quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet 1 voorstelling van 2,5 uur. Het is kleine stukjes voorstelling in diverse ruimtes. Tussendoor wordtje van de ene plek naar de andere begeleid. Die 2,5 uur is incl ontvangst, drinken, logistiek tussendoor en foto's achteraf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef ueberduitser het volgende:
Duurt de voorstelling 2,5 uur? Weet niet of meisje dat vol gaat houden.
Heb eens even gekeken en het wordt dan 22 of 23 juni in regio Deventer.
Ligt een beetje aan moeders. Zal het zo eens even bespreken en snel reserveren.
We gaan heen!!! Met z'n 4-en lekker als gezin....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Het is niet 1 voorstelling van 2,5 uur. Het is kleine stukjes voorstelling in diverse ruimtes. Tussendoor wordtje van de ene plek naar de andere begeleid. Die 2,5 uur is incl ontvangst, drinken, logistiek tussendoor en foto's achteraf.
En allemaal ouders met kinderen met een beperking, dus niemand die op kijkt van een rondlopend/klimmend kind.
Zo geweldig!
wat leuk! veel plezier hoor en foto's maken! we willen meegenietenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
We gaan heen!!! Met z'n 4-en lekker als gezin....
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Nou, die ene is net zo vermoeiend als een hele kudde, dus vandaar meervoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En leuk dat jullie er naartoe gaan, is toch een hele belevenis natuurlijk.
@Bar, ik zou niet weten hoe je dat Roy zou moeten uitleggen, mij klinkt dat met die tekeningen wel logisch, maar misschien zou je het "gewoon" moeten proberen?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Uiteraard zal ik hier verslag van doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat leuk! veel plezier hoor en foto's maken! we willen meegenieten
+1quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ook... Kwam kijken of er al nieuws was....
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Susie het volgende:
en dan is het nog de vraag of ze het morgen wel weten.... Ik zie het nog gebeuren dat we vrijdag pas bij de arts zitten eigenlijk. Laat ik daar dan maar vanuit gaan? Bah bah bah.
Hoe gaat het nu met jou?quote:
Ik ben sinds een paar weken klaar met behandelen. Laatste 3 maanden vd behandeling zijn al met al behoorlijk heftig geweest, dus ik ben nu rustig aan dingen weer aan het opbouwen. Het gaat langzaam, maar wel vooruit. En ik heb weer een enorme bos haar!quote:
Roy slaapt daar ook overdag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Lamb29 het volgende:
Ik wilde hetzelfde schrijven als p_iglet... Via het kdc is vast nog meer informatie te krijgen over de mogelijkheden. Slaapt hij daar nog overdag? of maken ze voor andere kinderen gebruik van bedden daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:15 schreef Kursor het volgende:
Susie, wat ontzettend slopend dat steeds maar afwachten![]()
Het had voor jouw zoveel "prettiger" geweest als ze vooraf een goede tijdsindicatie hadden kunnen geven van de wachttijd, dwz de tijd die het pathologielab en de patholoog nodig hebben om de kleuringen en de beoordelingen te doen.
Wat er (naar alle waarschijnlijkheid) gebeurd is, is dat er weefsel bij Anouk is afgenomen, dat is naar de PA (pathologie) gegaan. Daar heeft het weefsel een behandeling ondergaan zodat het bewaard kan blijven. Vervolgens worden er (van een deel) van het weefsel flinterdunne plakjes gesneden en die worden aangekleurd. In ieder geval met een basiskleuring, hematoxyline-eosine, om de cellen goed aan te kunnen kleuren. Op basis van dat beeld kan een patholoog al een inschatting maken of het gezond weefsel is, er kunnen structuren in herkend worden. Ook kan vaak al wel een indruk gekregen worden van of het normaal of afwijkend weefsel is en mogelijk wat voor soort afwijkend weefsel. Daarnaast kan er met andere stofjes, bijvoorbeeld antilichamen specifiek voor een kenmerk van een bepaald type weefsel, nog verder gekeken worden. Zo kan een duidelijk beeld verkregen worden en daar wordt dan een actieplan op gebaseerd door de behandelend arts eventueel nog in overleg met andere pathologen. Helaas kost dit soort werk allemaal wel tijd. Routinematige kleuringen gaan over het algemeen snel, maar bijzondere kleuringen en de beoordeling ervan kunnen best wat tijd kosten.
Met vragen hierover kan je me gerust PMen.Dit. Het kan tevens zijn dat een arts nog een andere diagnose in gedachte had en dat betekent weer opnieuw een andere kleuring. Het kan ook zo dat de eerdere kleuringen hebben geleid tot verder testen. Als een tweede PA er naar moet kijken, omdat iets lastig is te bepalen heb je ook weer extra wachttijd. Die testen gaan nog gewoon met de hand en dat duurt een tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Heel veel sterkte. Het wachten op uitslagen blijft altijd een hel op zich.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef Susie het volgende:
Thankx voor jullie antwoorden! Ze onderzoeken het dus duidelijk gewoon erg goed (dat haal ik in ieder geval uit het verhaal) en dat vind ik alleen maar positief dan (ongeacht de uitslag dus).
Morgen overigens geen vrije dag, niet gevraagd trouwens, want we hebben een overleg, waar ik zelf bij wil zijn. Komt ook wel een keer goed...
Sterkte! Zo in spanning blijven zitten is gewoon kut. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Susie het volgende:
nou, dat wordt waarschijnlijk wel na het weekend... Vanmorgen gebeld, assistent zei dat het na het weekend zou gaan worden, maar dat de arts mij nog zou bellen.
Inmiddels dus halverwege de dag en nog niets gehoord. Begint op een soap te lijken inmiddels. Maar ik ga er nog wel vanuit dat ze alles goed onderzoeken en dingen uitsluiten etc, maar zal zo zelf nog even bellen of hij vandaag echt nog gaat bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |