abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:00:22 #251
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31357197
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zorgen dat er 'stelletjes' gemaakt worden van mensen die alleen komen?
Lijkt me vrij simpel toch? Jij denkt dat er alleen single mannen op af komen?
Nee maar denk dat er weinig single meiden zijn die willen komen.
En met het deurbeleid zoals ik het lees kunnen single mannen vaak niet binnenkomen he..
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:12:15 #252
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31361242
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef PieterCK het volgende:

[..]

hoe wil je dat doen voor de single mannen die ook willen komen
Als er nou iemand groot woont ofzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_31362125
Single mannen hebben gewoon pech als ze geen partner kunnen vinden die bereid is met hun mee te gaan, je kan moeilijk bij een parenclub aankomen met een buslading mannen, dat kan gewoon echt niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31363475
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zorgen dat er 'stelletjes' gemaakt worden van mensen die alleen komen?
Lijkt me vrij simpel toch? Jij denkt dat er alleen single mannen op af komen?
Ik denk dat ze bij de deur raar staan te kijken indien er opeens 10 homo 'stelletjes' naar binnen willen, die wanneer ze eenmaal binnen zijn niets van de mannenliefde moeten weten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:46:31 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31363548

M/v stelletjes bedoelde ik.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:48:25 #256
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31363595
quote:
Op zaterdag 7 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Roscoo, toen jou ex vriendin zei dat ze naar een parenclub wilde gaan, had er bij jou al een belletje moeten gaan rinkelen.
Naar een parenclub gan wil toch alleen maar zeggen, we zijn sexueel uitgeblust, en ik wil een ander neuken.
Volgens mij komen er in sexclubs meestal niet de lekkerste meiden.
Am i wrong?
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
pi_31364136
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef deek het volgende:

[..]

Roscoo, toen jou ex vriendin zei dat ze naar een parenclub wilde gaan, had er bij jou al een belletje moeten gaan rinkelen.
Naar een parenclub gan wil toch alleen maar zeggen, we zijn sexueel uitgeblust, en ik wil een ander neuken.
Am i wrong?
Volgens mij heb je een wat negatieve kijk op een parenclub, ten eerste komen er verschillende types, zijn niet allemaal uitgezakte 40'ers en 50'ers, ten tweede kun je naar een parenclub gaan wanneer je sexleven uitgeblust is, maar dat is niet noodzakelijk. Vele stellen gaan er heen terwijl hun relatie goed is, en welke relatie ook goed blijft of zelfs nog beter wordt.
Wanneer de relatie in een dip zit, en er wordt dan voorgesteld om richting een parenclub te gaan dan is het wel tijd voor de aanschaf van een alarmbelletje, puur omdat de kans dat het noodzakelijke vertrouwen niet aanwezig is dan te groot is.
pi_31364264
Maar frederik, jij gaat dus ook wel eens naar een parenclub? Jij was toch alleenstaand? Of ga je dan misschien gewoon met een vriendin ofzo?
pi_31364356
heel af en toe, en dan die dagen waarop ook heren toegelaten worden..
Bovendien praat ik ook wel met anderen, waardoor ik (hoewel niet zelf meegemaakt) volgens mij ook wel een voorstelling kan maken van de "echte" paren avonden (waar dus de aanloop van alleengaande mannen niet aanwezig is)
pi_31365008
En wat doe je dan als je daar alleen heen gaat? Zoek je contact met koppels of met vrouwen alleen?
pi_31365168
voornamelijk koppels, zijn er toch meer van
pi_31365204
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef deek het volgende:

[..]

Am i wrong?
Nogal wrong ja.....

Heel verkeerd beeld, er komt vanalles in parenclubs, van 18 tot bejaard zeg maar, er zitten ontzettend mooie vrouwen tussen, er zitten ertussen bij wie je nog niet dood gevonden wil worden.

Naar een parenclub gaan, beter gezegd, met anderen het bed delen omdat je relatie uigeblust is is het domste wat je ooit kan doen, dat is vragen om een enorme bak met ellende.
Dit sort dingen gaat alleen goed als je een goede relatie hebt namelijk.
Relatieproblemen eerst oplossen, samen, niet door anderen erbij te betrekken, dat maakt het nodeloos ingewikkeld allemaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31365315
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:56 schreef frederik het volgende:
voornamelijk koppels, zijn er toch meer van
En heb je dan ook seks met koppels?
pi_31365390
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En heb je dan ook seks met koppels?
ja, ik heb geen bezwaar/last van een man in mijn omgeving, ben alleen hetero, het is dus wel samen de vrouw verwennen
pi_31365588
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:04 schreef frederik het volgende:
ja, ik heb geen bezwaar/last van een man in mijn omgeving, ben alleen hetero, het is dus wel samen de vrouw verwennen
Daar zou ik dan weer helemaal geen bezwaar tegen hebben. Maar er zijn wel aardig wat koppels die daar voor in zijn? In mijn ervaring zien de meeste mannen dat niet zo zitten, een tweede man erbij.
pi_31366043
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar zou ik dan weer helemaal geen bezwaar tegen hebben. Maar er zijn wel aardig wat koppels die daar voor in zijn? In mijn ervaring zien de meeste mannen dat niet zo zitten, een tweede man erbij.
Je merkt al vrij snel of een stel daar open voor staat, een stel wat er niet voor open staat is toch meestal op zoek naar of een vrouw (voor mvv trio), of een ander stel, of niet op zoek (partnerruil gebeurd niet door elk stel). Je merkt het tijdens een praatje maken al of er belangstelling is (ben geen type om achter een actief koppel te gaan staan, en dan te vragen of ze mij er bij kunnen gebruiken, of trekkende duidelijk laten doorschemeren dat 1 vingerwijzing genoeg is om erbij te komen)
pi_31366179
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef frederik het volgende:

[..]

Je merkt al vrij snel of een stel daar open voor staat, een stel wat er niet voor open staat is toch meestal op zoek naar of een vrouw (voor mvv trio), of een ander stel, of niet op zoek (partnerruil gebeurd niet door elk stel). Je merkt het tijdens een praatje maken al of er belangstelling is (ben geen type om achter een actief koppel te gaan staan, en dan te vragen of ze mij er bij kunnen gebruiken, of trekkende duidelijk laten doorschemeren dat 1 vingerwijzing genoeg is om erbij te komen)
Dat laatste zou ik al niet eens durven. Ik zou me dan heel raar voelen geloof ik...
pi_31366270
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik al niet eens durven. Ik zou me dan heel raar voelen geloof ik...
Als jij trekkende naar een spelend koppel kijkt is het al heel anders dan wanneer ik trekkende naar een spelend koppel kijk
Jij bent dan een helft van een mogelijk volgend spelende koppel, ik ben alleen maar een trekkende man
pi_31366445
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef frederik het volgende:
Als jij trekkende naar een spelend koppel kijkt is het al heel anders dan wanneer ik trekkende naar een spelend koppel kijk
Jij bent dan een helft van een mogelijk volgend spelende koppel, ik ben alleen maar een trekkende man
Ik bedoelde ook meer vanuit de gedachten 'als ik een man was'. Ik heb ook niks om aan te trekken.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:30:04 #270
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31367426
Jezus weer 2 vrouwen op SEX.

Sorry, gun het je wel maar ik wordt er echt niet goed van. Wanneer krijgen we weer eens een kerel op SEX?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_31367548
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:

Sorry, gun het je wel maar ik wordt er echt niet goed van. Wanneer krijgen we weer eens een kerel op SEX?
Wrom heb je niet gesolliciteerd?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:40:21 #272
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31367633
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Nogal wrong ja.....

Heel verkeerd beeld, er komt vanalles in parenclubs, van 18 tot bejaard zeg maar, er zitten ontzettend mooie vrouwen tussen, er zitten ertussen bij wie je nog niet dood gevonden wil worden.
Met die lelijke meiden bedoel ik jou natuurlijk niet he erodome, jij bent de uitzondering op de regel.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:43:02 #273
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31367694
quote:

[..]

Lijkt me logisch,
Voor je het weet heb je een leuter in je ster, bah bah.
pi_31367699
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef deek het volgende:

[..]

Met die lelijke meiden bedoel ik jou natuurlijk niet he erodome, jij bent de uitzondering op de regel.
Ja ja, slijmbal....

Wat mot je van me?
pi_31367740
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef deek het volgende:

[..]

Groot deel van de "regel" wenst niet met zijn snufferd op foto/film/tv te komen, vraag me dus af of je juist uitzonderingen ziet als regel
pi_31367769
quote:

[..]

Er zijn best veel koppels in voor een m/v/m trio, alleen komen bisexuele trio's dan weer veel minder voor, waar je bij v/m/v juist vaak wel bisexuele dames ziet zie je dat bij m/v/m amper.

Vind ik niet erg hoor dat mijn man geen bi-seks trio wil met een m/v/m trio, is lekker alle aandacht voor mij
pi_31367790
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ja, slijmbal....

Wat mot je van me?
inlikken noemt men dat als het om crewmembers gaat
pi_31367815
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef erodome het volgende:
Vind ik niet erg hoor dat mijn man geen bi-seks trio wil met een m/v/m trio, is lekker alle aandacht voor mij
Oh ja, dat laatste lijkt mij ook zwaar okay.
pi_31367819
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef frederik het volgende:

[..]

Groot deel van de "regel" wenst niet met zijn snufferd op foto/film/tv te komen, vraag me dus af of je juist uitzonderingen ziet als regel
Dat is idd een feit, de mensen die je op die site's ziet zijn mensen die het ok vinden met hun kop op het net te komen in die context, voor de meeste geld dat je het anonieme nogal op prijs stellen.
pi_31367837
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef frederik het volgende:

[..]

inlikken noemt men dat als het om crewmembers gaat
Pssssstttttttt, ik ben al een tijd geen crewmember meer
pi_31367995
quote:

In mijn ervaring zien de meeste mannen dat niet zo zitten, een tweede man erbij.
Meestal zijn dat soort schreeuwende mannen ook de mannen die hun vrouw niet willen delen, of hooguit dat ze mogen kijken naar een andere vrouw die in hetzelfde bed ligt (die er hoofdzakelijk voor de man is zeg maar). De angstafwijzing (wie weet of die aan mij komt, wie weet wat de buren zeggen) is onder parenclubbezoekers denk ik veel lager (nee is nee, ook op mannelijk bi-gebied, en laat de buurman maar eens vertellen hoe die gezien heeft dat jij in bed lag met die andere man en jouw vrouw)
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:53:20 #282
17709 hollander172
pi_31368016
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wrom heb je niet gesolliciteerd?
Omdat dat geen zin had/heeft?

"Ze" willen persee vrouwen als mod hier dus wat moet ik dan als man door te solliciteren?
pi_31368034
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Pssssstttttttt, ik ben al een tijd geen crewmember meer
daarom ook dat woordje als. Het leek er heel veel op namelijk
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:56:40 #284
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31368108
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja ja, slijmbal....

Wat mot je van me?
Niets.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:01:59 #285
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_31368261
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef deek het volgende:

[..]

Lijkt me logisch,
Als jij denkt dat alle bi/homo mannen op jou vallen heb je wel een erg scheef zelfbeeld
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_31368296
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is idd een feit, de mensen die je op die site's ziet zijn mensen die het ok vinden met hun kop op het net te komen in die context, voor de meeste geld dat je het anonieme nogal op prijs stellen.
Zijn site's wel plekken waar het beeld gemaakt wordt?
Je moet toch al een beetje belangstelling hebben voordat je die sites opzoekt.
Ik denk dat het beeld veel meer gemaakt wordt op TV, en in de overige pers, en dan heb je misschien wel de groep oude hippies/nudisten die zich nergens voor schamen, en daardoor de enigen zijn die wel met hun kop op de algemenere buis willen komen
pi_31368352
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:43 schreef deek het volgende:

[..]

Lijkt me logisch,
Indien je als vrouw al genomen wordt in je vagina, en je wilt een leuter erbij in je ster (niet elke vrouw zegt daar bah bah tegen) dan lijkt het me logisch dat je die tweede man erbij erg kan waarderen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:06:38 #288
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31368371
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als jij denkt dat alle bi/homo mannen op jou vallen heb je wel een erg scheef zelfbeeld
Ik hoop eigenlijk dat ze mij de meest onaantrekkelijke, afzichtelijk manspersoon, vinden die er bestaat. Ik wil helemaal niet dat ze op mij vallen, laat staan, mij aan raken. bah bah het idee alleen al.
pi_31375827
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:05 schreef frederik het volgende:
Indien je als vrouw al genomen wordt in je vagina, en je wilt een leuter erbij in je ster (niet elke vrouw zegt daar bah bah tegen) dan lijkt het me logisch dat je die tweede man erbij erg kan waarderen
pi_31377260
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef frederik het volgende:

[..]

Zijn site's wel plekken waar het beeld gemaakt wordt?
Je moet toch al een beetje belangstelling hebben voordat je die sites opzoekt.
Ik denk dat het beeld veel meer gemaakt wordt op TV, en in de overige pers, en dan heb je misschien wel de groep oude hippies/nudisten die zich nergens voor schamen, en daardoor de enigen zijn die wel met hun kop op de algemenere buis willen komen
Hou op schei uit zeg, wat er op tv komt is al helemaal triest meestal...

Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een parenclub ging, de meest rare beelden gingen door mijn hoofd vantevoren, dat ik terrecht zou komen tussen allemaal oude bierbuikige mannen enzo
Bij het binnengaan dacht ik nog ohhhhhhhhhhh fuck wat doe ik nou toch, wat doe ik mezelf aan

Maar het bleek een aangename verrassing te zijn om te zien dat het gewoon gewone mensen waren, knappe en minder knappe, maar vooral gewoon normale mensen zoals je overal tegenkomt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:36:10 #291
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31377514
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Hou op schei uit zeg, wat er op tv komt is al helemaal triest meestal...

Ik weet nog dat ik voor het eerst naar een parenclub ging, de meest rare beelden gingen door mijn hoofd vantevoren, dat ik terrecht zou komen tussen allemaal oude bierbuikige mannen enzo
Bij het binnengaan dacht ik nog ohhhhhhhhhhh fuck wat doe ik nou toch, wat doe ik mezelf aan

Maar het bleek een aangename verrassing te zijn om te zien dat het gewoon gewone mensen waren, knappe en minder knappe, maar vooral gewoon normale mensen zoals je overal tegenkomt.
Als ik de verhalen zo lees dan lijkt het idd dat er heel veel 'normale' mensen heengaan..
Maar toch zal bij een heleboel en bij mij ook voordat ik hier las er toch een 'apart gevoel' heersen bij parenclubs..

Gewoon door het beeld dat je soms in de pers leest en ziet, het is jammer maar zal nog wel lang duren voordat parenclubs van dat "imago" af zijn denk ik
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:54:08 #292
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31377836
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef hollander172 het volgende:

Zo'n gedachte had ik nou ook, heb van een insider gehoord dat ik ook wel blauwtjes voor mij had, maarja, ik zal ermee moeten leven dat alleen vrouwen die wat 'extremer' denken (doen is het tweede) ervoor geschikt zijn.

(hou er voor de rest over op, ben een (meestal ) goede verliezer, en denk ook dat ze 't wel ok doet op Sex )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:12:55 #293
17709 hollander172
pi_31379426
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Zo'n gedachte had ik nou ook, heb van een insider gehoord dat ik ook wel blauwtjes voor mij had, maarja, ik zal ermee moeten leven dat alleen vrouwen die wat 'extremer' denken (doen is het tweede) ervoor geschikt zijn.

(hou er voor de rest over op, ben een (meestal ) goede verliezer, en denk ook dat ze 't wel ok doet op Sex )
Is mijn "eigen" topicje dus daar mocht ik wel even zeuren toch?
Ik vind het verder ook allemaal best (heb weinig andere keus) maar vind het wel jammer. Juist een subforum als SEX is gebaat bij de insteek van beide seksen naar mijn idee.

Verder hou ik erover op, vorige keer heb ik me ook al beklaagd en dat heeft ook niks uitgehaald.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:17:28 #294
68894 2Sweet
Loves 2Night
pi_31379539
T'is al weer even geleden dat wij naar de Fata zijn geweest, erg spannende ervaring
Nu willen we binnekort weer gaan, alleen zoeken we dus een stel die ons wil vergezellen.
In die tijd hebben we een stel ontmoet via chargirl... maar daar vind je tegenwoordig hoop mannen, fakers of zeer ervaren swingers Na wat speurwerk zijn we op www.bi4real.nl terecht gekomen. Erg handig, omdat bij aanmelden een cam-controle nodig is om fakers uit te sluiten.
Iemand ervaring met deze site ?
pi_31379917
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:39:50 #296
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31381582
Een vraag uit pure nieuwschierigheid... Ik ben nogal snel opgewonden

Is het raar dat je daar binnen als man met een erectie loopt? Of hebben meer mannen dit. I
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31382100
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Een vraag uit pure nieuwschierigheid... Ik ben nogal snel opgewonden

Is het raar dat je daar binnen als man met een erectie loopt? Of hebben meer mannen dit. I
Is het raar als je in een snoepjeswinkel van snoepjes houd ??
Is het raar als je in het zwembad je zwemkleding aan hebt ??

Het zou veel vreemder zijn als je als vrouw met een erectie loopt

Met andere woorden nee dusss
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:05:54 #298
17709 hollander172
pi_31382193
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Was ik de eerste keer ook bang voor maar dat valt reuze mee hoor eerste keer is sowieso iets te spannend om een constante erectie aan te houden.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:40:42 #299
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31382914
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Was ik de eerste keer ook bang voor maar dat valt reuze mee hoor eerste keer is sowieso iets te spannend om een constante erectie aan te houden.
lijkt mij dat ook al ben je ervaren het nog moeilijk is om een constante erectie te hebben...

Maar ik zou zeker wel een stijve krijgen als ik daar de 1e keer zou rondlopen
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:05:14 #300
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31383541
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat die spanning mijn erectie niet tegen houdt
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31390175
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef 2Sweet het volgende:
T'is al weer even geleden dat wij naar de Fata zijn geweest, erg spannende ervaring
Nu willen we binnekort weer gaan, alleen zoeken we dus een stel die ons wil vergezellen.
In die tijd hebben we een stel ontmoet via chargirl... maar daar vind je tegenwoordig hoop mannen, fakers of zeer ervaren swingers Na wat speurwerk zijn we op www.bi4real.nl terecht gekomen. Erg handig, omdat bij aanmelden een cam-controle nodig is om fakers uit te sluiten.
Iemand ervaring met deze site ?
Ja ik ken de site wel, is onwijs leuke site en bijkomend voordeel is dat verplicht webcam check heb en leeftijdgrens van ongeveer 35 jaar is en natuurlijk niet alleen als man ALLEEN op die site mag reageren. En in de chatbox kanje chatten met elkaar MET cambeelden erbij dus je ziet IRL met wie je aan chatten ben.

Dus www.bi4real.nl is zeker een aanrader voor bi-meiden of stellen die zoeken naar een leuk avontuur of vriendschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')