abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130508885
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef Karstman het volgende:
deze rom ziet er ook leuk uit, maar zou nog wel wat zwaarder zijn dan CM, toch loopt die in de video soepel

komt binnenkort blijkbaar
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_130952766
Lang niet meer geweest hier, maar spontaan uitvallen is op te lossen. Ik had daar in het begin ook heel veel last van. De connectie van de meeste sensations met de batterij is niet helemaal goed. Je moet een klein stukje karton tussen achterkantje en batterij doen. Dan ben je meteen van alle problemen af. Pas nog iemand heel blij gemaakt met dit trucje. Klinkt debiel, maar is gewoon een foutje dat nog steeds niet wordt erkend door HTC, maar wat echt zo is. Probeer het!
pi_130952806
ik heb zojuist mijn htc teruggezet op fabrieksinstellingen, maar nu heeft hij al meteen android 4.0. Weet iemand hoe dat kan? Toen ik hem kocht was het toch echt 3.x.
pi_130952845
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik word echt agressief van deze telefoon :') Vandaag valt hij weer de hele tijd uit, wanneer ik even bel valt hij uit, zelfs tijdens whatsapp al pfff.
Ik mag al verlengen, maar ik weet nog niet welk toestel ik wil. Ik wilde eerst de HTC One, maar ik begin eigenlijk een beetje mijn vertrouwen in HTC te verliezen, als deze het al niet eens anderhalf jaar uit kan houden..
zie boven
:
pi_130953056
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef mrkrul het volgende:
Lang niet meer geweest hier, maar spontaan uitvallen is op te lossen. Ik had daar in het begin ook heel veel last van. De connectie van de meeste sensations met de batterij is niet helemaal goed. Je moet een klein stukje karton tussen achterkantje en batterij doen. Dan ben je meteen van alle problemen af. Pas nog iemand heel blij gemaakt met dit trucje. Klinkt debiel, maar is gewoon een foutje dat nog steeds niet wordt erkend door HTC, maar wat echt zo is. Probeer het!
Niet helemaal waar. Ook geprobeerd bij die van m'n broer en zijn problemen waren niet verholpen.
Met de nieuwe Anker accu werd het al beter maar gisteren toch nog een hard-reset gedaan want leken alweer wat problemen bij gekomen te zijn.

De Sensation is gewoon een maandagochtend model geweest van HTC en ik denk door deze ervaringen m'n broer ook echt geen HTC meer neemt in januari, hoewel ik eigenlijk nooit echt grote problemen als dit heb gehad met de Desire, One X en ONE.
pi_130953403
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Ook geprobeerd bij die van m'n broer en zijn problemen waren niet verholpen.
Met de nieuwe Anker accu werd het al beter maar gisteren toch nog een hard-reset gedaan want leken alweer wat problemen bij gekomen te zijn.

De Sensation is gewoon een maandagochtend model geweest van HTC en ik denk door deze ervaringen m'n broer ook echt geen HTC meer neemt in januari, hoewel ik eigenlijk nooit echt grote problemen als dit heb gehad met de Desire, One X en ONE.
Ok, dat is jammer. In veel gevallen werkt het wel. Tja de Sensation. Ik heb er toen ik hem net had veel problemen mee gehad, maar sinds bij mij het kartonnetje goed werkt vind ik het best een fijn apparaat. Hij is ook wel kwalitatief ok. Hij is al zo vaak gevallen en heeft met sleutels etc in mijn broekzak gezeten en nog steeds is het scherm helemaal gaaf. Uiteraard begint te behuizing een beetje gaar te worden, maar met een plakbandje houd ik de boel nog goed bij elkaar. Het blijft een feit dat HTC de uitvalproblemen met de Sensation zover ik weet nog steeds niet erkent. Ik vrees dat ze met de Sensation heel veel klanten verloren hebben. Ik zal geen HTC meer kopen door deze beroerde service en mijn heil eerst eens gaan zoeken bij Samsung of Apple als ik een nieuwe nodig heb.

Mijn sensation begon wel heel snel door zijn al vernieuwe batterij heen te geraken. Ik heb dus zojuist de fabrieksinstellingen teruggezet en hoop dat het nu nog even beter gaat.
pi_130956320
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef mrkrul het volgende:
Die tip was in jouw klaagperiode een aantal keer ook voorbij gekomen.
Werkt idd heel goed. Was voor mij ook de oplossing.

[ Bericht 1% gewijzigd door -J-D- op 08-09-2013 18:49:41 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_130956740
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Die tip was in jouw klaagperiode een aantal keer ook voorbij gekomen.
Werkt idd heel goed. Was voor mij ook de oplossing.
Haha mijn klaagperiode.... Was een mooie tijd toch?
pi_130957093
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:59 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Haha mijn klaagperiode.... Was een mooie tijd toch?
Ik zie het als een maandelijkse periode bij de vrouw. Even doorheen bijten en dan zal het onredelijke gezeur wel weer stoppen.
pi_130958996
Ik vind het nogsteeds terecht. De sensation heeft HTC geen eierwinden gelegd.
pi_130978416
Nog een vraagje. Ik heb nu het probleem dat mijn telefoon ineens zegt: Geen Sim-kaart in de telefoon. Betekent dit het echte einde van mijn telefoon of valt hier nog met een trucje wat aan te doen. De simkaart werkt wel in een andere telefoon en een andere sim-kaart werkt niet in de mijne.
pi_131871649
Ik heb de Sensation anderhalf jaar lang eigenlijk probleemloos gebruikt, maar sinds een maandje heb ik ook last van het uitvallen. Soms dagen achter elkaar de hele tijd, soms dagenlang helemaal niet. Eind van deze maand mag ik verlengen en dat ga ik ook gelijk doen, hij is inmiddels ook vrij traag geworden en dat uitvallen is echt zwaar irritant.

One heb ik niet eens naar gekeken trouwens, dat HTC geloof ik nu wel. Ga denk ik voor de S4 of Xperia Z1.
pi_131872305
M'n broer heeft alleen maar problemen met z'n XE.
Hopelijk wordt de Nexus 5/4 (2013) of hoe ze dat ding ook willen noemen wat; dan gaat die Sensation direct weg. Onding.
pi_134649880
Heeft iemand met de HTC sensation ook gehad dat het scherm niet meer reageerde op aanraken? Is daar nog wat aan te doen met bv. een aluminiumfolietje links of rechts? Of is dit echt einde oefening?
pi_134650366
De mijne is nu exit; na 2,5 jaar trouwe en minder trouwe dienst had ik er afgelopen week helemaal genoeg van. Alle kartonnetjes ten spijt, dat ding bleef periodes zomaar uitvallen en raar doen. Zeker als je bereikbaar moet zijn is dat toch echt wel erg vervelend.

Ben nu overgestapt op de S4, HTC heeft bij mij het vertrouwen wel verloren met dat gekloot. Geen idee of de S4 het beter gaat doen; hij is in ieder geval een stuk lichter. Had alleen geen rekening gehouden met het feit dat er een ander maatje sim in moest :)
pi_134671377
De mijne zijn einde is ook nabij (ook na 2,5 jaar). Batterij (Anker) loopt supersnel leeg en heb geen zin om nog te investeren in een nieuwe. Wat ie ook steeds doet is het geheugen mysterieus vullen. Elke dag moet ik die tijdelijke bestanden wissen, want hij vult ze zelf aan. Heel irritant als je bv even een foto wil nemen en het geheugen is zogenaamd vol.

Ik denk dat ik binnenkort een Nexus 5 neem.
know'm sayin?
word? word.
pi_134675730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef alors het volgende:
De mijne zijn einde is ook nabij (ook na 2,5 jaar). Batterij (Anker) loopt supersnel leeg en heb geen zin om nog te investeren in een nieuwe. Wat ie ook steeds doet is het geheugen mysterieus vullen. Elke dag moet ik die tijdelijke bestanden wissen, want hij vult ze zelf aan. Heel irritant als je bv even een foto wil nemen en het geheugen is zogenaamd vol.

Dat laatste had ik ook last van. Bleek dat er een mapje 'bugreports' op stond, vol met logbestanden. Die map was ruim 8gb bij mij :')
pi_134681483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef alors het volgende:

Zelfde gedaan en nu ook Nexus 5. Geen spijt van gehad.
pi_134681875
Sinds een weekje ook van mijn Sensation af *O*

Ik heb hem nog vrij lang probleemloos gebruikt, maar de laatste maand begon hij ook met uitvallen. Soms om de paar minuten en soms dagenlang niet. Daarnaast was ie ook behoorlijk traag geworden.
Nu een Xperia Z1, best een verademing :7
pi_134746124
Ik ga naar de iphone 5s denk ik. HTC is officieel overleden.
pi_134749491
Mijn sensation liep ook zo ongelooflijk snel leeg.
Ik ben overgegaan naar een HTC one. Klein beetje spijt van. De behuizing is prima en de software ok. De camera is in mijn ogen onterecht opgehemeld en ook softwarematig zijn er een paar tekortkomingen.
pi_134750728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Opaas het volgende:
en ook softwarematig zijn er een paar tekortkomingen.
Wat dan?
pi_134751871
foutje verkeerde topic

[ Bericht 89% gewijzigd door mrkrul op 27-12-2013 17:22:29 ]
pi_134751984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat dan?
Toetsenbord was goed, nu een stuk minder met de 4.3 update. Dataverbinding valt uit in sleepmode. YouTube app heeft 10 seconden nodig om op te starten.

Dat soort kleine dingetjes.
Op 4.2 liep het net iets fijner bij mij. Het kan natuurlijk zijn dat ik een slechte telefoon heb, maar daar word ik persoonlijk een beetje flauw van.
Het is niet de eerste keer dat één van mijn HTC's dit soort dingen gaat vertonen.
pi_134752057
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef Opaas het volgende:

[..]

Toetsenbord was goed, nu een stuk minder met de 4.3 update. Dataverbinding valt uit in sleepmode. YouTube app heeft 10 seconden nodig om op te starten.

Dat soort kleine dingetjes.
Op 4.2 liep het net iets fijner bij mij. Het kan natuurlijk zijn dat ik een slechte telefoon heb, maar daar word ik persoonlijk een beetje flauw van.
Het is niet de eerste keer dat één van mijn HTC's dit soort dingen gaat vertonen.
Heb je hem op energiespaarstand staan? Dan moet je even uitzetten dat hij de dataverbinding uitzet in sleepmode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')