abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125711608
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop een behuizing kan kopen? De mijne is redelijk gaar (volume-knopjes weg, achterkant laat los enz.), maar ik ben van plan om hem nog een tijdje te houden want verder werkt het allemaal prima.
pi_125721434
quote:
Reparatie repair center - Voltooid
Dat ging snel, dinsdag is hij opgehaald.. ben benieuwd.
know'm sayin?
word? word.
pi_125724060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop een behuizing kan kopen? De mijne is redelijk gaar (volume-knopjes weg, achterkant laat los enz.), maar ik ben van plan om hem nog een tijdje te houden want verder werkt het allemaal prima.
Even bellen naar HTC en vragen of je het op kan laten sturen als het nog binnen de garantie valt. Ik had dit ook en hoefde het niet eens op te sturen. Kreeg gelijk een nieuwe achterkant opgestuurd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_125849605
Ik word echt agressief van deze telefoon :') Vandaag valt hij weer de hele tijd uit, wanneer ik even bel valt hij uit, zelfs tijdens whatsapp al pfff.
Ik mag al verlengen, maar ik weet nog niet welk toestel ik wil. Ik wilde eerst de HTC One, maar ik begin eigenlijk een beetje mijn vertrouwen in HTC te verliezen, als deze het al niet eens anderhalf jaar uit kan houden..
  zondag 28 april 2013 @ 23:35:52 #55
123170 alors
zlata1234
pi_125850017
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef alors het volgende:

[..]

Dat ging snel, dinsdag is hij opgehaald.. ben benieuwd.
Zaterdag kwam ie weer thuis O+ doet het weer als een zonnetje, is een nieuw beeldscherm opgezet :)
know'm sayin?
word? word.
pi_125850574
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef alors het volgende:
Ik was eigenlijk ook geneigd om er nog een tijdje mee door te gaan, abonnement loopt binnenkort af. Maarja wacht dit eerst nog wel even af, ga wel even contact opnemen met HTC, zal dan ook wel doorgestuurd worden naar VF, las ik al vaker op fora.
Mijn abo loopt ook bijna af. Ik moet maar eens goed nadenken. Normaal neem ik altijd een nieuwe telefoon, maar ik ben er nog tevreden mee, en dat na twee jaar. :)
Betere camera zou ik wel fijn vinden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_125858412
Iemand die weet of je 'alles' van je telefoon als back-up op kan slaan, net als een herstelpunt voor je PC ofzo? Als ik google krijg ik alleen back-up maken voor sms, voor apps, voor contacten etc. Dit lijkt mij soberzo overbodig omdat dit allemaal via mijn google-account gaat lijkt me. WhatsApp en Media heb ik handmatig via windows verkenner gekopieerd, maar ik wil het liefst dus 'alles' als back-up.
pi_125866898
HTC One zou hier binnenkort ook binnen moeten komen O+ is ook wel een mooie logische stap na de Sensation denk ik.
pi_126769709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Even bellen naar HTC en vragen of je het op kan laten sturen als het nog binnen de garantie valt. Ik had dit ook en hoefde het niet eens op te sturen. Kreeg gelijk een nieuwe achterkant opgestuurd
Dat willen ze dus niet, kan alleen via de reparatie-service. Dus 10 dagen telefoon kwijt en alles gewist, daar zit ik niet op te wachten.
pi_126769977
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 11:13 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die weet of je 'alles' van je telefoon als back-up op kan slaan, net als een herstelpunt voor je PC ofzo? Als ik google krijg ik alleen back-up maken voor sms, voor apps, voor contacten etc. Dit lijkt mij soberzo overbodig omdat dit allemaal via mijn google-account gaat lijkt me. WhatsApp en Media heb ik handmatig via windows verkenner gekopieerd, maar ik wil het liefst dus 'alles' als back-up.
Alleen als je hem root.
pi_126772370
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Dat willen ze dus niet, kan alleen via de reparatie-service. Dus 10 dagen telefoon kwijt en alles gewist, daar zit ik niet op te wachten.
Helaas
pi_126772605
Is het een beetje te doen om het motortje van de trilfunctie te vervangen? Vind het toch wel erg vervelend om oproepen te missen aangezien ik op m'n werk het geluid uit zet. Je ziet 'm zitten onderaan, maar weet niet precies hoeveel gedoe het is om erbij te kunnen.
Too much is never enough!
pi_129900038
Wat is de beste plek om een Anker accu voor de Sensation te halen?
Ebay? Amazon? Die ene verkoper op Tweakers (zo'n ¤18-19 bij hem)?

M'n broer heeft nog wel eens dat gezeur en misschien met Anker accu wat te verminderen?
pi_129900318
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:18 schreef Iemand91 het volgende:
Wat is de beste plek om een Anker accu voor de Sensation te halen?
Ebay? Amazon? Die ene verkoper op Tweakers (zo'n ¤18-19 bij hem)?

M'n broer heeft nog wel eens dat gezeur en misschien met Anker accu wat te verminderen?
Heb hem via Tweakers gekocht. Ging goed.
Wereld van verschil met die Anker-batterij.
pi_129900758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb hem via Tweakers gekocht. Ging goed.
Wereld van verschil met die Anker-batterij.
Ook qua spontaan uitvallen enzo?

En dus deze?
Bij Amazon Duitsland heb je 'm ook voor ¤9.99 + (ik geloof) ¤3.25 verzendkosten.
(Extra accu en/of oplader lijkt me vrij nutteloos)

En heb net sinds vandaag een Neteller pas binnen dus kan nu ook daar kopen :P
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:58:58 #66
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_129901133
Heeft t zin om een keer te resetten naar fabrieksinstellingen als ie af en toe kuren heeft?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:01:13 #67
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129901204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:58 schreef GoodGawd het volgende:
Heeft t zin om een keer te resetten naar fabrieksinstellingen als ie af en toe kuren heeft?
Heb ik wel regelmatig gedaan, doet hem geen kwaad iig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129902320
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ook qua spontaan uitvallen enzo?

En dus deze?
Bij Amazon Duitsland heb je 'm ook voor ¤9.99 + (ik geloof) ¤3.25 verzendkosten.
(Extra accu en/of oplader lijkt me vrij nutteloos)

En heb net sinds vandaag een Neteller pas binnen dus kan nu ook daar kopen :P
Jup, bij die persoon.
Spontaan uitvallen had ik amper, dus daar kan ik niet over meepraten.
pi_129904321
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Heb ik wel regelmatig gedaan, doet hem geen kwaad iig.
ben je dan sms/foto/mp3/contacten kwijt, of staan die op de sd kaart?
pi_130096709
Heb die Anker accu besteld op Amazon.de, maar damn wat duurt het lang voordat ze die verzenden (maandag besteld; nog steeds niet verzonden) :%
pi_130097574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Iemand91 het volgende:
Heb die Anker accu besteld op Amazon.de, maar damn wat duurt het lang voordat ze die verzenden (maandag besteld; nog steeds niet verzonden) :%
Vreemd, volgens mij had ik bij amazon.de op zaterdag besteld en kwam hij maandag binnen. (al bijna wel weer 2jaar geleden tho ;))
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_130098166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Vreemd, volgens mij had ik bij amazon.de op zaterdag besteld en kwam hij maandag binnen. (al bijna wel weer 2jaar geleden tho ;))
Betaald via Neteller. Had eerste keer niet aan gedacht om genoeg op account te zetten en daarom order meteen geannuleerd (bovendien verkeerde besteld). Dit was overigens ook op zondagavond dus veel zou dat niet uit moeten maken.
Vervolgens genoeg erop gezet en weer order geplaatst op maandagmiddag.

Hoewel er bij de orderdetails wel staat:
quote:
Lieferung voraussichtlich: 16. August 2013 - 17. August 2013
EDIT: verzendbevestiging binnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 15-08-2013 18:59:12 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:02:51 #73
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130099036
Die HTCone Mini kan wel eens de volgende worden
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:00:53 #74
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130471976
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GoodGawd op 26-08-2013 11:08:17 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_130479777
Zo gister door een vriendje even m'n nu ruim 2 jaar oude Sensation laten rooten (heidens karwij met veel gevloek en getier omdat dat ding nogal dicht zit naar het schijnt) en er CM 10 op laten zetten... wat een enorm verschil zeg! Bloedrap en batterijduur lijkt enorm gestegen.

Hij was de laatste maanden steeds trager aan het worden en Sense crashte de hele tijd, iedere keer als ik een appje sloot kreeg ik dat witte scherm met HTC logo en dan het opnieuw initialiseren van het homescreen. Ook de batterijduur van de 1700mAh accu, die ik ergens dit voorjaar had gehaald als vervanging, was om te huilen. Ik was aan het twijfelen over een nieuw toestel omdat de abbonementsperiode toch verlopen is maar ik kon niet echt iets vinden en vind dit nog steeds een hele fijne telefoon. Zeker nu hij weer net zo snel is als in het begin. Denk dat ik nu maar een SIM-only ga scoren omdat deze nog wel een jaartje mee kan zo.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')