Die wil ik ook bestellen. Kan je laten weten hoe hij werkt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Syphixx het volgende:
snel nog ff een powerbank geshopt: http://www.aliexpress.com(...)-Free/679188046.html
heb de chinese ziekte terug gekregen
linkje edited: zelfste ding bij andere verkoper genomen
Ik heb een keychain cam met case aan zo'n mini quad gehangen, geen groot succes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga die 808 op een Hubsan X4 plakken.
Zonder case weegt hij 10 gram, moet te doen zijn.
is inordequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef relativity het volgende:
[..]
Die wil ik ook bestellen. Kan je laten weten hoe hij werkt?
808 aan V929 kan toch wel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een keychain cam met case aan zo'n mini quad gehangen, geen groot succes.
Komt met vol gas van de vloer maar wiebelt en stuurt slecht.
Extra accus eraan hangen zal ook niet gaan. Er is een reden waarom ze alles zo flinterdun en licht maken![]()
Met de grote versie zal het waarschijnlijk beter gaan.
wat een vreemde gang van zaken. nu kan ik een 2e account wel aanmaken, maar worden dan ook de punten overgezet en mijn order history en wish list?quote:Can I change my default address, email, and name?
The default information (email, forum username, primary mailing address) cannot be changed after account registration.
A second DX account can be created with the new information and the Tip Post feature used to transfer active Affiliate and DX Points.
Staan er veel op youtube die het prima lijken te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een keychain cam met case aan zo'n mini quad gehangen, geen groot succes.
Komt met vol gas van de vloer maar wiebelt en stuurt slecht.
Extra accus eraan hangen zal ook niet gaan. Er is een reden waarom ze alles zo flinterdun en licht maken![]()
Met de grote versie zal het waarschijnlijk beter gaan.
Plus je krijgt meer gewicht -> meer energieverbruik -> kortere vliegtijd. Dus een hele flats accu's eraan bevestigen gaat waarschijnlijk eerder tegenwerken dan dat het een voordeel is. Misschien 1 grotere accu maar daar blijft het ook wel bij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:34 schreef wesselbraaksma het volgende:
Parallel schakelen bedoel je, als je ze in serie zet is het boem dag heli.
Zou kunnen maar ik denk dat de heli dan uit balans is en niet meer zo goed vliegt.
Ik heb de andere bekende; de Imax B6-AC puur vanwege de AC-input zodat ik niet nog een aparte voeding(blok) bij hoef te kopen. Schijnen relatief gelijk te zijn.quote:En de accucel 6 heb ik zelf ook meesterlijke lader
Eh, dat is al langer dan vandaag hoor, staat ook in de OP.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Mustang24 het volgende:
Accepteer Mistertao Geen paypal meer ik wil geld toevoegen alleen staat deze optie er niet bij...
quote:Stort geld op je account. Bij storten betaal je transactiekosten wat afhankelijk van de methode zo'n 3% bedraagt. Storten kan op het moment helaas niet met PayPal.
De R1's zijn wel fijn inderdaad. Wachten op weer zo'n deal?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef ElmoFan het volgende:
wat zijn tegenwoordig goede oortjes voor ongeveer 25/30 euro? ik ben namelijk zo slim geweest om mijn brainwavz R1 tijdens het fietsen in mijn spaken te laten vallen :/
Gewoon rondkijken op head-fi. Ik wil je de sony mh1 aanraden maar er zijn twee versie's en ze zijn niet altijd compatibel met alle apparatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef ElmoFan het volgende:
wat zijn tegenwoordig goede oortjes voor ongeveer 25/30 euro? ik ben namelijk zo slim geweest om mijn brainwavz R1 tijdens het fietsen in mijn spaken te laten vallen :/
Best wel leuk om te weten eigenlijk..quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:02 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg Shiz, hoe kom je aan al dat geld?
Gewoon hard werken? Youtube partner? Of review je het voor de webshops en dat je dan je geld terug krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pmquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Vince22 het volgende:
Wegens leveren kapotte LEDs een waardebon van miniinthebox gekregen van $80. Iemand interesse?
Graag ff PM'en.
quote:"Beste klant,
Bedankt voor uw reactie.
Hier is uw couponcode van VS $80:
Deze coupon moet worden gebruikt voor bestellingen met een totale waarde hoger dan de waarde van de coupon. (De coupon wordt bij het verzilveren automatisch omgewisseld naar Euro's)
1. De coupon is geldig tot 16 december 2013.
2. De coupon kan slechts éénmaal worden gebruikt.
3. De coupon vergoedt NIET de verzendkosten.
4. De coupon kan niet worden ingewisseld tegen contant geld.
We kijken uit naar uw volgende winkelervaring bij Miniinthebox.com. Ook horen wij graag van u als u nog verdere vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
De Klantenservice"""
solderen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef ElmoFan het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef revpolen het volgende:
[..]
Best wel leuk om te weten eigenlijk..
Hoe verdien jij je china verslaving? en overige infoCedric, 15, 3HAVO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop mijn China shit door zakgeld..
Kan helaas geen baantje vinden
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef revpolen het volgende:
[..]
Best wel leuk om te weten eigenlijk..
Hoe verdien jij je china verslaving? en overige infoMarco, 19 jaar, OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vakkenvuller bij Em-té
Eerste jaar hbo in enschede.
[ Bericht 1% gewijzigd door M4rc0 op 14-03-2013 10:59:58 ]Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Cedric, 15, 3HAVO.
Koop mijn China shit door zakgeld..
Kan helaas geen baantje vinden
Grootendeels hetzelfde voor mij:quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:21 schreef eleganza het volgende:
Lisette, 22, student/semi-ondernemer/semi-loondienst (maar ik werk op het moment echt heel weinig dus komt er ook niks binnenhet leven van een masterstudente is zwaar
Vroegah was lk altijd de enige die allerlei shit uit China haalde, nou een van mijn huisgenoten heeft het ook ontdekt jongens hahahaha. Echt elke dag meerdere pakjes voor haar. Nou voel ik me alleen maar meer geroepen om extra te gaan chinashoppen(om mn reputatie een beetje op te schroeven... heb wel dagen gehad dat de brievenbus vol zat met pakjes
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |