nergens te zien of nergens kan ik nog klikken, heb nu gewoon gekocht, zien wel op goed geluk :pquote:Op zondag 17 maart 2013 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Had ik ook eens, gewoon meteen een mail sturen naar de verkoper, toen kreeg ik alsnog de kleur die ik wilde
En het staat er wel, ik kon het ook eerst niet vinden, volgende keer gewoon goed zoeken
Die tenten zijn best goedkoop bij Decathlon, ik heb er 2 thuis liggenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Syphixx het volgende:
[..]
nergens te zien of nergens kan ik nog klikken, heb nu gewoon gekocht, zien wel op goed geluk :p
wit is ook mooi maar is snel vuil
jammer dat die 2 sec tenten van quechua op e-bay ook zo duur zijn in china ... denk dat Decathlon zelfs goedkoper is![]()
Ook ik zie die niet, dus blijkbaar gewoon lulkoekquote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee of je hier ook 3.5 inch sata hdd's aan kan bevestigen? M.b.v externe adapter ofzo?
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)M-and/763674166.html
Ook zegt de verkoper dat hij spdif compatible is, maar ik zie helemaal geen digitale poort?
Ook geen spdif via 3.5mm?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ook ik zie die niet, dus blijkbaar gewoon lulkoek
Dan is t toch geen digitaal signaal meer of heb ik dat nou mis:$?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook geen spdif via 3.5mm?
[ afbeelding ]
Nee, ze combineren die connectors gewoon in één. Digitaal blijft digitaal en analoog blijft analoogquote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan is t toch geen digitaal signaal meer of heb ik dat nou mis:$?
beetje zelfde idee als van een HDMI kabel naar VGA connector te gaan..
Thanks voor de info, met aparte plug dus mogelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, ze combineren die connectors gewoon in één. Digitaal blijft digitaal en analoog blijft analoog
Je ziet in het plaatje dat er een gaatje voor in de 3.5mm zit en de conector verder plastic is (en dus niks doet). Je kan gewoon beiden in een aansluitenMaar ik betwijfel wel of bovenstaande PC/mediaspeler dit heet
Woehhhhh! Tijd om het te vieren met nóg meer Chinameuk!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Miniem het volgende:
GC / Winnaars GC van de Yvonne Awards 2013
Gratz shiz!
Voor mij ben je nr1.
Hmm, volgens mij niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook geen spdif via 3.5mm?
[ afbeelding ]
Volgens mij is de aansluiting op het plaatje gewoon analoog, of heb ik dat mis?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, ze combineren die connectors gewoon in één. Digitaal blijft digitaal en analoog blijft analoog
Je ziet in het plaatje dat er een gaatje voor in de 3.5mm zit en de conector verder plastic is (en dus niks doet). Je kan gewoon beiden in een aansluitenMaar ik betwijfel wel of bovenstaande PC/mediaspeler dit heet
Klinkt als: spreid je winkansen (indien een shop een claim krijgt kan het zijn dat paypal al het tegoed tijdelijk blokkeert dit lijkt mij hun oplossing om niet direct een cashflow probleem te hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef eleganza het volgende:
Ik heb net twee dingen bij banggood besteld, het eerste gaat volgens Paypal naar 'Five Star Store' en het tweede naar 'Banggood Network Co Ltd.' terwijl ik doodleuk op dezelfde site heb besteld.
Het riekt een beetje... klopt dit of is er in paypal iets misgegaan? Beide orders staan op ready to process in m'n Banggood account... maar toch... Anyone?
Dit doet me weer denken aan de oude tijden, dat dealperfect nog bestond..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klinkt als: spreid je winkansen (indien een shop een claim krijgt kan het zijn dat paypal al het tegoed tijdelijk blokkeert dit lijkt mij hun oplossing om niet direct een cashflow probleem te hebben?)
het is vandaag mijn 5 jarig jubileum in het Chinese webshoptopic en überhaupt op FOK! in het algemeen! en dat word natuurlijk groots gevierd, ook in china.. Daarom zullen de webshop vandaag gesloten blijven en pas morgen weer verder gaan met het oppakken van de orders!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef Downstar het volgende:
Ik zie deze wel zitten ..
alleen komt die door de Douane heen ?
& ik zie dat veel mensen t hebben over de IR filter , die zit hier niet in , wat is het verschil tussen 1 met een IR filter en 1 zonder IR filter ?
Downstar
Ik vandaag hetzelfde...no clue whyquote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef eleganza het volgende:
Ik heb net twee dingen bij banggood besteld, het eerste gaat volgens Paypal naar 'Five Star Store' en het tweede naar 'Banggood Network Co Ltd.' terwijl ik doodleuk op dezelfde site heb besteld.
Het riekt een beetje... klopt dit of is er in paypal iets misgegaan? Beide orders staan op ready to process in m'n Banggood account... maar toch... Anyone?
Bijna vijf jaar... :pquote:Op woensdag 3 december 2008 14:59 schreef Negakinu het volgende:
1e bestelling:
01255 9 LED Flashlight 20000mcd 2-pack x 1 Shipped $5.48 -
05126 PC Chassis Cooling Fan (12cm) x 1 Shipped $5.12 -
05194 PC Expansion Slot Cooling Fan x 1 Shipped $5.56 -
05455 Jianisi Digital SLR Remote for Nikon Camera x 1 Shipped $3.99 -
06218 Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (55mm) x 1 Shipped $5.31 -
11461 Rechargeable Digital Pin-hole Spy Camera (2GB) x 1 Shipped $23.19
Binnen, duurde 14 dagen.
2e bestelling:
01888 Drop Shipment and Gift Service x 1 Shipped $0.01 -
02636 Composite AV Cable Female to 3.5mm Male Convertor Plug x 1 Shipped $1.17 -
03666 VGA HD AV Cable for XBox 360 x 1 Shipped $9.50 -
07584 2-Port VGA Sharing Switch (Manual/Mechanical) x 1 Shipped $7.63 -
08307 HDB15/F to HDB15/F Mini Gender Changer Adapter x 1 Shipped $1.83 -
Binnen, duurde 7 dagen. Erg tevreden!
3e bestelling:
00469 True Green Laser Pen 30mW x 1 Shipped $22.47 -
01888 Drop Shipment and Gift Service x 1 Shipped $0.01 -
Nog niet binnen, 23-11 besteld.
Bestelling 1 is gesplitst, de onderste dingen waren niet op voorraad en zijn nog steeds niet binnen. Meer dan drie weken dus.
01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White x 2 Pending ETA 12/6/2008 $1.18 -
01888 Drop Shipment and Gift Service x 1 Ready $0.01 -
03156 Motion Activated 6-LED Illumination Lamp x 1 Pending $9.33 -
Ik kan alle nerds trouwens de 12cm casefan van DX aanraden. Had niet verwacht dat hij zo goed zou koelen en zo stil zou zijn. Het exemplaar dat ik kreeg i.i.g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |