quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet 1 voorstelling van 2,5 uur. Het is kleine stukjes voorstelling in diverse ruimtes. Tussendoor wordtje van de ene plek naar de andere begeleid. Die 2,5 uur is incl ontvangst, drinken, logistiek tussendoor en foto's achteraf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef ueberduitser het volgende:
Duurt de voorstelling 2,5 uur? Weet niet of meisje dat vol gaat houden.
Heb eens even gekeken en het wordt dan 22 of 23 juni in regio Deventer.
Ligt een beetje aan moeders. Zal het zo eens even bespreken en snel reserveren.
We gaan heen!!! Met z'n 4-en lekker als gezin....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Het is niet 1 voorstelling van 2,5 uur. Het is kleine stukjes voorstelling in diverse ruimtes. Tussendoor wordtje van de ene plek naar de andere begeleid. Die 2,5 uur is incl ontvangst, drinken, logistiek tussendoor en foto's achteraf.
En allemaal ouders met kinderen met een beperking, dus niemand die op kijkt van een rondlopend/klimmend kind.
Zo geweldig!
wat leuk! veel plezier hoor en foto's maken! we willen meegenietenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
We gaan heen!!! Met z'n 4-en lekker als gezin....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Nou, die ene is net zo vermoeiend als een hele kudde, dus vandaar meervoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En leuk dat jullie er naartoe gaan, is toch een hele belevenis natuurlijk.
@Bar, ik zou niet weten hoe je dat Roy zou moeten uitleggen, mij klinkt dat met die tekeningen wel logisch, maar misschien zou je het "gewoon" moeten proberen?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Uiteraard zal ik hier verslag van doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat leuk! veel plezier hoor en foto's maken! we willen meegenieten
+1quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ook... Kwam kijken of er al nieuws was....
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Susie het volgende:
en dan is het nog de vraag of ze het morgen wel weten.... Ik zie het nog gebeuren dat we vrijdag pas bij de arts zitten eigenlijk. Laat ik daar dan maar vanuit gaan? Bah bah bah.
Hoe gaat het nu met jou?quote:
Ik ben sinds een paar weken klaar met behandelen. Laatste 3 maanden vd behandeling zijn al met al behoorlijk heftig geweest, dus ik ben nu rustig aan dingen weer aan het opbouwen. Het gaat langzaam, maar wel vooruit. En ik heb weer een enorme bos haar!quote:
Roy slaapt daar ook overdag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wilde hetzelfde schrijven als p_iglet... Via het kdc is vast nog meer informatie te krijgen over de mogelijkheden. Slaapt hij daar nog overdag? of maken ze voor andere kinderen gebruik van bedden daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:15 schreef Kursor het volgende:
Susie, wat ontzettend slopend dat steeds maar afwachten![]()
Het had voor jouw zoveel "prettiger" geweest als ze vooraf een goede tijdsindicatie hadden kunnen geven van de wachttijd, dwz de tijd die het pathologielab en de patholoog nodig hebben om de kleuringen en de beoordelingen te doen.
Wat er (naar alle waarschijnlijkheid) gebeurd is, is dat er weefsel bij Anouk is afgenomen, dat is naar de PA (pathologie) gegaan. Daar heeft het weefsel een behandeling ondergaan zodat het bewaard kan blijven. Vervolgens worden er (van een deel) van het weefsel flinterdunne plakjes gesneden en die worden aangekleurd. In ieder geval met een basiskleuring, hematoxyline-eosine, om de cellen goed aan te kunnen kleuren. Op basis van dat beeld kan een patholoog al een inschatting maken of het gezond weefsel is, er kunnen structuren in herkend worden. Ook kan vaak al wel een indruk gekregen worden van of het normaal of afwijkend weefsel is en mogelijk wat voor soort afwijkend weefsel. Daarnaast kan er met andere stofjes, bijvoorbeeld antilichamen specifiek voor een kenmerk van een bepaald type weefsel, nog verder gekeken worden. Zo kan een duidelijk beeld verkregen worden en daar wordt dan een actieplan op gebaseerd door de behandelend arts eventueel nog in overleg met andere pathologen. Helaas kost dit soort werk allemaal wel tijd. Routinematige kleuringen gaan over het algemeen snel, maar bijzondere kleuringen en de beoordeling ervan kunnen best wat tijd kosten.
Met vragen hierover kan je me gerust PMen.Dit. Het kan tevens zijn dat een arts nog een andere diagnose in gedachte had en dat betekent weer opnieuw een andere kleuring. Het kan ook zo dat de eerdere kleuringen hebben geleid tot verder testen. Als een tweede PA er naar moet kijken, omdat iets lastig is te bepalen heb je ook weer extra wachttijd. Die testen gaan nog gewoon met de hand en dat duurt een tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Heel veel sterkte. Het wachten op uitslagen blijft altijd een hel op zich.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef Susie het volgende:
Thankx voor jullie antwoorden! Ze onderzoeken het dus duidelijk gewoon erg goed (dat haal ik in ieder geval uit het verhaal) en dat vind ik alleen maar positief dan (ongeacht de uitslag dus).
Morgen overigens geen vrije dag, niet gevraagd trouwens, want we hebben een overleg, waar ik zelf bij wil zijn. Komt ook wel een keer goed...
Sterkte! Zo in spanning blijven zitten is gewoon kut. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Susie het volgende:
nou, dat wordt waarschijnlijk wel na het weekend... Vanmorgen gebeld, assistent zei dat het na het weekend zou gaan worden, maar dat de arts mij nog zou bellen.
Inmiddels dus halverwege de dag en nog niets gehoord. Begint op een soap te lijken inmiddels. Maar ik ga er nog wel vanuit dat ze alles goed onderzoeken en dingen uitsluiten etc, maar zal zo zelf nog even bellen of hij vandaag echt nog gaat bellen.
Beetje bij beetje wordt men wijzer. Het is alleen een verdomd zwaar proces. Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef Susie het volgende:
Jawel, ben gebeld door arts.
(...)
Maar goed, er is nu iets bekend, maar eigenlijk ook niet......
ik vond hem niet overtuigend positief eigenlijk. Vandaar dat hij in overleg gaat met het team en weer die echo, om te kijken of het niet gegroeid is. Misschien kan hij daaruit zijn conclusies beter trekken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Mula het volgende:
Susie, hoe positief is de dokter erover? Want als ik lees wat de dokter gezegd heeft, vind ik dat op dit moment nog niet eens heel erg negatief klinken. Alles wijst op een goedaardig gezwel en het enige wat wel op iets kwaadaardigs wijst, komt weinig voor en al helemaal niet op haar leeftijd. Is het mogelijk dat die ene kleuring gewoon valspositief is?
Heel veel sterkte en hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:17 schreef ueberduitser het volgende:
meisje heeft een beginnend maag-darm infekt, zo zielig. Eten wil ze niet, verkrampt regelmatig, kokhalst er af en to over en ze is bekaf.
Ben er dus net weer van het ziekenhuis. Ze kunnen alleen weinig doen, we moeten haar veel laten drinken en hopen dat ze blijft drinken en voor de rest moet ze er zelf overheen komen. Geen huizenjacht vandaag, maar ziekenboeg...
Als het morgen of overmorgen niet beter is, of als ze niet meer wil drinken moeten we direct komen...
elk huis heeft zn eigen mores mbt hoe je aan een kamer komt. voor ons werd het altijd via de verpleging geregeld. die huiskamers (ik heb gekeken en het amc heeft idd zo;n huiskamer) zijn gratis.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
RmDH, altijd handig om niet te hoeven haasten of in de buurt te zijn. Je kan er ook zelf koken (alleen de ingrediënten meenemen) en je hebt een eigen koelkast voor de spulletjes. Gratis koffie en thee die wel te drinken is. Gewoon een keer naar de site gaan van de RmDH die bij het ziekenhuis zit.
Je moet wel van te voren vragen of er plaats is, want dat is er niet altijd. Ze werken er met wachtlijsten. Het kost meen ik iets rond de 15 euro voor een kamer (niet p.p. maar in totaal).
In het RmDH waar ik geweest ben zag alles er wel olijk en kleurrijk uit. Niet echt zo'n steriel hotelkamer idee.
Als iemand het maar aanvraagt. Ik had het over de prijs voor overnachten. Hoe dat zit met huiskamers enzovoorts dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef simmu het volgende:
[..]
elk huis heeft zn eigen mores mbt hoe je aan een kamer komt. voor ons werd het altijd via de verpleging geregeld. die huiskamers (ik heb gekeken en het amc heeft idd zo;n huiskamer) zijn gratis.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:50 schreef Susie het volgende:
Wanneer Anouk wel in het zkh moet blijven, dan hebben ze kamers waar er 1 ouder kan blijven slapen.
Die afdeling is splinter nieuw, ziet er goed uit..... maar blijft een zkh natuurlijk.quote:
Dat blijftquote:Op maandag 18 maart 2013 15:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Die afdeling is splinter nieuw, ziet er goed uit..... maar blijft een zkh natuurlijk.
alle kleine beetjes helpen he!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat blijft
Wel een goed doel dat ik zou sponsoren als ik het geld had.
Ik heb slechte ervaringen met cliniclowns. Zat ik daar een partij ziekjes te wezen in mijn pyjamaatje stond er ineens 2 clowns leuk proberen te wezen. Clowns zijn maar een vreemd soort mensen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik kom nooit bij de macdonalds ik vind het echt niet te eten. dus tja, ik doneer dus ook niets.maakt het wat goed dat we wel donateur zijn van de cliniclows?
o dat wist ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Er zijn meer manieren lady. Ik kom eigenlijk ook nooit bij de mac.
Maar je kan ook gewoon geld overmaken. Of t als goed doel opgeven bij een sponsoringsactie voor school bijvoorbeeld![]()
https://www.kinderfonds.nl/hoe-kunt-u-helpen
Ietwat aan de beterende hand, al was het vannacht een paar keer flink mis. Wat kan dat meisje schreeuwen zeg...quote:
pfff dat is laat susie en dan zolang zonder eten.... Ik snap dat je er dan even doorheen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Susie het volgende:
UD, hoe is het vandaag?
De_Kardinaal, ik moest even lachen om je clowns zijn vreemde mensen!![]()
En wat je zegt Bar, als je kind op de ic ligt en je er dus niet bij kan blijven, dan is zo'n huis natuurlijk wel ideaal ipv op en neer reizen. Maar goed, wij moeten nog maar afwachten wat het plan gaat worden enzo.
Zat er gisteren wel ff doorheen, echo pas om 14.50, niets meer eten vanaf 9..... Dat vind ik zo ruk en toen de lasagne ook nog mislukt was (ja, dat kan), had ik het ff gehad.
Ik moest lachen! Roy genoot zichtbaar van de clowns,maar heeft ze nooit echt bewust meegekregen,het kind zat stoned te wezen door de hoeveelheid medicijnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met cliniclowns. Zat ik daar een partij ziekjes te wezen in mijn pyjamaatje stond er ineens 2 clowns leuk proberen te wezen. Clowns zijn maar een vreemd soort mensen.
Neehoor, pas op de eerste zomerdag pasquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Nijna het volgende:
Succes morgen Susie!
Jullie ook morgen naar het ziekenhuis Bar?
Even bellen met ziekenhuis en nog eens opnieuw laten uitleggen hoe het moet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef lionessa het volgende:
Grrr, Zoonlief durft dus zelf niet zijn groeihormoon te spuiten, dus moet ik of mijn man het doen. Maar ik heb het nu al 2 keer zo gedaan dat het hem zeer doet. Dat maakt mij vreselijk onzeker.
Ook het klaarmaken van de nieuwe vloeistof lijkt niet zoals we geleerd hebbben, dus ben ik weer bang dat de eiwitten gebroken zijn en het daardoor minder effectief. Zorgen zorgen zorgen.... Maar ja, we zijn nog niet zolang bezig en het heeft gewoon tijd nodig om er zekerder over te worden.
Gisteren is hij voor het eerst met zijn zus uit school gekomen met OV en vandaag weer. Zuslief vertelde dat hij het absoluut nog niet zelfstandig kan en ik wil hem volgend jaar toch met OV laten reizen. Juist omdat hij dat zelf wil en zijn schooltijden dan nog minder overeenkomen met het busje. We kunnen OV met begeleiding vergoed krijgen, maar dat betekent wel dat 1 van ons dat moet doen en dat lukt niet altijd ivm werk ed. Ik hoop dat hij het snel leert.
Susie veel succes morgen. Ik denk ook aan jullie.
Ja hoor, we zitten nu op 99% zeg maar!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:55 schreef _Bar_ het volgende:
UD Met Lenthe nog steeds aan de beterende hand?
Heb het zelf druk vanmiddag, maar ik zal wel even een momentje zoeken om voor jullie te duimen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef Susie het volgende:
En niet eten gaat goed, ligt te slapen vanaf 11 uur, dus dat scheelt En ze mag wel drinken, water of limonade, dan weer geen melk en suks. Gaan we wel redden dus, straks rond 1 uur de auto in en dan zijn er weer zoveel indrukken, dat ze niet aan eten gaat denken (hoop ik )
Merk dat ik wat nerveuzer begin te worden nu.....
+1quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam kijken of er nieuws was en ben mooi op tijd dus
Klinkt als een mysterieus gezwel in elk geval. Ik lees hier uit dat de kans erg groot is dat het goedaardig is maar dat ze dat echt helemaal zeker willen weten. Op zich fijn dat het zo grondig uitgezocht wordt. Fijn ook dat het overall is meegevallen en dat het niet eten en de echo goed gingen.
Ik blijf nog even doorduimen
dat!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Susie, wat wordt jullie geduld toch op de proef gesteld zeg!
Wel fijn dat jullie hebben gezien dat het in ieder geval niet gegroeid lijkt. Ik duim nog even door dat jullie positief bericht krijgen van het Europese team.
rewimo verwoord wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Susie, we blijven duimenElke keer weer wachten, dat lijkt me zó slopend
Fijn dat Anouk zich prima voelt, dat scheelt een stuk. Veel sterkte met de nieuwe wachtperiode
Wat klinkt dat ook stom he? Alsof het Europese Hof er even een uitspraak over moet doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat 'Europa' snel laat weten wat uit hun testen is gekomen.
Nou beter dat alles nog een keer nagegaan wordt. Dat kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:02 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ook stom he? Alsof het Europese Hof er even een uitspraak over moet doen![]()
Maar goed, we wachten maar weer verder.
Ik vraag me hetzelfde af...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef livelink het volgende:
Hoe is de MRI gegaan, Lionessa? Wanneer krijg je de uitslag?
En hou jij het nog een beetje vol, Susie?
Ben inmiddels wel wat gewend, alleen alles elke keer weer uitleggen is zo vervelend. Kijk, als ze meisje irl zien heb ik aan een half woord genoeg, maar zo over de telefoon is dat heel anders, dan heeft men nog wel eens moeite de situatie te begrijpen of in te schattenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef Nijna het volgende:
Succes UD, nog even tijd gelukkig, maar het zou fijn zijn als het geen kastje-muur verhaal hoeft te worden eerst...
Goed te horen dat ondanks het brandalarm toch goed is gegaan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef lionessa het volgende:
Nou, gisteren ging goed. We waren lekker vroeg in het ziekenhuis, want we hadden het verkeer eens mee. Bij de poli aangekomen kon hij gelijk aangeprikt worden, dus ik dacht nog fijn we hebben alles mee.
Komen we bij de MRI afdeling, blijkt die drie kwartier uit te lopen. En wij waren dus vroeg. Na lang wachten waren we aan de beurt. Na 2 sessie komt de radioloog binnen, er is een brandalarm we moeten weg. Zoon mocht nog even zijn kleren aantrekken en toen moesten we naar de gang.
Vals alarm. Weer terug en verder met de MRI. Hij vond het wel fijn, want nu kon hij even zijn benen strekken tussendoor.
Al met al ging het verbazend goed. Hij was niet in paniek door het brandalarm, kon goed stilliggen en vond het eigenlijk niet zo erg. Hij was de geluiden aan het vergelijken met geluiden die hij kende. Een mitterieur, een deuntje uit Mario, klopgeluiden enz. Ook had hij een muziekje op. Klassieke muziek die hij nog niet kende en wel interessant vond, omdat zijn cd's nog thuis op de trap lagen. Klaar om mee te nemen.
De uitslag krijgen we dinsdag. Telefonisch.
Tja, de eerste vraag was waarom we in Oldenburg deze operatie laten plaatsvinden en niet dichterbij.quote:UD, wat doen ze weer moeilijk met opname. Als het nou naast de deur was... Van dat soort dingen regelen word ik ook altijd een beetje boos. Wij moeten ons nu alweer bezig gaan houden met het leerlingvervoer van volgend schooljaar. Daar willen ze ook de bij hun bekende dingen weer weten.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef lionessa het volgende:
Dokter belde, de MRI is goed. We kunnen er weer een jaar tegenaan.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef lionessa het volgende:
da's gewoon een jompel waard!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef lionessa het volgende:
Fijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef lionessa het volgende:
wat fijn!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef lionessa het volgende:
Lees het nu pas, maar dat is mooi nieuws zeg!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef lionessa het volgende:
Lastig voor je gemoedsrust lijkt me, maar ook wat je zelf al zegt als er echt echt iets zou zijn, zou je toch al iets moeten merken denk ik...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:07 schreef Susie het volgende:
Duidelijk Bar. Is het omdat je het dan zelf wilt weten of de artsen? Ook weer een vraag, puur uit nieuwsgierigheid.
Vandaag weer contact gehad met de arts. Niets nieuws nog. De mri gaat bekeken worden door een radioloog in Londen.... en een referentie-patholoog moest nog reageren op een mail of iets dergelijks. Was nog niet opgestuurd of iets. Hij had het nog over een andere, maar die was reeds met pensioen (in het kader van nutteloze informatie wat mij betreft dus). Hij gaf aan dat ze niet over 1 nacht ijs willen gaan en dat het daaromallemaal zo lang duurt, mja......
We zijn dus nog geen ruk verder. Maar ik sta er nu wel weer positiever in dan eerder. Waarom weet ik eigenlijk ook niet, meer de gedachte dat als het ernstig was geweest, dan had ze er wellicht wel al ziek van moeten zijn (wat ze dus niet is, nog steeds de ondeugende dreumes) en hadden ze al actie ondernomen.
Over 2 weken in ieder geval weer een echo en afspraak bij de arts. Deze keer dus om 8.30 de echo
Nou diequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:25 schreef Nijna het volgende:
Bar, ik vind dat dieer niet bij hoeft, ik denk dat het alleen maar eerlijk is naar jullie zelf. Dat is niet iets waar je zomaar overheen moet stappen dus dat waar jullie mee bezig zijn vind ik heel logisch. Uitzoeken hoe het zit en dan kan je misschien ook beter die keuze maken over een 3e kind...
Lijkt me toch wel spannend allemaal hoor, zo'n uitzoek traject e.d.:*
Dit inderdaad...quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef lady-wrb het volgende:
en wat denken de mensen met hun negatieve reakties wel dat ze zijn?
de enigen aan wie jullie verantwoording af hoeven te leggen zijn jullie zelf
waar halen ze de gore moed vandaan zeg!
de ka vond het appart dat beide jongens best veel vergelijkbaars hebben. Beide liepen achter,beide stuipen. En dus adviseerde om goed te laten onderzoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef lady-wrb het volgende:
is het zeker dat het iets genetisch zou moeten zijn?
zou het niet gewoon botte pech kunnen zijn?
en wat denken de mensen met hun negatieve reakties wel dat ze zijn?
de enigen aan wie jullie verantwoording af hoeven te leggen zijn jullie zelf
waar halen ze de gore moed vandaan zeg!
ja dat is natuurlijk wel iets om te onderzoeken. wel prettig dat de kinderarts zo met jullie meedenktquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de ka vond het appart dat beide jongens best veel vergelijkbaars hebben. Beide liepen achter,beide stuipen. En dus adviseerde om goed te laten onderzoeken.
tja, hier past toch maar 1 smilie :quote:En reacties als jullie moeten blij zijn dat Roy er is en daar van genieten. Een ander kindje erbij zou op de achtergrond geraken,door zijn grote broer.
Of denken jullie echt nog aan een kind erbij,is dat wel haalbaar nog meer zorgen erbij...
Dat is wel aanmatigend ja. Om dat zo stellig te beweren. Dan heb je echt een betonplaat voor je kop!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:57 schreef _Bar_ het volgende:
Fam en goede vrienden. Pas nog waren we op kraamvisite,en ik zat met de kleine in mijn armen. De reactie ja geniet er maar van,want een baby er bij zien wij bij jullie niet nog komen.dat zou voor roy niet.goed zijn,want die heeft.al aandacht gemoeg nodigen telt toch voor 2.
Beste vriend van mijn vriend was dat.
tuurlijk mag iedereen zo zn gedachtes hebben. maar zoals op die kraamvisite dat dan zo uiten? da's gewoon onbeschoft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:29 schreef Aventura het volgende:
Nou, ik snap op zich wel dat mensen die gedachten hebben, die heeft _Bar toch zelf ook?
Of in elk geval twijfels/terughoudendheid? Maar dit hardop in iemands gezicht zeggen is een tweede. Dat is niet echt tactisch. Het scheelt ook wie het zegt. Of het je moeder is of de buurvrouw, zeg maar.
Dat zeg ik ook, de arrogantie en botheid. vreselijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef simmu het volgende:
[..]
tuurlijk mag iedereen zo zn gedachtes hebben. maar zoals op die kraamvisite dat dan zo uiten? da's gewoon onbeschoft.
we hebben gezegt dat het idd zwaar is,maar dat we nog niet zeker weten of roy enig kind blijft. En dat dat onze keuze is,en hij niet kan weten hoe het erbij ons thuis aan toe gaat.en dat we gelukkig ook mensen om heen hebben die geen leven voor ons uitstippelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
ach bar, wat een rotopmerking! heb je er wat van gezegd?
misschien heeft die eikel niet eens door dattie keihard op je hart stampt
Ruzie zit natuurlijk niemand op te wachten, maar zeg wel waar het op staat! kan soms hard zijn, maar soms hebben mensen dat wel nodig om even wakker geschud te worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
we hebben gezegt dat het idd zwaar is,maar dat we nog niet zeker weten of roy enig kind blijft. En dat dat onze keuze is,en hij niet kan weten hoe het erbij ons thuis aan toe gaat.en dat we gelukkig ook mensen om heen hebben die geen leven voor ons uitstippelen.
We hadden en hebben geen zin in ruzie met ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |