Doe ik hetzelfde met mijn Pizza Hut-pizzaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n prei kerrie schotel maar eens uit de oven halen
komen ze die niet warm brengen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe ik hetzelfde met mijn Pizza Hut-pizza
Er zijn nog maar twee Pizza Huts over in Nederland: een in Rotterdam en een in Den Haag. Leeuwarden ligt dan vrij ruim buiten het bezorggebied.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
komen ze die niet warm brengen?
En eet smakelijk
Hoe kom je dan aan die pizza?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zijn nog maar twee Pizza Huts over in Nederland: een in Rotterdam en een in Den Haag. Leeuwarden ligt dan vrij ruim buiten het bezorggebied.
Ik was gisteren een dagje in Belgiė (moest even in Breda zijn en ben daarna doorgereden) en heb er op de terugweg een meegenomen om vandaag te etenquote:
Misschien komt er nu jenever bij je uit de kraan...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er schijnt geen water meer uit de kraan te komen in Leeuwarden. Dat lees ik net op internet. Zelf had ik nog niks gemerkt
De volgende dag smaken dingen vaak beter dan op de dag van bereiden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de restjes ovenschotel van zondag opgemaakt. Nu hadden we de helft over, en ik heb praktisch alles opgegetenwas echt lekkerder dan zondag, smaak was goed ingetrokken
Steak & kidney pie in de pub...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik eet vandaag weer in een restaurant. Ik eet de hele week in een restaurant bedenk ik me net
Klinkt goed. Ik heb de Hello Fresh box gekregen en er gelijk mee gekookt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Eendeborstfilet met Italiaanse salade vandaag...
Ah! Daar is ie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb de Hello Fresh box gekregen en er gelijk mee gekookt.
De doos was enorm, maar zo veel zat er niet in. Toen ik het zag vroeg ik me af hoe ik daar drie dagen van zou moeten eten.
[ afbeelding ]
Eenmaal aan de kook was het toch meer dan ik dacht. Ik heb nu spaghett met venkel, wortel en ansjovis gehad. Voor mijn doen een wat kleinere portie dan normaal, maar er is nog wat over voor morgen.
Venkel wordt niet mijn favoriete groente.
Klopt, maar als je die voor 2 personen pakt, betaal je maar 5 euro meer en heb je twee keer zo veel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Pfew, best wel pittig aan de prijs, zeker voor 1 persoon...
Ik de Turkse ook...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:29 schreef Mark het volgende:
Voor dat geld koop ik hier de Tukse groenteboer leeg
Maar dat is dan toch weer te veel voor jou, dus dat schiet niet op...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar als je die voor 2 personen pakt, betaal je maar 5 euro meer en heb je twee keer zo veel.
Eten, te veel, voor mij? Je maakt een grapje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Maar dat is dan toch weer te veel voor jou, dus dat schiet niet op...
ah, r gemistquote:
Ik roep MONSTERSCHNITZEL!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef wyccie het volgende:
Eten, te veel, voor mij? Je maakt een grapje.
quote:
Dat kan je dan beter ook bij de Turk kopen voor nog geen 3 euro...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig had ik een kortingscode.
En zo maak ik ook wat andere gerechten dan ik normaal doe. Ik koop meestal paprika, courgette en tomaat en mik dat in de wok.
Ik kan het me niet voorstellen, soms zit je op een houtje te bijten, als ik je berichten hier mag geloven. En dat doe ik...quote:Eten, te veel, voor mij? Je maakt een grapje.
Dat lijkt me niet de 5 kg variant, toch?quote:
Neen, da's een kilo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de 5 kg variant, toch?
Welnee joh. Ik eet voor twee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, soms zit je op een houtje te bijten, als ik je berichten hier mag geloven. En dat doe ik...
Daar kunnen we wyccie niet mee afvullenquote:
Deze dan? 3 kilo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar kunnen we wyccie niet mee afvullen
Of zwanger.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |