Als we prijzen zien voor een club waar op zaterdag alleen worden toegelaten, dan betalen we zo'n 80 euro.
Dat is wel OK voor een keer maar geeft ons het gevoel dat we voornamelijk oudere stellen gaan zien daar die een baan of banen hebben en voor wie 80 euro niet veel is.
Zo'n club waar zaterdags ook mannen alleen komen is weliswaar goedkoper maar is ons (nog) wat te heftig.
Ervaringen?
quote:Doe eens een wilde gok...
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
wat hebbie daar te zoeken
quote:alleen voor de drank natuurlijk, wat denk je
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
wat hebbie daar te zoeken
Als je binnenkort wel gaat, vertel nog eens hoe het was.
Nu nog uitzoeken wat de dame aan moet om niet uit de toon te vallen. We zijn niet van die wilde types maar om de zoveeltijd willen we eens iets nieuws proberen om de kick er in te houden door de jaren heen.
De club die we hebben uitgezocht adverteerd met "erotisch uitgaan", dat klinkt al wat beschaafder!
http://web.inter.nl.net/users/N.Leeuwis/cl_index.htm
Hoe de leeftijden zijn hangt een beetje van de club af, maar in princiepe loopt er in parenclubs vanalles rond, van 18 tot 60......
65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader
quote:Vind je echt????
Op zaterdag 18 januari 2003 16:47 schreef harrie1 het volgende:
hoi ik hoop dat je het leuk gehad hebt
zo niet kijk eens bij countryclub.nl
deze club is erg gezellig
iedereen is ontspannen en hier vind je zeker geen jagers (erg irritant)
er zijn erg veel clubs zoals je waarschijnlijk weet maar deze is echt bijzonder
fun42 is leuk als je erg uitziet als een fotomodel
de leeftijden verschillen wel eens van week tot week
maar loopt tussen de 18 en 50+
zaterdags meestal oudere jongeren (30ers)
lekker eten alle soorten drank sauna's optredens ect ect
niet duur en nooit maar dan ook nooit ruzie zoals in de kroegen!!!!!65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader
Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.
Maar ik vond het dodelijk saai..........
Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....
quote:Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?
Op zaterdag 18 januari 2003 20:46 schreef erodome het volgende:
Vind je echt????
Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.
Maar ik vond het dodelijk saai..........
Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....
Je eerste ervaring kan je dan ook het beste opdoen bij fun4two!
Hier zie je trouwens wat er te beleven valt
http://www.fun4two.nl/nl/krant.html
In maart gaan ze rijden met de "wipexpress"
quote:Ik heb het over de NCC, fun4two kan je veel dingen van zeggen, maar saai hoort daar niet bij
Op zaterdag 18 januari 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?
Hoe werkt dat dan? Je komt daar aan en dan word je aan de deur afgewezen omdat je te lelijk bent ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
Tja ze doen aan discriminatie wbt uiterlijk, maar dat recht hebben ze, het is hun zaak he en veel mensen vinden dat beleid heel erg prettig, vandaar ook dat ze het zo goed kunnen maken, want fun4two is nooit leeg, die is altijd tot aan de nok toe vol...
Mits je er fatsoenlijk bij loopt is er niet zo heel veel aan de hand. Het is echt niet zo dat iedereen in de fun eruit ziet als Karen Mulder ofzo...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Dus het kan voorkomen dat je er 200 kilometer voor rijdt met de auto... en daar aangekomen zo weer 200 kilometer door kunt rijden naar huis? Lekker dan...
Ik weet niet wat jij duur vindt... Ik vind het wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:55 schreef KonnieKipke het volgende:
De Fun 4 Two ziet er mooi uit. Maar is het niet onwijs duur om daar te vertoeven? Ik zou er wel aan moeten wennen om daar met mn pik fier vooruit rond te lopen. Anderszins vraag ik me af of ik niet te jaloers zou zijn om met een vriendin daar te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |