abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5696811
Vanavond zijn we van plan om naar een parenclub te gaan.
We zijn niet echt iets van plan ofzo, het is meer nieuwsgierigheid en een andere manier van uitgaan voor ons.

Nou zijn we nog nooit in zoiets geweest en vroegen ons een beetje af hoe het nou gaat op dat soort plekken.
Zijn er gedragscodes die handig zijn om te weten.
Speciale clubs die aan te raden zijn?

Help ons eens aan wat tips en need-to-knows.

zaterdag 7 september 2002 @ 13:02:21 #2
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5697079
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.

Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.

(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )

Sanne & Michel op erotische ontdekkingsreis -
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:07:12 #3
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5697116
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
Er gaat niks boven Urk
pi_5697144
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:02 schreef Baver het volgende:
Wij zijn ook best nieuwsgierig hoe het is om naar een parenclub te gaan.

Post vanavond a.u.b hoe het geweest is e.d.

(natuurlijk mogen jullie ook morgen posten hoor )

Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.

Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?

zaterdag 7 september 2002 @ 13:14:38 #5
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5697166
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:11 schreef justaclone het volgende:

[..]

Zullen we zeker doen, we gaan gewoon zonder verwachtingen en zijn niet zozeer op zoek naar iets, gewoon eens een keertje kijken zijn best nieuwsgierig.

Wat weerhoudt jullie ervan om eens een kijkje te nemen in een dergelijke gelegenheid?

We weten eigenlijk niet waarom we twijfelen om er te gaan kijken zoals jullie gaan doen.

Misschien komt het door het grote verschil in reacties van mensen, de een vindt het super de ander vindt het niets.
Als we het zo eens inschatten hebben jullie de zelfde opvatting als ons maar net iets meer lef.

Dus we zijn heel benieuwd!

pi_5697167
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Ik kan t je afraden. Mijn vriendin wilde omdat haar collega t ook deed wel eens een keer in een parenclub kijken. Zelf was ik er geen voorstander van maar om haar een plezier te doen ben ik toch overstag gegaan. Nu ben ik haar dus kwijt.
Denk er goed over na en bespreek eerst de eventuele gevolgen. Dat kan een hoop narigheid voorkomen.
Da's jammer dat het zo gelopen is, maar waar is het dan misgegaan Roscoo?
  zaterdag 7 september 2002 @ 13:21:58 #7
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5697236
Ze werd gewoon gek op een ander en zette mij aan de kant.
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Er gaat niks boven Urk
pi_5697330
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
Een klotenstreek natuurlijk maar ik ben er overheen en heb nu een fijne "normale" vriendin. Dus zielig ben ik niet.
Mag ik stellen dat je dat overal kan overkomen?
Mits je beide goede afspraken maakt, elkaar daarin vertrouwt en weet van elkaar met welk idee je ergens naar toe maakt dat toch niet uit?

Misschien was je dit ook wel gewoon gebeurt als ze iemand bij een bushalte was tegengekomen of iets dergelijks.

Maarre wat was jouw ervaring van zoiets zelf, naast dat die je overkomen is?

pi_5697607
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:21 schreef Roscoo het volgende:
maar dat ze er met een ander vandoor ging heeft imho niets te maken met een parenclub, het had net zo goed in het cafe om de hoek kunnen gebeuren...
yankee charlie dinges
pi_5699458
FF klein kickje omhoog, is er niemand die een tip of iets dergelijks voor ons heeft?

We willen om 19:30 weggaan dus alle tips zijn welkom.

zaterdag 7 september 2002 @ 17:38:51 #11
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5699592
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!

We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);

Maak afspraken met elkaar over de grenzen.

Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!

pi_5699619
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:38 schreef Baver het volgende:
Jammer dat er weinig bruikbare tips zijn gekomen!

We hebben toch nog wel een tipje (misschien ten overvloede);

Maak afspraken met elkaar over de grenzen.

Heel veel plezier, we wachten vol spanning jullie ervaringen af!

Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.

Hebben jullie geen email of iets dergelijks dat we ons "verslag" kunnen sturen?

pi_5699649
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:

[..]

Ja dat is wel jammer we hebben wel wat tips gehad van chatters op de site van de club maar echt verder zijn we niet gekomen.

Eej. en de rest van de lurkers dan??
pi_5699664
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:45 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Eej. en de rest van de lurkers dan??

Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?

Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.

zaterdag 7 september 2002 @ 17:47:34 #15
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5699672
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:42 schreef justaclone het volgende:

[..]

Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast )
pi_5699683
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:46 schreef justaclone het volgende:

[..]

Euh, tsja dat is moeilijk, kunnen we geen backpack-livestream-zendertje meenemen?

Nou nee, dat wordt lastig als de kleren om 22:30 uitmoeten, sorry.

Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?

Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.

Wat verwacht je van zo'n avond?

pi_5699685
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:47 schreef Baver het volgende:

[..]

Natuurlijk, e-mailadres staat in ons profiel (net ff aangepast )

Kijk daar hebben we wat aan! Had al gekeken maar ik stond eerst niks.
We zullen zeker verslag aan jullie!

Misschie als het bevalt een keertje met zijn vieren gaan? Scheelt de drempelvrees weer.

pi_5699704
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:49 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Moeten om 22.30 de kleren uit? Alles of tot ondergoed?

Lijkt me wel een grappig gezicht, dat iedereen op hetzelfde tijstip de kleren uittrekt.

Wat verwacht je van zo'n avond?

We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.

Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.

pi_5699729
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:52 schreef justaclone het volgende:

[..]

We verwachten helemaal niks, we zien het meer als een alternatieve manier van stappen, minder agressie e.d.

Om 22:30 moeten de kleren uit, dan gaat iedereen in lingerie/bikini/leer/lak whatever, da's wel grappig.
Wat je maatschappelijke positie ook is, je ziet het niet meer aan de kleding en iedereen is dan gelijk.

Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?

(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).

pi_5699760
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:55 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Alternatieve manier van stappen.. is wel ineens helemaal de andere kant op he? Imo is een parenclub meteen zo erotisch/seks gericht, of zie ik dat verkeerd?

(ik heb overigens niks tegen deze vorm van uitgaan hoor).

Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?

Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?

pi_5699770
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 17:59 schreef justaclone het volgende:

[..]

Neuh schijnt mee te vallen. Alternatief moet je meer zien als in de voorzieningen die ze daar hebben; bubbelbad, zwembad, lekkere trance op de achtergrond, turks bad enzo. Welke discotheek kan daar nu tegenop?

Dat klink inderdaad erg relaxed, meer een Thermae 2000 maar dan voor jongeren
quote:
Enne dat seksueel gericht, nee = nee toch?
Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.
pi_5699789
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:02 schreef Pjederdy het volgende:

Tuurlijk, maar als iedereen in zn ondergoed rondloopt en er de gelegenheid geboden wordt om je terug te trekken dan krijgt het volgens mij wel een nadrukkelijkere plaats in het uitgaan.

Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?

Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.

pi_5699815
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:04 schreef justaclone het volgende:

[..]

Dat laatste klopt wel, maar dan nog, wat tref je in het gewone uitgaansleven aan?

Hier wordt voor de liefhebbers de kans geboden om er gebruik van te maken, er is gewoon een speciale ruimte voor.
Als je niet wil hoef je niet.

Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.

Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.

Laat me aub ook weten hoe je het vond!

pi_5699863
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:07 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt, en of het ook dat is wat je je er van voorstelt.

Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat het iets is voor 40 plussers. Dus dat je vooral oudere (en naar mijn smaak) onaantrekkelijke mensen tegenkomt.

Laat me aub ook weten hoe je het vond!

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.

Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?

zondag 8 september 2002 @ 02:03:43 #25
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5703740
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:14 schreef justaclone het volgende:

[..]

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen. Misschien trekt dat anderen ook wel over de streep.

Nu maar hopen dat er niet alleen uitgezakte mensen rondlopen, het oog wil ook wat toch?

Zo... het is nu even na 2 uur, en we zijn best wel nieuwsgierig... We kijken ernaar uit!
pi_5703951
Jammer dat ik dit topic te laat zie, had best wel wat goede tips kunnen geven als zeer regelmatige parenclub bezoeker.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_5704276
*trieste-kansloze-geilezaterdagnachtopmerking*

NEUKEH!!!

zondag 8 september 2002 @ 09:07:28 #28
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5704654
quote:
Op zondag 08 september 2002 02:30 schreef Sakura het volgende:
Jammer dat ik dit topic te laat zie, had best wel wat goede tips kunnen geven als zeer regelmatige parenclub bezoeker.
Tips zijn nog altijd welkom hoor!
  zondag 8 september 2002 @ 12:42:36 #29
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_5705947
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 18:14 schreef justaclone het volgende:

Ik zal een gekuist verslag hier neerzetten morgen...

Slaapt nog uit, denk ik...
  zondag 8 september 2002 @ 12:50:20 #30
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5706035
Ze hebben het volgens mij prima naar hun zin gehad en slapen lekker uit als je het ons vraagt.

-->justaclone: We kijken uit naar jullie Ervaringsmail! en svp geen gekuiste versie We willen alles weten

pi_5706146
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:42 schreef Dr_Greene het volgende:

[..]

Slaapt nog uit, denk ik...

Wie zegt dat hij al terug is
pi_5706472
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:50 schreef Baver het volgende:
Ze hebben het volgens mij prima naar hun zin gehad en slapen lekker uit als je het ons vraagt.

-->justaclone: We kijken uit naar jullie Ervaringsmail! en svp geen gekuiste versie We willen alles weten

Mensen, we zijn inderdaad lekker uitgeslapen.
Wat een avond gehad, we kunnen dit iedereen aanraden die eens zijn blik vergroot op de dingen op hem/haar heen en die "drempeltjes" overdurft.

Hier het kleine verslag:

We zijn ongeveer 19:30 van huis gegaan, het was een klein uurtje rijden er naar toe.
De club zelf lag helemaal buiten het centrum en met een beetje zoeken waren we er om 20:45.
Daar aangekomen bleek het een drukte van jewelste en moesten we auto langs een hele lange weg ernaar toe parkeren.

We liepen naar de ingang en de twijfel sloeg toe, in de auto was het al die tijd stil geweest en de spanning was te snijden, wat gingen we nu in hemelsnaam doen?
Bij de ingang moesten we aanbellen en we werden binnengelaten door een alleraardigste portier. Gezien het ons eerste bezoek was moesten we ons inschrijven voor een lidmaatschap, dit om vervelende figuren buiten te houden en te registreren. Na het inschrijven konden we het bedrag pinnen, 65 euro voor ons samen, all in.
We kregen beiden een handdoek mee en er werd verteld dat we altijd nog een schone konden komen halen.

We werden door de tweede deur gelaten waar de kluisjes stonden en een tweede portier vroeg ons of we wisten hoe het verder werkte. We zeiden van niet en in sneltreinvaart legde hij alles uit, van gebruik van het (gratis) kluisje, tot het halen van drinken en eten en de huisregels die ze hanteerden.
Onwenning gingen we eens binnen kijken, we keken direct over het zwembad uit en links van ons was een kleine dansvloer met bar en loungegedeelte.
Na een korte blik op het zwembad naar de bar gegaan om drinken te halen (zit bij de prijs in) en lekker trapje naar het loungegedeelte. Hier had je een mooie blik over het dansvloertje en kon je lekker onderuit gezakt zien wie en wat er nou allemaal liep.

Nou er liep echt van alles! Van een 200 kilo zware negerin met tepelpiercings tot een kantoorpikkie met smoking aan.
Om 21:30 werd de "dresscode" nog eens omgeroepen zodat iedereen zich daaraan zou houden en zag je de eerste mensen in alleen maar lingerie of badkleding opduiken. Om 22:20 liep vrijwel iedereen "ontkleedt" en moesten wij die drempel ook maar eens nemen. Net zoals we toen we er heen reden scheten we beiden weer zeven kleuren stront. Maar je past je aan of niet en als je een leuke avond wil hebben respecteer je gewoon de regeltjes dus hebben we ons ontkleed tot op de badkleding die we eronder aanhadden. Om nog even te "acclimatiseren" in onze nieuwe outfit nog maar even wat te drinken gehaald en ons nog even teruggetrokken in het loungegedeelte, daar zat ook een stel + extra man die al alles uit de kast haalde, gewoon terwijl wij ernaast zaten.

In de ietwat afgescheide tweede ruimte met banken waren twee stellen ook al zover en gingen over op het wat meer seksuele werk. Lang hebben we er niet meer gezeten, je voelt je toch wat ongemakkelijk als je dat niet gewend bent en zijn we naar het zwembad gegaan. Daar zagen we dat zonder uitzondering iedereen naakt aan het zwemmen was en zijn we eerst even gaan zitten om moed te verzamelen dit ook te doen. Ik had al vantevoren gezegd dat ik ook naakt zou gaan zwemmen (ik had de sigaretten in mijn zwembroek en de hele avond met een natte broek lopen is ook niks.). Maar mijn vriendin wilde dit niet. Nu ze zag dat iedereen naakt was maakte dat voor haar wel moeilijker. We raakten aan de praat met een stel en zij vertelden ons ook nog eens hoe het werkte en dat je nergens bang voor hoefde te zijn. We hebben daar nog een tijdje gezeten en besloten toch te gaan zwemmen.

Tot mijn grote verbazing was mijn vriendin ook over de drempel heen en ondanks dat ze had gezegd dat ze niet zonder badkleding wilde gaan zwemmen deed ze haar bikini alsnog uit. Iedereen was naakt en ze voelde zich opgelaten als zij dat niet zou doen! Het was ook volslagen normaal daar en niemand keek er van op.
We hebben lekker een tijd in het zwembad liggen dobberen en toen we eruit gingen zaten er twee andere stellen bij ons aan tafel. Ook zei legden nogeens uit dat we ons nergens voor hoefden te schamen en dat ook zij met hetzelfde idee ernaar toe waren gekomen, gewoon een leuke avond met een topsfeer en zelf deden ze ook niet mee aan partnerruil en dat soort ongein. Gewoon lekker ff zwemmen, beetje dansen, sauna in, gewoon lekker relaxen 1 keer in de maand.

Dit terwijl bij het tafeltje achter ons een jonge meid bij haar vriend de sokken tot over zijn hoofd aan het zuigen was, niemand keek ernaar, niemand zei iets, het viel gewoon niet op. Na het praatje gingen we nog naar de bar om wat te eten te halen (ook bij de prijs in) en gingen nog even wat drinken. Ondanks dat we eigenlijk bijna niks anders gedaan hebben dan "apies kijken" en indrukken verwerken van wat we daar zagen hebben we echt een topavond gehad! Dit is niet te vergelijken met andere uitgaansgelegenheden! Mijn vriendin is niet 1 keer lastig gevallen, als ik tegen iemand anders aanbotste bij de bar kreeg ik "sorry" te horen terwijl het mijn schuld was, iedereen was hulpvaardig met tekst en uitleg en geen spoortje agressie of "bezopen gedrag" gezien of gemerkt.

Ik hoop dat ik een redelijk beeld heb kunnen vormen en mocht iemand nog vragen hebben stel ze gerust!

Oh en, laat niemand zich verblinden of intimideren door de term "parenclub" dat moet je gewoon vervangen door erotisch uitgaan, dat dekt de lading veel beter!

[Dit bericht is gewijzigd door justaclone op 08-09-2002 13:46]

pi_5706508
quote:
Op zondag 08 september 2002 02:30 schreef Sakura het volgende:
Sakura, ik had middels de searchoptie al een aantal topics van jouw zijde gezien over parenclubs.
Ik kreeg wel te horen van bezoekers die we gesproken hebben dat er best een groot verschil zit in de ene of andere club.

Welke bezoek jij eigenlijk?

zondag 8 september 2002 @ 13:35:31 #34
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_5706583
Er zit heel veel verschil in de verschillende clubs,maar qua omgaan met elkaar is het overal hetzelfde.
Iemand mag je niet zomaar lastig vallen,anders worden ze eruit gezet(en dat wil niemand).
Het is een hele relaxte manier van uitgaan en je moet doen wat je zelf wilt.
En als je relatie sterk genoeg is gaat dat door zo`n club echt niet kapot.
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
  zondag 8 september 2002 @ 17:25:36 #35
34362 Baver
Sanne & Michel Genieten!
pi_5708849
Klinkt alsof jullie een hele leuke ontdekking gedaan hebben!

We zijn benieuwd waar jullie geweest zijn (eventueel via e-mail) en of jullie het zo goed bevallen is dat jullie op herhaling gaan?

We hebben nu ff weinig tijd maar we willen echt alles erover horen!

pi_5709280
quote:
Op zondag 08 september 2002 17:25 schreef Baver het volgende:
Klinkt alsof jullie een hele leuke ontdekking gedaan hebben!

We zijn benieuwd waar jullie geweest zijn (eventueel via e-mail) en of jullie het zo goed bevallen is dat jullie op herhaling gaan?

We hebben nu ff weinig tijd maar we willen echt alles erover horen!

Een ontdekking is het zeker, we hadden nooit verwacht dat juist een parenclub een leuke gelegenheid zou zijn om uit te gaan!

Je hoeft niks dus sex is niet aan de orde als je niet wilt. Het is gewoon net als een andere gewone club maar dan met een topsfeer en veel meer faciliteiten. Je ziet wel dingen gebeuren, maar zolang je je daar niet aan stoort is er niks aan de hand.

(probeer maar eens naar een discotheek te gaan met je vriendin en dat ze niet 1 keer lastig gevallen wordt.)

pi_5723512
Nou ff een kickje naar boven dan nog maar, ondanks dat we al geweest zijn zou ik het toch leuk vinden nog tips van meer ervaren mensen te krijgen.

Ook zou een klein overzichtje van gedragscodes wel makkelijk zijn.

maandag 9 september 2002 @ 19:53:37 #38
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_5725858
Mag ik vragen wat jullie doel is om naar een parenclub te gaan?
Is het om andere mensen te ontmoeten voor nader contact? Of om mensen te bekijken?

Mij lijkt alles eigenlijk wel leuk, maar ik weet niet of het wat voor mij/ons is.

Demon spawned wretches. You will all die.
pi_5726203
quote:
Op maandag 09 september 2002 19:53 schreef WarMaster het volgende:
Mag ik vragen wat jullie doel is om naar een parenclub te gaan?
Is het om andere mensen te ontmoeten voor nader contact? Of om mensen te bekijken?

Mij lijkt alles eigenlijk wel leuk, maar ik weet niet of het wat voor mij/ons is.

We hebben geen ander doel dan gewoon een leuke avond.
We merkten beide dat we het niet prettig vonden in "normale" gelegenheden omdat mijn vriendin daar nogal vaak lastig werd gevallen ongeacht of ik er bij was of niet. De reden om dan naar een parenclub te gaan was vrij simpel, het is iets anders en je wil toch alles een keer gezien en meegemaakt hebben.

Jammergenoeg word een parenclub alleen nog maar gezien als een plaats waar mensen met een vreemde het dak eraf neuken, dit is zeker niet het geval, de meeste komen om een leuke avond te hebben en dat neuken, tsja de meeste doen het toch echt met de eigen partner en waarschijnlijk gaat 70% naar huis zonder ook maar iets seksueels uitgevoert te hebben.

Ik denk dat het gewoon een aanrader is als je uitgekeken bent op normale uitgaansgelegenheden.

pi_5739472
He Justaclone,

Mijn vriendin en ik zijn ook wel benieuwd naar je ongekuiste versie, welke club het was, etc. Kan je zoiets naar ons toe mailen? Alvast bedankt, en we zijn benieuwd
Email address staat in mijn profiel.

pi_5745911
quote:
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef justaclone het volgende:

[..]

We hebben geen ander doel dan gewoon een leuke avond.
We merkten beide dat we het niet prettig vonden in "normale" gelegenheden omdat mijn vriendin daar nogal vaak lastig werd gevallen ongeacht of ik er bij was of niet. De reden om dan naar een parenclub te gaan was vrij simpel, het is iets anders en je wil toch alles een keer gezien en meegemaakt hebben.

Jammergenoeg word een parenclub alleen nog maar gezien als een plaats waar mensen met een vreemde het dak eraf neuken, dit is zeker niet het geval, de meeste komen om een leuke avond te hebben en dat neuken, tsja de meeste doen het toch echt met de eigen partner en waarschijnlijk gaat 70% naar huis zonder ook maar iets seksueels uitgevoert te hebben.

Ik denk dat het gewoon een aanrader is als je uitgekeken bent op normale uitgaansgelegenheden.

Helaas zagen ook wij je oproepje te laat om nog te reageren, want net als Sakura bezoeken ook wij regelmatig een club.

De eerste keer was ook voor ons erg spannend en met name dan nog voor mijn vriendin. Zo te horen zijn jullie naar de club in Lelystad geweest en dat was ook waar wij onze eerste ervaring hebben opgedaan.
Het is echt een club waar iedereen komt, van jong tot oud en dik tot dun. Iedereen laat iedereen echt in zijn/haar waarde en dat maakt het daar zo relaxt.
Sommigen vinden het bezwaarlijk als er ook single mannen zijn, maar in tegenstelling tot andere clubs waar ze ook naar binen mogen, is het in Lelystad geen enkel probleem (dit in tegenstelling tot bv een club in Amsterdam of Maarssen).

Zodra je wat vaker een club gaat bezoeken en ook de verschillende zullen jullie ontdekken dat er best wel verschillen zijn tussen de clubs onderling. In sommige clubs gaat het ook meer om de 'daad' dan in andere clubs. Zo waren wij in een club op een boot waar er toch erg veel draaide om een gigantische matras waar een groot groepsfestijn bezig was en de mannen letterlijk in de rij stonden. Nu is dat niet echt wat wij zoeken en daar komen wij dus ook niet meer, maar dit is uiteraard geheel persoonlijk en wij veroordelen geen anderen die hier wel van houden.
Wij gaan voornamelijk naar Lelystad en Muiderberg. Deze clubs zijn ook best wel verschillend van elkaar. Lelystad noemen wij altijd maar een gezellige bruine kroeg met extra's, terwijl Muiderberg meer weg heeft van een disco met een hoop relax ruimtes. In Lelystad vinden wij het bv jammer dat de relax ruimtes toch iets minder zijn, terwijl in Muiderberg dit weer erg goed geregeld is. Daarentegen is Lelystad weer ontegenzeggelijk de beste op het 'natte'gedeelte.... het zwembad vinden wij errrrrggggg lekker.

Wij gaan niet elke keer naar een club puur en alleen om het 'ene', in Lelystad bv genieten we vaak van het natte gedeelte (sauna, zwembad etc.) om gewoon lekker bij te komen van een week hard werken en daarbij...... een 'gewone' sauna is duurder
Zo nu en dan komen we gewoon een stel tegen met wie het klikt en dan gebeurd er wel eens wt meer, maar dit is meer uitzondering dan regel. Wij zijn best wel kieskeurig op dit gebied en beiden moeten we het andere stel echt wel zien zitten / cq het moet echt klikken en anders gebeurd er niets.

Ik ben blij dat jullie gelukig een goede club hadden uitgekozen voor jullie eerste ervaring. Lelystad is hiervoor echt de beste club voor die je in Nederland kunt vinden, maar Muiderberg is ook echt wel een aanrader.

Mochten jullie nog iets meer willen weten dan moeten jullie het maar vragen. Naar de meeste clubs zijn wij al eens geweest en kunnen jullie dus onze ervaringen meedelen (hetgeen uiteraard niet betekend dat onz mening 'DE' mening is uiteraard).

Mochten jullie eens een keertje met ons mee willen gaan, zodat het wellicht iets minder 'eng' lijkt, dan horen we het wel. Greetz en nog heel veel plezier gewenst!

Ps o ja, misschien overbodig, maar toch wel erg belangrijk: praat met elkaar over werkelijk alles wat je beleefd, ziet en voelt mbt clubs. Dit is wel erg belangrijk.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_5771840
Hartstikke bedankt voor je verhaal Sony, misschien is het inderdaad leuk om eens met zijn vieren te gaan, dat zal veel van de "drempelvrees" wegnemen.

De club waar wij zijn geweest is inderdaad die in Lelystad, vooral het "natte gedeelte" trok ons daar naar toe. De sfeer die er hangt is inderdaad hartstikke relaxt en van alleengaande mannen hebben we inderdaad geen last gehad. Sterker nog, die waren op 1 hand te tellen. Het enige wat we niet zozeer verwacht hadden was dat het publiek vooral tussen 25 en 40 was. D.w.z. de vrouwen waren over het algemeen wel jong alleen de kerels die erbij hoorden niet. Ach het maakte verder ook niks uit, we hebben een leuke avond gehad en daar gingen we voor.

Baver, Warmaster en Strebertje, als je iets wil weten moet je het gewoon vragen, we zijn nog maar 1 keer geweest maar misschien kunnen we jullie net dat ene vertellen waardoor jullie je tegen laten houden, dat zou zonde zijn!

pi_5778225
quote:
Op donderdag 12 september 2002 17:19 schreef justaclone het volgende:
Hartstikke bedankt voor je verhaal Sony, misschien is het inderdaad leuk om eens met zijn vieren te gaan, dat zal veel van de "drempelvrees" wegnemen.

De club waar wij zijn geweest is inderdaad die in Lelystad, vooral het "natte gedeelte" trok ons daar naar toe. De sfeer die er hangt is inderdaad hartstikke relaxt en van alleengaande mannen hebben we inderdaad geen last gehad. Sterker nog, die waren op 1 hand te tellen. Het enige wat we niet zozeer verwacht hadden was dat het publiek vooral tussen 25 en 40 was. D.w.z. de vrouwen waren over het algemeen wel jong alleen de kerels die erbij hoorden niet. Ach het maakte verder ook niks uit, we hebben een leuke avond gehad en daar gingen we voor.

Baver, Warmaster en Strebertje, als je iets wil weten moet je het gewoon vragen, we zijn nog maar 1 keer geweest maar misschien kunnen we jullie net dat ene vertellen waardoor jullie je tegen laten houden, dat zou zonde zijn!

Het natte gedeelte is ook wat ons in eerste instantie erg aantrok en eigenlijk is dit nog steeds het geval. In andere clubs hebben ze ook wel een sauna en een whirlpool, maar toch niet zo uitgebreid als in Lelystad.

Op sommige avonden zijn er wel wat meer alleengaande mannen te vinden, bv op de vrijdag. Dit is meer de avond voor de gang-bang en daar dit niet echt iets is wat wij zoeken zijn wij er dan ook niet vaak te vinden op die dag. Als wij gaan, gaan we of op de donderdag of op de zaterdag.

Ook hetgeen jullie is opgevallen mbt de leeftijden is ons ook opgevallen. Op zich ervaren wij dit niet als een echt probleem daar onze eerste insteek niet de sex is maar juist genieten van bv het natte gedeelte of gewoon lekker gezellig uitgaan. In de club bij Muiderberg vindt je een wat jonger publiek.

Als jullie het een leuk idee zouden vinden om een keertje met ons samen te gaan, kun je ons het beste ff gewoon mailen (zie profiel) zodat we iets meer te weten komen over elkaar en wellicht iets kunnen afspreken. Wij zijn alweer een poosje niet meer naar een club geweest en dachten erover om op korte termijn weer eens naar Lelystad af te reizen... misschien met z’n viertjes?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_5790129
quote:
Op zondag 08 september 2002 13:27 schreef justaclone het volgende:

[..]

Mensen, we zijn inderdaad lekker uitgeslapen.
Wat een avond gehad, we kunnen dit iedereen aanraden die eens zijn blik vergroot op de dingen op hem/haar heen en die "drempeltjes" overdurft.

Hier het kleine verslag:

HELEBOEL

Bedankt!!

ik geloof dat wij er ook maar eens een kijkje moeten nemen.

blijkbaar kan dat gewoon.. een kijkje..
waren er wel mensen die de hele avond kleren aanhadden of zitten we beide zwaar voor (bedekte) lul als we wel onze slip/zwembroek aanhouden ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

IK (de man uit het stel) Ben stinkend jaloers als het om andere mannen gaat (evt. oplossingen nu niet ter sprake) ik ben me hier van bewust en mijn vriendin ook.

zij is echter bi, iets wat ik kan waarderen (ook als er nooit een trio voormij in zit !!) zijn wij op onze plek in een club ?

komen er hier meiden voor tri/bi contacten zonder (die single zijn of die hun vriend/man niet overal in betrekken ??)

we beginnnen binnenkort met een Extra Vaganza On Tour erotica beurs.. kijken of dat wat is..

hoe was de leeftijds verdeling ?? wij zijn beide +/- 19

[Dit bericht is gewijzigd door ditiseenalias op 13-09-2002 20:05]

DELETED
pi_5790954
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 19:53 schreef ditiseenalias het volgende:

[..]

Bedankt!!

*ik geloof dat wij er ook maar eens een kijkje moeten nemen.*

Dat moet je zeker doen! Bij alles wat je niet weet moet je gewoon kijken of het iets voor jou is. Je komt er snel genoeg achter als dat het niet blijkt te zijn.

*blijkbaar kan dat gewoon.. een kijkje..
waren er wel mensen die de hele avond kleren aanhadden of zitten we beide zwaar voor (bedekte) lul als we wel onze slip/zwembroek aanhouden ?*

Je staat zeker niet voor lul als je je broek aan wil houden. De meesten lopen gewoon in ondergoed en zolang jij dat ook doet val je niet op. Kijk er alleen niet raar van op dat sommigen gewoon zorgeloos in hun nakie rondlopen.

*IK (de man uit het stel) Ben stinkend jaloers als het om andere mannen gaat (evt. oplossingen nu niet ter sprake) ik ben me hier van bewust en mijn vriendin ook.*

Jaloezie zal je geen last van hebben, je moet alleen wel accepteren dat iedereen "om zich heen kijkt", maar dit doet iedereen ongeacht waar ze zijn. Ik moet wel zeggen dat ik dit het minst heb ervaard in de club zelf, buiten zijn de meeste blikken zo "hongerig".

*zij is echter bi, iets wat ik kan waarderen (ook als er nooit een trio voormij in zit !!) zijn wij op onze plek in een club?*

Voor diverse contacten is er gewoon plaats. Je moet er alleen niet naar gaan zoeken want dan vind je het niet. Ook lesbisch/biseksuele kanten zijn er vertegenwoordigt. Reken gewoon nergens op en kijk gewoon eens wat voor contacten je opdoet, het kan makkelijk zijn dat er geen dame van je gading bij zit, je beslist zoiets samen dus je zal altijd kritischer zijn dan een vrijgezel.

*komen er hier meiden voor tri/bi contacten zonder (die single zijn of die hun vriend/man niet overal in betrekken ??)*

Er komen zeker wel dames die in zijn voor zoiets, sommigen zijn alleen en bij anderen is er een partner die zich elders vermaakt. Het is alleen wel zo dat er veel stellen zijn die het liefst samen aan de slag gaan met een ander stel, deze zijn makkelijk te herkennen want daar zijn ze gewoon eerlijk of ze zitten de hele avond bij elkaar om samen een ander stel te versieren.

*we beginnnen binnenkort met een Extra Vaganza On Tour erotica beurs.. kijken of dat wat is..

hoe was de leeftijds verdeling ?? wij zijn beide +/- 19*

De leeftijden liggen erg uit elkaar (kan ook van de avond afhangen), maar ligt voor de dames rond 25 en voor de heren rond de 30. Erg veel ervan merken zal je niet want eigenlijk is iedereen hetzelfde daar en er zitten zat uitschieters tussen.

Naast bovenstaande zijn er nog een aantal handige tips:

1) zeg meteen bij binnenkomst dat je nieuw bent.

2) vraag duidelijk naar de regels en voorwaarden als je deze nog niet weet of als ze onduidelijk zijn.

3) wees niet bang om mensen aan te spreken, ze zullen zich normaal gedragen en beginnen niet meteen over seks of doen geen rare voorstellen in het begin.

4) mocht je merken dat anderen er ook voor het eerst zijn, spreek ze gewoon aan, vaak kan je elkaar al een stuk wijzer maken en het zorgt voor een "gemeenschappelijk" gevoel.

5) mocht er iets gebeuren wat je niet aanstaat, meld het direct bij het personeel, deze zullen ervoor zorgen dat het direct verholpen wordt.

pi_5904293
jammer dat ik deze topic niet eerder heb gezien.
het meeste wat er vertelt wordt hier klopt wel. je hebt er mensen in alle soorten en maten met verschillende wensen/doelen.
1 ding is zonder twijfel overal en voor iedereen gelijk , je bent op zoek naar een gezellige avond zonder problemen!

Dat merk je ook aan de mensen ,iedereen is veel vriendelijker dan in een discotheek.

Fun for two is zonder twijfel een van de mooiste clubs maar naar mijn mening niet echt geschikt voor iemand die voor de eerste keer gaat.
Dit omdat het een vrij hechte club is waar iedereen elkaar zo'n beetje wel kent.

Als je voor de eerste keer gaat en je wilt de boel rustig verkennen ga dan op een avond wanneer ze alleen stellen toelaten want dat zijn toch echt de meest relaxte.

Wij hebben zelf een leuk stel leren kennen op zo'n avond en gaan daar nu ook mee om buiten de club ( zonder dat er iets gebeurt op sexueel vlak), dus je ziet alles is mogelijk.

mijn raad; leg je grenzen vast,reserveer,ga ,kijk je ogen uit en geniet.
Niemand zal je lastig vallen want nee=nee. En je bent tot niets verplicht.

Enjoy

Het leven gaat wel over rozen, je moet alleen de doorns weten te ontwijken.
pi_6117411
Fun4two, is inderdaad een van de mooiste clubs, alleen de sfeer is er zwaar klote. En niet alleen door de snuivende en geld witwassende eigenaar, maar ook door het regelmatig bezoek van hoertjes met hun klanten (De eigenaar is familie van de grootste pooier uit den haag) En ook door het discriminerende gedrag. Als je wat forser bent dan maatje fotomodel, of je bent niet zo goed ter been dat je een stok nodig hebt, wordt je gewoon geweigerd, of krijg je te horen dat je je aangepaste auto niet op het parkeer terrijn mag parkeren, maar aan de overkant op de carpoolplaats "omdat het niet staat op mijn parkeer terrijn" aldus eigenaars Laurens en Rieneke.
Kijk ook voor de lol eens op http://home.wanadoo.nl/fun4two/

[Dit bericht is gewijzigd door Sakura op 05-10-2002 02:28]

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_6117428
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 02:14 schreef Sakura het volgende:

Kijk ook voor de lol eens op www.wanadoo.nl/fun4two

Error 404
Kan je de link aanpassen?
123
pi_6117505
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 02:16 schreef K3 het volgende:

[..]

Error 404
Kan je de link aanpassen?

Done
pi_6118898
Als we toch met linkjes gaan strooien, dit is degene die wij hebben bezocht en misschien vanavond weer heen gaan: Gogonuts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')