SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
dat zijn ook wel goeie bands vooral my dying bride kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Geef mij maar een beetje Riverside, Dream Theater, Officium Triste, My Dying Bride, Anaal Nathrakh, Phobia, Long distance calling en Impaled Nazerne
Dan stop je ze toch beide in je linkeroor?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
Ik ontdekte bij het luisteren dat mijn rechteroortje niet werkt ... En ik heb ze nog niet zo lang! Godver, ze waren nog duur ook.
Same problem herequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
Ik ontdekte bij het luisteren dat mijn rechteroortje niet werkt ... En ik heb ze nog niet zo lang! Godver, ze waren nog duur ook.
maar je hebt het geluisterdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Fera het volgende:
Je moet ook gewoon je oksels wassen s'ochtendsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef Tamashii het volgende:
Omg het ruikt hier echt naar soep ofzo.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je oksels wassen s'ochtends
Ik luister ook wel naar andere dingen, momenteel naar Korn dubstepnumetalcorerock albumquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zijn ook wel goeie bands vooral my dying bride kan ik wel waarderen
Jij bent soms echt niet grappig meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan stop je ze toch beide in je linkeroor?
Nee, ik stopte met luisteren om het oortje te testen. Hij doet het inmiddels weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar je hebt het geluisterd
niet zo heel slecht toch?
Ja, dat snap ik. Moest je vandaag ook werken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry, ik was aan de telefoon
[..]
Op zich wel, maar dan had ik me vandaag moeten haasten enzo
Maar je bent wel lief.quote:
Nee, ik had vandaag psycho-educatie en daar komt best wel veel informatie op me afquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Moest je vandaag ook werken?
die heb ik ook gedownload laatst vond em niet eens zo heel slechtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister ook wel naar andere dingen, momenteel naar Korn dubstepnumetalcorerock album
ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik stopte met luisteren om het oortje te testen. Hij doet het inmiddels weer.Ik luister nu het nummer.
O ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik had vandaag psycho-educatie en daar komt best wel veel informatie op me af
So far klinkt het wel goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik ook gedownload laatst vond em niet eens zo heel slecht
[..]
ben benieuwd
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het begint met openstellen voor andere dingen...
Dat doen veel mensen al niet.
Nee, het is hele lekkere soep.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klassieke muziek zal ik wsl nooit prettig vinden om naar te luisteren. En dingen zoals R&B en rap kunnen me ook niet zo boeien. Ook 25 jaar geleden niet en nu ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het begint met openstellen voor andere dingen...
Dat doen veel mensen al niet.
picsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het is hele lekkere soep.![]()
En ik was mezelf elke dag hoor. En deo.
Klassiek vind ik soms wel mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klassieke muziek zal ik wsl nooit prettig vinden om naar te luisteren. En dingen zoals R&B en rap kunnen me ook niet zo boeien. Ook 25 jaar geleden niet en nu ook niet.
Dan ga je toch zeker niet alles op 1 hoop gooien, en die hele hoop maar uitsluiten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klassieke muziek zal ik wsl nooit prettig vinden om naar te luisteren. En dingen zoals R&B en rap kunnen me ook niet zo boeien. Ook 25 jaar geleden niet en nu ook niet.
Ik gok van jou tijdens een reinigingsritueel. Als ik Aldo een beetje ken.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gok van jou tijdens een reinigingsritueel. Als ik Aldo een beetje ken.
Ik sluit niks uit. Er zijn nummers in die categorien die ik wel leuk vind. Maar over de gehele linie gesproken vind ik deze 3 stromingen vrij waardeloos. Al 25 jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga je toch zeker niet alles op 1 hoop gooien, en die hele hoop maar uitsluiten?
Nou dan heb je het toch een kans gegeven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Er zijn nummers in die categorien die ik wel leuk vind. Maar over de gehele linie gesproken vind ik deze 3 stromingen vrij waardeloos. Al 25 jaar.
Ik geef alles en iedereen een eerlijke kans!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan heb je het toch een kans gegeven?
Zijn er maar zat die dat niet doen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef alles en iedereen een eerlijke kans!
Nja, ik heb ook zo m'n voorkeuren en na-keurenquote:
Spooky.quote:
Zeker, als je dit keihard in een schemerige kamer draaitquote:
Met van die mist-machines!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, als je dit keihard in een schemerige kamer draait
Dat sowiesoquote:
Juist niet te hard, dan verliest het effect.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, als je dit keihard in een schemerige kamer draait
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
Is het onverstandig om zelf te experimenteren met bloem, boter, cacao etc?
Heb nog wat liggen....
Gewoon Ambient zo. Nouja, neigt naar Dark Ambientquote:
Wat voor experimenten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
Is het onverstandig om zelf te experimenteren met bloem, boter, cacao etc?
Heb nog wat liggen....
Ja eigenlijk nog beter. Eigenlijk wel iets voor de weerwolvenmeet dit nummerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet te hard, dan verliest het effect.Ik zie het wel in een film, tijdens zo'n slowmotion moment, net na een ingeslagen bom en een hoofdpersoon die tussen het puin en de massa huilende, gewonde mensen zoekt naar zijn geliefde.
Ik mis de eieren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan de ingredienten te zien, chokokoekjes
Ik keur het goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon Ambient zo. Nouja, neigt naar Dark Ambient
Wel gelijk je 15 minuten vol.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor experimenten?jezelf er mee insmeren ofzo?
[..]
Ja eigenlijk nog beter. Eigenlijk wel iets voor de weerwolvenmeet dit nummer
Suiker?quote:
Ik heb er vier, maar ik verander ze steeds. Zoveel moeite met kiezen.quote:
Ahum excuses, ik bedoel natuurlijk: 'Ik dacht dat ik wel gebruik mocht maken van jouw eitjesquote:
Ja hier ook dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er vier, maar ik verander ze steeds. Zoveel moeite met kiezen.
Daar kun je geen deeg mee maken, alleen kinderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahum excuses, ik bedoel natuurlijk: 'Ik dacht dat ik wel gebruik mocht maken van jouw eitjes'
Ehh..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahum excuses, ik bedoel natuurlijk: 'Ik dacht dat ik wel gebruik mocht maken van jouw eitjes'
Wel hele zoete kindertjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kun je geen deeg mee maken, alleen kinderen.
Jezus Faxiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoetzuur dan. Ik ben best wel een kreng.quote:
Als zelfs tijn dat zegt ...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ook goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoetzuur dan. Ik ben best wel een kreng.
Ik ben jaloers ik had hem liever zelf gemaakt namelijkquote:
Slechte grapjes maken is heel makkelijk hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben jaloers ik had hem liever zelf gemaakt namelijk
Haha ja iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slechte grapjes maken is heel makkelijk hoor
Ask Aldo, he knows.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slechte grapjes maken is heel makkelijk hoor
En jij? Fyra?quote:
Waarom zo dichtbij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Giertje het volgende:
zo ben ik weer
vrijdag kijken naar een flatje 2 straten verderop en dan als ik toestem ga ik volgende week verhuizen
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Giertje het volgende:
zo ben ik weer
vrijdag kijken naar een flatje 2 straten verderop en dan als ik toestem ga ik volgende week verhuizen
omdat die zojuist is vrij gekomenquote:
quote:
Ah op die manierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat die zojuist is vrij gekomen
ik vind het best ik wou toch al hier in de buurt blijven wonen
en ik moest er toch al uit hier
Oew, spannend! Ik zoek zelf ook nog woonruimte. Laatst per e-mail gereageerd, geen reactie, vandaag gebeld, geen reactie. Volgens mij is die makelaar failliet of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Giertje het volgende:
zo ben ik weer
enige nadeel is ik ga van begane grond naar 2 hoogquote:
Kuthuizen ook. Of kutmakelaars.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, spannend! Ik zoek zelf ook nog woonruimte. Laatst per e-mail gereageerd, geen reactie, vandaag gebeld, geen reactie. Volgens mij is die makelaar failliet of zo.
is ook lastig dit kwam toevallig op mijn pad dus ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, spannend! Ik zoek zelf ook nog woonruimte. Laatst per e-mail gereageerd, geen reactie, vandaag gebeld, geen reactie. Volgens mij is die makelaar failliet of zo.
Ja, wat een gedoe allemaal. En duur vaak. Al die extra kosten die je moet betalen. Maar via de woningbouwvereniging mag je nog lekker 7 jaar wachten voordat je kans maakt.quote:
Wel ideaal, dat je lekker in de buurt kunt blijven wonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ook lastig dit kwam toevallig op mijn pad dus ik vind het wel best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |