quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
donder op met die spoilers man verdomme man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
heyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Prachtig wat ze hebben laten zien. De tegenstander geen seconde de tijd geven, en zelf door een verdedigingsblok van 9 man komen.
nee.quote:
arsenal gaat met 5-0 winnen morgenquote:
Dat streepje is stil, dat behoor je niet uit te spreken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Spreek je GazProm uit als Ges-prom? Nooit geweten dat het op zijn Engels moest.
hihahoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat streepje is stil, dat behoor je niet uit te spreken.
Koninklijke Nederlandse Barcelona Bondquote:
Ik deed er ff streepje tussen omdat het anders vreemd wegleest, was ook zonder streepje gezegd op TVquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat streepje is stil, dat behoor je niet uit te spreken.
bazennrquote:
Geweldig waren ze. Wat een voetbal, prachtigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat waren ze weer goed hé. Als vanouds
Nee FIFA Madrid dan... komt wel goed tegen Porto in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Barcelona Bond
welkom terugquote:
Ok moet toegeven dat ze bij tijd en wijlen wel zijn weggetikt, maar ze hebben het wel tot het laatste moment spannend gehoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleurt op joh. Milan is scheelgetikt.
[..]
Klik dan niet.
Ja, je kan ook zoveel anders tegen dat geweldige Barça héquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp inderdaad ook niet waarom AC Milan zo laf en verdedigend heeft gespeeld
Omdat er toen meerdere wedstrijden waren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Waarom is de NOS tegenwoordig zo snel met de samenvattingen? Vroeger begonnen ze pas na 23:15 ofzo
Wie weet verrassen ze mequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
arsenal gaat met 5-0 winnen morgen
appelvlaai ookquote:
En dan begin je later?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat er toen meerdere wedstrijden waren.
Ben je een sigaret?quote:
quote:
The next levelquote:
Ja zat Turken toch in Duitslandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
Overal Turken in dat stadion
net Feyenoord met uitwedstrijden
10000quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
Overal Turken in dat stadion
net Feyenoord met uitwedstrijden
Inderdaad, Messi ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef Rodawa het volgende:
Goede speler die Yilmaz. Zou prima meekunnen bij een club als Utrecht of Ado.
quote:
Voor buitenlandse begrippen zijn ADO en Utrecht niet zulke hele grote clubs hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bij hem twijfel ik altijd of hij zijn lengte wel kan compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Dit dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Rodawa het volgende:
Tering, 1 op 1 en dan nog zo knullig inschietenNiet links, rechts of eroverheen, gewoon door het midden.
Ik hoor zequote:
quote:
Und deswegen sind wir Meister. Nicht nur von München. Auch von Kelsenkirchen.quote:
Heb even de UEFA voor je gebeld ze kunnen niks doen helaasquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
1/4 finale Barca - Galatasaray
1/2 finale Barca - Porto
Finale Barca PSG
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet Spaans praten![]()
Lekker bezig Tom
catalanen kunnen geen spaans manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet Spaans praten![]()
Lekker bezig Tom
Militair?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern moet nu de CL winnen en Bvb in de finale. De Duitse suprematie in Europa moet voortgezet worden!
En niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten, AUF GEHT'S
Ik ken iemand (werkt bij Sport1) die wel Spaans kan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niet Spaans praten![]()
Lekker bezig Tom
Terecht, Barcelona heeft een wereldprestatie geleverdquote:
ENEMIGO NUMERO UNOquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd interview met Casillas, toen ging ik stuk
Goal Atletiiiiiiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken iemand (werkt bij Sport1) die wel Spaans kan.
Dortmund en Bayern niet tegen elkaar pas in de finale hopelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern moet nu de CL winnen en Bvb in de finale. De Duitse suprematie in Europa moet voortgezet worden!
En niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten, AUF GEHT'S
Barcelona - Galatasarayquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
1/4 finale Barca - Galatasaray
1/2 finale Barca - Porto
Finale Barca PSG
Dikke onzin kuthollander.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Duitse voetbal stelt niet zoveel voor.
Komt goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
Bayern gaat het niet redden
Zie AC Milan
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Rickazio het volgende:
Barcelona
Real Madrid
Borussia Dortmund
Bayern München
PSVquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie heeft de beste verdediging?
Liever Juve ipv Barcaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Rickazio het volgende:
Barcelona
Real Madrid
Borussia Dortmund
Bayern München
Ajax.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
FC BAYERNquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
LSD op?quote:
FC BAYERN!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
fc bayernquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
ditquote:
Inderdaad, 5-0 pak slaag voor Bayernquote:
echt mal kein ohrwurm, nichtmal mäßigquote:
Dat is Nederlanderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik leef volgens de filosofie Louis van Gaal
quote:
80 jaar geleden konden ze iets heel andersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Duitsland van ongeveer 70 jaar geleden
Toen konden ze pas voetballen.
lol xdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]deze man
[/quoten]
Nee die andere
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef tochweerheLOEMINADInk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef [url=htttrvep://forum.fok.nl/user/profile/343486]KingRoland[/url] het volgende:
[..]deze man
[/quoten]
Nee jajadie andere
Jij komt zelf nog niet eens langs de Pewter City gym.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Het gaat om kracht, gedrevenheid en level uppen!
quote:
Bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FUUU Strootman heb ik als eerste bedacht
Baas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FUUU Strootman heb ik als eerste bedacht
suc6quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das een goeie, ik zal gaan zoeken..
Wens me succes
leuk dat je vrouwtje had gescoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Kraft von dem Team is dem Team.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Kraft von dem Team ist dem Team.
Ik vond het heel leuk, jammer dat ze nu bij Barça speelt maar jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
leuk dat je vrouwtje had gescoord
bagger naamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
NPO 1
NPO 2
NPO 3
Leuk hoor, doei paar miljoen euro.
Hoe eng? Boateng?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Greenpeas het volgende:
Wat eng is, is dat hij en z'n zus gewoon precies hetzelfde gezicht hebben....
link?quote:
Nee, maar ik begon de rage wel.quote:
Aight, boks Gquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses aan doublepain van je boy gr gr
1 april is over 3 wekenquote:
puyol speelde niet goed vandaag neequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Kopsterk het volgende:
Barca was weer ouderwets goed. Het gekke is dat ze beter lijken zonder Fabregas, die toch bij menig 'topclub' de sterspeler zou zijn. Iniesta is simpelweg beter op het middenveld. Toch zie ik ze niet als de grootste kanshebber voor het winnen van de CL, daar is mijns inziens de verdediging toch te kwetsbaar voor. Het centrale verdedigingsduo lijkt puur verdedigend met het jaar minder te worden. Bij Puyol merk je duidelijk dat hij op leeftijd begint te raken en Mascherano is erg zwak in de lucht, maar wat me vooral opvalt, is hoe matig Piqué de laatste tijd is. Hij wordt tegenwoordig bijna elke wedstrijd wel een paar keer kinderlijk eenvoudig gepasseerd en vaak komt daar ook gevaar uit.
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:02 schreef RetRy32 het volgende:
Barca is belachelijk matig, gewoon bijzonder veel geluk gehad de laatste 5 jaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Milan gaat door.![]()
Barcelona wordt weer vernederd
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:23 schreef Jivis het volgende:
Dat Jack, Jan en Youri niet eens met rouwbanden om analyseren, nu Barcelona bijna uitgeschakeld is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef Syntix het volgende:
Donder eens op met je messi-gefap mongool
quote:
Haters gonna hate.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Winners gonna win
Op het moment dat ik die post plaatste, stond Barca op de rand van uitschakeling. Er is dus niks onwaar aan mijn post en ik haatte helemaal nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Winners gonna win
ik ben geen 'hater' ik geef gewoon geen fuck om barcelonaquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Winners gonna win
Zo geef ik geen ruk om Eriksen, zal me daarom ook niet in een Eriksen-topic begeven om mijn frustraties te uiten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben geen 'hater' ik geef gewoon geen fuck om barcelona
ik had geen frustratie, ik keek een wedstrijd en gaf mijn mening dat jij nou zo blij bent omdat je wint van een milan waar zelfs willem 2 van had gewonnen okequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo geef ik geen ruk om Eriksen, zal me daarom ook niet in een Eriksen-topic begeven om mijn frustraties te uiten.
Jij haat meer op de NOS als ik het zo lees.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op het moment dat ik die post plaatste, stond Barca op de rand van uitschakeling. Er is dus niks onwaar aan mijn post en ik haatte helemaal niet.
Ik heb niet gewonnen hoor, laat GGMM het maar niet horen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had geen frustratie, ik keek een wedstrijd en gaf mijn mening dat jij nou zo blij bent omdat je wint van een milan waar zelfs willem 2 van had gewonnen oke
Dat is pas achteraf gelul.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij haat meer op de NOS als ik het zo lees.
Randje uitschakeling ben ik trouwens niet met je eens.
En das geen achteraf gelul, had het voor de wedstrijd ook al voorspeld.
Wat heeft haten op de NOS met haten op Barca te maken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij haat meer op de NOS als ik het zo lees.
Randje uitschakeling ben ik trouwens niet met je eens.
En das geen achteraf gelul, had het voor de wedstrijd ook al voorspeld.
Precies wat ik bedoel. Helemaal niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft haten op de NOS met haten op Barca te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |