SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Roy hoef je niet te vluchten hoorquote:
Klopt, maar ik ben de director van het filmpje, en hij is er vanavond niet dus dan hebben we vrij baan om te filmen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die bruiloft is toch niet vanavond?
Ook al ambitie om de nieuwe Tarantino te worden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben de director van het filmpje, en hij is er vanavond niet dus dan hebben we vrij baan om te filmen.
Je moet ambities hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al ambitie om de nieuwe Tarantino te worden?
Nee.quote:
Geen idee, dan ben ik er nooit.quote:
Er zijn leukere dingen te doen, no offense.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer wel maar begrijpelijk, ik ook niet zo vaak meer.
dan huil ik met je mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben echt fucking zenuwachtig aan het worden.
Ik sluit niet uit dat ik in tranen uitbarst als wij kampioen worden.
ja dit, ben altijd op pad in het weekend.... zit niet achter een pcquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen, no offense.![]()
Ik zit elke keer huilend op de fiets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het lijkt mooi maar die snijdende wind is minder.
Mochten wij tweede worden dan jullie maar eerste.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
dan huil ik met je mee.
ach liever jullie dan een ander.
Ja ik zit dan ook binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het lijkt mooi maar die snijdende wind is minder.
of twente!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mochten wij tweede worden dan jullie maar eerste.
Alles beter dan pisvee.
Maar wij worden geen tweedequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles beter dan pisvee.
Twente staat toch al heel verder achter nu?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
of twente!
en degene die never nooit niet winnen mag, vitesse
Hater.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles beter dan pisvee.
Vitesse gun ik het dan nog wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
of twente!
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
of twente!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, wij gaan gewoon kampioen worden, het gaat gewoon gebeuren.
er zijn nog 8 wedstrijden te gaan, na de laatste jaren ben ik voorzichtig geworden met clubs afschrijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Twente staat toch al heel verder achter nu?
Homo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laatste motorles moest ik ook een traantje laten.
Maar die staan iets van tien punten achter dacht ik en dan staan er nog vijf clubs boven Twente. Die worden nooit meer kampioenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn nog 8 wedstrijden te gaan, na de laatste jaren ben ik voorzichtig geworden met clubs afschrijven
Ik weet nog dat Ajax tijdens de winterstop was afgeschreven als kanshebber op de titel!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn nog 8 wedstrijden te gaan, na de laatste jaren ben ik voorzichtig geworden met clubs afschrijven
ben ik met je eens behalve dan dat vitesse het niet verdiend, alleen maar omdat ze ineens een sugerdaddy hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vitesse gun ik het dan nog wel.
Twente zeker niet.
En PSV al helemaal niet, ik had altijd best wel respect voor die club maar de laatste 2 jaar is dat weg.
Zeker nu met Toivonen, van Bommel, Strootman met zijn rotkop, en Driesje "dit was de kampioensoverwinning" Mertens
Precies, het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wij ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ajax tijdens de winterstop was afgeschreven als kanshebber op de titel!!
Toch hadden wij toen een mooi feestje
Feyenoord speelt 34 keer per seizoen tegen VVV of Willem II.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, het kan nog alle kanten op.
Hetzelfde als dat gezwam dat wij het makkelijkste programma hebben.
Juist dan verlies je vaak punten.
Niets tegen VVV hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feyenoord speelt 34 keer per seizoen tegen VVV of Willem II.
Daar ben ik heel slecht in.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
wordt eens tijd dat je dat wat vaker toont dan
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
We only said goodbye with words,
I died a hundred times.
You go back to her,
and I go back to black.
Zoals alle mensen met verstand van voetbalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen iets tegen PSV en Twente.
Die vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen iets tegen PSV en Twente.
Teveel moeite.quote:
Aldo heeft smaak.quote:
Je moet (mag, niemand móet ietsquote:
Dankje. Anders moet ik die in de garage pakken... moet ik wel eerst door metershoge sneeuw ploeterenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag!
*geeft Foto een sneeuwschop*
Zeg maar wanneer je draait.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet eens luisteren als ik draai bij radio49
gisteravondquote:
Hier strakblauwe lucht met schapenwolkjes bij +1 graad en een hoogtezonnetjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dankje. Anders moet ik die in de garage pakken... moet ik wel eerst door metershoge sneeuw ploeteren
Oké, ik zal eens luisteren. Weet je al ongeveer hoe laat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gisteravond![]()
maar waarschijnlijk morgen wel weer fzo![]()
Hier ook.quote:
hehequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Komt niet boven de bergen uit hier
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Oh het gaat weer over voetbal
Badkamer weer schoon
jongens van school halen
omkleden, eten maken en dan filmpie
s'avonds sowiesoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, ik zal eens luisteren. Weet je al ongeveer hoe laat?
[..]
Hier ook.
Ahja, de badkamer. Vergeten. Nouja, doet mam maar dan ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Oh het gaat weer over voetbal
Badkamer weer schoon
jongens van school halen
omkleden, eten maken en dan filmpie
Oké, tof!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
s'avonds sowiesoMaar ik moet ff kijken hoe ik met de tentamens zit enzo
Ik stuur je wel een dm
Wie heeft er nu tentamensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
s'avonds sowiesoMaar ik moet ff kijken hoe ik met de tentamens zit enzo
Ik stuur je wel een dm
Ja ja, ik kom even gezellig langs en da's meteen een mooi moment om te vertrekken zekerquote:
dat dacht ik vorige keer ook, week later moest het nog gebeurenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahja, de badkamer. Vergeten. Nouja, doet mam maar dan ofzo
Dacht jij dat mam dat voor je kwam doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige keer ook, week later moest het nog gebeuren
Je moeder komt bij je schoonmaken? Nee toch??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige keer ook, week later moest het nog gebeuren
Senseo is geen koffiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik pak eens het bonnetje van de vorige week boodschappen uit de tas
3 zakken M&M's ==> op
4 zakken chips ==> op
2 zakken colaflesjes ==> op
2 zakken goudbeertjes ==> op
46 pack koffie ==> op
2 sixpack energydrink ==> op
damn, studieweek
*Ziet Rival van een imaginair voetstuk donderen*quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moeder komt bij je schoonmaken? Nee toch??
Vetzak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
3 zakken M&M's ==> op
4 zakken chips ==> op
46 pack koffie ==> op
damn, studieweek
Good enough.quote:
Ik vergeet juist altijd te eten dan.. kom ik er vaker om 4 uur achter dat ik geen middageten heb gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
3 zakken M&M's ==> op
4 zakken chips ==> op
46 pack koffie ==> op
damn, studieweek
Ik ook, maar dan is het vaak 4 uur s'ochtendsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vergeet juist altijd te eten dan.. kom ik er vaker om 4 uur achter dat ik geen middageten heb gehad.
Onmogelijk!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
*Ziet Rival van een imaginair voetstuk donderen*
De aanmeldingen stromen binnen zie ik alquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan is het vaak 4 uur s'ochtends![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De aanmeldingen stromen binnen zie ik al
Ja, of 10 uur opstaan en leren tot 5 uurquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
7 uur opstaan, 8 uur beginnen met leren tot 20-24 uur![]()
quote:
Ik vind het niet vies.quote:
Mja, dat is wel een klote ritme + half zeven ben ik sowieso altijd al wakkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, of 10 uur opstaan en leren tot 5 uur
Ik normaal ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een klote ritme + half zeven ben ik sowieso altijd al wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |