SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 14-03-2013 14:50:25 ]F means you're fucked![]()
Exactquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:00 schreef GotC het volgende:
Dat is wel de algemene les uit het vorige topic![]()
F means you're fucked![]()
Wk 3 (aflv 9) gisteren afgesloten van start2run olv "Evy", moest me er wel even toezetten, maar weer voldaan gevoel na afloop.
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/156628571= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef RedScorpion het volgende:
Wk 3 (aflv 9) gisteren afgesloten van start2run olv "Evy", moest me er wel even toezetten, maar weer voldaan gevoel na afloop.
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/156628571
@Yur, dat worden 9 geduldige maanden![]()
![]()
Lekker bezig hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef RedScorpion het volgende:
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/156628571
F means you're fucked![]()
Gelukkig is geduld een van mijn sterkste punten.....quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Goed bezig!
@Yur, dat worden 9 geduldige maandenF means you're fucked![]()
Omdat het vorige topic alweer dicht is, toch nog maar even een spammetje:
Wie wil er mee naar Antwerpen zondag voor de Urban Trail over 12km? Ik heb voor 25 euro een startnummer over.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Netjes!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef RedScorpion het volgende:
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/156628571Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb zelf goede ervaring met Lidl spullen. Is hier vanaf morgen ook weer in de aanbieding.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Brakke foto, maarblij met nieuwe lidl-kleding. Voelt goed aan, 't spul. Hopelijk is dat het in de praktijk ook:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb gemixte ervaringen. Hardloopspullen over het algemeen wel goed, maar heb één jasje, daar zit geen ademend plekje in, en dat voor een fiets/hardloopjas... puur plastic, is gebleken. Binnenkort eens checken of ik 'm al heb weggegooid![]()
Ja doei.![]()
Netjes!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Brakke foto, maarblij met nieuwe lidl-kleding. Voelt goed aan, 't spul. Hopelijk is dat het in de praktijk ook:
[ afbeelding ]
Lidl heeft meestal wel goed hardloopspul.![]()
Evy les 17 met 5-7-7-5 achter de rug![]()
Ondanks dat ik halverwege de de 2e 7 minuten helemaal leg en stuk was, toch nog sneller dan de vorige keer en de Cooper test staat nu op precies 2 kmIk had, uit onervarenheid, m'n thermo kleding ook nog aangetrokken maar bij het uitlopen merkte ik eigenlijks pas dat ik het toch wel heel warm had.
http://www.endomondo.com/workouts/user/1852186![]()
Ja, ik dacht al.....dat kan nooit kloppen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
mogguh.
Klein foutje hersteld in het challenge dingus. Ik telde nog 366 dagen ipv 365.F means you're fucked![]()
Ik was ook al weken in verwarring.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al.....dat kan nooit kloppen!![]()
Thxs. Zelf ook redelijk tevree tot nu toe, alles goed te doen en hou ook gewoon de regelmaat erin ondanks dat motivatie af en toe ver te zoeken is naar een drukke werkdag. (ook nog gezin met 2 kids)quote:= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
* YUR ziet Swets al zitten, in een bureaustoel, op zijn vingers de dagen tellend
1..2....3.....4.....5.................. 364....365....366...... HUH?!F means you're fucked![]()
Schrikkeljaarschema's downloadend. Gregoriaanse kalender ernaast. Volledig van het padje af.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef YUR het volgende:
* YUR ziet Swets al zitten, in een bureaustoel, op zijn vingers de dagen tellend
1..2....3.....4.....5.................. 364....365....366...... HUH?!![]()
Gut, de verhuizing en week ziek heeft me flink teruggegooid in de challenge.
* motorbloempje zet de zeilen weer bij.Ja doei.![]()
Ik probeer ook elke week een klein stukje meer te lopen dan noodzakelijk voor de challenge. Maar ik merk dat ik lang last heb (gehad) van mijn weekje ziek zijn. Begin pas nu weer een beetje conditie terug te krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, de verhuizing en week ziek heeft me flink teruggegooid in de challenge.
* motorbloempje zet de zeilen weer bij.![]()
Ik nu ook weer, dat extra lopen. Conditie niet veel verschil gemerkt. Gisteren weer een goed begin gemaakt, maar merk wel dat ik echt moet wennen aan de hoogteverschillen; de snelheid is er flink uit. Niet alleen hekjes waar ik overheen en onderdoor moet, maar ook de fikse stijgingen zijn hier de oorzaak van...
Morgen weer! En aanstaande zaterdag wellicht meedoen aan de park run hier. Wel vroeg, 9am, die sporen niet. Hoop deze week ook wel een LDL van 15km minimaal erin te vrotten, maar moet nog even kijken waar ik dan heen kan gaan
Ja doei.![]()
Ik mag vanavond weer. 5 minuten inlopen en daarna 15x1 minuut met 1 minuut dribbelpauze er tussenin. Ben van plan om te gaan vlammen in die loop minuten, ik moet toch snotdomme sneller kunnen worden dan gemiddeld 7.3 min/km!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/166608933/6441387
Zo 1 na laatste training voor MudMasters.
Koud er ligt hier nog een 7 mm dik ijs in de sloot net gecontroleerd.
En dan moet ik zondag gaan hardlopen inclusief zwemmen![]()
![]()
![]()
![]()
En zaterdag ga ik startnummers uitdelen![]()
Aan de ene kant heb er er veel zin in maar %@#$%@$%@ wat koud zal het gaan worden.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ja, dat was één van de redenen dat ik daar niet aan mee wilde doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef GotC het volgende:
Pfuh, speaking of early: De Edinburgh HM start om 8:00 am.Nja, heb je nog wat aan je dag. Ofzo.
ik loop 's ochtends écht niet op m'n best/lekkerst
en 5km lukt dan nog wel, maar 21...? Nah.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat was één van de redenen dat ik daar niet aan mee wilde doenik loop 's ochtends écht niet op m'n best/lekkerst
en 5km lukt dan nog wel, maar 21...? Nah.
M'n vader kreeg ook bijna een hartverzakking toen hij het tijdstip hoorde.
M'n neef is er overigens van overtuigd dat ik nog wel even die 10km ga lopen dan. 'You're pregnant not sick!' Ok, goed punt..maar met 21 weken? REALLY?![]()
![]()
De held van de CPCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zwangere vrouwen inderdaad NOOIT tegenspreken...
gewoon negerenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geloof me, dat dacht ik ook altijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff..... waarom eigenlijk niet? Ze passen zich maar aan met die hormonen...... Maar je kan er gewoon niks aan doen dat je af en toe ontploft/onredelijk reageert
![]()
![]()
Dat is niet alleen bij een zwangere vrouw zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Geloof me, dat dacht ik ook altijd. Maar je kan er gewoon niks aan doen dat je af en toe ontploft/onredelijk reageert
![]()
![]()
* Daywalk3r rent weg (zie het als training)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat zegt mijn vriendin ook altijd, en die is niet eens zwanger.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Geloof me, dat dacht ik ook altijd. Maar je kan er gewoon niks aan doen dat je af en toe ontploft/onredelijk reageert
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nou, wacht dan maar...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vriendin ook altijd, en die is niet eens zwanger.F means you're fucked![]()
gmtaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vriendin ook altijd, en die is niet eens zwanger.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thou shall not commit the sin of wearing cotton, especially on race day.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Thou shall not commit the sin of wearing cotton, especially on race day.Wat win ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
![]()
Ik zal deze week weer niet lopen, mn schema duurt normaal 36wk maar ik doe er wel 50 over ofzo hahaha, ik loop nooit 3x en soms 2x. Maarachmn sporttraining is ook iets van lichaamsbeweging...
Alleen met dit koude weer heb ik er ook echt weinig zin in altijd... iets warmer mag wel...
![]()
Waarom niet lopen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Saninl het volgende:
Ik zal deze week weer niet lopen, mn schema duurt normaal 36wk maar ik doe er wel 50 over ofzo hahaha, ik loop nooit 3x en soms 2x. Maarachmn sporttraining is ook iets van lichaamsbeweging...
Alleen met dit koude weer heb ik er ook echt weinig zin in altijd... iets warmer mag wel...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Met een groep heb je vaak wel motivatie. misschien een idee?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
0.0 motivatie door oa kou en gewicht...![]()
De leider heeft gesprokenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Gewicht is júist motivatie lijkt mij! En tegen de kou kan je je makkelijk kleden, dus gewoon gaan!
Die kou overwinnen is juist geniaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
0.0 motivatie door oa kou en gewicht.... Gewicht eraf is ook een motivatie of je moet juist gewicht erbij krijgen
. Dan weet ik het niet
Feyenoord Rotterdam![]()
dan ook, mag je nóg meer etenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
of je moet juist gewicht erbij krijgen . Dan weet ik het niet![]()
![]()
Ik ben 4kg aangekomen sinds ik ben gaan hardlopen :-P Combinatie van kuitspieren en een gezondere eetlust.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kou overwinnen is juist geniaal. Gewicht eraf is ook een motivatie of je moet juist gewicht erbij krijgen
. Dan weet ik het niet
![]()
Pussy.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
0.0 motivatie door oa kou en gewicht...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Over het lopen heb ik weinig ervaring, maar met normaal sporten wel wat meer. Als ik geen motivatie of als ik me heel lam voelde, dan hielp sporten me enorm. Ook al lever je veel kracht en energie. Aan het eind heb je veel meer energie om je dag door te komen
Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom kan ik iedereen sporten ook enorm aanraden. En voordeel van hardlopen is dat het een toegankelijke sport is en je high kan wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Over het lopen heb ik weinig ervaring, maar met normaal sporten wel wat meer. Als ik geen motivatie of als ik me heel lam voelde, dan hielp sporten me enorm. Ook al lever je veel kracht en energie. Aan het eind heb je veel meer energie om je dag door te komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom kan ik iedereen sporten ook enorm aanraden. En voordeel van hardlopen is dat het een toegankelijke sport is en je high kan worden
Crackhead!![]()
![]()
Gaan met die banaan! Succesquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik mag vanavond weer. 5 minuten inlopen en daarna 15x1 minuut met 1 minuut dribbelpauze er tussenin. Ben van plan om te gaan vlammen in die loop minuten, ik moet toch snotdomme sneller kunnen worden dan gemiddeld 7.3 min/km!Welk schema gebruik je nu, niet de vervolg shiz van Evy?
![]()
Ik heb niks bijzonders aan mijn vrouw gemerkt tijdens 3 zwangerschappen. Nou ja, behalve the obvious dan...![]()
Jij hebt ook gewoon het recht om dat te zeggenquote:
Ik kom er nu pas achter dat er meerdere filmpjes zijn gemaakt van de finish van de CPC. En zo vond ik dit filmpje waarop ik duidelijk mijn Garmin uitzet, check en zie dat ik onder het uur heb gelopen en daar een klein jompeltje voor doe![]()
Klik hier, ik loop rechts, zwart shirt korte mouwen, blauw shirt lange mouwen eronder, zwarte haarband.![]()
Ik gebruik nu na de pdf van start2run de mp3'tjes van "Renate 4 mijl medium".quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Gaan met die banaan! SuccesWelk schema gebruik je nu, niet de vervolg shiz van Evy?
10 Km hoeft voor mij nog niet, ik wil graag de korte afstand sneller kunnen lopen en dan het liefste nog in de modus van vetverbranding > conditie opbouw. Maar ik realiseer mij ook dat joggen/lopen voor mij zwaarder is dan iemand op prima lengte/gewicht verhouding. Die zie ik niet snel met een bepakking van 30 kilo op zijn lichaam kijken hoe hij sneller kan worden, die neemt genoegen met de finish
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo is het inderdaad. Merk het zelf ook dat het langzaam aan een vast ritme wordt, en wat voor weer het is maakt me niet zo heel veel uit. Alleen met overmatig sneeuw/gladheid heb ik het een x voorbij laten gaan. Verder gewoon gelopen. Eerder gezegd, juiste kleding doet wonderen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Gewicht is júist motivatie lijkt mij! En tegen de kou kan je je makkelijk kleden, dus gewoon gaan!
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Jaaa, dat was onmiskenbaar een jompeltje daar!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef Quoi het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er meerdere filmpjes zijn gemaakt van de finish van de CPC. En zo vond ik dit filmpje waarop ik duidelijk mijn Garmin uitzet, check en zie dat ik onder het uur heb gelopen en daar een klein jompeltje voor doe![]()
Klik hier, ik loop rechts, zwart shirt korte mouwen, blauw shirt lange mouwen eronder, zwarte haarband.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Haha! Echt zo'n "SCORE!!!" beweging!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef Quoi het volgende:
Klik hier, ik loop rechts, zwart shirt korte mouwen, blauw shirt lange mouwen eronder, zwarte haarband.
Ja doei.![]()
Zo maar weer eens gelopen, ik ging in het begin behoorlijk snel (5.53) terwijl dat totaal niet zo voelde. Het ging zo zwaar en voelde zo traag, echt zo raar. Het is dat ik in mijn oortje de tijd hoorde en wist dat de afstand klopte. Gelukkig was het zonnig en op schaarse windstille plekken nog best warm. Wel 3 bekertjesop de Cooper, km en mijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik las laatst dat er een hardloopster op mijn vaste hardlooproute is aangerandGreat. Gelukkig nog nooit creeps tegengekomen, zelfs niet in het bos.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb ook weer een rondje gedaan. Heb het intervalschema van de b210k gebruikt....maar op het laatst kon ik het niet meer echt opbrengenverder ging het tot de 25minuten ofzo nog wel redelijk.....
en zo koud vond ik het eigenlijk niet![]()
http://www.endomondo.com/workouts/166649303/7208949
Forum Opties Forumhop: Hop naar: