Dat laatste had ik ook last van. Bleek dat er een mapje 'bugreports' op stond, vol met logbestanden. Die map was ruim 8gb bij mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef alors het volgende:
De mijne zijn einde is ook nabij (ook na 2,5 jaar). Batterij (Anker) loopt supersnel leeg en heb geen zin om nog te investeren in een nieuwe. Wat ie ook steeds doet is het geheugen mysterieus vullen. Elke dag moet ik die tijdelijke bestanden wissen, want hij vult ze zelf aan. Heel irritant als je bv even een foto wil nemen en het geheugen is zogenaamd vol.
Ik denk dat ik binnenkort een Nexus 5 neem.
Zelfde gedaan en nu ook Nexus 5. Geen spijt van gehad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef alors het volgende:
De mijne zijn einde is ook nabij (ook na 2,5 jaar). Batterij (Anker) loopt supersnel leeg en heb geen zin om nog te investeren in een nieuwe. Wat ie ook steeds doet is het geheugen mysterieus vullen. Elke dag moet ik die tijdelijke bestanden wissen, want hij vult ze zelf aan. Heel irritant als je bv even een foto wil nemen en het geheugen is zogenaamd vol.
Ik denk dat ik binnenkort een Nexus 5 neem.
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef Opaas het volgende:
en ook softwarematig zijn er een paar tekortkomingen.
Toetsenbord was goed, nu een stuk minder met de 4.3 update. Dataverbinding valt uit in sleepmode. YouTube app heeft 10 seconden nodig om op te starten.quote:
Heb je hem op energiespaarstand staan? Dan moet je even uitzetten dat hij de dataverbinding uitzet in sleepmode.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:16 schreef Opaas het volgende:
[..]
Toetsenbord was goed, nu een stuk minder met de 4.3 update. Dataverbinding valt uit in sleepmode. YouTube app heeft 10 seconden nodig om op te starten.
Dat soort kleine dingetjes.
Op 4.2 liep het net iets fijner bij mij. Het kan natuurlijk zijn dat ik een slechte telefoon heb, maar daar word ik persoonlijk een beetje flauw van.
Het is niet de eerste keer dat één van mijn HTC's dit soort dingen gaat vertonen.
Alles staat goed. Zelfs in geavanceerde settings staat alles goed ingesteld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je hem op energiespaarstand staan? Dan moet je even uitzetten dat hij de dataverbinding uitzet in sleepmode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |