Wel balen dat je niet meer kunt slapen dan als je moe bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja.. al heb ik dit eigenlijk normaal ook al wel een beetje![]()
ik was heel moe toen ik op mn werk vertrok vanmorgen maar kan nu weer niet meer slapenlekker kansloos. Dagje lam fokken dan maar
dikke kans dat ik zometeen ineens met mn hoofd op mn laptop op de bank in slaap crashquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel balen dat je niet meer kunt slapen dan als je moe bent
substantieel ook echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
mensen, paniekwe zijn in gevaar, de moffen Syriërs komen!
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-substantieel.html
Misschien wel goed voor je lichaamquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dikke kans dat ik zometeen ineens met mn hoofd op mn laptop op de bank in slaap crash
ja slapen in een onnatuurlijke houding knap je goed van opquote:
afdrukjes in je gezichtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja slapen in een onnatuurlijke houding knap je goed van op
jaja dan schijnt het serieus te zijn!quote:
met je qwerty kopquote:
nee dat doe ik alleen bij toekquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je gaat op visite en blijft daar meteen slapen
pas maar op voor je het weet gaat je verkeerde been(tje) erafquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:49 schreef Toekito het volgende:
Ik laat wel weten of mijn been eraf moet.
in ieder geval niet gelijk vandaag hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef crv het volgende:
[..]
pas maar op voor je het weet gaat je verkeerde been(tje) eraf
quote:
vraag me af hoe vaak zoiets in de praktijk nou nog mis gaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef crv het volgende:
[..]
pas maar op voor je het weet gaat je verkeerde been(tje) eraf
weet je niet, als er zwarte vlekken op zitten heb je kans dat ie met loeiende sirenes afgehaald wordtquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in ieder geval niet gelijk vandaag hahaha
te vaakquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vraag me af hoe vaak zoiets in de praktijk nou nog mis gaat
ik had een worstenbroodjequote:
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja slapen in een onnatuurlijke houding knap je goed van op
gezelligquote:
te vaak, ik zou met een dikke stift het er zelf opzettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vraag me af hoe vaak zoiets in de praktijk nou nog mis gaat
broodje been met zwarte plekken??quote:
Nee, zoervleisquote:
of een grapje "het is links!" op je rechterbeen, dan gaan ze tenminste driedubbel checkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
te vaak, ik zou met een dikke stift het er zelf opzetten
broodje beenham dusquote:
op beide benen een pijl naar de andere zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of een grapje "het is links!" op je rechterbeen, dan gaan ze tenminste driedubbel checken
quote:
Mart heeft oogarts I C Notting wel eens gezien geloof ik...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Sprekend!
[..]
Mijn internist heet Dr. Veth...
En ze is niet dik of een dierenarts
"deze is het"quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
op beide benen een pijl naar de andere zetten
En dan zagen ze je lul erafquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
op beide benen een pijl naar de andere zetten
operatie tennis op je statuskaart schrijven en dan op 1 been kijk links ne het ander kijk rechtsquote:
quote:
maar als man moet dan op de middelste "deze niet" zettenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb pas stoofvlees met bokbier gemaakt
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb pas stoofvlees met bokbier gemaakt
hahaha nou hoop tog dat ze het verschil wel kunnen zien....quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
maar als man moet dan op de middelste "deze niet" zetten
Was echt goooooedquote:
Nee joh, ik had er meer in de koelkastquote:
blijft zonde van die enequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Was echt goooooed
[..]
Nee joh, ik had er meer in de koelkast
Dat zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kipsate stokjes met brood heerlijk
Dat hebben ze hier helaas niet te koopquote:
Volgende keer mij ook laten proeven he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Was echt goooooed
[..]
Nee joh, ik had er meer in de koelkast
Au revoirquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef crv het volgende:
ik gaat maar eens een rondje Bahnhof doen en kijken wat ik tegenkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |