deze rom ziet er ook leuk uit, maar zou nog wel wat zwaarder zijn dan CM, toch loopt die in de video soepelquote:
zie bovenquote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik word echt agressief van deze telefoonVandaag valt hij weer de hele tijd uit, wanneer ik even bel valt hij uit, zelfs tijdens whatsapp al pfff.
Ik mag al verlengen, maar ik weet nog niet welk toestel ik wil. Ik wilde eerst de HTC One, maar ik begin eigenlijk een beetje mijn vertrouwen in HTC te verliezen, als deze het al niet eens anderhalf jaar uit kan houden..
Niet helemaal waar. Ook geprobeerd bij die van m'n broer en zijn problemen waren niet verholpen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef mrkrul het volgende:
Lang niet meer geweest hier, maar spontaan uitvallen is op te lossen. Ik had daar in het begin ook heel veel last van. De connectie van de meeste sensations met de batterij is niet helemaal goed. Je moet een klein stukje karton tussen achterkantje en batterij doen. Dan ben je meteen van alle problemen af. Pas nog iemand heel blij gemaakt met dit trucje. Klinkt debiel, maar is gewoon een foutje dat nog steeds niet wordt erkend door HTC, maar wat echt zo is. Probeer het!
Ok, dat is jammer. In veel gevallen werkt het wel. Tja de Sensation. Ik heb er toen ik hem net had veel problemen mee gehad, maar sinds bij mij het kartonnetje goed werkt vind ik het best een fijn apparaat. Hij is ook wel kwalitatief ok. Hij is al zo vaak gevallen en heeft met sleutels etc in mijn broekzak gezeten en nog steeds is het scherm helemaal gaaf. Uiteraard begint te behuizing een beetje gaar te worden, maar met een plakbandje houd ik de boel nog goed bij elkaar. Het blijft een feit dat HTC de uitvalproblemen met de Sensation zover ik weet nog steeds niet erkent. Ik vrees dat ze met de Sensation heel veel klanten verloren hebben. Ik zal geen HTC meer kopen door deze beroerde service en mijn heil eerst eens gaan zoeken bij Samsung of Apple als ik een nieuwe nodig heb.quote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ook geprobeerd bij die van m'n broer en zijn problemen waren niet verholpen.
Met de nieuwe Anker accu werd het al beter maar gisteren toch nog een hard-reset gedaan want leken alweer wat problemen bij gekomen te zijn.
De Sensation is gewoon een maandagochtend model geweest van HTC en ik denk door deze ervaringen m'n broer ook echt geen HTC meer neemt in januari, hoewel ik eigenlijk nooit echt grote problemen als dit heb gehad met de Desire, One X en ONE.
Die tip was in jouw klaagperiode een aantal keer ook voorbij gekomen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef mrkrul het volgende:
Lang niet meer geweest hier, maar spontaan uitvallen is op te lossen. Ik had daar in het begin ook heel veel last van. De connectie van de meeste sensations met de batterij is niet helemaal goed. Je moet een klein stukje karton tussen achterkantje en batterij doen. Dan ben je meteen van alle problemen af. Pas nog iemand heel blij gemaakt met dit trucje. Klinkt debiel, maar is gewoon een foutje dat nog steeds niet wordt erkend door HTC, maar wat echt zo is. Probeer het!
Haha mijn klaagperiode.... Was een mooie tijd toch?quote:Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die tip was in jouw klaagperiode een aantal keer ook voorbij gekomen.
Werkt idd heel goed. Was voor mij ook de oplossing.
Ik zie het als een maandelijkse periode bij de vrouw. Even doorheen bijten en dan zal het onredelijke gezeur wel weer stoppen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:59 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Haha mijn klaagperiode.... Was een mooie tijd toch?
Dat laatste had ik ook last van. Bleek dat er een mapje 'bugreports' op stond, vol met logbestanden. Die map was ruim 8gb bij mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef alors het volgende:
De mijne zijn einde is ook nabij (ook na 2,5 jaar). Batterij (Anker) loopt supersnel leeg en heb geen zin om nog te investeren in een nieuwe. Wat ie ook steeds doet is het geheugen mysterieus vullen. Elke dag moet ik die tijdelijke bestanden wissen, want hij vult ze zelf aan. Heel irritant als je bv even een foto wil nemen en het geheugen is zogenaamd vol.
Ik denk dat ik binnenkort een Nexus 5 neem.
Zelfde gedaan en nu ook Nexus 5. Geen spijt van gehad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef alors het volgende:
De mijne zijn einde is ook nabij (ook na 2,5 jaar). Batterij (Anker) loopt supersnel leeg en heb geen zin om nog te investeren in een nieuwe. Wat ie ook steeds doet is het geheugen mysterieus vullen. Elke dag moet ik die tijdelijke bestanden wissen, want hij vult ze zelf aan. Heel irritant als je bv even een foto wil nemen en het geheugen is zogenaamd vol.
Ik denk dat ik binnenkort een Nexus 5 neem.
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Opaas het volgende:
en ook softwarematig zijn er een paar tekortkomingen.
Toetsenbord was goed, nu een stuk minder met de 4.3 update. Dataverbinding valt uit in sleepmode. YouTube app heeft 10 seconden nodig om op te starten.quote:
Heb je hem op energiespaarstand staan? Dan moet je even uitzetten dat hij de dataverbinding uitzet in sleepmode.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef Opaas het volgende:
[..]
Toetsenbord was goed, nu een stuk minder met de 4.3 update. Dataverbinding valt uit in sleepmode. YouTube app heeft 10 seconden nodig om op te starten.
Dat soort kleine dingetjes.
Op 4.2 liep het net iets fijner bij mij. Het kan natuurlijk zijn dat ik een slechte telefoon heb, maar daar word ik persoonlijk een beetje flauw van.
Het is niet de eerste keer dat één van mijn HTC's dit soort dingen gaat vertonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |