Zo eentje waarbij je hoofd ook in het pak zit?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Toekito het volgende:
Ik draag soms een pak want dat schijnen vrouwen me goed te vinden staan....
Het lijkt me gewoon wat leuker om later terug te kunnen kijken op foto's waarbij je er allebei netjes uitziet. Prima natuurlijk dat zij er geen probleem mee had maar of dat nou echt haar droom was op die manierquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, zij vond het prima, want ze droomde al heel lang van een huwelijk.
En sommige mensen zijn gewoon geen pakdragers, ik beperk dat ook tot een minimum (al zou ik als ik ooit nog eens zou trouwen wel een pak aantrekken).
nee iemand 'dwingen' om te trouwenquote:
weet je toch alquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]en hoe vind je mn nieuwe zelf verkleinde ????
ja preciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij je hoofd ook in het pak zit?.
Hahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij je hoofd ook in het pak zit?.
Daar is die vent natuurlijk zelf bij. Als hij dat echt niet zou willen doet hij dat vast nietquote:
tuuk wel om van het gezeik af te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is die vent natuurlijk zelf bij. Als hij dat echt niet zou willen doet hij dat vast niet
Kan hij ook bij haar weggaanquote:
das niet altijd een optie..... en ook niet erg lief...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan hij ook bij haar weggaan
Inruilen voor een ander
Ik was dan ook niet serieus hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das niet altijd een optie..... en ook niet erg lief...
ik denk dat hij gewoon van het gezeur af wilde zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is die vent natuurlijk zelf bij. Als hij dat echt niet zou willen doet hij dat vast niet
misschien....quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon van het gezeur af wilde zijn
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon van het gezeur af wilde zijn
wat ik van die foto vind staat in je WAquote:
owwww zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat ik van die foto vind staat in je WA
uhh ja laten we t daarop houden.....quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:41 schreef Toekito het volgende:
Van Grunsven en Salinero nemen deze week afscheid
Hierom zoveelnikkie?
?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh ja laten we t daarop houden.....
haalt ie het.. offffffff?quote:
wat haalt ie??? om op tijd te zijn??? ja... makkelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haalt ie het.. offffffff?
Ah, gaat ze lasagne maken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:41 schreef Toekito het volgende:
Van Grunsven en Salinero nemen deze week afscheid
Hierom zoveelnikkie?
Maakt u zich niet zovel zorgen, ik was net nog bij hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haalt ie het.. offffffff?
Je gaat op visite en blijft daar meteen slapenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ja lekker op visite straks en morgen
slaapt ie nu zeker door tot morgen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Maakt u zich niet zovel zorgen, ik was net nog bij hem
En de zuster blijft bij hem,. de mazzelaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapt ie nu zeker door tot morgen?
Ken je klassiekersquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapt ie nu zeker door tot morgen?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zeg mealleen de waarheid maar
is hij nu niet meer in gevaar
dokteeeeeeer ik ben zo baahaang
Totallyquote:
ik heb een tandarts tang en een chirurg oei gehad ooitquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
Maar die man heet echt bernhard. Kan ik niet helpen...
Sprekend!quote:
Mijn internist heet Dr. Veth...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een tandarts tang en een chirurg oei gehad ooitbeide aziaten
ja.. al heb ik dit eigenlijk normaal ook al wel een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |