Mag ik je handtekening?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Myraela het volgende:
"Verder was het - zowel voor, tijdens als na de film- een immens grote FOK!meet met bekenden als Yvonne, Myraela Monopoly en Juicyhill."
Boh, ik ben bekend.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Myraela het volgende:
"Verder was het - zowel voor, tijdens als na de film- een immens grote FOK!meet met bekenden als Yvonne, Myraela Monopoly en Juicyhill."
Boh, ik ben bekend.
Wel bij mij en mijn rechterhandquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben bekend.
Och je hebt het hele hysterisch huilendrama van haar nadat jullie weg waren gemist. Arme Mono zat ermee opgescheept.quote:
ooghoogtequote:
?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Och je hebt het hele hysterisch huilendrama van haar nadat jullie weg waren gemist. Arme Mono zat ermee opgescheept.
En ook even in jouw fotoboek gekeken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik ben bekend.
Blonde paardenstaart mejuffrouw met tattoo op haar arm zei dat tegen Yvonne.quote:
wie was dat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:21 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Blonde paardenstaart mejuffrouw met tattoo op haar arm zei dat tegen Yvonne.
Krijg ik nu een gratis Fok! abbo?quote:
Huppelmuts zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:21 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Blonde paardenstaart mejuffrouw met tattoo op haar arm zei dat tegen Yvonne.
Sorry dat ik je oud noemde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rekening was goed gekomen, heb het bedienmeisje nog 2 DVD's gegeven.
maar is HeatWave je pa ofwat ?quote:
Ach, zo zijn vele sterren begonnen toch. Volgende keer zit ik op de achterste rij in de bios. Tussen alle andere bekenden.quote:
Mijn haar is niet meer rood, maar ook zeker niet blond met oranje. Gewoon weer bruin. Het is wel oranje geweest overigens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En ook even in jouw fotoboek gekeken.
Op het perron overhoorde ik een gesprek over iemands haarkleur, dat moet vast over jou gegaan zijn
Het is blijkbaar niet meer rood, maar iets van blond met oranje plukken, maar dan niet echt oranje. Zoiets?
Hahahahahahahaha!!!quote:
Ach, naar halve gesprekken moet ik eigenlijk ook niet luisterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn haar is niet meer rood, maar ook zeker niet blond met oranje. Gewoon weer bruin. Het is wel oranje geweest overigens.
Wattes?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Och je hebt het hele hysterisch huilendrama van haar nadat jullie weg waren gemist. Arme Mono zat ermee opgescheept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |