quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
Sorryquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef leeell het volgende:
Er is een nieuw deel he, kappen met het slotje doorposten
Die user uit het vorige topic heb ik je doorgemaild om 14.52quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Breuls het volgende:
De Twitter hashtag voor vandaag is trouwens #oznl . Zegt het voort!
Raarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Breuls het volgende:
De Twitter hashtag voor vandaag is trouwens #odol . Zegt het voort!
312 314 ook echtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef leeell het volgende:
Er is een nieuw deel he, kappen met het slotje doorposten
Award Winnaar fistbumpquote:
Hashtags vooruit bedenkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Breuls het volgende:
De Twitter hashtag voor vandaag is trouwens #oznl . Zegt het voort!
Dan lever je ze in?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Knoflook het volgende:
Door ziekenhuis opname van mijn zoontje, kan ik vanavond helaas niet meer gaan.
Ik heb dus nog 2 tickets, die niet gebruikt gaan worden vanavond.
Dat kan niet meer via de landingspaginaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Jammer!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat kan niet meer via de landingspagina :-)
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat kan niet meer via de landingspaginaCrewbash, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En dan de sleutel weggooienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef MPG het volgende:
Zou wel tof zijn. Wij als eerste erin, en dan een slotje erop
Wandel dan gewoon het Grolschcafe binnen, dan "ken" je ook meteen een paar mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet. Ik kom uit Brabant, wereldvreemd dit dat alles.
Ik heb al met mensen afgesproken om een Subway te zoeken, maar misschien willen ze dit wel. Ik ken wat mensen alleen ik kom nooit bij Bijlmerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wandel dan gewoon het Grolschcafe binnen, dan "ken" je ook meteen een paar mensen.
En zo duur is het nou ook weer niet, 15-20 euro voor een hoofdmaaltijd, stukken beter dan een stuk kip of een whopper.
Ga jij ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die user uit het vorige topic heb ik je doorgemaild om 14.52
jaquote:
Als je uit Tilburg komt kunnen we samen reizen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alsje uit tilburg komt mag je wel opschietenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je uit Tilburg komt kunnen we samen reizen!
Ik ben net Tilburg al voorbij geraasd vanuit Bredaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je uit Tilburg komt kunnen we samen reizen!
V 16:39 Tilburg Universiteit spoor 2 [+]quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsje uit tilburg komt mag je wel opschieten.
Als je het station uitloopt (via de normale uitgang dus niet de kant waar de bushaltes zijn) naar rechts en dan 200 meter doorlopen. Dan zie je de KFC vanzelf, circa 4 minuten lopen vanaf het station.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelfde route als KFC alleen het is iets dichterbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al met mensen afgesproken om een Subway te zoeken, maar misschien willen ze dit wel. Ik ken wat mensen alleen ik kom nooit bij Bijlmer
Volgens mij krijg je alleen frisdrankquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Okee jongens ik heb een plan! Ik lees dat je een gratis drankje krijgt! Ik stel voor dat iedereen een Grolsch beugel neemt (ook als je geen bier drinkt, geef je hem maar aan mij) en dat als de film dan net begonnen is iedereen - één voor één - z'n beugel open popt! Krijg je volgens mij echt een gaaf effect.
Barbie en die andere blondequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
Wie zijn nou die BN'ers die d'r komen?
Dan vraag je of ze het langzaam willen serveren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de haters waarmee ik ga willen geen 'fastfood'. Subway vinden ze dan wel weer goed
Normaal gesproken hoort het wel stukken beter te zijn, maar over de grolsch cinecafe en eten zijn er gemengde gevoelens..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wandel dan gewoon het Grolschcafe binnen, dan "ken" je ook meteen een paar mensen.
En zo duur is het nou ook weer niet, 15-20 euro voor een hoofdmaaltijd, stukken beter dan een stuk kip of een whopper.
Danny, Breuls, Yvonne. Berucht Fabuleuze Fokkers. BFF's.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
Wie zijn nou die BN'ers die d'r komen?
Zo'n goed idee!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dan vraag je of ze het langzaam willen serveren.
Sinds wannner is biefstuk, sate, lasagne etc fastfood?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de haters waarmee ik ga willen geen 'fastfood'. Subway vinden ze dan wel weer goed
serieus...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je alleen frisdrank
SpaceInvaders, Spouwerrangerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Danny, Breuls, Yvonne. Berucht Fabuleuze Fokkers. BFF's.
Vaak zat geweest, en nee het is niet werelds, maar goed genoeg verder. En je hebt er tenminste een beetje ruimte etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoort het wel stukken beter te zijn, maar over de grolsch cinecafe en eten zijn er gemengde gevoelens..
Je wilde *aan* gebruiken, ik zag het welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Chantal Jansen?
Daar wil ik wel tussen naast zitten
Er komen ook vast minderjarigen, kan je moeilijk iedereen bier geven, dan koop je zelf toch gewoon een beugel?quote:
FOK!kers en alcohol = gegarandeerd rellen.quote:
Haren 2.0quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
FOK!kers en alcohol = gegarandeerd rellen.
Hmm nou dan wil ik een Coca Cola Zeroquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen ook vast minderjarigen, kan je moeilijk iedereen bier geven, dan koop je zelf toch gewoon een beugel?
Allemaal een mentos meenemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm nou dan wil ik een Coca Cola Zero
De ME staat klaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
FOK!kers en alcohol = gegarandeerd rellen.
Keihard Febo. #YOLOquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik ook biefstuk en geen Subway, fml
Amstel Malt is geen bier, gek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef Nielsch het volgende:
Bij de FOK! Pathé Oz Actie is geen bier, daarom drink ik het nu maar hier!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:20 schreef robdriessen het volgende:
We krijgen allemaal een cola en dan komt die buffetmedewerker plotseling op het scherm en die roept "HAHA, GEFOPT, jullie hebben allemaal Coke Zero!"
En iedereen smijt z'n drankje naar het scherm.
Vorige keer kon je dat bij de ingang pakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Zero![]()
Krijgen we dat drankje en plopcorn eigenlijk uitgedeeld of moet je dat zelf gaan halen?
Ah oke, thanks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Vorige keer kon je dat bij de ingang pakken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Nielsch het volgende:
alle bazen eten zoute popcorn, zoete poepcorn is voor kleuters
Lolllquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb nog een bakje over! niet genoeg voor 3 though, maar SR mag wel wat kattenvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |