?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh ja laten we t daarop houden.....
haalt ie het.. offffffff?quote:
wat haalt ie??? om op tijd te zijn??? ja... makkelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haalt ie het.. offffffff?
Ah, gaat ze lasagne maken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:41 schreef Toekito het volgende:
Van Grunsven en Salinero nemen deze week afscheid
Hierom zoveelnikkie?
Maakt u zich niet zovel zorgen, ik was net nog bij hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haalt ie het.. offffffff?
Je gaat op visite en blijft daar meteen slapenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ja lekker op visite straks en morgen
slaapt ie nu zeker door tot morgen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Maakt u zich niet zovel zorgen, ik was net nog bij hem
En de zuster blijft bij hem,. de mazzelaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapt ie nu zeker door tot morgen?
Ken je klassiekersquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapt ie nu zeker door tot morgen?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zeg mealleen de waarheid maar
is hij nu niet meer in gevaar
dokteeeeeeer ik ben zo baahaang
Totallyquote:
ik heb een tandarts tang en een chirurg oei gehad ooitquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
Maar die man heet echt bernhard. Kan ik niet helpen...
Sprekend!quote:
Mijn internist heet Dr. Veth...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een tandarts tang en een chirurg oei gehad ooitbeide aziaten
ja.. al heb ik dit eigenlijk normaal ook al wel een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |