trouw met me godverdommequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
Hell no dat ik in dit topic op m'n knieën ga
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trouw met me godverdomme
Grgr SC
-EDIT- oeps verkeerde account
Minthquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
3FM blijft gewoon 3FM... al komt er dan misschien 'NPO' voor te staan. Moet allemaal nog definitief besloten worden.quote:
Videostream? Ja, gaat hier ook fout...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef alors het volgende:
Ehhhh wat is dit? Iemand ook last van storing op de stream?
Zit je soms ook in het 1 aprilgrap-complot?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM blijft gewoon 3FM... al komt er dan misschien 'NPO' voor te staan. Moet allemaal nog definitief besloten worden.
Kwetsend grapje, ik wil graag trouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trouw met me godverdomme
Grgr SC
-EDIT- oeps verkeerde account
Dat baggernummer over die brommer heet "Brommer" en is van "Jebroer".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Lol wat is dezen__
Mooie contaminatie trouwens, 'in primeur gaan'.
WAUW WAUW WAUW, DIE KWAM WEL EVEN LEKKER BINNENquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat baggernummer over die brommer heet "Brommer" en is van "Jebroer".
Met dank aan mijn mattie Domien
En ik dacht dat de artiestennaam Lil' Kleine erg was...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat baggernummer over die brommer heet "Brommer" en is van "Jebroer".
Met dank aan mijn mattie Domien
Volgens mij was zijn tweet wat aan de sarcastische kantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW, DIE KWAM WEL EVEN LEKKER BINNEN
WTF, is dat serieus een artiestennaam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik dacht dat de artiestennaam Lil' Kleine erg was...
Nee, daarvoor mag ik je te graag... Dat wil ik je niet aandoen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan moet ik nu nog eten koken, terwijl ik helemaal geen honger heb.
Wil iemand van leven ruilen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daarvoor mag ik je te graag... Dat wil ik je niet aandoen.
Maar jij haat mannen tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Kwetsend grapje, ik wil graag trouwen.
Grgr een 36-jarige stier.
ze kan toch ook met een vrouw trouwen?quote:
jij houdt niet van me kssstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kan toch ook met een vrouw trouwen?
uit welke eeuw kom jij?
*kusje kroel* om het nog een beetje vriendelijk te houden
Dat zeg ik alleen maar om mensen op afstand te houden, ik hou van mannenquote:
ik houd van iedereen tot het tegendeel bewezen isquote:
jij hebt letterlijk NEE gezegd in het vorige topic en mijn UI vals beschuldigdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik houd van iedereen tot het tegendeel bewezen is
Wat een wijf ben je ook soms...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij hebt letterlijk NEE gezegd in het vorige topic en mijn UI vals beschuldigdgrom
Mijn lans staat fier overeind!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je ook soms...
Wil je lesbisch doen?
dat was met een knipoogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij hebt letterlijk NEE gezegd in het vorige topic en mijn UI vals beschuldigdgrom
buiten dit topic ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je sarcasme werkt nog niet echt helemaal in de topic he
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vergeef je!!
Een bonzai boompje voor jouw post
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit één gehad, maar die heb ik per ongeluk doodvermoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil zo'n boompje! maar vind ze best duur.
ik ben nog in staat om een kunstof plant dood te laten gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één gehad, maar die heb ik per ongeluk doodvermoord
een woestijnplant?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een plant dood laten gaan omdat ik hem netjes elke week water gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |