Nog steeds niets geregeld met HTC, ze gaan nu plots moeilijk doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef blup het volgende:
Amai, vergeten te melden, hij is geswapped voor een nieuwe. Warempel. Valt niet uit, WiFi werkt. Maar nu, Camera's zijn met geen mogelijkheid aan te zetten. App opent niet. Schijnt ook een hardware probleem te zijn.
Joah!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:13 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik heb nog een splinternieuwe achterkant voor de Sensation, iemand interesse?
15 euries is ie van jou!quote:
Het het ook beter niet kunnen zeggen. Volgens mij doet de trilfunctie het niet meerquote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef The6thgate het volgende:
Mijn Sensation doet het na boardswap+nieuwe batterij nog prima,
Mrkrul was inderdaad een dikke klaagbaasquote:Op woensdag 17 april 2013 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jup, geweldige telefoon icm root
Plus het zijn ook meestal dezelfde mensen die je hier ziet, je had ook zo'n MrKrul ofzo hier vroeger in sensation topic.. die kon er ook wat van
Ben jij een kloontje van mij? Precies hetzelfde verhaal hier.quote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Het het ook beter niet kunnen zeggen. Volgens mij doet de trilfunctie het niet meer
De nieuwe telefoons zijn wel veel sneller dan de Sensation. Ik had vorig jaar de Sensation maar nu de One S. Een wereld van verschil. Vele betere accu en veel sneller. En echt niet groot, want het toestel verschilt niet veel (qua grootte) van de Sensation.quote:Op maandag 22 april 2013 12:25 schreef blessed19 het volgende:
Ik denk dat ik voor een sim-only ga. Mijn sensation werkt nog helemaal super en de nieuwe telefoons zijn allemaal zo groot.![]()
Mocht deze uiteindelijk de geest geven, dan ga ik voor een huawei, goede shizzle voor weinig geld!
Betere accu is handig, maar deze is voor mij al snel genoeg. Waar gebruik jij je mobiel eigenlijk voor?quote:Op maandag 22 april 2013 12:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De nieuwe telefoons zijn wel veel sneller dan de Sensation. Ik had vorig jaar de Sensation maar nu de One S. Een wereld van verschil. Vele betere accu en veel sneller. En echt niet groot, want het toestel verschilt niet veel (qua grootte) van de Sensation.
Gewoon standaard. Whatsapp, internet, nieuws volgen, spelletjes, mailen, navigatie enz.quote:Op maandag 22 april 2013 12:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Betere accu is handig, maar deze is voor mij al snel genoeg. Waar gebruik jij je mobiel eigenlijk voor?
Nee, ongeveer 1 tot 1.5 week. Heel zelden duurt het langer, maar 9 van de 10 keer is het in deze tijd afgerond.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef Onufriev het volgende:
Duurt het opsturen van je telefoon ook 3-5 weken als er niet aan gerepareerd wordt, maar alleen naar gekeken wordt waar het aan zou kunnen liggen?
Die was echt vermakelijk irritant.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Plus het zijn ook meestal dezelfde mensen die je hier ziet, je had ook zo'n MrKrul ofzo hier vroeger in sensation topic.. die kon er ook wat van
Oh, dan is het nog iets om over na te denken. Ik heb schade op mijn cover (scherm wel heel) dus ik verwacht al dat ze het daar aan verwijten. Het is 't bekende uitval probleemquote:
Dat ging snel, dinsdag is hij opgehaald.. ben benieuwd.quote:Reparatie repair center - Voltooid
Even bellen naar HTC en vragen of je het op kan laten sturen als het nog binnen de garantie valt. Ik had dit ook en hoefde het niet eens op te sturen. Kreeg gelijk een nieuwe achterkant opgestuurdquote:Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik goedkoop een behuizing kan kopen? De mijne is redelijk gaar (volume-knopjes weg, achterkant laat los enz.), maar ik ben van plan om hem nog een tijdje te houden want verder werkt het allemaal prima.
Zaterdag kwam ie weer thuisquote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ging snel, dinsdag is hij opgehaald.. ben benieuwd.
Mijn abo loopt ook bijna af. Ik moet maar eens goed nadenken. Normaal neem ik altijd een nieuwe telefoon, maar ik ben er nog tevreden mee, en dat na twee jaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:34 schreef alors het volgende:
Ik was eigenlijk ook geneigd om er nog een tijdje mee door te gaan, abonnement loopt binnenkort af. Maarja wacht dit eerst nog wel even af, ga wel even contact opnemen met HTC, zal dan ook wel doorgestuurd worden naar VF, las ik al vaker op fora.
Dat willen ze dus niet, kan alleen via de reparatie-service. Dus 10 dagen telefoon kwijt en alles gewist, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Even bellen naar HTC en vragen of je het op kan laten sturen als het nog binnen de garantie valt. Ik had dit ook en hoefde het niet eens op te sturen. Kreeg gelijk een nieuwe achterkant opgestuurd
Alleen als je hem root.quote:Op maandag 29 april 2013 11:13 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die weet of je 'alles' van je telefoon als back-up op kan slaan, net als een herstelpunt voor je PC ofzo? Als ik google krijg ik alleen back-up maken voor sms, voor apps, voor contacten etc. Dit lijkt mij soberzo overbodig omdat dit allemaal via mijn google-account gaat lijkt me. WhatsApp en Media heb ik handmatig via windows verkenner gekopieerd, maar ik wil het liefst dus 'alles' als back-up.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |