trouw met me godverdommequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Hell no dat ik in dit topic op m'n knieën ga
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trouw met me godverdomme
Grgr SC
-EDIT- oeps verkeerde account
Minthquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
3FM blijft gewoon 3FM... al komt er dan misschien 'NPO' voor te staan. Moet allemaal nog definitief besloten worden.quote:
Videostream? Ja, gaat hier ook fout...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef alors het volgende:
Ehhhh wat is dit? Iemand ook last van storing op de stream?
Zit je soms ook in het 1 aprilgrap-complot?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM blijft gewoon 3FM... al komt er dan misschien 'NPO' voor te staan. Moet allemaal nog definitief besloten worden.
Kwetsend grapje, ik wil graag trouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trouw met me godverdomme
Grgr SC
-EDIT- oeps verkeerde account
Dat baggernummer over die brommer heet "Brommer" en is van "Jebroer".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Lol wat is dezen__
Mooie contaminatie trouwens, 'in primeur gaan'.
WAUW WAUW WAUW, DIE KWAM WEL EVEN LEKKER BINNENquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat baggernummer over die brommer heet "Brommer" en is van "Jebroer".
Met dank aan mijn mattie Domien
En ik dacht dat de artiestennaam Lil' Kleine erg was...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat baggernummer over die brommer heet "Brommer" en is van "Jebroer".
Met dank aan mijn mattie Domien
Volgens mij was zijn tweet wat aan de sarcastische kantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW, DIE KWAM WEL EVEN LEKKER BINNEN
WTF, is dat serieus een artiestennaam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik dacht dat de artiestennaam Lil' Kleine erg was...
Nee, daarvoor mag ik je te graag... Dat wil ik je niet aandoen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan moet ik nu nog eten koken, terwijl ik helemaal geen honger heb.
Wil iemand van leven ruilen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daarvoor mag ik je te graag... Dat wil ik je niet aandoen.
Maar jij haat mannen tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Kwetsend grapje, ik wil graag trouwen.
Grgr een 36-jarige stier.
ze kan toch ook met een vrouw trouwen?quote:
jij houdt niet van me kssstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kan toch ook met een vrouw trouwen?
uit welke eeuw kom jij?
*kusje kroel* om het nog een beetje vriendelijk te houden
Dat zeg ik alleen maar om mensen op afstand te houden, ik hou van mannenquote:
ik houd van iedereen tot het tegendeel bewezen isquote:
jij hebt letterlijk NEE gezegd in het vorige topic en mijn UI vals beschuldigdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik houd van iedereen tot het tegendeel bewezen is
Wat een wijf ben je ook soms...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij hebt letterlijk NEE gezegd in het vorige topic en mijn UI vals beschuldigdgrom
Mijn lans staat fier overeind!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je ook soms...
Wil je lesbisch doen?
dat was met een knipoogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij hebt letterlijk NEE gezegd in het vorige topic en mijn UI vals beschuldigdgrom
buiten dit topic ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je sarcasme werkt nog niet echt helemaal in de topic he
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vergeef je!!
Een bonzai boompje voor jouw post
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit één gehad, maar die heb ik per ongeluk doodvermoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil zo'n boompje! maar vind ze best duur.
ik ben nog in staat om een kunstof plant dood te laten gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één gehad, maar die heb ik per ongeluk doodvermoord
een woestijnplant?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een plant dood laten gaan omdat ik hem netjes elke week water gaf.
nee een plant die heel gevoelig is voor wortelrot en daardoor eigenlijk niet zo heel goed tegen teveel water kon.quote:
Dat zou hier ook lukkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben nog in staat om een kunstof plant dood te laten gaan
je had je ochtendpies erin moeten gooienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou hier ook lukken![]()
Ik heb ooit een hele lelijke plant gekregen, het heeft een jaar geduurd voordat dat kreng de geest gaf![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je sarcasme werkt nog niet echt helemaal in de topic he
wat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee een plant die heel gevoelig is voor wortelrot en daardoor eigenlijk niet zo heel goed tegen teveel water kon.
Ik raak nog steeds in de war als ik je in de avond hier zie posten...quote:
Ik ben aan het wachten tot m'n wasmachine is uitgeraasd... je moet watquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik raak nog steeds in de war als ik je in de avond hier zie posten...
Weet dat ik er ook van baal rond dat tijdstip, dan haten we mij beide!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
En wat dacht je ervan als jij opeens 's ochtends om 7:00 wat post, dat is voor mij ook een halve hartverzakking!
Hier, stoere mannen als troostquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet dat ik er ook van baal rond dat tijdstip, dan haten we mij beide!!
Toffe gasten, tof nummer. Ik zit alleen niet te wachten op een stoere kerel, ik wil een lievequote:
Kan ook beidequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Toffe gasten, tof nummer. Ik zit alleen niet te wachten op een stoere kerel, ik wil een lieve
Deze is beterquote:
Mijn ervaring is dat dat helaas niet samengaat... Doe me dan maar een lievequote:
Wij zijn als users ineens belangrijk en worden genoemd in de footerquote:
Eensch, maar ik vind James Hetfield wel stoerderquote:
Maar niet lievquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch, maar ik vind James Hetfield wel stoerder
Jawel hoor, heb ooit eens een documentaire gezien waar hij z'n dochter naar ballet brengtquote:
Royksopp - Eplequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Renesite het volgende:
Waarschijnlijk 40030924309482304 keer gevraagd, maar hoe heeft dat liedje, dat 'zomerliedje' dat lenteliedje dat leuke deuntje zonder tekst.
Deze?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Renesite het volgende:
Waarschijnlijk 40030924309482304 keer gevraagd, maar hoe heeft dat liedje, dat 'zomerliedje' dat lenteliedje dat leuke deuntje zonder tekst.
Oooow, ik hoor 3fm uit een laptop 4 meter achter mij na 10:00 (collega is fan van Eversquote:
Evers is zo slecht nog niet, dat lachende klapvee eromheen vind ik meer storendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow, ik hoor 3fm uit een laptop 4 meter achter mij na 10:00 (collega is fan van Evers! )
Lieve Mariannequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Evers is zo slecht nog niet, dat lachende klapvee eromheen vind ik meer storend![]()
Maar was dit het nummer?
Geen idee, de radio gaat hier alleen zo vroeg aan bij een dagdienst of wanneer ik uit de slaapdienst komquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lieve Marianne![]()
Is dat trouwens nog steeds bij Evers?
Ja, ik vind hem altijd opbeurend in dit soort koude dagenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Evers is zo slecht nog niet, dat lachende klapvee eromheen vind ik meer storend![]()
Maar was dit het nummer?
Evers bij de OS in Sydneyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem altijd opbeurend in dit soort koude dagen
Ik vind het ook een fijn nummer, maar daarover zijn de meningen hier nogal verdeeld. Niets vreemds aan op zich, want dat zijn ze altijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem altijd opbeurend in dit soort koude dagen
Ik word bang van je, maar tegelijkertijd fascineert het me. Help...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, ik ben opdreef met mijn advies in de verschillende versiertopics bij R&P
Ik heb een fles witte wijn opengetrokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word bang van je, maar tegelijkertijd fascineert het me. Help...
Bijzonder dat je juist op het positieve reageertquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een fles witte wijn opengetrokkenMisschien is dat het
Waarom fascineert het je dan?
Whehe "Advies"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, ik ben opdreef met mijn advies in de verschillende versiertopics bij R&P
Haha nou ja, heb je dat beeld van mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijzonder dat je juist op het positieve reageert![]()
Geen idee eigenlijk, normaal kom je wat meer op jezelf gericht over en nu help je zomaar wildvreemden. Eigenlijk zit je in mijn vaarwater![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |