Dat ging snel, dinsdag is hij opgehaald.. ben benieuwd.quote:Reparatie repair center - Voltooid
Even bellen naar HTC en vragen of je het op kan laten sturen als het nog binnen de garantie valt. Ik had dit ook en hoefde het niet eens op te sturen. Kreeg gelijk een nieuwe achterkant opgestuurdquote:Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop een behuizing kan kopen? De mijne is redelijk gaar (volume-knopjes weg, achterkant laat los enz.), maar ik ben van plan om hem nog een tijdje te houden want verder werkt het allemaal prima.
Zaterdag kwam ie weer thuisquote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ging snel, dinsdag is hij opgehaald.. ben benieuwd.
Mijn abo loopt ook bijna af. Ik moet maar eens goed nadenken. Normaal neem ik altijd een nieuwe telefoon, maar ik ben er nog tevreden mee, en dat na twee jaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef alors het volgende:
Ik was eigenlijk ook geneigd om er nog een tijdje mee door te gaan, abonnement loopt binnenkort af. Maarja wacht dit eerst nog wel even af, ga wel even contact opnemen met HTC, zal dan ook wel doorgestuurd worden naar VF, las ik al vaker op fora.
Dat willen ze dus niet, kan alleen via de reparatie-service. Dus 10 dagen telefoon kwijt en alles gewist, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Even bellen naar HTC en vragen of je het op kan laten sturen als het nog binnen de garantie valt. Ik had dit ook en hoefde het niet eens op te sturen. Kreeg gelijk een nieuwe achterkant opgestuurd
Alleen als je hem root.quote:Op maandag 29 april 2013 11:13 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die weet of je 'alles' van je telefoon als back-up op kan slaan, net als een herstelpunt voor je PC ofzo? Als ik google krijg ik alleen back-up maken voor sms, voor apps, voor contacten etc. Dit lijkt mij soberzo overbodig omdat dit allemaal via mijn google-account gaat lijkt me. WhatsApp en Media heb ik handmatig via windows verkenner gekopieerd, maar ik wil het liefst dus 'alles' als back-up.
Helaasquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat willen ze dus niet, kan alleen via de reparatie-service. Dus 10 dagen telefoon kwijt en alles gewist, daar zit ik niet op te wachten.
Heb hem via Tweakers gekocht. Ging goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:18 schreef Iemand91 het volgende:
Wat is de beste plek om een Anker accu voor de Sensation te halen?
Ebay? Amazon? Die ene verkoper op Tweakers (zo'n ¤18-19 bij hem)?
M'n broer heeft nog wel eens dat gezeur en misschien met Anker accu wat te verminderen?
Ook qua spontaan uitvallen enzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb hem via Tweakers gekocht. Ging goed.
Wereld van verschil met die Anker-batterij.
Heb ik wel regelmatig gedaan, doet hem geen kwaad iig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:58 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft t zin om een keer te resetten naar fabrieksinstellingen als ie af en toe kuren heeft?
Jup, bij die persoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook qua spontaan uitvallen enzo?
En dus deze?
Bij Amazon Duitsland heb je 'm ook voor ¤9.99 + (ik geloof) ¤3.25 verzendkosten.
(Extra accu en/of oplader lijkt me vrij nutteloos)
En heb net sinds vandaag een Neteller pas binnen dus kan nu ook daar kopen![]()
ben je dan sms/foto/mp3/contacten kwijt, of staan die op de sd kaart?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb ik wel regelmatig gedaan, doet hem geen kwaad iig.
Vreemd, volgens mij had ik bij amazon.de op zaterdag besteld en kwam hij maandag binnen. (al bijna wel weer 2jaar geleden thoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Iemand91 het volgende:
Heb die Anker accu besteld op Amazon.de, maar damn wat duurt het lang voordat ze die verzenden (maandag besteld; nog steeds niet verzonden)![]()
Betaald via Neteller. Had eerste keer niet aan gedacht om genoeg op account te zetten en daarom order meteen geannuleerd (bovendien verkeerde besteld). Dit was overigens ook op zondagavond dus veel zou dat niet uit moeten maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vreemd, volgens mij had ik bij amazon.de op zaterdag besteld en kwam hij maandag binnen. (al bijna wel weer 2jaar geleden tho)
EDIT: verzendbevestiging binnen.quote:Lieferung voraussichtlich: 16. August 2013 - 17. August 2013
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |