abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:19:29 #1
44334 MrFokMan
From me, with love
pi_7837889
We (vriendin en ik) willen naar een parenclub om eens te kijken hoe het is. Lijkt ons wel opwindend namelijk.

Als we prijzen zien voor een club waar op zaterdag alleen worden toegelaten, dan betalen we zo'n 80 euro.

Dat is wel OK voor een keer maar geeft ons het gevoel dat we voornamelijk oudere stellen gaan zien daar die een baan of banen hebben en voor wie 80 euro niet veel is.

Zo'n club waar zaterdags ook mannen alleen komen is weliswaar goedkoper maar is ons (nog) wat te heftig.

Ervaringen?

Spreek vrijmoedig, maar misbruik nooit mijn naam
pi_7838155
wat hebbie daar te zoeken
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:46:08 #3
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_7838181
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
Doe eens een wilde gok...
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_7838505
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
alleen voor de drank natuurlijk, wat denk je
yankee charlie dinges
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:19:34 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7838598
Het lijkt ons ook bijzonder spannend, maar de drempelvrees is nog steeds aanwezig. Ik denk dat je in ieder geval naar een club moet gaan waar het die avond alleen voor paren is. Als mannen alleen ook worden toegelaten heb je echt een enorm overschot aan mannen volgens mij. En wat ik heb begrepen is de prijs all in. Dus drankjes en hapjes zitten daar bij inbegrepen, wat het meteen weer niet zo heel erg duur maakt toch?
Het leuke aan zo'n parenclub is dat er niets hoeft. Je kunt gewoon de hele avond alleen maar kijken bijvoorbeeld. Ook kun je afspreken dat je het alleen met je eigen partner doet. Alles is mogelijk en vooral de eerste keer lijkt het me verstandig dat je niet meteen 'in het diepe duikt'.
Wij gaan vast nog wel een keer, maar de vraag is wanneer.

Als je binnenkort wel gaat, vertel nog eens hoe het was.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 11 januari 2003 @ 17:23:03 #6
44334 MrFokMan
From me, with love
pi_7840311
We gaan volgende week, en inderdaad op een paren-only avond om niet besprongen te worden door alleengaande heren.

Nu nog uitzoeken wat de dame aan moet om niet uit de toon te vallen. We zijn niet van die wilde types maar om de zoveeltijd willen we eens iets nieuws proberen om de kick er in te houden door de jaren heen.

De club die we hebben uitgezocht adverteerd met "erotisch uitgaan", dat klinkt al wat beschaafder!

Spreek vrijmoedig, maar misbruik nooit mijn naam
pi_7841540
Voor wie wil weten welke clubs waar zitten, wat voor faciliteiten er zijn, hoeveel het kost en de meningen van gewone bezoekers over de betreffende club........

http://web.inter.nl.net/users/N.Leeuwis/cl_index.htm

Hoe de leeftijden zijn hangt een beetje van de club af, maar in princiepe loopt er in parenclubs vanalles rond, van 18 tot 60......

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7841924
Ik ben er nog niet geweest, maar zag laatst een filmpje over Fun4Two, en daar liep inderdaad elke leeftijd rond, een paar aantrekkelijke dames gezien, maar een boel niet aantrekkelijke
Ik zou ook naar een paren avond gaan als ik ooit ernaartoe ga. Bij een boel parenclubs zie je dat alleenstaande mannen 150 euro moeten betalen. Vind ik eigenlijk dan verkapte prostitutie, maar ja Vrouwens mogen er vaak goedkoper of gratis in. Stellen betalen zo rond de 80 euro.
Maar veel plezier, zeg even wat je ervan vond, vriendin en ik zijn erg benieuwd.
pi_7972194
hoi ik hoop dat je het leuk gehad hebt
zo niet kijk eens bij countryclub.nl
deze club is erg gezellig
iedereen is ontspannen en hier vind je zeker geen jagers (erg irritant)
er zijn erg veel clubs zoals je waarschijnlijk weet maar deze is echt bijzonder
fun42 is leuk als je erg uitziet als een fotomodel
de leeftijden verschillen wel eens van week tot week
maar loopt tussen de 18 en 50+
zaterdags meestal oudere jongeren (30ers)
lekker eten alle soorten drank sauna's optredens ect ect
niet duur en nooit maar dan ook nooit ruzie zoals in de kroegen!!!!!

65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader

pi_7976148
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:47 schreef harrie1 het volgende:
hoi ik hoop dat je het leuk gehad hebt
zo niet kijk eens bij countryclub.nl
deze club is erg gezellig
iedereen is ontspannen en hier vind je zeker geen jagers (erg irritant)
er zijn erg veel clubs zoals je waarschijnlijk weet maar deze is echt bijzonder
fun42 is leuk als je erg uitziet als een fotomodel
de leeftijden verschillen wel eens van week tot week
maar loopt tussen de 18 en 50+
zaterdags meestal oudere jongeren (30ers)
lekker eten alle soorten drank sauna's optredens ect ect
niet duur en nooit maar dan ook nooit ruzie zoals in de kroegen!!!!!

65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader

Vind je echt????

Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.

Maar ik vond het dodelijk saai..........

Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 23:59:36 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7979501
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 20:46 schreef erodome het volgende:
Vind je echt????
Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.
Maar ik vond het dodelijk saai..........
Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....
Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?
pi_7983181
Als je een keertje kennis wil maken met een parenclub dan is fun4two de beste! Het is er schoon! Personeel is aardig en er lopen mensen van alle leeftijden!
Op de zaterdag is de gemiddelde leeftijd 23 jaar, op zondag zo'n 35 jaar en op de vrijdagavond kan het heel erg verschillen.
Er lopen daar ook geen alleenstaande mannen rond, behalve op de 1ste vrijdag van de maand de zogenaamde gigoloavond.
Het eten is er trouwens ook top.
Vergeet niet dat Lecour, Fata-Morgana, Mystique (drugstent!) en nog meer voormalige gasten waren van Fun4Two en dachten dat ze het beter konden. Nou dat is dus flink mislukt!

Je eerste ervaring kan je dan ook het beste opdoen bij fun4two!
Hier zie je trouwens wat er te beleven valt
http://www.fun4two.nl/nl/krant.html
In maart gaan ze rijden met de "wipexpress"

Hee dokter, met duracell shock je beter
pi_7984645
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?

Ik heb het over de NCC, fun4two kan je veel dingen van zeggen, maar saai hoort daar niet bij
pi_24792136
fun4two doet aan discriminatie wat betreft uiterlijk ... wij gaan al jeren naar de fata dat blijft een topclub
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_24795334
Tja ze doen aan discriminatie wbt uiterlijk, maar dat recht hebben ze, het is hun zaak he en veel mensen vinden dat beleid heel erg prettig, vandaar ook dat ze het zo goed kunnen maken, want fun4two is nooit leeg, die is altijd tot aan de nok toe vol...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:53:23 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24795371
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
Tja ze doen aan discriminatie wbt uiterlijk, maar dat recht hebben ze, het is hun zaak he en veel mensen vinden dat beleid heel erg prettig, vandaar ook dat ze het zo goed kunnen maken, want fun4two is nooit leeg, die is altijd tot aan de nok toe vol...
Hoe werkt dat dan? Je komt daar aan en dan word je aan de deur afgewezen omdat je te lelijk bent ofzo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:01:15 #17
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_24795507
Yep, of omdat je er in hun ogen 'bij loopt als een zwerver'

Ken iemand die wel eens naar zo'n club is geweest. Zit je in je ondergoed aan de bar naar mekaar te staren. Na verloop van tijd is iedereen half teut en liggen ze boven in de 'dark room' aan elkaar te sabbelen. Moet ook niet het licht aan gaan, want je schrikt je volgens mij te pletter....
Nou doe je het weer!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:14:21 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24795819
Dus het kan voorkomen dat je er 200 kilometer voor rijdt met de auto... en daar aangekomen zo weer 200 kilometer door kunt rijden naar huis? Lekker dan...
pi_24820210
Als je er normaal uitziet en (bij de fun4two) hebt gereserveerd zal je echt niet meteen naar huis terug moeten keren hoor. En mij hoor je niet klagen over het deurbeleid van de fun want daar is niets mis mee :-)
pi_24822075
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Dus het kan voorkomen dat je er 200 kilometer voor rijdt met de auto... en daar aangekomen zo weer 200 kilometer door kunt rijden naar huis? Lekker dan...
Mits je er fatsoenlijk bij loopt is er niet zo heel veel aan de hand. Het is echt niet zo dat iedereen in de fun eruit ziet als Karen Mulder ofzo...

Ma Tokkie, die wordt waarschijnlijk wel geweigerd aan de deur. Maar die heeft dan ook meerdere dingen tegen. Niet in het minst het feit dat het gewoon een ordinair wijf is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_24823058
De Fun 4 Two ziet er mooi uit. Maar is het niet onwijs duur om daar te vertoeven? Ik zou er wel aan moeten wennen om daar met mn pik fier vooruit rond te lopen. Anderszins vraag ik me af of ik niet te jaloers zou zijn om met een vriendin daar te komen.
pi_24823255
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:55 schreef KonnieKipke het volgende:
De Fun 4 Two ziet er mooi uit. Maar is het niet onwijs duur om daar te vertoeven? Ik zou er wel aan moeten wennen om daar met mn pik fier vooruit rond te lopen. Anderszins vraag ik me af of ik niet te jaloers zou zijn om met een vriendin daar te komen.
Ik weet niet wat jij duur vindt... Ik vind het wel meevallen.

Als je bang bent dat je te jaloers bent dan moet je gewoon goede afspraken maken (of als uit die afspraken blijkt dat een parenclub niets voor jullie is ergens anders naartoe gaan). Sowieso hoef je niet in actie te komen. Je mag ook kijken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_24823348
Hmm, nouja op die foto's zie ik mensen champagne lurken. Neem aan dat dat ook 100 euro de fles is. Ik denk dat we het beiden wel leuk zouden vinden, maar is het niet raar. Hoe gaan sommige mannen en vrouwen er mee om als hun vriend(in) hartstochtelijk met een ander zit te zoenen?
pi_24823629
Het is niet goedkoop nee, maar je hebt dan wel alles he, eten, drinken, toegang tot de hele club, dus je kan aan de ene kant zeggen, het is best veel geld, maar aan de andere kant, ga maar eens naar de kroeg en drink maar eens wat, ben je dat geld net zo makkelijk, al dan niet meer geld kwijt.

Wat fun betrefd, ze zijn nu ook niet belachelijk streng hoor, maar je loopt een kans dat ze je de deur wijzen, het is heel lullig voor mensen, maar dat is fun nu eenmaal...

En JooB, dat is niet echt een beschrijving van een gemiddelde club hoor...
pi_24823664
@ erodrom: ik zou niet echt bang zijn om geweigerd te worden. Het gaat me meer om als je er dan eenmaal bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')