topics lezen.

De keuze was gevallen op gogonuts te lelystad. En wat een keuze......

Een superavond gehad, daarna een beetje verslaaft geraakt aan deze club. Als we even in de gelegenheid zijn gaan we weer.

Nu nog een keer een fok! meeting @ gogonuts
To be or not to be.....
  maandag 29 maart 2004 @ 19:14:15 #108
17709 hollander172
pi_18046330
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:12 schreef Michelinmannetje het volgende:
Goed idee maar we hebben dit al eerder geprobeert maar het is uiteindelijk niet gelukt.

Met "we" bedoel ik Sony, Erodome en ik. (plus de partners natuurlijk)
Kunnen we wel een keer proberen weer eigenlijk.
pi_18046463
Count us in.

Ga je er een nieuw topic voor maken

En anders doen we een minimeeting met de zojuist genoemde stellen
To be or not to be.....
  maandag 29 maart 2004 @ 19:49:32 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18047169
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:12 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ben met mijn vriendin ook een keer gegaan naar lang wikken en wegen en topics lezen.

De keuze was gevallen op gogonuts te lelystad. En wat een keuze......

Een superavond gehad, daarna een beetje verslaaft geraakt aan deze club. Als we even in de gelegenheid zijn gaan we weer.

klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_18058094
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe was het?
We moeten nog.
Met volgend weekend bedoelde ik a.s. vrijdag.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:01:28 #112
17709 hollander172
pi_18060603
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?
Ik begrijp je verhaal voor geen meter als ik eerlijk ben, wat wil je precies weten?

Je wil naar een soort hockeyclub waar ze aan partnerruil doen?
pi_18061153
Volgens mij is zoalshetis bang om een 'bepaald soort' mensen tegen te komen, maar eigenlijk geen idee heeft wat dat is. Hij wil naar een club waar 'dat soort mensen' niet komt maar vergeet dat als hij naar zo'n club gaat zelf bij 'dat soort mensen' hoort.

Kortom, dom gelul dat is gebasseerd op vooroordelen en aannames. Ik zou gewoon niet gaan als ik zoalshetis was.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:48:30 #114
37769 erodome
Zweefteef
pi_18061538
Zoalshetis...

In een parenclub komt vanalles en nog wat, er zijn hoog opgeleide mensen en er zijn mensen vanuit de laagste klasse's, alles loopt door elkaar en iedereen is gelijkwaardig aan elkaar, dat maakt het juist zo mooi, arm/rijk, dik/dun, slim/dom, knap/minder knap, het is er allemaal te vinden.

Gogonuts was vroeger een sauna complex, daar heeft het de naam aan over gehouden.
De club heeft dan ook een uitgebreidt nat gedeelte met een zwembad, een groot bubbelbad buiten, een turks stoombad en een gewone sauna.

Van te voren maak je je altijd druk, toen ik voor het eerst ging had ik ook zoiets van of mijn god waar ga ik nu weer verzeilt raken, het zal toch geen aso zooitje zijn zodat ik me daar de hele tijd zit af te vragen waarom ik hier in godensnaam aan begonnen ben, maar het was hartstikke leuk....

Je moet gewoon gaan, dan maak je het mee en weet je wat het is, is het niet wat je gedacht had, ach nou ja, geen man overboord en is het leuk, hartstikke mooi toch?
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:52:48 #115
12569 Sony
Just me!
pi_18065604
Gogonuts is denk ik een van de weinige clubs waar werkelijk iedereen komt... dus van dik tot dun, van jong tot oud, van johnnies en anita's (no offense meant!) tot George en Christina's (hmm, klinkt niet echt bekakt, maar wist ff zo gauw niets anders ).

Hierdoor is het altijd een gezellige club waar veel kan, maar niets gebeurd wat je niet wil. Ook is het de enige club die wiij kennen waar nooit geen problemen met single heren zijn.

Onze tip voor de eerste keer: laat alle gedachten varen, ga er gewoon heen en laat het over je heen komen!

[edit] oh ja, betreffende de meeting.... helaas kwam er van allerlei kanten de vorige keer wat tussen, maar indien er een nieuwe datum komt: count us in!
Laten we dan wat langer van tevoren plannen, dan is het voor iedereen wellicht wat eenvoudiger in te plannen.
pi_18065825
bel gewoon eens een parenclub!
In die bewuste tak van busiiness is discretie geboden.
Ik denk dat zij je nog het beste kunnen uitleggen wat de ins en outs zijn
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:12:34 #117
17709 hollander172
pi_18067161
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:05 schreef Slabberdewatski het volgende:
bel gewoon eens een parenclub!
In die bewuste tak van busiiness is discretie geboden.
Ik denk dat zij je nog het beste kunnen uitleggen wat de ins en outs zijn
Gewoon een keer gaan, ik snap dat de drempel wat hoger ligt dan bij andere uitgaansgelegenheden maar dit is toch de manier om het te ervaren. Vind je het niks dan ga je gewoon weer. Zorg wel dat je vroeg aanwezig bent want dan kan je een beetje "wennen" mocht dat nodig zijn. Als je net komt voordat de dresscode ingaat dan zal je je niet goed op je gemak en erg bekeken voelen.

Voor het geld hoef je het niet te laten, hoevaak eindigen mensen niet in bijvoorbeeld een kroeg waar ze vaak nog meer uitgeven en ineens het idee hebben: "wat doe ik hier in godsnaam?"

Als je je overigens niet tussen een bepaald soort publiek wil mengen zou ik zoalshetis willen adviseren de rest van zijn leven binnen te blijven en alles thuis te laten bezorgen, zo ontkom je er misschien wel aan. Als je wel af en toe naar buiten gaat, kijk om je heen en je ziet het gemiddelde van wat er in een parenclub ook rondloopt.
  woensdag 31 maart 2004 @ 00:29:30 #118
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_18075647
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik ben het niet 100% met je eens maar in sommige punten kan ik me wel vinden ja.
pi_18267559
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 10:46 schreef Twiggy het volgende:

[..]

We moeten nog.
Met volgend weekend bedoelde ik a.s. vrijdag.
En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?
pi_18322252
Goh, dat klinkt allemaal wel heel goed. We hebben het er wel eens over gehad, maar we zijn nog nooit concreet op zoek gegaan naar een leuke club. Die club in Lelystad lijkt mij wel wat (ook nog bereisbaar; 1,5 uur). Heeft iemand nog een tip van een club wat meer in het noorden?
katala
  zondag 11 april 2004 @ 19:32:08 #121
17709 hollander172
pi_18351460
quote:
Op donderdag 8 april 2004 08:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?
Ik vraag me ook af hoe hun eerste bezoek is geweest, leef je nog?
  zondag 18 april 2004 @ 19:52:46 #122
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18520792
Twiggy???
Love is in the air...
pi_18522394
quote:

[..]

Kreeg wel te horen van een stel dat er loting gedaan zou worden? Ze blijken een "overschot" aan leden te hebben.
WIj zelf komen er niet zo vaak meer ivm tijdgebrek we bezoeken heel af en toe andere feesten
  maandag 31 mei 2004 @ 01:00:36 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19526559
Letterman (uit gesloten topic):
quote:
Ik ben benieuwt of hier mensen "rondhangen" met 1 of meerder ervaringen met een parenclub bezoek. In mijn beleving lopen daar vn lelijke vunzige mensen rond. Omdat ik met mijn vriendin toch wel eens langs wil effe hier checken!
pi_19527353
quote:

niets
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:08:20 #126
12569 Sony
Just me!
pi_19560905
quote:
Op maandag 31 mei 2004 01:00 schreef Aventura het volgende:
Letterman (uit gesloten topic):
[..]
Nou, ik denk dat dit topic idd wel je de antwoorden kan bezorgen die je zoekt Letterman. Laa maar horen indien je echter toch nog vragen hebt.
pi_19561862
Ik vraag me toch ook af hoe het werkt, is het namelijk niet zo dat er heel veel van die single mannen zijn die gewoon uit zijn op sex? En dan, gaat het om de nieuwe mensen die je daar tegenkomt, of ga je vaak met iemand van tevoren en blijf je daarbij?
Wanneer een brug open is, kan je er niet overheen fietsen/lopen. Dicht is het andersom. Moet dat niet anders zijn? ;)
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:50:49 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_19562016
Ligt eraan naar welke club je gaat, vele hebben een verbod op alleenstande mannen, de andere hebben meestal een max aan alleenstaande mannen.

Daarbij is het zo dat er wel strenge regels zijn, in parenclubs bepalen de vrouwen hoe of wat(beterrrrrrrrrrrr ), een man die te handtastelijk is wordt eruit gezet, je moet respect tonen voor de dames...

En hoe het gaat als je mensen tegenkomt die je leuk vind?
Zoals je zelf wil, wil jij lekker alleen maar een avondje uitgaan, no prob....
Wil jij de hele avond bij een stel blijven hangen, no prob....
Wil je lekker wisselen, no prob...
pi_19562183
Ok, allemaal erg relaxed dus. Maar wat voor soort publiek komt erop af? Jonge mensen of alleen "oude" mensen? Ik probeer hier niemand mee te beledigen btw

[ Bericht 65% gewijzigd door jokr op 01-06-2004 15:03:56 ]
Wanneer een brug open is, kan je er niet overheen fietsen/lopen. Dicht is het andersom. Moet dat niet anders zijn? ;)
pi_19562636
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef jokr het volgende:
Ok, allemaal erg relaxed dus. Maar wat voor soort publiek komt erop af? Jonge mensen of alleen "oude" mensen? Ik probeer hier niemand mee te beledigen btw
toen ik er was ( en het was erg cool en geil) varieerde de leeftijd van begin 30 tot eind 50 schat ik.
pi_19564004
quote:

[..]

Wij kwamen zonder enige problemen binnen. Het klopt wel dat binnen voornamelijk goed uitziende, verzorgde, relatief jonge mensen waren. Ik vond dit eerlijk gezegd erg prettig, ik voelde wel thuis tussen het publiek. Noem me discriminerend maar ik vond het erg prettig dat er geen oude uitgezakte kerels en dames waren.

Wij hebben er iig een leuke avond gehad.
  woensdag 2 juni 2004 @ 06:54:28 #132
45120 virtual250
ja altijd :-)))))
pi_19579866
ik ben 2 weken geleden ook in fun4two geweest voor het eerst en eerlijk gezegd vond ik het best wel ok daar, heb geen enkel probleem gehad met het deurbeleid en we zijn meteen lid geworden, ik vond het daar erg verzorgd en schoon, ze hadden alles goed voor elkaar en we hebben daar een hele leuke avond gehad en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:56:50 #133
96261 Hotnights
Erotiek en meer...
pi_19593487
Tipje voor als je in de buurt van rucphen woont...

Op vrijdag 18 juni hebben we voor alle bezoekers van www.hotnights.nl (alleen paren), die de drempel van Mystique niet goed durven te nemen en dus nog nooit in onze stijlvolle ero ambiance geweest zijn, een speciaal en ongedwongen KENNISMAKINGS UUR van 21.00-22.00 u.
Kom lekker op je gemak rondneuzen en dat op een geheel vrijblijvende, discrete en kosteloze manier. Bevalt het een en ander niet, kan men zonder kosten voor 22.00 uur weer vertrekken.
Blijft men, dan bedraagt de all inclusif entreeprijs 75 euro. Daarnaast profiteert U ook nog eens van onze fantastische WELKOMSTAANBIEDING. Bij inschrijving voor lidmaatschap, (=verplicht als men besluit te blijven) voor slechts 25 Euro, ontvangt U een GRATIS entreebewijs voor een volgende vrijdag of zondag.

Kom voor een uitgebreide kennismaking en rondleiding en stel alle vragen die maar denkbaar zijn; vragende mensen worden bij ons geholpen.
Drink gezellig wat aan onze bar en voel je tot niets verplicht. Beleef de sensatie van Mystique en stap in de wereld van compleet erotisch uitgaan op niveau.

Neem maar van ons aan, dat je er beslist geen spijt van krijgt. Jullie zijn van harte welkom en maak eenvoudig en relaxt je opwachting in Mystique: stijlvol, gezellig en opwindend spannend.....
Nieuw in nederland!!! Wij hebben ze...
ViCon
Het vibrerende condoom!
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:59:41 #134
84009 girllover
You had me at hello
pi_19593571
quote:
Op zaterdag 7 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Hoe ben je haar dan kwijtgeraakt?
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:01:21 #135
84009 girllover
You had me at hello
pi_19593609
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:45 schreef jokr het volgende:
Ik vraag me toch ook af hoe het werkt, is het namelijk niet zo dat er heel veel van die single mannen zijn die gewoon uit zijn op sex?
Waar denk je dat die andere mensen op uit zijn dan?
pi_19601012
Bij fun4two komen op zaterdag de jongere mensen zeg maar, en dan bedoel ik dat het merendeel 20-35 is.

Vooral op zondag een ouder publiek.
pi_19674254
Wij gaan weleens naar fun4two en bevalt ons prima. Zaterdag inderdaad wat jongere mensen. Vrijdag en zondag gemengd publiek. Gewoon zelf uitproberen wat jullie de leukste avond vinden. Succes
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:38:03 #138
17709 hollander172
pi_21202730
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef girllover het volgende:

[..]

Waar denk je dat die andere mensen op uit zijn dan?
een leuke avond?

Hoe je deze invult moet ieder voor zich uit maken.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:01:57 #139
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21203341
intressant topic dit,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:18:52 #140
17709 hollander172
pi_21206881
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
intressant topic dit,
Had het zo snel niet eens gezien.

Topic is wel van 2002 he? Of wil je met raus een keertje gaan?
  maandag 6 september 2004 @ 19:03:24 #141
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_21787870
Dit hele topic heeft me wel erg nieuwsgierig gemaakt naar zo'n club... Zijn er nog meer mensen met ervaringen?
Love is in the air...
pi_21795567
jja ben ook wel erg benieuwd! met vriendin en ik willen misschien ook weleens wat anders!
zie veel positieve ervaringen over gogonuts, alleen werk in lelystad, zit niet echt te wachten op een vrouw, die ik smiddags wat heb verkocht en dat ik haar dan savonds lig te n.....!
pi_21795880
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:25 schreef nbhardstyle het volgende:
jja ben ook wel erg benieuwd! met vriendin en ik willen misschien ook weleens wat anders!
zie veel positieve ervaringen over gogonuts, alleen werk in lelystad, zit niet echt te wachten op een vrouw, die ik smiddags wat heb verkocht en dat ik haar dan savonds lig te n.....!
En datzelfde denkt de vrouw uit lelystad ook, en daarom liggen jullie samen in muiden te n...

Oftewel, ik zou me daar niet veel van aantrekken, hooguit denken dat je dezelfde hobby hebt indien je elkaar herkent (wie zegt dat je dan immers verder moet gaan, als je elkaar zo goed ligt om te n.... dan kan dat zowel in lelystad wel als in muiden, of waar dan ook)
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:07:52 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21810527
quote:
Tof en spontaan van je, wanneer gaan we maat?
  woensdag 8 september 2004 @ 18:04:06 #145
17709 hollander172
pi_21823695
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tof en spontaan van je, wanneer gaan we maat?
Maken we er een officiele meet van?
  woensdag 8 september 2004 @ 18:16:10 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 9 september 2004 @ 08:52:52 #147
17709 hollander172
pi_21832947
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
Huur de zaak maar af ..
Ff datumpje prikken.
Doet OPM de poll weer?

Leer is niet verplicht overigens, anders sluiten we degene met textielpakken weer buiten.
  donderdag 9 september 2004 @ 11:58:58 #148
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21835678
Hmmmm tijd om de "stapstring" maar weer eens uit de kast te halen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 9 september 2004 @ 14:45:17 #149
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_21839183
Dit topic is al 2 jaar oud
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 9 september 2004 @ 14:57:07 #150
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21839418
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef Robertje het volgende:
Dus? Prostitutie is het oudste beroep ter wereld maar ook nog niet achterhaald.
Om maar een voorbeeld te geven .. heeft met dit topic niets te maken.
  donderdag 9 september 2004 @ 16:15:12 #151
38154 dutchroy
Live and let Die
pi_21840836
we zijn nu al een paar keer naar de Fata morgana geweest en kan eerlijk zeggen dat het een avond is om niet te vergeten.
in al die keren dat we zijn geweest nog nooit een slechte ervaring meegemaakt.
en het klopt dat de vrouwen de baas zijn , en als die Nee zeggen dan is dat ook nee.(zelf nog niet meegemaakt ;-) )

mocht er nog iemand wat willen weten vraag het maar

R & T
  donderdag 9 september 2004 @ 17:46:27 #152
17709 hollander172
pi_21842506
quote:
Op donderdag 9 september 2004 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmmmm tijd om de "stapstring" maar weer eens uit de kast te halen
Oeh gezellie, trek ik me boxer met tijgerprint voor de gelegenheid weer eens aan.
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef Robertje het volgende:
Ja en? De TS post nog gezellig mee hoor.
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dus? Prostitutie is het oudste beroep ter wereld maar ook nog niet achterhaald.
Om maar een voorbeeld te geven .. heeft met dit topic niets te maken.
Sex an sich is nog veel ouder.

Tijdloos onderwerp Robertje.

Maar wie gaat nou de poll voor een datum maken? Jesse zie ik nooit in SEX dus iemand zal hem even wakker moeten schudden.
pi_22337010
Ik ga morgen avond samen met m'n meisje waarschijnlijk voor de eerste keer naar een parenclub... best wel heel erg benieuwd eigelijk. Na veel lezen over ervaringen hebben we besloten om naar Fun4Two te gaan (ziet er het mooiste uit en op zaterdag avond iets jonger publiek, aangezien ik en m'n vriendin met 20 jaar toch nog best jong zijn).

Ik denk dat het wel zo netjes is, na het vele lurken, om hier mijn bevindingen dan te posten Dus ik dacht ik vraag ff of er hier misschien FOK!ers zitten die morgen avond ook gaan en ons misschien een beetje wegwijs kunnen maken
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:52:54 #154
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_22340403
post effe een pic van jullie beide, dan weet ik of ik je gezien heb (en of we dan geneukt hebben) ;-)
pi_22365824
Ik wil best naar een parenclub maar in iedergeval niet met mijn vriendin.

Ik zou eigenlijk een vriendin moeten hebben die het ook wil leuk vindt om een keer mee te maken maar waar ik niet seksueel tot aangetrokken ben(of juist wel, dan is plezier die avond gegarandeerd)

Ik zou het in ieder geval nooit met mijn vriendin doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22368611
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil best naar een parenclub maar in iedergeval niet met mijn vriendin.

Ik zou eigenlijk een vriendin moeten hebben die het ook wil leuk vindt om een keer mee te maken maar waar ik niet seksueel tot aangetrokken ben(of juist wel, dan is plezier die avond gegarandeerd)

Ik zou het in ieder geval nooit met mijn vriendin doen
Waarom niet? Omdat je niet wilt dat je vriendin een andere vent gaat apeln? En waarom jij wel? zodat jij je leuter in een andere meid kan hangen?

Sjonge, wat ben jij een egoïst zeg
Het is wat.......
pi_22372638
Wie zegt dat ik mijn leuter in een ander ga hangen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 3 oktober 2004 @ 14:39:12 #158
17709 hollander172
pi_22372812
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zegt dat ik mijn leuter in een ander ga hangen?
Dat impliceer je zelf met bovenstaande uitspraak of lijkt het je leuk met een goede vriendin te gaan en rukkend toe te kijken terwijl ze gesandwitched wordt?

Waarom zou je overigens niet met je vriendin gaan? Bang dat ze het ook leuk vindt?
pi_22376763
Helaas zaterdag toch niet geweest

Vriendinnetje werd een dag eerder dan verwacht ongesteld... ze was helemaal in tranen...

Dus volgende keer maar weer proberen
pi_22380414
quote:
Dat impliceer je zelf met bovenstaande uitspraak of lijkt het je leuk met een goede vriendin te gaan en rukkend toe te kijken terwijl ze gesandwitched wordt?
Ik wil het gewoon een keer meemaken en er zijn wel een hoop dingen meer die ik wil meemaken maar die ik niet wil meemaken met mijn vriendin
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:02:31 #161
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22380991
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het gewoon een keer meemaken en er zijn wel een hoop dingen meer die ik wil meemaken maar die ik niet wil meemaken met mijn vriendin
Ik snap dat niet .. leg eens uit ..jij wil genieten of bent nieuwsgierig maar je hebt liever je vriendin er niet bij?

En alles wat daar wel of niet gebeurt is uit vrije wil .. daar is ze nog altijd zelf bij.
Als zij er geen zin in heeft om iets met een ander te doen dan gebeurt het ook niet.
pi_22381645
quote:
En alles wat daar wel of niet gebeurt is uit vrije wil .. daar is ze nog altijd zelf bij.
Als zij er geen zin in heeft om iets met een ander te doen dan gebeurt het ook niet.
Het wordt pas een probleem als ze wel zin heeft

Maar jij vindt het wel lekker als allerlei vieze mannen geilend naar je vriendin zitten te kijken?
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:28:19 #163
37769 erodome
Zweefteef
pi_22381682
Ach jij vind het blijkbaar ook niet erg om als vieze man geilend naar andermans vrouwen te kijken....
Meten met 2 maten noemen we dat....

Je bent duidelijk nog nooit in een parenclub geweest....
pi_22381824
wie zegt dat ik om te geilen op andere meiden naar een parenclub ga? Ik zou het alleen niet willen dat mijn vriendin als lustobject gezien kan worden. Jij wel misschien met je vriend en dan verschillen we duidelijk van mening.

Ik ga wel met mijn vriendin naar een sauna, en misschien is dat wel niet veel anders maar zo ervaar ik het in ieder geval niet.
pi_22381851
quote:
apart
ze laten wel minderjarigen door (ik)
+ ik heb toch best wel verschillende mensen gezien en ze waren echt niet allemaal even mooi.
Overigens die wanadoo link doet t nog steeds niet bij mij
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:36:54 #166
37769 erodome
Zweefteef
pi_22381962
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wie zegt dat ik om te geilen op andere meiden naar een parenclub ga? Ik zou het alleen niet willen dat mijn vriendin als lustobject gezien kan worden. Jij wel misschien met je vriend en dan verschillen we duidelijk van mening.

Ik ga wel met mijn vriendin naar een sauna, en misschien is dat wel niet veel anders maar zo ervaar ik het in ieder geval niet.
Wat ga je daar dan doen, kaarten ofzo??????

Lieverd, ook in het gewone leven wordt er op je vriendin gegeilt, als je uitgaat, als je gewoon rondloopt, op allerlei momenten, dat is niet erger als je in een parenclub rondloopt, ze staan daar niet in de rij om je vriendin te bespringen, de kans is enorm dat ze in een parenclub heel wat meer respect krijgt dan in de eerste de beste disco....
pi_22382054
Wie weet, ik kan er niet over oordelen.

Ik ga in ieder geval niet met mijn vriendin naar een parenclub toe en ik zou wel gaan als een (goede) vriendin net als ik nieuwsschierig zou zijn.
  zondag 3 oktober 2004 @ 21:45:13 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_22382209
Geloof me op mijn woord, dat kan je ook gewoon met je eigen vriendin doen zonder dat je bang hoeft te zijn dat de halve parenclub om haar heen staat te geilen....
pi_22382351
Ik doe het toch niet.

Ga je mee de laatste week van oktober of de eerste van november? Dan mag je me dat laten zien
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:29:35 #170
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22383407
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het wordt pas een probleem als ze wel zin heeft

Maar jij vindt het wel lekker als allerlei vieze mannen geilend naar je vriendin zitten te kijken?
Waarom moeten dat gelijk weer vieze mannen zijn .. Ze hebben ook douches enzo.

En iemand mag toch besten denken: dat is een lekker ding ..
Dat doe jij ook bij andere vrouwen.

Normale zaak verder.

En juist in een parenclub zal je minder worden aangestaard dan in een gemiddelde discotheek of bar.

Maar misschien moet je als je je er zo druk over maakt maar een sluier kopen o.i.d..
Want waar leg je de grens als iemand naar je vriendin kijkt in het dagelijks leven?

Volgens mij zijn mannen of vrouwen hier gelijk qua lusten en lasten..
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:31:27 #171
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22383458
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je mee de laatste week van oktober of de eerste van november? Dan mag je me dat laten zien
In iemands anders ogen zou je nu dus een vieze man kunnen zijn.
pi_22383587
quote:
Want waar leg je de grens als iemand naar je vriendin kijkt in het dagelijks leven?
Kijken en praten mag, aanraken niet
quote:
In iemands anders ogen zou je nu dus een vieze man kunnen zijn.
Zal best
  zondag 3 oktober 2004 @ 22:45:39 #173
102151 Lompie
Of niet dan?!
pi_22383824
Ik zou ook niet gaan met mijn vriend. Ik zou wel gaan (als ik vrijgezel was) met een 'losse' vriend. Ik ben nu eenmaal een beetje jaloers dus met mijn vriend , ? Nee!
pi_22384680
Ik heb me speciaal voor deze draad maar eens geregistreerd, ik lees al een paar jaar mee maar het moest maar eens

Wat me elke keer opvalt, zowel in het echte leven als hier veel onbegrip is over dit onderwerp.
Raar is het niet want als iemand die het nooit gedaan heeft kan je het je ook niet voorstellen.

Ik ben 3 weken geleden voor het eerst naar een parenclub geweest, de fun4two. Wat is daar aantrof is mijn bevattingsvermogen ver te boven gegaan
Het is een klasse tent waar alles super geregeld is. Superschoon en vriendelijke (en knappe) mensen.
JA, je wordt bekeken en JA mensen kijken naar jou. NEE wij zijn niet met andere mensen naar bed geweest.Alles kan wat je wil en niets hoeft.

De ervaring heeft ons leven echt wel veranderd, we staan zelf verzekerder in het leven en we gaan het zeker vaker doen. Het is alleen jammer dat het voornoemde onbegrip er voor zorgt dat je er niet openlijk over kan praten :/

@ DutchRoy:
We hebben schijnbaar een paar intresses gelijk en we zijn vandezelfde geboortedatum

[ Bericht 5% gewijzigd door FreeFun op 03-10-2004 23:46:14 ]
pi_22385007
Hier wel naar het blijkt
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:17:21 #176
17709 hollander172
pi_22390084
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef FreeFun het volgende:
Ik heb me speciaal voor deze draad maar eens geregistreerd, ik lees al een paar jaar mee maar het moest maar eens
Ik voel me vereerd.
quote:
De ervaring heeft ons leven echt wel veranderd, we staan zelf verzekerder in het leven en we gaan het zeker vaker doen. Het is alleen jammer dat het voornoemde onbegrip er voor zorgt dat je er niet openlijk over kan praten :/
Het heeft ons leven ook behoorlijk veranderd, raar wat een bezoekje voor je kan doen.

Ik gebruik deze thread gewoon maar ik weet zeker dat bepaalde mensen om ons heen er van af weten door mijn uitlatingen hier. Ze durven er volgens mij gewoon niks over te zeggen.
pi_22402822
Toch wel heel grappig dat bijna iedereen die werkelijk een keer naar een parenclub geweest is het een geweldige ervaring vondt

* Monkster heeft echt heel veel zin om te gaan
pi_22425497
Gewoon doen, maar zonder verwachtingen, kan het ook niet tegenvallen
pi_22427924
er wordt een hoop geluld over gaan / niet gaan / kleding etc... Maar hoe zit het nou met het seksen? Is het lekker, hoe is het om je parter door een ander genomen te zien worden. ZIjn er lekkere vrouwen? etc.. Ik neem aan dat er niet gejokerd en gerikt wordt!
pi_22428106
Ja het is lekker

Hoe is het om je partner bezig te zien met een ander?
Als je het goed doet, dus geen enkele twijvel hebt, heel erg geil om te zien hoe hij geniet...
Ik vind dat echt lekker om te zien, soms liggen we naast elkaar bezig te zijn met iemand anders en kijken we elkaar aan, geen woorden meer nodig, geweldig gewoon...

Ja er zijn lekkere vrouwen en mannen en er zijn mindere vrouwen en mannen, vanalles en nog wat.

Maar overschat de hoeveelheid sex die ze in parenclubs hebben niet, er gaan ook best redelijk wat stellen heen om gewoon uit te gaan in een erotische ambiance zonder gelijk met andere wat te willen...
Ook vind niet ieder stel altijd een ander geschikt stel, of die avond wil je alleen maar wat plagen en niet echt sexen...
pi_22440553
quote:
Als je het goed doet, dus geen enkele twijvel hebt, heel erg geil om te zien hoe hij geniet...
Ik vind dat echt lekker om te zien, soms liggen we naast elkaar bezig te zijn met iemand anders en kijken we elkaar aan, geen woorden meer nodig, geweldig gewoon...
Gelegaliseerd vreemdgaan

Maar ik ben overtuigd, je moet wel een geweldige relatie hebben
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:43:20 #182
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_22440868
misschien ook maar eens proberen denk ik
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 10 februari 2005 @ 11:08:23 #183
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25020519
Love is in the air...
pi_27597979
Wij staan ook op het punt om eens een club te bezoeken. Door dit forum en swinger sites gesurft te hebbben kom je toch wel bij fun4two of Fata uit, maar onze voorkeur is nog niet gemaakt. We zoeken een (paren)club waar van alles is ,een sauna, whirlpool, bad en veel meer faciliteiten zijn waar gebruik van gemaakt kan worden door ons. Ook de erotische ruimte aanbod zoals een darkroom en diversen andere ruimte. We willen geen sex met andere zeker niet de eerste keer, misschien denken we er ooit anders over na een bezoek.... Natuurlijk zijn de beste clubs duur, maar als het maar een enkele keer is hebben we het er graag voor over. Mijn partner wil graag gemasseerd worden. Heb ik natuurlijk al tig keer gedaan en lijkt me fijn als dat ook daar mogelijk zou zijn. Kan iemand ons AUB een club doorgeven die aan onze vele eisen voldoet?
Al zeg ik het zelf zien wij er niet verkeerd uit maar op de site van fun 4 two is het natuurlijk wel een tikkie overdreven met de sillecone fotomodellen De club lijkt op de site het leukste, maar in werkelijkheid kan het natuurlijk veel anders zijn.
Wele is de beste keuze voor ons? fun4two, go nuts of fata??

Groetjes, ceel
pi_27604431
Fun en Fata staan hoog aangeschreven, denk dat je daar het beste terecht kan (maar als ero hier langswipt zal ze je dat nog beter kunnen vertellen )

Wij wilden het ook eens uitproberen, maar na de vele verhalen dat het beeld wat mensen van parenclubs hebben (toch veel 30+ en hoger, weinig tot geen jongeren, de leuke dames en heren worden ingehuurd) hebben we dat maar in de koelkast gezet.
pi_27989266
Weet iemand waar je niet zoveel moet betalen voor een beetje genot?
pi_27996400
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:50 schreef dordtselaanturk het volgende:
Weet iemand waar je niet zoveel moet betalen voor een beetje genot?
Monique's parenparty, op de vrijdag(ook toegankelijk voor mannen alleen dan) 25 euro, op zaterdag(alleen paren) 65 euro, dat is de goedkoopste club.

Maar je betaald niet voor genot, je betaald voor de club, het uitgaan, het genot moet je zelf maken, of met je eigen partner, of mensen tegenkomen die je ziet zitten en die jou zien zitten.
pi_27996478
celjes, als je echt zoveel prijs steld op die rand faciliteiten dan zou ik naar gogonuts gaan, sauna, turks stoombad, ligdouche, bubbelbad, zwembad, volgens mij ook zonnebank en massagetafel.
En de mogelijkheid je prive terug te trekken, blokhutjes die op slot kunnen dus.

Maar alle 3 de clubs die je opnoemt zijn een goede keuze.
pi_28001820
Mystique in Rupchen heeft ook aardig wat extra facceliteiten Celjes

MAar als je idd veel extra's wilt lijkt me de gogo wel één van de beste keuzes persoonlijk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_31106786
Boven aan ons lijstje.... .voor t eerst naar een paren club! Nu hoorde ik al dat5 er een heel gevarieerd aanbod is. Weet iemand een club die aan de volgende "wensen" voldoet : Zuid Nederland/Belgie, divers publiek, ruimtes met privacy, stijlvol, vrolijk en gezellig.
"If a man can not keep pace with his companion, perhaps it is because he hears the beat of another drummer."
pi_31110216
Ik had het er pas nog met Monique over ( van Moniques parenparty) dat we niet snappen waarom mensen naar een PARENclub gaan om daar PRIVE in een kamertje te gaan neuken met de deur op slot, waarom doe je het dan niet gewoon thuis?

Dat is dus de reden voor Monique om geen afgesloten kamers te maken, omdat je naar een parenclub gaat om bekeken te worden of om het met andere paren te doen en als je daar geen zin in hebt dan doe je het maar thuis of in een hotel ofzo
pi_31123337
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het er pas nog met Monique over ( van Moniques parenparty) dat we niet snappen waarom mensen naar een PARENclub gaan om daar PRIVE in een kamertje te gaan neuken met de deur op slot, waarom doe je het dan niet gewoon thuis?

Dat is dus de reden voor Monique om geen afgesloten kamers te maken, omdat je naar een parenclub gaat om bekeken te worden of om het met andere paren te doen en als je daar geen zin in hebt dan doe je het maar thuis of in een hotel ofzo
Jij komt hier in de country club ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:14:51 #193
37769 erodome
Zweefteef
pi_31125769
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef Sylvana het volgende:

Nonses....

Een parenclub is ook erotisch uitgaan, daar wordt het voor veel mensen voor gebruikt, mensen die lekker in een erotische ambiance uit willen gaan en die helemaal niet met anderen willen of bestaard willen worden.

Of mensen die voor het eerst komen voor wie het allemaal nog erg eng is, dus die graag even teug trekken, alleen.

Of mensen die met een ander stel wat willen doen maar zonder steeds gestoort te worden.

Zo al 3 redenen om je terug te trekken....
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:50:35 #194
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31145354
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef erodome het volgende:
de kans is enorm dat ze in een parenclub heel wat meer respect krijgt dan in de eerste de beste disco....
Ik hoor toch echt andere verhalen.
Hup, aan het werk!
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:53:46 #195
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31145453
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ik hoor toch echt andere verhalen.
zoals?
vertel eens?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:18:41 #196
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31147736
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:53 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zoals?
vertel eens?
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...
Hup, aan het werk!
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:27:46 #197
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_31147962
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...
Je hebt toch ook genoeg tenten waar alleenstaande mannen niet naar binnen mogen? Daar heb je die problemen dan helemaal niet lijkt me zo.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_31153746
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Prosties in parenclubs?????????
Ben er 1tje tegen gekomen een keer, die was met een oude vent mee en deed dat wel vaker, ronselde trouwens geen enkele klant daar, was gewoon op escort mee.

Er zijn tenten waar er mannen alleen in mogen die heel vervelend kunnen zijn idd, de ene tent die mannen alleen toelaat let er wat beter op dan een andere tent, zo heb ik een beroerde ervaring met showboat op een avond dat er ook mannen in mochten...
Maar in gogonuts heb ik juist weer goede ervaringen met mannen alleen die naar binnen mochten, die dus wel zich netjes konden gedragen(moeten ze wel, anders vliegen ze er binnen no time uit, wat ook geld voor de andere tenten mits de dame even klaagt tegen het personeel).

Maar vele parenclubs hebben op z'n minst 1 weekend dag die gesloten is voor mannen alleen, die avonden hebben verreweg mijn voorkeur.

Dus het ligt er een beetje aan waar je heen gaat en wanneer je er heen gaat, maar geloof me dat zeker op paren avonden, wanneer er geen mannen alleen in mogen je met vol respect behandeld wordt als vrouw zijnde en dat de clubs die wel mannen alleen toelaten meestal erg oplettend zijn of de mannen zich ook goed gedragen en niet denken ik betaal een godsvermogen dus ik mag neuken, punt...
pi_31154105
Bij Monique wordt van te voren tegen de single mannen op vrijadgavond verteld dat ze niet zomaar een vrouw mogen aanraken die bezig is, maar dat ze eerst toestemming moeten vragen om mee te mogen doen en de mannen doen dat ook en als ze dat niet doen ( wat dus eigenlijk nooit gebeurd) dan worden ze er zonder pardon uitgezet. Dus daar letten ze echt wel goed op En op de zaterdag mogen er geen single mannen in, heb je wel een andere avond dan op de vrijdagavond, wat uitgebreider ook, maar ook met mannen erbij is alles goed geregeld en zul je geen last van ze hebben
pi_31166784
* Al 2 jaar naar de Fata gaat , ongeveer 2 a 3 keer per maand*

*Vraagd zich af waar de fokkermeeting in de parenclubs blijft (ero weet ervan)*
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:13:09 #201
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31236857
Er komen echt wel prostituees in parenclubs. Bijvoorbeeld Le Baron of de club in Ammerzoden, ben ff de naam kwijt.
Hup, aan het werk!
pi_31237833
Tja, in sommige misschien wel, maar in de mainstream parenclubs echt niet hoor...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:00:04 #203
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31238177
Mainstream parenclub
Hup, aan het werk!
pi_31240131
De bekendere...

Fata, fun, monique'a parenparty, gogo, mistique enz...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:25:45 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31246956
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:17 schreef McReal het volgende:
*Vraagdt zich af waar de fokkermeeting in de parenclubs blijft (ero weet ervan)*
Zat hier van de week ook nog aan te denken.
Ero? Aventura?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:23:54 #206
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_31255480
even een vraagje...
de "darkrooms" hoe schoon zijn die? als er net een stel voor je is geweest word het dan ook schoongemaakt (als ze er een zooitje van gemaakt hebben) of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Ben gewoon eens benieuwd...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:50:06 #207
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31261783
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef erodome het volgende:
De bekendere...

Baron en die in Ammerzoden zijn ook aardig bekend dacht ik zo.
Hup, aan het werk!
pi_31264822
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Baron en die in Ammerzoden zijn ook aardig bekend dacht ik zo.
Ze zijn idd bekend(de baron dan), maar niet goed bekend
pi_31264859
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zat hier van de week ook nog aan te denken.
Ero? Aventura?
Herriner me er later nog eens aan, even ruim na het weekend, nu even teveel aan mijn hoofd.
pi_31272272
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef erodome het volgende:
De bekendere...

Ik ben ze in de fata tegengekomen (in de tijd dat ze net Revo af waren), toen alleenstaanden in elk geval nog toegang hadden, maar dan spreek ik ook over een aantal jaar terug
pi_31288678
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Sylvana het volgende:
Bij Monique wordt van te voren tegen de single mannen op vrijadgavond verteld dat ze niet zomaar een vrouw mogen aanraken die bezig is, maar dat ze eerst toestemming moeten vragen om mee te mogen doen en de mannen doen dat ook en als ze dat niet doen ( wat dus eigenlijk nooit gebeurd) dan worden ze er zonder pardon uitgezet. Dus daar letten ze echt wel goed op En op de zaterdag mogen er geen single mannen in, heb je wel een andere avond dan op de vrijdagavond, wat uitgebreider ook, maar ook met mannen erbij is alles goed geregeld en zul je geen last van ze hebben
Zou jij niet ooit nog een keer vertellen hoe je door 40 kerels op 1 avond gepakt werd? Gaaf hoor, was je maar "een" vriendin van me

Een parenclub bezoeken lijkt me helemaal niets. Ik krijg zwaar de indruk dat je als alleenstaande louter wordt getolereerd omdat je inkomsten genereert. Maar volgens mij zien ze je liever gaan dan komen, letterlijk en figuurlijk.
Gaap Goals rulezzz!
pi_31288785
Nee dan kun je als horny bastard beter een keer naar www.gangbang-babette.com gaan. Ik denk dat ik daar ooit wel een keer naar toe ga.
Gaap Goals rulezzz!
pi_31290374
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Zou jij niet ooit nog een keer vertellen hoe je door 40 kerels op 1 avond gepakt werd? Gaaf hoor, was je maar "een" vriendin van me
Door wat nare reacties heb ik besloten om dat niet hier te posten, maar heb er wel een weblog over, dus als je daar interesse in hebt dan zeg je het maar
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:20:12 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31290441
En als je nou met z'n tweeën gaat, en je neemt nog iemand mee, moet die dan de volle mep betalen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_31293852
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:17 schreef Sylvana het volgende:
Door wat nare reacties heb ik besloten om dat niet hier te posten, maar heb er wel een weblog over, dus als je daar interesse in hebt dan zeg je het maar
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_31294634
stuur maar een mailtje naar sylvana1987@hotmail.com zodat ik je e-mail heb en een link kan sturen
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:15:14 #217
17709 hollander172
pi_31295441
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef Elegy het volgende:
En als je nou met z'n tweeën gaat, en je neemt nog iemand mee, moet die dan de volle mep betalen?
Zijn meen ik verschillende "regelingen" voor.
2 vrouwen en 1 man is goedkoper dan 2 mannen en 1 vrouw.

Ligt een beetje aan de uitgaansgelegenheid en de (thema)avond.
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:41:52 #218
37769 erodome
Zweefteef
pi_31315989
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef Elegy het volgende:
Dat kan niet overal he als trio binnen komen, ja m/v/v mag overal, maar m/v/m niet overal en/of niet altijd...

Hoe het zit met betaling varieert van club tot club, dus dat is een kwestie van even mailen/bellen/whatever...
pi_31340559
Hoi,

Wij zijn wel eens in een parenclub geweest, was een geile ervaring maar we doen het liever met stellen thuis.
Dan heb je geen last van allerlei mannen die ongevraagd aan je vrouw zitten en die je elke keer moet wegduwen.
Thuisdaten is een stuk relaxer dan in een club
pi_31340622
Thuisdaten is heel anders dan een club bezoeken, dat kan je niet echt met elkaar vergelijken vind ik.

Daarbij heb ik het liever buiten de deur allemaal
pi_31342204
Het idee vind ik wel spannend... Maar ook afschuwelijk eng. Denk dat ik het dan toch op neukertjes en seksdates houd. Maar het is iets dat ik best een keer zou willen proberen, al is het alleen maar om te weten hoe het is.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:26:05 #222
17709 hollander172
pi_31344736
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het idee vind ik wel spannend... Maar ook afschuwelijk eng. Denk dat ik het dan toch op neukertjes en seksdates houd. Maar het is iets dat ik best een keer zou willen proberen, al is het alleen maar om te weten hoe het is.
Met neuken heeft het weinig te maken pop.

Je doet daar wat je zelf wil en niets anders.
Het is niks anders dan gewoon uitgaan maar met de mogelijkheid tot...........
pi_31345069
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef hollander172 het volgende:
Met neuken heeft het weinig te maken pop.

Je doet daar wat je zelf wil en niets anders.
Het is niks anders dan gewoon uitgaan maar met de mogelijkheid tot...........
Dat weet ik ook wel. Maar alleen al daar binnengaan lijkt me heel erg eng.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:41:23 #224
17709 hollander172
pi_31345174
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar alleen al daar binnengaan lijkt me heel erg eng.
I know, ben de TS namelijk.

Valt achteraf reuze mee, wel even de goede club uitzoeken.
Enige verplichting die je hebt is de dresscode maar dit zal niet echt een probleem zijn denk ik?
Verder is het gewoon lekker genieten van het eten, drinken en faciliteiten.
pi_31345461
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:41 schreef hollander172 het volgende:
I know, ben de TS namelijk.

Valt achteraf reuze mee, wel even de goede club uitzoeken.
Enige verplichting die je hebt is de dresscode maar dit zal niet echt een probleem zijn denk ik?
Verder is het gewoon lekker genieten van het eten, drinken en faciliteiten.
Ik ga ook wel naar de sauna, dus bloot zijn is niet zo'n probleem nee. Maar ik zou er dan wel samen met een man heen willen gaan en niet alleen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:13:54 #226
17709 hollander172
pi_31346099
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ga ook wel naar de sauna, dus bloot zijn is niet zo'n probleem nee. Maar ik zou er dan wel samen met een man heen willen gaan en niet alleen.
Wij zijn de eerste keer gewoon in badkleding en in short gegaan.
Bloot is niet verplicht. Moest er nog eens bij komen.

Verder is het niet anders dan een willekeurige discotheek inlopen, staat gewoon een portier bij de deur (okee je moet even aanbellen. ) maar verder is er niet echt een verschil.

Ga anders een keer met een stel mee, mocht je het wanneer dan ook ongemakkelijk vinden (kan het me niet echt voorstellen) dan heb je aanspraak van zowel een man als een vrouw.
Mannen kunnen het over het algemeen goed relativeren en vrouwen snappen beter hoe je je voelt.

Overigens kan je gaan wanneer je wil, vind je het lastig/moeilijk/whatever dan kan je altijd nog gewoon weggaan.
pi_31348549
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Moet toch niet zo'n probleem zijn
1 iets minder stille hint, en je krijgt mischien vanzelf aanbiedingen
pi_31351841
* Bied zich aan als stel om Lupa mee te nemen naar de Fata *
pi_31351949
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 07:46 schreef McReal het volgende:
* Bied zich aan als stel om Lupa mee te nemen naar de Fata *
Hehe... Ik moet daar toch eerst eens heel hard over nadenken hoor... Maar ik weet jullie te vinden.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:13:43 #230
17709 hollander172
pi_31352004
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hehe... Ik moet daar toch eerst eens heel hard over nadenken hoor...
Niet te lang over nadenken, je maakt dan voor jezelf de drempel hoger dan nodig is.
pi_31352063
Heb even rondgekeken op die site (van Fata Morgana, vet lelijke site trouwens), maar als ik alle teksten zijn geschreven met 'paren' als doelgroep. Ben je wel welkom als je alleen bent?
pi_31352065
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:13 schreef hollander172 het volgende:
Niet te lang over nadenken, je maakt dan voor jezelf de drempel hoger dan nodig is.
Dat valt wel wat mee. Ik moet meestal eerst een poosje aan een idee wennen voor ik er aandurf.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:29:31 #233
17709 hollander172
pi_31352148
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb even rondgekeken op die site (van Fata Morgana, vet lelijke site trouwens), maar als ik alle teksten zijn geschreven met 'paren' als doelgroep. Ben je wel welkom als je alleen bent?
Vrouwen alleen zijn over het algemeen altijd wel welkom, dat ze gericht over paren praten is de opzet van een parenclub.
pi_31352163
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:29 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen alleen zijn over het algemeen altijd wel welkom, dat ze gericht over paren praten is de opzet van een parenclub.
Duh, dat snap ik. Maar er zijn misschien clubs die zich daar meer op richten dan andere ofzo.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:36:22 #235
17709 hollander172
pi_31352231
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Duh, dat snap ik. Maar er zijn misschien clubs die zich daar meer op richten dan andere ofzo.
Yep, Gogonuts (waar wij naar toe gingen/gaan) praat niet over paren maar profileert zich als "swingersclub" bijv.

Fata zou toch al niet mijn eerste keus zijn.
pi_31352274
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:36 schreef hollander172 het volgende:
Yep, Gogonuts (waar wij naar toe gingen/gaan) praat niet over paren maar profileert zich als "swingersclub" bijv.
Zie ik 't nou verkeerd of werkt Gerard Joling daar? (Die foto als je op de site komt)
quote:
Fata zou toch al niet mijn eerste keus zijn.
Want?
pi_31352291
Jemig zeg, die clubs mogen wel eens wat betere webdesigners in dienst nemen. Ook al zo oerlelijk...
pi_31352303
Haha, het is zeker echt Gerard Joling, want ik zie ook Gordon.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:48:43 #239
17709 hollander172
pi_31352413
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zie ik 't nou verkeerd of werkt Gerard Joling daar? (Die foto als je op de site komt)
Was me nooit opgevallen maar nu je het zegt..........
quote:
Want?
Deurbeleid, uitstraling, gepeupel wat daar komt etc. Wij zijn ook nog (relatief) jong maar ik zit gewoon liever tussen een doorsnee groepje mensen, het hoeft niet allemaal jong en mooi te zijn.
Kreeg ook de indruk van verhalen van mensen die er wel geweest zijn dat de nadruk veel meer op de sex ligt daar, bij Gogo bouwen ze gewoon een feestje en moet iedereen maar zien wat ze wel of juist niet doen.

Heeft ook meegespeeld dat we vooral voor de voorzieningen zijn gegaan en die zijn bij Gogonuts gewoon uniek.
pi_31352488
Ja, sauna's en een whirlpool spreken mij ook wel aan.
pi_31353588
Wij hebben ook een keer de gogo geprobeerd .
We lagen daar op het bed m,n vriendin en ik samen te spelen stonden er opeens 5 mannen omheen te spelen met hun piemol , mogen we meedoen werd er gevraagd

dus clubs waar mannen alleen ook binnen mogen
pi_31353646
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef McReal het volgende:
We lagen daar op het bed m,n vriendin en ik samen te spelen stonden er opeens 5 mannen omheen te spelen met hun piemol , mogen we meedoen werd er gevraagd

Ik geloof dat ik dat niet eens zo erg zou vinden. Hangt er wel van af wat voor mannen het zijn tuuk.
pi_31353940
Zou wel leuk zijn om een keer een datum en club af te spreken om met z,n allen naar een club gaan .

Soort fokkersmeeting en dan in een club , maar dat heb ik wel vaker geroepen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:04:24 #244
17709 hollander172
pi_31354867
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef McReal het volgende:

Euhm misschien mis ik iets maar als je in een club gaat liggen rampetampen dan moet je het toch op zijn minst enigzins leuk vinden dat je bekeken wordt?
pi_31355386
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:04 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Euhm misschien mis ik iets maar als je in een club gaat liggen rampetampen dan moet je het toch op zijn minst enigzins leuk vinden dat je bekeken wordt?
Maar niet door mannen alleen
En dan als een klein kind met vragende oogjes of ze alsjeblieft mee mogen doen
Voor m,n vriendin maakt het niet uit man of vrouw ze vind ze allebei lekker maar ik val echt voor 100 % op vrouwen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:26:08 #246
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31356581
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:20 schreef McReal het volgende:
Zou wel leuk zijn om een keer een datum en club af te spreken om met z,n allen naar een club gaan .

Soort fokkersmeeting en dan in een club , maar dat heb ik wel vaker geroepen
hoe wil je dat doen voor de single mannen die ook willen komen
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat =&gt; PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=&gt; George Orwell
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:40:29 #247
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_31356836
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, het is zeker echt Gerard Joling, want ik zie ook Gordon.
http://www.talpa.tv/web/s(...)/progid=32/show=true

*Zit er ook aan te denken om binnenkort gognuts met een bezoekje te vereren, dus houdt dit topic nog even in de gaten*
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:49:08 #248
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31356987
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef Shira het volgende:

[..]
*Zit er ook aan te denken om binnenkort gognuts met een bezoekje te vereren, dus houdt dit topic nog even in de gaten*
maar heb jij een vriend of wil jij alleen gaan dan
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat =&gt; PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=&gt; George Orwell
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:55:25 #249
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_31357101
nee ik heb een vriend, ben er zelf ook nog nooit geweest, maar van wat ik heb gelezen lijkt het me een leuke plek om eens een keer anders te gaan stappen.
Vooral het "sex mag maar is niet verplicht" en de sfeer die er schijnt te heersen spreekt ons zeer aan.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:57:23 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31357144
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef PieterCK het volgende:
Zorgen dat er 'stelletjes' gemaakt worden van mensen die alleen komen?
Lijkt me vrij simpel toch? Jij denkt dat er alleen single mannen op af komen?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:00:22 #251
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31357197
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee maar denk dat er weinig single meiden zijn die willen komen.
En met het deurbeleid zoals ik het lees kunnen single mannen vaak niet binnenkomen he..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:12:15 #252
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31361242
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als er nou iemand groot woont ofzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_31362125
Single mannen hebben gewoon pech als ze geen partner kunnen vinden die bereid is met hun mee te gaan, je kan moeilijk bij een parenclub aankomen met een buslading mannen, dat kan gewoon echt niet.
pi_31363475
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij de deur raar staan te kijken indien er opeens 10 homo 'stelletjes' naar binnen willen, die wanneer ze eenmaal binnen zijn niets van de mannenliefde moeten weten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:46:31 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31363548

M/v stelletjes bedoelde ik.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:48:25 #256
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31363595
quote:
Op zaterdag 7 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Roscoo, toen jou ex vriendin zei dat ze naar een parenclub wilde gaan, had er bij jou al een belletje moeten gaan rinkelen.
Naar een parenclub gan wil toch alleen maar zeggen, we zijn sexueel uitgeblust, en ik wil een ander neuken.
Volgens mij komen er in sexclubs meestal niet de lekkerste meiden.
Am i wrong?
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_31364136
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef deek het volgende:

[..]

Roscoo, toen jou ex vriendin zei dat ze naar een parenclub wilde gaan, had er bij jou al een belletje moeten gaan rinkelen.
Naar een parenclub gan wil toch alleen maar zeggen, we zijn sexueel uitgeblust, en ik wil een ander neuken.
Am i wrong?
Volgens mij heb je een wat negatieve kijk op een parenclub, ten eerste komen er verschillende types, zijn niet allemaal uitgezakte 40'ers en 50'ers, ten tweede kun je naar een parenclub gaan wanneer je sexleven uitgeblust is, maar dat is niet noodzakelijk. Vele stellen gaan er heen terwijl hun relatie goed is, en welke relatie ook goed blijft of zelfs nog beter wordt.
Wanneer de relatie in een dip zit, en er wordt dan voorgesteld om richting een parenclub te gaan dan is het wel tijd voor de aanschaf van een alarmbelletje, puur omdat de kans dat het noodzakelijke vertrouwen niet aanwezig is dan te groot is.
pi_31364264
Maar frederik, jij gaat dus ook wel eens naar een parenclub? Jij was toch alleenstaand? Of ga je dan misschien gewoon met een vriendin ofzo?
pi_31364356
heel af en toe, en dan die dagen waarop ook heren toegelaten worden..
Bovendien praat ik ook wel met anderen, waardoor ik (hoewel niet zelf meegemaakt) volgens mij ook wel een voorstelling kan maken van de "echte" paren avonden (waar dus de aanloop van alleengaande mannen niet aanwezig is)
pi_31365008
En wat doe je dan als je daar alleen heen gaat? Zoek je contact met koppels of met vrouwen alleen?
pi_31365168
voornamelijk koppels, zijn er toch meer van
pi_31365204
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef deek het volgende:

[..]

Am i wrong?
Nogal wrong ja.....

Heel verkeerd beeld, er komt vanalles in parenclubs, van 18 tot bejaard zeg maar, er zitten ontzettend mooie vrouwen tussen, er zitten ertussen bij wie je nog niet dood gevonden wil worden.

Naar een parenclub gaan, beter gezegd, met anderen het bed delen omdat je relatie uigeblust is is het domste wat je ooit kan doen, dat is vragen om een enorme bak met ellende.
Dit sort dingen gaat alleen goed als je een goede relatie hebt namelijk.
Relatieproblemen eerst oplossen, samen, niet door anderen erbij te betrekken, dat maakt het nodeloos ingewikkeld allemaal.
pi_31365315
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:56 schreef frederik het volgende:
voornamelijk koppels, zijn er toch meer van
En heb je dan ook seks met koppels?
pi_31365390
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En heb je dan ook seks met koppels?
ja, ik heb geen bezwaar/last van een man in mijn omgeving, ben alleen hetero, het is dus wel samen de vrouw verwennen
pi_31365588
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:04 schreef frederik het volgende:
ja, ik heb geen bezwaar/last van een man in mijn omgeving, ben alleen hetero, het is dus wel samen de vrouw verwennen
Daar zou ik dan weer helemaal geen bezwaar tegen hebben. Maar er zijn wel aardig wat koppels die daar voor in zijn? In mijn ervaring zien de meeste mannen dat niet zo zitten, een tweede man erbij.
pi_31366043
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar zou ik dan weer helemaal geen bezwaar tegen hebben. Maar er zijn wel aardig wat koppels die daar voor in zijn? In mijn ervaring zien de meeste mannen dat niet zo zitten, een tweede man erbij.
Je merkt al vrij snel of een stel daar open voor staat, een stel wat er niet voor open staat is toch meestal op zoek naar of een vrouw (voor mvv trio), of een ander stel, of niet op zoek (partnerruil gebeurd niet door elk stel). Je merkt het tijdens een praatje maken al of er belangstelling is (ben geen type om achter een actief koppel te gaan staan, en dan te vragen of ze mij er bij kunnen gebruiken, of trekkende duidelijk laten doorschemeren dat 1 vingerwijzing genoeg is om erbij te komen)
pi_31366179
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef frederik het volgende:

[..]

Je merkt al vrij snel of een stel daar open voor staat, een stel wat er niet voor open staat is toch meestal op zoek naar of een vrouw (voor mvv trio), of een ander stel, of niet op zoek (partnerruil gebeurd niet door elk stel). Je merkt het tijdens een praatje maken al of er belangstelling is (ben geen type om achter een actief koppel te gaan staan, en dan te vragen of ze mij er bij kunnen gebruiken, of trekkende duidelijk laten doorschemeren dat 1 vingerwijzing genoeg is om erbij te komen)
Dat laatste zou ik al niet eens durven. Ik zou me dan heel raar voelen geloof ik...
pi_31366270
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik al niet eens durven. Ik zou me dan heel raar voelen geloof ik...
Als jij trekkende naar een spelend koppel kijkt is het al heel anders dan wanneer ik trekkende naar een spelend koppel kijk
Jij bent dan een helft van een mogelijk volgend spelende koppel, ik ben alleen maar een trekkende man
pi_31366445
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef frederik het volgende:
Als jij trekkende naar een spelend koppel kijkt is het al heel anders dan wanneer ik trekkende naar een spelend koppel kijk
Jij bent dan een helft van een mogelijk volgend spelende koppel, ik ben alleen maar een trekkende man
Ik bedoelde ook meer vanuit de gedachten 'als ik een man was'. Ik heb ook niks om aan te trekken.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:30:04 #270
17709 hollander172
pi_31367426
Jezus weer 2 vrouwen op SEX.

Sorry, gun het je wel maar ik wordt er echt niet goed van. Wanneer krijgen we weer eens een kerel op SEX?
pi_31367548
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:

Sorry, gun het je wel maar ik wordt er echt niet goed van. Wanneer krijgen we weer eens een kerel op SEX?
Wrom heb je niet gesolliciteerd?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:40:21 #272
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31367633
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Nogal wrong ja.....

Heel verkeerd beeld, er komt vanalles in parenclubs, van 18 tot bejaard zeg maar, er zitten ontzettend mooie vrouwen tussen, er zitten ertussen bij wie je nog niet dood gevonden wil worden.
Met die lelijke meiden bedoel ik jou natuurlijk niet he erodome, jij bent de uitzondering op de regel.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:43:02 #273
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31367694
quote:

[..]

Lijkt me logisch,
Voor je het weet heb je een leuter in je ster, bah bah.
pi_31367699
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef deek het volgende:

[..]

Met die lelijke meiden bedoel ik jou natuurlijk niet he erodome, jij bent de uitzondering op de regel.
Ja ja, slijmbal....

Wat mot je van me?
pi_31367740
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef deek het volgende:

[..]

Groot deel van de "regel" wenst niet met zijn snufferd op foto/film/tv te komen, vraag me dus af of je juist uitzonderingen ziet als regel
pi_31367769
quote:

[..]

Er zijn best veel koppels in voor een m/v/m trio, alleen komen bisexuele trio's dan weer veel minder voor, waar je bij v/m/v juist vaak wel bisexuele dames ziet zie je dat bij m/v/m amper.

Vind ik niet erg hoor dat mijn man geen bi-seks trio wil met een m/v/m trio, is lekker alle aandacht voor mij
pi_31367790
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ja, slijmbal....

Wat mot je van me?
inlikken noemt men dat als het om crewmembers gaat
pi_31367815
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef erodome het volgende:
Vind ik niet erg hoor dat mijn man geen bi-seks trio wil met een m/v/m trio, is lekker alle aandacht voor mij
Oh ja, dat laatste lijkt mij ook zwaar okay.
pi_31367819
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef frederik het volgende:

[..]

Groot deel van de "regel" wenst niet met zijn snufferd op foto/film/tv te komen, vraag me dus af of je juist uitzonderingen ziet als regel
Dat is idd een feit, de mensen die je op die site's ziet zijn mensen die het ok vinden met hun kop op het net te komen in die context, voor de meeste geld dat je het anonieme nogal op prijs stellen.
pi_31367837
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef frederik het volgende:

[..]

inlikken noemt men dat als het om crewmembers gaat
Pssssstttttttt, ik ben al een tijd geen crewmember meer
pi_31367995
quote:

In mijn ervaring zien de meeste mannen dat niet zo zitten, een tweede man erbij.
Meestal zijn dat soort schreeuwende mannen ook de mannen die hun vrouw niet willen delen, of hooguit dat ze mogen kijken naar een andere vrouw die in hetzelfde bed ligt (die er hoofdzakelijk voor de man is zeg maar). De angstafwijzing (wie weet of die aan mij komt, wie weet wat de buren zeggen) is onder parenclubbezoekers denk ik veel lager (nee is nee, ook op mannelijk bi-gebied, en laat de buurman maar eens vertellen hoe die gezien heeft dat jij in bed lag met die andere man en jouw vrouw)
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:53:20 #282
17709 hollander172
pi_31368016
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wrom heb je niet gesolliciteerd?
Omdat dat geen zin had/heeft?

"Ze" willen persee vrouwen als mod hier dus wat moet ik dan als man door te solliciteren?
pi_31368034
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Pssssstttttttt, ik ben al een tijd geen crewmember meer
daarom ook dat woordje als. Het leek er heel veel op namelijk
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:56:40 #284
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31368108
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ja, slijmbal....

Wat mot je van me?
Niets.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:01:59 #285
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31368261
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef deek het volgende:

[..]

Lijkt me logisch,
Als jij denkt dat alle bi/homo mannen op jou vallen heb je wel een erg scheef zelfbeeld
pi_31368296
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is idd een feit, de mensen die je op die site's ziet zijn mensen die het ok vinden met hun kop op het net te komen in die context, voor de meeste geld dat je het anonieme nogal op prijs stellen.
Zijn site's wel plekken waar het beeld gemaakt wordt?
Je moet toch al een beetje belangstelling hebben voordat je die sites opzoekt.
Ik denk dat het beeld veel meer gemaakt wordt op TV, en in de overige pers, en dan heb je misschien wel de groep oude hippies/nudisten die zich nergens voor schamen, en daardoor de enigen zijn die wel met hun kop op de algemenere buis willen komen
pi_31368352
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef deek het volgende:

[..]

Lijkt me logisch,
Indien je als vrouw al genomen wordt in je vagina, en je wilt een leuter erbij in je ster (niet elke vrouw zegt daar bah bah tegen) dan lijkt het me logisch dat je die tweede man erbij erg kan waarderen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:06:38 #288
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31368371
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als jij denkt dat alle bi/homo mannen op jou vallen heb je wel een erg scheef zelfbeeld
Ik hoop eigenlijk dat ze mij de meest onaantrekkelijke, afzichtelijk manspersoon, vinden die er bestaat. Ik wil helemaal niet dat ze op mij vallen, laat staan, mij aan raken. bah bah het idee alleen al.
pi_31375827
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:05 schreef frederik het volgende:
Indien je als vrouw al genomen wordt in je vagina, en je wilt een leuter erbij in je ster (niet elke vrouw zegt daar bah bah tegen) dan lijkt het me logisch dat je die tweede man erbij erg kan waarderen
pi_31377260
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef frederik het volgende:

[..]

Zijn site's wel plekken waar het beeld gemaakt wordt?
Je moet toch al een beetje belangstelling hebben voordat je die sites opzoekt.
Ik denk dat het beeld veel meer gemaakt wordt op TV, en in de overige pers, en dan heb je misschien wel de groep oude hippies/nudisten die zich nergens voor schamen, en daardoor de enigen zijn die wel met hun kop op de algemenere buis willen komen
Hou op schei uit zeg, wat er op tv komt is al helemaal triest meestal...

Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een parenclub ging, de meest rare beelden gingen door mijn hoofd vantevoren, dat ik terrecht zou komen tussen allemaal oude bierbuikige mannen enzo
Bij het binnengaan dacht ik nog ohhhhhhhhhhh fuck wat doe ik nou toch, wat doe ik mezelf aan

Maar het bleek een aangename verrassing te zijn om te zien dat het gewoon gewone mensen waren, knappe en minder knappe, maar vooral gewoon normale mensen zoals je overal tegenkomt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:36:10 #291
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31377514
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Hou op schei uit zeg, wat er op tv komt is al helemaal triest meestal...

Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een parenclub ging, de meest rare beelden gingen door mijn hoofd vantevoren, dat ik terrecht zou komen tussen allemaal oude bierbuikige mannen enzo
Bij het binnengaan dacht ik nog ohhhhhhhhhhh fuck wat doe ik nou toch, wat doe ik mezelf aan

Maar het bleek een aangename verrassing te zijn om te zien dat het gewoon gewone mensen waren, knappe en minder knappe, maar vooral gewoon normale mensen zoals je overal tegenkomt.
Als ik de verhalen zo lees dan lijkt het idd dat er heel veel 'normale' mensen heengaan..
Maar toch zal bij een heleboel en bij mij ook voordat ik hier las er toch een 'apart gevoel' heersen bij parenclubs..

Gewoon door het beeld dat je soms in de pers leest en ziet, het is jammer maar zal nog wel lang duren voordat parenclubs van dat "imago" af zijn denk ik
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:54:08 #292
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31377836
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:

Zo'n gedachte had ik nou ook, heb van een insider gehoord dat ik ook wel blauwtjes voor mij had, maarja, ik zal ermee moeten leven dat alleen vrouwen die wat 'extremer' denken (doen is het tweede) ervoor geschikt zijn.

(hou er voor de rest over op, ben een (meestal ) goede verliezer, en denk ook dat ze 't wel ok doet op Sex )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:12:55 #293
17709 hollander172
pi_31379426
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Zo'n gedachte had ik nou ook, heb van een insider gehoord dat ik ook wel blauwtjes voor mij had, maarja, ik zal ermee moeten leven dat alleen vrouwen die wat 'extremer' denken (doen is het tweede) ervoor geschikt zijn.

(hou er voor de rest over op, ben een (meestal ) goede verliezer, en denk ook dat ze 't wel ok doet op Sex )
Is mijn "eigen" topicje dus daar mocht ik wel even zeuren toch?
Ik vind het verder ook allemaal best (heb weinig andere keus) maar vind het wel jammer. Juist een subforum als SEX is gebaat bij de insteek van beide seksen naar mijn idee.

Verder hou ik erover op, vorige keer heb ik me ook al beklaagd en dat heeft ook niks uitgehaald.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:17:28 #294
68894 2Sweet
Loves 2Night
pi_31379539
T'is al weer even geleden dat wij naar de Fata zijn geweest, erg spannende ervaring
Nu willen we binnekort weer gaan, alleen zoeken we dus een stel die ons wil vergezellen.
In die tijd hebben we een stel ontmoet via chargirl... maar daar vind je tegenwoordig hoop mannen, fakers of zeer ervaren swingers Na wat speurwerk zijn we op www.bi4real.nl terecht gekomen. Erg handig, omdat bij aanmelden een cam-controle nodig is om fakers uit te sluiten.
Iemand ervaring met deze site ?
pi_31379917
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:39:50 #296
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31381582
Een vraag uit pure nieuwschierigheid... Ik ben nogal snel opgewonden

Is het raar dat je daar binnen als man met een erectie loopt? Of hebben meer mannen dit. I
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31382100
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Een vraag uit pure nieuwschierigheid... Ik ben nogal snel opgewonden

Is het raar dat je daar binnen als man met een erectie loopt? Of hebben meer mannen dit. I
Is het raar als je in een snoepjeswinkel van snoepjes houd ??
Is het raar als je in het zwembad je zwemkleding aan hebt ??

Het zou veel vreemder zijn als je als vrouw met een erectie loopt

Met andere woorden nee dusss
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:05:54 #298
17709 hollander172
pi_31382193
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Was ik de eerste keer ook bang voor maar dat valt reuze mee hoor eerste keer is sowieso iets te spannend om een constante erectie aan te houden.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:40:42 #299
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31382914
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Was ik de eerste keer ook bang voor maar dat valt reuze mee hoor eerste keer is sowieso iets te spannend om een constante erectie aan te houden.
lijkt mij dat ook al ben je ervaren het nog moeilijk is om een constante erectie te hebben...

Maar ik zou zeker wel een stijve krijgen als ik daar de 1e keer zou rondlopen
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:05:14 #300
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31383541
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat die spanning mijn erectie niet tegen houdt
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31390175
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef 2Sweet het volgende:
T'is al weer even geleden dat wij naar de Fata zijn geweest, erg spannende ervaring
Nu willen we binnekort weer gaan, alleen zoeken we dus een stel die ons wil vergezellen.
In die tijd hebben we een stel ontmoet via chargirl... maar daar vind je tegenwoordig hoop mannen, fakers of zeer ervaren swingers Na wat speurwerk zijn we op www.bi4real.nl terecht gekomen. Erg handig, omdat bij aanmelden een cam-controle nodig is om fakers uit te sluiten.
Iemand ervaring met deze site ?
Ja ik ken de site wel, is onwijs leuke site en bijkomend voordeel is dat verplicht webcam check heb en leeftijdgrens van ongeveer 35 jaar is en natuurlijk niet alleen als man ALLEEN op die site mag reageren. En in de chatbox kanje chatten met elkaar MET cambeelden erbij dus je ziet IRL met wie je aan chatten ben.

Dus www.bi4real.nl is zeker een aanrader voor bi-meiden of stellen die zoeken naar een leuk avontuur of vriendschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')