SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
dat zijn ook wel goeie bands vooral my dying bride kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Geef mij maar een beetje Riverside, Dream Theater, Officium Triste, My Dying Bride, Anaal Nathrakh, Phobia, Long distance calling en Impaled Nazerne
Dan stop je ze toch beide in je linkeroor?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
Ik ontdekte bij het luisteren dat mijn rechteroortje niet werkt ... En ik heb ze nog niet zo lang! Godver, ze waren nog duur ook.
Same problem herequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
Ik ontdekte bij het luisteren dat mijn rechteroortje niet werkt ... En ik heb ze nog niet zo lang! Godver, ze waren nog duur ook.
maar je hebt het geluisterdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
Je moet ook gewoon je oksels wassen s'ochtendsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef Tamashii het volgende:
Omg het ruikt hier echt naar soep ofzo.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je oksels wassen s'ochtends
Ik luister ook wel naar andere dingen, momenteel naar Korn dubstepnumetalcorerock albumquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zijn ook wel goeie bands vooral my dying bride kan ik wel waarderen
Jij bent soms echt niet grappig meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan stop je ze toch beide in je linkeroor?
Nee, ik stopte met luisteren om het oortje te testen. Hij doet het inmiddels weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar je hebt het geluisterd
niet zo heel slecht toch?
Ja, dat snap ik. Moest je vandaag ook werken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry, ik was aan de telefoon
[..]
Op zich wel, maar dan had ik me vandaag moeten haasten enzo
Maar je bent wel lief.quote:
Nee, ik had vandaag psycho-educatie en daar komt best wel veel informatie op me afquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Moest je vandaag ook werken?
die heb ik ook gedownload laatst vond em niet eens zo heel slechtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister ook wel naar andere dingen, momenteel naar Korn dubstepnumetalcorerock album
ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik stopte met luisteren om het oortje te testen. Hij doet het inmiddels weer.Ik luister nu het nummer.
O ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik had vandaag psycho-educatie en daar komt best wel veel informatie op me af
So far klinkt het wel goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik ook gedownload laatst vond em niet eens zo heel slecht
[..]
ben benieuwd
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het begint met openstellen voor andere dingen...
Dat doen veel mensen al niet.
Nee, het is hele lekkere soep.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klassieke muziek zal ik wsl nooit prettig vinden om naar te luisteren. En dingen zoals R&B en rap kunnen me ook niet zo boeien. Ook 25 jaar geleden niet en nu ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het begint met openstellen voor andere dingen...
Dat doen veel mensen al niet.
picsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het is hele lekkere soep.![]()
En ik was mezelf elke dag hoor. En deo.
Klassiek vind ik soms wel mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klassieke muziek zal ik wsl nooit prettig vinden om naar te luisteren. En dingen zoals R&B en rap kunnen me ook niet zo boeien. Ook 25 jaar geleden niet en nu ook niet.
Dan ga je toch zeker niet alles op 1 hoop gooien, en die hele hoop maar uitsluiten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klassieke muziek zal ik wsl nooit prettig vinden om naar te luisteren. En dingen zoals R&B en rap kunnen me ook niet zo boeien. Ook 25 jaar geleden niet en nu ook niet.
Ik gok van jou tijdens een reinigingsritueel. Als ik Aldo een beetje ken.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok van jou tijdens een reinigingsritueel. Als ik Aldo een beetje ken.
Ik sluit niks uit. Er zijn nummers in die categorien die ik wel leuk vind. Maar over de gehele linie gesproken vind ik deze 3 stromingen vrij waardeloos. Al 25 jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga je toch zeker niet alles op 1 hoop gooien, en die hele hoop maar uitsluiten?
Nou dan heb je het toch een kans gegeven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Er zijn nummers in die categorien die ik wel leuk vind. Maar over de gehele linie gesproken vind ik deze 3 stromingen vrij waardeloos. Al 25 jaar.
Ik geef alles en iedereen een eerlijke kans!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan heb je het toch een kans gegeven?
Zijn er maar zat die dat niet doen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef alles en iedereen een eerlijke kans!
Nja, ik heb ook zo m'n voorkeuren en na-keurenquote:
Spooky.quote:
Zeker, als je dit keihard in een schemerige kamer draaitquote:
Met van die mist-machines!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, als je dit keihard in een schemerige kamer draait
Dat sowiesoquote:
Juist niet te hard, dan verliest het effect.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, als je dit keihard in een schemerige kamer draait
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
Is het onverstandig om zelf te experimenteren met bloem, boter, cacao etc?
Heb nog wat liggen....
Gewoon Ambient zo. Nouja, neigt naar Dark Ambientquote:
Wat voor experimenten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
Is het onverstandig om zelf te experimenteren met bloem, boter, cacao etc?
Heb nog wat liggen....
Ja eigenlijk nog beter. Eigenlijk wel iets voor de weerwolvenmeet dit nummerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet te hard, dan verliest het effect.Ik zie het wel in een film, tijdens zo'n slowmotion moment, net na een ingeslagen bom en een hoofdpersoon die tussen het puin en de massa huilende, gewonde mensen zoekt naar zijn geliefde.
Ik mis de eieren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan de ingredienten te zien, chokokoekjes
Ik keur het goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon Ambient zo. Nouja, neigt naar Dark Ambient
Wel gelijk je 15 minuten vol.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor experimenten?jezelf er mee insmeren ofzo?
[..]
Ja eigenlijk nog beter. Eigenlijk wel iets voor de weerwolvenmeet dit nummer
Suiker?quote:
Ik heb er vier, maar ik verander ze steeds. Zoveel moeite met kiezen.quote:
Ahum excuses, ik bedoel natuurlijk: 'Ik dacht dat ik wel gebruik mocht maken van jouw eitjesquote:
Ja hier ook dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er vier, maar ik verander ze steeds. Zoveel moeite met kiezen.
Daar kun je geen deeg mee maken, alleen kinderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahum excuses, ik bedoel natuurlijk: 'Ik dacht dat ik wel gebruik mocht maken van jouw eitjes'
Ehh..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahum excuses, ik bedoel natuurlijk: 'Ik dacht dat ik wel gebruik mocht maken van jouw eitjes'
Wel hele zoete kindertjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kun je geen deeg mee maken, alleen kinderen.
Jezus Faxiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoetzuur dan. Ik ben best wel een kreng.quote:
Als zelfs tijn dat zegt ...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoetzuur dan. Ik ben best wel een kreng.
Ik ben jaloers ik had hem liever zelf gemaakt namelijkquote:
Slechte grapjes maken is heel makkelijk hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben jaloers ik had hem liever zelf gemaakt namelijk
Haha ja iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slechte grapjes maken is heel makkelijk hoor
Ask Aldo, he knows.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slechte grapjes maken is heel makkelijk hoor
En jij? Fyra?quote:
Waarom zo dichtbij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Giertje het volgende:
zo ben ik weer
vrijdag kijken naar een flatje 2 straten verderop en dan als ik toestem ga ik volgende week verhuizen
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Giertje het volgende:
zo ben ik weer
vrijdag kijken naar een flatje 2 straten verderop en dan als ik toestem ga ik volgende week verhuizen
omdat die zojuist is vrij gekomenquote:
quote:
Ah op die manierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat die zojuist is vrij gekomen
ik vind het best ik wou toch al hier in de buurt blijven wonen
en ik moest er toch al uit hier
Oew, spannend! Ik zoek zelf ook nog woonruimte. Laatst per e-mail gereageerd, geen reactie, vandaag gebeld, geen reactie. Volgens mij is die makelaar failliet of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Giertje het volgende:
zo ben ik weer
enige nadeel is ik ga van begane grond naar 2 hoogquote:
Kuthuizen ook. Of kutmakelaars.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, spannend! Ik zoek zelf ook nog woonruimte. Laatst per e-mail gereageerd, geen reactie, vandaag gebeld, geen reactie. Volgens mij is die makelaar failliet of zo.
is ook lastig dit kwam toevallig op mijn pad dus ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, spannend! Ik zoek zelf ook nog woonruimte. Laatst per e-mail gereageerd, geen reactie, vandaag gebeld, geen reactie. Volgens mij is die makelaar failliet of zo.
Ja, wat een gedoe allemaal. En duur vaak. Al die extra kosten die je moet betalen. Maar via de woningbouwvereniging mag je nog lekker 7 jaar wachten voordat je kans maakt.quote:
Wel ideaal, dat je lekker in de buurt kunt blijven wonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ook lastig dit kwam toevallig op mijn pad dus ik vind het wel best
mja mijn vrienden zullen het wel minder vinden die willen allemaal dat ik bij hun in de buurt kom wonenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel ideaal, dat je lekker in de buurt kunt blijven wonen.
Hoe dicht? Buren? Zelfde straat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn vrienden zullen het wel minder vinden die willen allemaal dat ik bij hun in de buurt kom wonen
Ja hehe, sta nu 3 jaar in den haag en 1.5 jaar hier ingeschreven. Alleen die kosten daarvoor al. Elk jaar 10 euro, waarvoor in godsnaam? Om kans te maken op een dak boven je hoofd waar je ook al genoeg voor betaalt en pas na 60/70 euro want 6/7 jaar wachten kans op hebt..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe allemaal. En duur vaak. Al die extra kosten die je moet betalen. Maar via de woningbouwvereniging mag je nog lekker 7 jaar wachten voordat je kans maakt.
Ja, inderdaad. Ik sta ook al ruim twee jaar in Arnhem/Nijmegen ingeschreven. Maar ik heb geen zin om nog vijf jaar te wachten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hehe, sta nu 3 jaar in den haag en 1.5 jaar hier ingeschreven. Alleen die kosten daarvoor al. Elk jaar 10 euro, waarvoor in godsnaam? Om kans te maken op een dak boven je hoofd waar je ook al genoeg voor betaalt en pas na 60/70 euro want 6/7 jaar wachten kans op hebt..
quote:
als het aan hun ligt burenquote:
Koudquote:
En het erge nog is niemand om je aan op te warmenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het erge nog is niemand om je aan op te warmen
Beetje van hetzelfde. Gewoon een werkweek, nachtdienstjequote:
Okeequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje van hetzelfde. Gewoon een werkweek, nachtdienstje
Kreeg wel bericht vandaag van m'n cursus offsetdrukker die gaat beginnen25 Maart eerste dag
Jupquote:
Hellooquote:
En als je die cursus hebt gehad, wat gebeurd er dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
JupWerd tijd ook eigenlijk maarja
![]()
Wel elke keer om 9 uur in Veenendaal staan maarja. Geen ramp verder
Veenendaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
En hoe ver is dat van Putte?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik offset drukkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helloo
[..]
En als je die cursus hebt gehad, wat gebeurd er dan?
Veenendaal? Dat is nog relatief dichtbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
En dan? Loonsverhoging? Promotie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben ik offset drukkerCursus gaat via het werk
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet soms 2 dagen achter elkaar. Ik zie opties
Allebeiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan? Loonsverhoging? Promotie?
Nachtje bij Tamis en daarna een nachtje bij Feraquote:
Zo dichtbij is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nachtje bij Tamis en daarna een nachtje bij Fera
Voor Faxie is dat geen probleemquote:
Sowieso ga ik al een schaal omhoog als ik leerling ben, en als ik dan klaar ben ga ik weer een schaal omhoogquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, Veenendaal even gemapt, schijnbaar ligt het ook niet ver van mij vandaan.
Gaaf!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sowieso ga ik al een schaal omhoog als ik leerling ben, en als ik dan klaar ben ga ik weer een schaal omhoog
Nee, ik woon aan de andere kant in de buurt van Veenendaal. Dat is nog best een eind van Arnhem en Nijmegenquote:
Ow okquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik woon aan de andere kant in de buurt van Veenendaal. Dat is nog best een eind van Arnhem en Nijmegen
Ja, Amersfoort ligt daar dus nog, min of meer, tussen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok
Nouja m'n topografie is niet zo heel strerk. Ik weet wel dat het in de buurt van Utrecht is.
Goede hoek welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik woon officieel tussen Arnhem en Veenendaal en Amersfoort.
Waar dan wel?quote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
Hey hoi, ik ben eindelijk weer opgewarmd
Nu ff thee zetten
Je bedoelt onder een dekentje zitten??quote:
Ja. Ik vind opwarmen vaak wel aangenaamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt onder een dekentje zitten??
Ah ok, ik dacht dat je er vanuit ging dat ik bepaalde activiteiten had ontplooid om het warm te krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja. Ik vind opwarmen vaak wel aangenaam
Ik ben niet bij hem, hij mist deze wedstrijd zelfs.quote:
Echt, jouw UI, ontzettende heldinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet bij hem, hij mist deze wedstrijd zelfs.
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok van jou tijdens een reinigingsritueel. Als ik Aldo een beetje ken.
quote:
Truste!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Moe...oorpijn speelt ook weer op....
Truste
Hoi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Hoi. Het was gezellig op de filmmeet
.
Ik wil detailsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Hoi. Het was gezellig op de filmmeet
.
Dat soort dingen hoor ik graag.quote:
Ja, jij wel he.quote:
Jahoor. Best welquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:53 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
Hebben we er allemaal weer zin in vandaag?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:53 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:53 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
*Kijkt naar buiten en ziet sneeuw liggen*quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:53 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
Ik ook, even lekker een kop koffie met een uitsmijter als ontbijt en dan kunnen we er weer tegenaan.quote:
Uitsmijter goed idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, even lekker een kop koffie met een uitsmijter als ontbijt en dan kunnen we er weer tegenaan.
Dan blijf je toch lekker thuis?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
gofferdomme, om 11 uur trainen![]()
focking koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis?Ik heb ff gesmst of t doorgaat, want hier ligt ook sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik heb nou niet bepaald veel zin om in de sneeuw te gaan hockeyen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Uhu. Half 2quote:
Wat lief van Viroquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu. Half 2
Huppel, Mono en nog iemand waarvan ik de naam niet wist moesten nog even naar de wcViro was zo aardig om mij bij huis af te zetten
Dus maar 4 uurtjes geslapen, maar ben totaal niet brak
En jij/jullie?
Ja, nouquote:
Zeer zeker waarquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lief van Virowat een topgozer is het toch
Wij waren om kwart voor 11 thuis maar de oppas is echt zo'n kwebbeldaarna nog even warm gedouched want KOUD
![]()
12 uur ging de lamp uit
Door Huppelquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar nu de hamvraag: Hoe was de film?
werd er nog FIPO geroepen?![]()
Ik had het echt wel warmquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeer zeker waar
Whehe, gezellig toch. Ja, warm was het niet buiten
12 uur is nog te doen
Binnen wel ja, maar buiten echt nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het echt wel warmik had niet eens mijn winterjas aan alleen dat colbertje
ja met cryo zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, veel mensen weer gezien en gezoend
Op dat moment had ik daar niet zo'n moeite mee eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnen wel ja, maar buiten echt niet
Ja die toevallig ookquote:
Tuurlijk maar ik ben niet zo'n roddeltante dus ik hou mijn mondquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef Royco1 het volgende:
Zijn er verder nog roddels? Rellen geweest, nieuwe stelletjes etc?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
dat.quote:
Ahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op dat moment had ik daar niet zo'n moeite mee eigenlijk
[..]
Ja die toevallig ook
jij doet dat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo nieuwsgierig zijn ... aagje
quote:
dat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want knuffelen en kusjes geven is fijnquote:
dat kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want knuffelen en kusjes geven is fijn
Is dat zo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
meestal als ik een zoen geef krijg ik die op hetzelfde moment terug ja
dankje!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want je bent onweerstaanbaar natuurlijk
tentamen slecht gegaan of je bent het leren zat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb gewoon de neiging om me per direct uit te schrijven voor m'n opleiding![]()
Hoi
Helemaal gehad met het leren.. tentamen heb ik vrijdag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
tentamen slecht gegaan of je bent het leren zat?
??quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die denken grappig te zijn...
Ik kan hier zo slecht tegen
Ik heb nog helemaal niks gezegd wat grappig bedoeld was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die denken grappig te zijn...
Ik kan hier zo slecht tegen
Ik krijg een smsje... maar zonder nummer (dus verstuurd vanaf 1 of andere centrale) dus kan niet antwoordenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helemaal gehad met het leren.. tentamen heb ik vrijdag.
Verder krijg ik steeds geen of pas na twee weken een reactie terug op mijn mails....
iets met nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg een smsje... maar zonder nummer (dus verstuurd vanaf 1 of andere centrale) dus kan niet antwoorden
En ik wil weten wie mij gesmst heeft
Persoonlijk aanspreken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helemaal gehad met het leren.. tentamen heb ik vrijdag.
Verder krijg ik steeds geen of pas na twee weken een reactie terug op mijn mails....
Doe ik ook niet, maar pfff ben er wel bijna klaar mee nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
beetje zonde om dat nu op te geven... ff doorbijten!
lulligquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik ken teveel nerds die me dit kunnen flikken
Mja, dan moet ik weer naar Nijmegen met de trein (geen gratis OV meer) en dan is het nog maar de vraag of ze er zijn (80% van de tijd kan ik ze niet eens vinden). Daarbij zijn niet alle vragen super dringend, maar zou het wel fijn zijn als ik antwoord zou krijgen.quote:
Ja want als het niet van degene afkomstig is van wie ik denk dat het afkomstig is wie dan wel.. en wie stuurt dan zo'n smsjequote:
Als je niet langs wilt/kan gaan, kun je ook nog bellen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik weer naar Nijmegen met de trein (geen gratis OV meer) en dan is het nog maar de vraag of ze er zijn (80% van de tijd kan ik ze niet eens vinden). Daarbij zijn niet alle vragen super dringend, maar zou het wel fijn zijn als ik antwoord zou krijgen.
Vrijdag uiteraard wel even langslopen in de hoop dat ze er zijn.
ik kan er niks over zeggen, weet niet wat ze je sturenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want als het niet van degene afkomstig is van wie ik denk dat het afkomstig is wie dan wel.. en wie stuurt dan zo'n smsje
Dus jij was hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er niks over zeggen, weet niet wat ze je sturen
en dan nog niet
Dat sluit mij uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij was het
IEDEREEN die met computers om kan gaan is verdacht nu
zal wel lekker ongeloofwaardig klinken dit, ik zou niet eens weten hoequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij was het
Dat zegt niksquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat sluit mij uit.
(niet dat ik je nummer heb maar...)
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
zal wel lekker ongeloofwaardig klinken dit, ik zou niet eens weten hoe![]()
Gaat maximaal bij 2 van de 5 die ik nodig heb.. al geprobeerd, niemand eraan gekregen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet langs wilt/kan gaan, kun je ook nog bellen.
Ik was het nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij was het
En die je nummer heeft natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij was het
Ja dat zijn er meer dan ik wil geloven (mijn telefoon is gecrashed een tijdje terug en ik heb lang niet alles terug)quote:
Ik was het in ieder geval nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zijn er meer dan ik wil geloven (mijn telefoon is gecrashed een tijdje terug en ik heb lang niet alles terug)
Ik heb je nummer nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zijn er meer dan ik wil geloven (mijn telefoon is gecrashed een tijdje terug en ik heb lang niet alles terug)
terwijl dat terug te lezen is, jij bent verdacht bij dezequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb niet eens een idee waar dit over gaat!
Anderen aanwijzen als verdachte is ook verdacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl dat terug te lezen is, jij bent verdacht bij deze
Ik wilde hier een grappige opmerking over maken, maar aangezien je daar niet voor in de stemming bent doe ik het maar niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik geef het op. Heb alle nerds inmiddels wel gehad
Je doet maar wat je niet laten kanquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde hier een grappige opmerking over maken, maar aangezien je daar niet voor in de stemming bent doe ik het maar niet.
nu durf ik niks meer te zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anderen aanwijzen als verdachte is ook verdacht.
Ben ik dan ook verdacht volgens deze theorie?![]()
Ja dat zeg je nu, maar ondertussen onthou je alles en zodra we elkaar dan eindelijk een keer tegenkomen op een meet krijg ik er meteen van langs.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kan
Ik heb haar nummer niet eens!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl dat terug te lezen is, jij bent verdacht bij deze
Toch langs gaan dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gaat maximaal bij 2 van de 5 die ik nodig heb.. al geprobeerd, niemand eraan gekregen.
oeps....quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet eens!![]()
Nu ben jij verdacht
die heb ik nu wel nodig ja!quote:
uiteraardquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar ondertussen onthou je alles en zodra we elkaar dan eindelijk een keer tegenkomen op een meet krijg ik er meteen van langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |