Ja mijn werk was in t begin leuk, maar nu niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef LompeWorst het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste dag gehad, dus daar geen goede mening over.
Bij mijn vorige werk was het verschrikkelijk.
Dat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Leuk is anders, maar ik ben wel tevreden.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden...
Vergeet niet dat hij wel verwacht dat als ie weer terug is dat je even aan zijn impotente pik moet zuigen en met jouw golddiggerhandjes door zijn grijze borsthaar moet kroelen. Elke baan heeft zo z'n minpunten, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef -supergirl- het volgende:
@HostiMeister
Lijkt me wel een heerlijke baan ja. Beetje de hele dag aan het zwembad van mijn villa liggen terwijl mijn rijke man gaat golfen.
niet alle rijke mannen zijn bejaard en grijs!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij wel verwacht dat als ie weer terug is dat je even aan zijn impotente pik moet zuigen en met jouw golddiggerhandjes door zijn grijze borsthaar moet kroelen. Elke baan heeft zo z'n minpunten, dat dan weer wel.
Neemt niet weg dat je nog steeds seks hebt voor geld. Een dure hoer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet alle rijke mannen zijn bejaard en grijs!
misschien is die rijke man ook wel een hele leuke man en val ik ervoor. dan doe ik het niet voor het geld maar voor de liefde en is het geld gewoon mooi meegenomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je nog steeds seks hebt voor geld. Een dure hoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |