abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123957525
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_123957602
Twink, sterkte voor de komende dagen ;) Hopelijk zit ze weer snel lekker in haar vel.

Zoë, beterschap voor S.!
pi_123957924
Zoë beterschap voor je dochter :*

Twinkle lastig als je je baby even niet snapt. :*

SE jammer dat jouw wensen niet bij de gastouder aansluiten.

KZ irritant is dat als je zelf niet kan slapen. Hopelijk lukt het vannacht beter.

Enf niet fijn dat je baby zich niet aan het boekje houdt. Laat haar het boekje even zien. Maar hopelijk is ze gauw weer de oude :*
pi_123958081
Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!

De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven ;)
Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.

Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen :)
pi_123958238
Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.

Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?

Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
pi_123958319
*mezelf quoten hoeft niet...*
pi_123959130
Vandaag met Saartje naar het cb geweest. Is nu 64cm en geloof bijna 6900 gram. Lengte en gewicht nu allebei +1

Lijkt weinig last te hebben vd prikjes, hopelijk blijft dat zo :)
pi_123961914
Rust nemen gaat me goed af! Gisteren en vandaag alleen maar gespeeld en geknuffeld met F.leur.. heerlijk! Toch weer eens op mij laten slapen. Van genoten! Alleen maar aan haar snuffelen, kusjes geven, knuffelen. Ik geniet met volle teugen. Zo kom ik snel van mijn oververmoeidheid af.
En ze begint steeds beter te slapen. Snachts beter, overdag langer. Doet een moeder goed.
Dus Mineola, misschien komt dat bij jou binnenkort ook wel! F had ook altijd slaapjes van een half uur!

Vandaag, ondanks de sneeuw en de kou, even naar buiten voor een wandeling. Onder het mom, gezond die frisse lucht.
Daar kwam dit mooie kiekje uit O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco, mooie stats. Ze doet het goed is het niet?

Klopt het dat veel mensen aan het lurken zijn? Ik ben slecht in (user)namen onthouden. Maar mis een aantal mensen geloof ik. Ik wil updates van alle kindjes! :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Kwisted op 12-03-2013 20:36:23 ]
pi_123962448
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk (en er wordt ook niet echt gereageerd als ik wel iets meld :+ maar ach, doe ik zelf ook niet altijd). Maar mis wel mensen ja! Druk misschien?

Lieve foto kwisted, fijn dat het beter met je gaat, lekker genieten! Die sneeuw, onvoorstelbaar want hier stralende blauwe lucht met zon!
Slapen overdag was altijd veel langer tot een week of vijf terug (19 weken sprongetje....), 's nachts is altijd goed geweest.
pi_123965940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!

De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven ;)
Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.

Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen :)
Fijn dat de slaapjes overdag wel goed gaan :) En veel plezier met de high teah!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef Mineola het volgende:
Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.

Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?

Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
Hoe oud is hij nou ook alweer precies? Zo leuk idd he, als ze dingen vastpakken enzo O+ Ik vond het bij Saar heel snel gaan. Van dat soort twijfelgevallen (was dat nou de bedoeling of puur toeval) naar steeds duidelijker zeker-weten-geen-toeval. Het gaat zo snel allemaal :o O+

Edit: die van jou is dus ongeveer 24 weken zie ik :+ Dan was dat met die sjaal vast heel doelbewust :Y

Kwisted, fijn dat je zo geniet O+ Die foto zag ik op fb voorbij komen, zo mooi weer *; Ze begint nu echt steeds meer op jou te lijken :Y

En ja, Saartje doet het prima :) Sterke dame is ze, zeggen ze. Tis ook gewoon echt een lieverd. O+
pi_123966113
Coco, hij is volgende week 5 maanden. Weken weet ik niet precies, volgens mij 21 of zo.
pi_123966430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Mineola het volgende:
Coco, hij is volgende week 5 maanden. Weken weet ik niet precies, volgens mij 21 of zo.
Ik had geteld vanuit je eerdere post :D (19weken sprongetje een week of 5 geleden, kwam ik uit op 24 :+ ).

Ik heb ook geen idee hoe oud Saartje in weken zou zijn hoor, moet ik echt gaan tellen.
Ik werd wel nieuwsgierig, dus net even geteld. Vandaag is ze blijkbaar precies 18 weken, en ze is geboren op 6nov).
pi_123966654
Dacht ik al, maar het sprongetje begon al eerder :D
pi_123967624
Vanwege de sprongen heb ik een kalendertje uitgeprint en erbij gezet hoeveel weken ze is. Is wat handiger op te zoeken :+
Dus toen ik zaterdag las dat ze 19 weken was en het opzocht in het boek dacht ik al snel Bingo! De 4,5 sprong.

Ze heeft dan echt honger Mineola. Met de drie maanden sprong had ze dat ook. Zat ze sommige dagem op 6 x 180 (teverl dus). Maar dat werd b
pi_123967654
Eter nadat de sprong genomen was :)
Dus we gaan het gewoon uitzingen :)
pi_123968528
Mineola, wat leuk dat ie de sjaal opzij legt. Haha

Kwisted wat een mooie foto O+
pi_123974275
Kwisted ik lurk ook voornamelijk, heel soms post ik wat. Drukte en ik heb gewoon weinig te melden, alles gaat goed. Een vrolijk, geestig, ondernemend meisje van 8,5 maanden nu. Vorige week op het CB 72 cm en 9875 gram. Ook dat gaat dus goed ;). Mooie foto!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_123974937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Kwisted ik lurk ook voornamelijk, heel soms post ik wat. Drukte en ik heb gewoon weinig te melden, alles gaat goed. Een vrolijk, geestig, ondernemend meisje van 8,5 maanden nu. Vorige week op het CB 72 cm en 9875 gram. Ook dat gaat dus goed ;). Mooie foto!
wow, mooie stats! Morgen hebben wij CB bezoek, ik gok op ca. 70 cm en 7600 gram (niet helemaal eerlijk omdat hij vorige week nog gewogen is). Dat scheelt meer dan 2 kilo :o!

Mineola, ik probeer wel op zoveel mogelijk dingen te reageren maar meestal onthoud ik niet alles ;(. Maar knap van de sjaal! Dat zijn toch dingen waaraan je de ontwikkeling zo goed ziet O+.

Kwisted, mooie dame zeg! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:52:57 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123976505
Kunnen jullie niet allemaal een ticker of de geboortedatum in je sig zetten. Ik kan het echt allemaal niet onthouden hou oud alle baby's zijn.

Mooie stats!

Hier alles goed met de dames. Ze doen alleen nog niet zo veel. Beetje drinken, slapen, poepen, plassen, spugen en huilen en gekke bekken trekken en dat is het wel zo'n beetje. Maar ze zijn wel heel lief O+
pi_123977089
Ahhh Kyara dat is inderdaad heel lief. O+

*O* voor de mooie stats bij het CB

Riley is morgen 7 weken en ze lacht nu regelmatig. Ook probeert ze geluiden te maken. En vanmiddag had opa haar het flesje gekeken en keek ze hem vol liefde aan. Was echt een moment dat ik weer smolt van haar
pi_123978140
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef Kyara het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal een ticker of de geboortedatum in je sig zetten. Ik kan het echt allemaal niet onthouden hou oud alle baby's zijn.
Of! Een lijstje in de OP, zou dat een idee zijn?
/ rent weg
pi_123978184
Ja het is een flinke tante Phaidra ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_123979878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

/ rent weg
Ik hou dervan! :)
pi_123980067
quote:

[..]

/ rent weg
Ja doen! :+ Goed idee!
pi_123980194
quote:

[..]

/ rent weg
Ik stem voor!

:+
pi_123982591
Zoe, beterschap voor S.

Twinkle, hopelijk idd een sprongetje en snel voorbij.

Se, jammer dat de gastouder niet was wat je had verwacht.

Mineola, wat leuk dat hij de sjaal opzij deed.

Coco, mooie stats.

Kwis wat een prachtmeid.

Kersjes en Thistleweed leuk weer van jullie te horen.

Even spammen met mijn zich optrekkende knul:
Weg

[ Bericht 16% gewijzigd door Tinuviel op 13-03-2013 07:39:50 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123985930
Sorry, ben ook aan het lurken! Drukke weken gehad met sollicitaties, crematies, gehoortesten en verjaardagen...en dan is het lastig om weer mee te komen hier.

Nena doet het goed, ze vind ineens alles lekker, erg fijn.
Gister had ik geen avondeten gegeven en werd ze vaak wakker, ze heeft het nu dus ook echt nodig.
Ze blijft steeds langer zitten en probeert steeds zelf in zit te komen en ze zit ook al op handen en knieen en kruipt dan achteruit.
Ze is heel boos op d'r snottebellen en ze kletst en gilt heerlijk!

Ze heeft alleen een soort pukkeltjes op haar billen, Mex had dat ook wel eens, vraag me af hoe dat nou komt. Lijkt er geen last van te hebben gelukkig.

uhmmm, wat kan ik nog meer vertellen, niks eigenlijk, het gaat goed!

Stoer tinuviel! en wat een heerlijek spelletjeskast!

Kwisted, goed om te lezen dat je zo bijkomt!
  woensdag 13 maart 2013 @ 07:25:31 #28
258612 nytar
boys boys boys
pi_123992804
Ik lurk ook meestal :)

Donderdag nieuwe stats van abel, dan mogen we voor de 3 maanden prikjes. Ik ben benieuwd of ze bij het cb gaan zien dat hij een beetje scheef is. Ik doe al oefeningen omdat ik aan een vriendin had gevraagd naar hem te kijken (ze is kinderfysio) en zij had het gespot.

Verder zelden wat te melden. Hij slaapt overdag en s nachts heel veel :@
pi_123993328
Heerlijk toch nytar, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Hopelijk hebben de oefeningen voldoende effect om afplatting tegen te gaan.

Speaking of, hoe gaat het met M's hoofdje Mango? En met Victor, die had toch een gekke bult?
pi_123993424
Abel O+ Je zoon heet gewoon echt Abel O+ O+ Heerlijk dat hij zo goed slaapt inderdaad. Hier is dat wat minder overdag, ach de nachten gaan op zich redelijk.

Ze slaapt nu nog trouwens. Maar we hoeven dan ook niet naar school omdat de oudste nog steeds ziek is. Die loopt nu de nachten te spoken :O Nog maar een dagje thuis blijven met de twee schatten. Lekker warm. Vandaag 6 jaar getrouwd *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123994039
Troeta fijn dat het goed gaat bij jullie! :)

Estrys grfeliciteerd met je trouwen! Gaan jullie nog iets speciaals doen? :) en succes met je zieke kleuter.

Ook voor Nytar .. als het goed gaat dan gaat het goed toch? :) fijn hoor!

Djen heeft het super gedaan! Gisteravond om 9 echt krijsen.. dat gebeurt zelden. Kreeg haar ook bijna niet stil.. dacht nog: daar gaan we weer. Terwijl het overdag zo super gaat qua slaapjes en vrolijkheid. Daarna ben ik zelf maar in bed gekropen om me voor te bereiden op een onstuimige nacht. En toen werd ik wakker van de vogeltjes en ik dacht huh? Zet de babyfoon aan .. hoor ik haar kwaken om half acht. Kleintjes ... :)
Fijn dat ze het toch nog kan :) .. was er al bang voor haha.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:23:39 #32
258612 nytar
boys boys boys
pi_123994475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef Mineola het volgende:
Heerlijk toch nytar, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Hopelijk hebben de oefeningen voldoende effect om afplatting tegen te gaan.

Speaking of, hoe gaat het met M's hoofdje Mango? En met Victor, die had toch een gekke bult?
Het scheve is geen afplatting, maar zn heupjes staan niet recht. Hij maakt met zn hele lichaam een soort bocht net als een haakje: )

Hij heeft in mn buik waarschijnlijk zo gelegen en is daardoor zn favo houding geworden. Het wordt gelukkig al wat minder nu.
pi_123994619
We hebben weer stats! 7710 gram en 69 cm O+ bij 9 maanden. En we moeten de nachtvoedingen afbouwen :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:42:56 #34
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123994946
Leuk om wat updates van de mini's van lurkers te lezen!

Beterschap voor S, Zoë! Niks aan, zieke kindjes :*

Sterkte met de sprong Twink, denk dat wij ook in een nieuwe sprong zijn aanbeland...;(. Slechter slapen, meer huilen. Ze kan ineens ook veel! Zwaaien O+, met 2 speeltjes bewust tegen elkaar aan slaan, ze wil alleen maar zittend spelen, zelf haar speen in haar mond stoppen, ze praat heeeeel veel, eet weer met smaak en wordt gewoon groot O+

Mineola, leuk hè, als ze dan ineens iets kunnen. De eerste keren denk ik altijd dat ging vast per ongeluk maar ineens weet je het, hij/zij kan 'het' gewoon!

Mooie stats Coco, heeft ze nog last van de prikjes gekregen?

Kwis, ik had het op FB al gezegd, mooie foto O+ en ze lijkt idd op jou hoor!

Troeta, klinkt heerlijk hoe het bij jullie gaat! Grote meid al! Knap hoor van het kruipen .

Heerlijk dat Abel zo veel slaapt Nytar. Vervelend van de scheve houding!

Beterschap voor je grote Estrys en gefeliciteerd met je trouwdag!

De mini van Marjolijntje O+ :D. Toen mijn meisje 6 maanden was had ze nagenoeg dezelfde stats :D. Mijn reusje! Vrijdag weer naar het CB, ben benieuwd naar de stats. Ik denk dat ze niet zoveel gegroeid is eigenlijk, veel ziek geweest en al haar kleding past nog :').
pi_123995164
Troeta, fijn dat het zo goed gaat met Nena.

Nytar, fijn nieuwe stats. Hoop dat de oefeningen goed helpen.

Ik kom even heel trots doen. Mijn baby heeft zich vanochtend in de box helemaal zelf opgetrokken tot staan. Die trotse glimlach op zijn gezicht, is zooo moooooiiiii.

[ Bericht 23% gewijzigd door Tinuviel op 13-03-2013 13:21:11 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123995352
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef nytar het volgende:

[..]

Het scheve is geen afplatting, maar zn heupjes staan niet recht. Hij maakt met zn hele lichaam een soort bocht net als een haakje: )

Hij heeft in mn buik waarschijnlijk zo gelegen en is daardoor zn favo houding geworden. Het wordt gelukkig al wat minder nu.
Oh gut, dat kan natuurlijk ook, haha, ik dacht meteen aan hoofdperikelen. Maar goed, ik hoop dat de fysio werkt!

Estrys, gefeliciteerd! Ook sneeuw toen jullie trouwden?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E van Soesa aan het springen, sterkte... Leuk is dat om te zien als ze opeens weer nieuwe dingen kunnen.
En Twinkle heeft lekker geslapen, fijn!

En wat knap van je jochie Tinu! Zie m trots kijken! Leuk, beweeglijke baby :D
pi_123995374
Tinuviel wat knap! O+

En mini van Marjolijn :D Hier ook weer een nachtvoeding hoor houd vanzelf op als ze 16 zijn :7

We zitten hier in de ziekenboeg het is een en al snot en de een hoest zich wakker en heb je weer in slaap dan begint de volgende :D Maar lekker rustig aan doen geloof ik
pi_123995463
Wij beginnen steeds meer een ritme te vinden maar tijd om bij te lezen is er nog niet. Het gaat wel steeds beter en heb steeds meer momenten voor mezelf.
Ik wilde alvast graag mn kleintje tonen.

Ik kom snel meeposten!
pi_123995637
Aaah, wat een lieverd Fieder! Wat kijkt hij al helder voor zo'n kleintje (hij is toch pas geboren?)
en hij heeft wenkbrauwen! Dat had de mijne niet ondanks donker haar
pi_123996569
Nog gefeliciteerd Fieder! O+
pi_123998592
Estrys gefeliciteerd met je trouwdag.

Tinu wat een gave foto.

Mineola gefeliciteerd met je 31e verjaardag.

Fieder wat een schatje
pi_123999276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Troeta het volgende:
Nena doet het goed, ze vind ineens alles lekker, erg fijn.
Gister had ik geen avondeten gegeven en werd ze vaak wakker, ze heeft het nu dus ook echt nodig.
Ze blijft steeds langer zitten en probeert steeds zelf in zit te komen en ze zit ook al op handen en knieen en kruipt dan achteruit.
Ze is heel boos op d'r snottebellen en ze kletst en gilt heerlijk!

Ze heeft alleen een soort pukkeltjes op haar billen, Mex had dat ook wel eens, vraag me af hoe dat nou komt. Lijkt er geen last van te hebben gelukkig.

uhmmm, wat kan ik nog meer vertellen, niks eigenlijk, het gaat goed!

Oh, Soesa, Saartje heeft wel nog wat last gekregen van de prikjes idd :Y Toen ik haar rond 17.30u uit haar bedje tilde, had ze bijna 39 graden koorts, en ze heeft ook maar een beetje van die fles gedronken (gelukkig had ze de eerste 3 wel leeg, dus dat maakte verder niet veel uit). Hebben haar een tijdje bij ons gehouden, en uiteindelijk een zetpilletje gegeven en lekker in bed gestopt. Heeft ze tot 7.30u geslapen. En nu lijkt het weer prima te gaan, geen koorts in ieder geval :)

Volgens mij wel last van tandjes die doorkomen, maar dat vind ik moeilijk in te schatten.
Klinkt positief allemaal! Moest grinniken om haar boos zijn op d'r snottebellen :D :+ O+

Nytar, wat fijn, een mini die zo lekker veel slaapt. Benieuwd of ze morgen ook zien dat hij een beetje scheef is dan. Wie weet helpen de oefeningen al heel goed.

Estrys, gefeliciteerd met jullie trouwdag *O* En beterschap voor jullie oudste.

Twink, hoera voor de goede nacht!
kan het geen oververmoeidheid zijn, 's avonds? Dat ze dan zo schreeuwt, bedoel ik. Heb ik af en toe met Saartje. Dan zit ik er echt zo bij van wth doe je nu baby? En troosten werkt dan juist averechts. In bed liggen is dan wat ze gewoon echt wil :Y

Marjolijntje, mooie stats :) Vanwaar de :') bij het afbouwen van de nachtvoedingen? Omdat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, of waren jullie daar al me bezig, of vind je het niet nodig, of...?

Soes, hopelijk is deze sprong snel voorbij! Klink wel allemaal heel tof wat ze nu allemaal alweer kan/doet O+

Tinu, wat een super foto! :D

Happy bday Mineola! *O* *O* 3x :*

Rix, beterschap voor jullie allemaal!

Fieder, wat een schatje O+
pi_124000288
Ik zal ook eens updaten. Gaat goed hier allemaal. Lees half mee. Had niet meer zo'n zin te posten. Ging voor mn gevoel alleen maar over slapen en daar werd k een beetje moe van :P en vergeet de andere helft.wat er geschreven wordt. Oh en druk met zieke vriend en zieke peuter.
Maar ze wordt groot. Ligt de halve dag op de grond te dweilen. Op schoot zitten wil ze steeds minder. In de kinderstoel zitten is helemaal geweldig (hebben we eindelijk op babyhoogte gezet). Eten gaat steeds beter, wordt belangrijker dan borst.
Plaatje ter illustratie :P liga is erg lekker vindt ze (en zie je :P)
pi_124000384
Tinu wat knap van m! Trots bekkie O+

Marjolijn, ze groeit lekker!

Soesa, je dametje gaat hard! Zittend spelen doet ze hier niet. Maar als ze zit wil ze op dr buik :P liggend spelen is leuker, kan je de kamer rond en met grote broer spelen :D
Daar heb ik ook nog een foto bij :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Sonnetje85 op 13-03-2013 12:31:46 ]
pi_124001483
Wat een mooierd fieder! :)

Son nou ja ookgoed toch als alles lekker gaat? Sterkte met de ziekenboeg!

Coco nee dat denk ik niet. Ze ligt elke avond rond 7 uur in bed en had er dus al twee uur slaap op zitten. Tis eerder zon huiltje van: ik ben wakker maar ik wil slahhaapuhhn maar ik weet niet hoe ik weer in slaap moet komen. Kreeg haar niet rustig en wist echt even niet wat te doen. Toen maar terug gelegd in bed.. hoe moeilijk ook en naar beneden gegaan om tv en alles uit te zetten zodat ik haar bij mij in bed kon nemen. Want ik voelde de bui al hangen voor de nacht. Eenmaal boven was ze weer in slaap gevallen (krijsen heeft een half uur geduurd.. voelde me echt slecht. Ben toch ook maar in bed gaan liggen. Daarom was mijn verbazing ook des te groter dat ik vanmorgen wakker werd van fluitende vogeltjes ipv een krijsend kind zoals in de afgelopen dagen :+

O Son en ik begrijp je wel hoor.. iedere keer hetzelfde van slechte nachten etc. Vind mijn posts ook saai en niet zon meerwaarde hebben :+

Daarom probeer ik ook maar des te meer te reageren op vorderingen en ontwikkelingen van andere users :+

En de high tea was gister heerlijk! Moet je eerlijk zeggen dat ik haar geen seconde heb gemist :$ .. eenmaal thuis wel lekker knuffelen uiteraard.

En nu aan de studie! :o
pi_124001866
Ik zag mensen die ik moet feliciteren, mooie foto's en goede stats!
Nice :)

Hier nog steeds een kleintje, 8 weken en nu 3700 gram... Maar t is een mooie stijgende lijn:)

Verder een enorm dilemma hier. Ik kreeg vorige week te horen dat de afgesproken 28 uur die ik zou gaan werken in mei niet meer toegestaan is. Ik kan nu kiezen: 40 uur werken, 16 uur werken of ontslag nemen :( daarbij weet ik dat mijn grote man vanaf 31 oktober werkloos is (of hij moet voor die tijd nog wat vinden, maar hij zoekt al een jaar)... Dus wat te doen?
Het gevoel zegt natuurlijk 16 uur.
Verstand zegt 40 uur
Ontslag is eigenlijk geen optie :(
Ik ben benieuwd naar jullie mening :(

Verder is een kleine toch best druk! Dus heel actief meeschrijven lukt niet, maar ik lees t wel netjes hoor :)
pi_124002182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Loj het volgende:

Hier nog steeds een kleintje, 8 weken en nu 3700 gram... Maar t is een mooie stijgende lijn:)

Verder een enorm dilemma hier. Ik kreeg vorige week te horen dat de afgesproken 28 uur die ik zou gaan werken in mei niet meer toegestaan is. Ik kan nu kiezen: 40 uur werken, 16 uur werken of ontslag nemen :( daarbij weet ik dat mijn grote man vanaf 31 oktober werkloos is (of hij moet voor die tijd nog wat vinden, maar hij zoekt al een jaar)... Dus wat te doen?
Verstand zegt 40 uur

Verder is een kleine toch best druk! Dus heel actief meeschrijven lukt niet, maar ik lees t wel netjes hoor :)
Waarom is het niet meer toegestaan? Het was toch al akkoord?

Sowieso nooit ontslag nemen!

En ik weet niet of je gevoel 'natuurlijk' 16 uur hoeft te zeggen. Er is niks mis met meer uren willen werken. Of is het niet zozeer dat je je daar een soort van schuldig over zou voelen?

Twink, helemaal lastig! Is je man dan ook thuis? Wat zegt hij ervan als ze zo krijst?
pi_124002207
Son, die liga foto :D :+ O+
pi_124002344
Dank voor de complimentjes.

Leuke fotos Son. Zo op de grond liggend spelen doen de mijnes ook.

Loj, kun je niet 40 uur doen en 12 uur ouderschapsverlof opnemen, dan heb je je 28 uur en krijgt nog wat terug van de belastingdienst en waarschijnlijk heb je er gewoon recht op hoor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:24:22 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124002386
Leuke foto Son! In dezelfde categorie :+ :
Foto van smeerkees

[ Bericht 45% gewijzigd door Tante_Soesa op 13-03-2013 14:20:06 ]
pi_124002771
Haha geniaal :D
Nutteloos ding zo'n slab dan he :+

Loj, lastige keuze. Zou er zelf niet aan moeten denken om 40 uur te werken, maar met de dreigende werkloosheid van je man is 16 uur werken wel weinig. En is t geen mogelijkheid om 16 uur te werken tot oktober en dan 40 uur te doen?
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:39:30 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_124003069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef Omentielvo het volgende:
Zoë beterschap voor je dochter :*

Twinkle lastig als je je baby even niet snapt. :*

SE jammer dat jouw wensen niet bij de gastouder aansluiten.

KZ irritant is dat als je zelf niet kan slapen. Hopelijk lukt het vannacht beter.

Enf niet fijn dat je baby zich niet aan het boekje houdt. Laat haar het boekje even zien. Maar hopelijk is ze gauw weer de oude :*
Ja zeg! Normaal is ze aaaaaaaaltijd volgens het boekje alles, en nou ineens niet! :{w onzin zeg. :6 :') :')

Och Fieder wat een droppie!! O+

Mineola nog gefeli! *O*

Son wat een heerlijke foto :D _O-

Soesa omg _O- :D O+

Denk toch dat het tanden zijn hier, maar ik weet het nog niet. Slaapjes overdag lukken iig goed, al zijn het er nog drie en moet ze elke keer echt in dr slaapzak :') Ach, gelukkig vind ze het aan- en uitkleden niet zo erg :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_124003211
Wahaha Soesa wat een mooi gezicht! :)

Coco man was op dat moment net even weg. Hij's eigenlijk altijd relaxt en zijn motto is dan ook: al wat je doet is goed.
Ik denk dat de oplossing is gewoon laten liggen en zo troosten.. aai over het bolletje enzo. Oppakken werkte niet.. misschien maakte ik het zelfs wel erger. Maar gaat zo tegen je gevoel in. blijft lastig zulke dingen :+

Loj heftig! Ik heb de oplossing niet helaas. Het feit dat je weet dat je man werkloos wordt in deze tijden maakt het nog lastiger. Is de optiedie hier al geopperd is (40 uur + ouderschapsverlof) iets?

Sowieso werken/moederen blijft een gevoelskwestie wat voor ieder persoonlijk is. Blijft lastig.

Persoonlijk zou ik dan voor zekerheid gaan (heb je die ooit?) En kiezen voor die 40 uur en osv bespreekbaar proberen te maken. Maar dat ben ik. Ik zit al vanaf juli vorig jaar thuis en ondanks dat Djenna pas 4,5 maand is wil ik snel weer aan de slag. Vind het alleen lastig om nu te bepalen hoeveel uur redelijk is icm opvoeding/huishoudrn. Dus kan geen visie geven. Succes met je keuze.. welke deze ook mag zijn.
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:45:15 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124003308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Loj het volgende:

Verstand zegt 40 uur

Een bedrijf moet zeer zwaarwegende redenen hebben om teruggaan in uren te weigeren.
Je staat in je recht (neem niet aan dat je onmisbaar bent als je wel 16 uur mag werken tenslotte) maar dit opeisen gaat hoogst waarschijnlijk de arbeidsrelatie verstoren. Met oog op de situatie van je man zou ik het dus ook niet keihard willen spelen geloof ik.

Het geopperde ouderschapsverlof heeft dezelfde voorwaarden als parttime gaan werken. Weigeren mag niet tenzij zwaarwegende bedrijfsbelangen.

Lastig! Omdat ouderschapsverlof heel duidelijk een einddatum heeft omdat je maar recht hebt op een max aantal uren zou ik het eerst over die boeg gooien nu.

Succes!
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:15:09 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124004448
Fieder wat een schatje!

Son, gezellig zo samen!
pi_124004503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef Marjolijntje het volgende:
We hebben weer stats! 7710 gram en 69 cm O+ bij 9 maanden. En we moeten de nachtvoedingen afbouwen :')
Hee, Faye gaat I. voorbij! Nice stats!

Hier 7440 (door ziekte wat minder aangekomen) en 67,5 cm. We hebben het wel over de zware nachten gehad ("Ben je zelf ook moe dan?" Wat denk je zelf!! :D) maar over nachtvoedingen heb ik geen woord gehoord.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124004618
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:52 schreef Tinuviel het volgende:
Troeta, fijn dat het zo goed gaat met Nena.

Nytar, fijn nieuwe stats. Hoop dat de oefeningen goed helpen.

Ik kom even heel trots doen. Mijn baby heeft zich vanochtend in de box helemaal zelf opgetrokken tot staan. Die trotse glimlach op zijn gezicht, is zooo moooooiiiii.
wauw wat goed!!!!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:38:40 #58
258612 nytar
boys boys boys
pi_124005450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Waarom moet je eigenlijk de nachtvoedingen afbouwen? Je geeft toch bv?
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:49:00 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_124005861
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef nytar het volgende:

[..]

Waarom moet je eigenlijk de nachtvoedingen afbouwen? Je geeft toch bv?
Omdat dat zo hoort, waarschijnlijk. Die borstvoeding duurt alweer veel te lang.

:') :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_124006285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef Tinuviel het volgende:
Dank voor de complimentjes.

Leuke fotos Son. Zo op de grond liggend spelen doen de mijnes ook.

Loj, kun je niet 40 uur doen en 12 uur ouderschapsverlof opnemen, dan heb je je 28 uur en krijgt nog wat terug van de belastingdienst en waarschijnlijk heb je er gewoon recht op hoor.
volgens mij is dit helaas in 2013 afgeschaft....
pi_124006444
Mooie stats & foto's en een trouwdag zag ik langskomen *O*

Minder (werk)nieuws van Loj. -O-
Ik zou ook voor zekerheid gaan en op zoek gaan naar iets anders.

Vandaag nacontrole gehad. Alles goed, bloeddruk ook goed gelukkig (die was 150/100 toen ik uit het ziekenhuis ontslagen was). Placenta was naar de patholoog opgestuurd om te bekijken en die heeft hem omschreven als "prachtig". De oorzaak van de vroeggeboorte ligt dus niet bij mij, dat is allemaal uitgesloten. En ondanks dat ik er waarschijnlijk niks aan had kunnen doen, vind ik het toch wel fijn dat het bij mij allemaal goed zat.

Maandag naar de ka, ben erg benieuwd. Ook naar hun stats.
pi_124006996
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Kyara het volgende:

[..]

volgens mij is dit helaas in 2013 afgeschaft....
Nee dat was nog van het vorige kabinet. Dit kabinet schaft het pas per 1-1- 2015 af
pi_124007013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef Mineola het volgende:

Nog steeds een gekke bult op zijn hoofd :P Maar het was niets raars gelukkig :) Gewoon scheefgroei.
Voor de rest hard bezig met de oefeningen, maar ik zie nog niet echt verschil.

Ik heb het idee dat Amy met deze leeftijd al veel meer kon. Misschien is het ook omdat je een peuter gewend bent ondertussen dus dat je 2e voor je gevoel altijd klein blijft. Ik vind het nog echt een pasgeboren baby met zijn 3 maanden. Hij kan wel fantastisch lachen, met geluid en ligt dan te kraaien in de box. Dat ben ik dan weer helemaal niet gewend van Amy. Schatje is het.

Gefeliciteerd met je verjaardag Mineola!

Wat een mooi ventje heb je Fieder O+

Leuke smeerkeesfoto van Sonnetje :D

En beterschap voor de zieken!

Ik ben sinds vorige week weer aan het werk en ik vind het fantastisch. Merk nu pas hoe erg ik mijn werk heb gemist, het is zo leuk. Gelukkig hebben zij mij ook gemist :+ en Viktor doet het goed bij de gastouder :)
pi_124007305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dat was nog van het vorige kabinet. Dit kabinet schaft het pas per 1-1- 2015 af
Echt waar?

*O*

dat is een leuke financiële meevaller want ik kreeg echt ontzettend veel terug van vorig jaar!

Tegen die tijd ben ik ook wel door mijn ouderschapsverlof van 3 kinderen heen denk ik.....
pi_124007976
O+ Sonnetje mooie foto haha & leuke speelfoto
Fieder gefeliciteerd!

Tinu *G* trots!

Gefeliciteerd Estrys & mineola!

Mooie stats marjolijntje

Pff hadden een zieke S met 38,7 gister, vannacht en vanmorgen gelukkig weer goede temp en sinds zondag regeldagen .. In combi met spugen en verkouden S erg vermoeiende dagen/nachten maar hoort er bij.
Vandaag 1e keer bij gastouder! Ging erg goed O+
pi_124009018
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:27 schreef Kyara het volgende:

[..]

Echt waar?

*O*

dat is een leuke financiële meevaller want ik kreeg echt ontzettend veel terug van vorig jaar!

Tegen die tijd ben ik ook wel door mijn ouderschapsverlof van 3 kinderen heen denk ik.....
Echt waar. :)
pi_124009439
Fijn dat alles oké is Kyara :)

:* Voor de zieke S

Marjolijn wat is ze mini O+ Maar waarom :') over het advies om 's nachts af te bouwen?

Fieder O+ En dat rompertje! Uiltje *O*

Tinu wat lijkt hij groot nu hij staat in de box, wat gaat hij snel zeg :o

nytar, hoop dat de oefeningen helpen, neem aan dat het uiteindelijk allemaal goedkomt?

:* en de rest die ik vergeet

Hier weinig te melden. Ze is gek op haar Barbapapa familie :9
pi_124011073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Marjolijntje, mooie stats :) Vanwaar de :') bij het afbouwen van de nachtvoedingen? Omdat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, of waren jullie daar al me bezig, of vind je het niet nodig, of...?

We zijn al van ieder half uur wakker terug naar 3-4 voedingen per nacht, wat dus al een enorme verbetering is. Maar het CB ziet dat bij ons zo niet. Die zeggen alleen maar stoppen ermee. En dat is makkelijk gezegd, maar als ik niet voed, slapen we helemaal niet.
pi_124011476
Lekker je eigen plan trekken hoor marjoleintje, ik zou dat ook niet zien zitten, de nachtvoedingen overslaan. E. drinkt nu meestal 2 à 3 keer in de nacht, cb vond dat prima en heel logisch.

Hier is mijn meisje gelukkig weer helemaal opgeknapt. Wel fijn hoor, ik vind het maar niets zo'n zielig kind.

Wat zijn jullie kids allemaal lekker bezig zeg! Heerlijke foto's, kinderen die al staan. Wat leuk om te lezen.
pi_124013095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

We zijn al van ieder half uur wakker terug naar 3-4 voedingen per nacht, wat dus al een enorme verbetering is. Maar het CB ziet dat bij ons zo niet. Die zeggen alleen maar stoppen ermee. En dat is makkelijk gezegd, maar als ik niet voed, slapen we helemaal niet.
Ah, idd. Makkelijk gezegd ja. Als je zelf toch merkt dat het een enorme vooruitgang is, zou ik me vooral niet teveel van t cb aantrekken. maar volgens mij ben jij wel zeker genoeg om je niet onzeker te laten voelen door t cb, toch?

Twink, nog een sterkte ermee! Hopelijk vannacht weer een goede nacht!
pi_124013172
Ik kwam eigenlijk alleen even voor een vraag: is het normaal dat je de boventandjes door het tandvlees heen ziet zitten? Dus recht van voren, als je het bovenlipje wat optilt, zeg maar.
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:41:44 #72
244125 laziness
pi_124013194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen even voor een vraag: is het normaal dat je de boventandjes door het tandvlees heen ziet zitten? Dus recht van voren, als je het bovenlipje wat optilt, zeg maar.
:Y
pi_124013333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef laziness het volgende:

[..]

:Y
Ahhh, dus toch :D Het viel me ineens op namelijk :+
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:45:42 #74
244125 laziness
pi_124013354
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ahhh, dus toch :D Het viel me ineens op namelijk :+
Ja ik vond het ook wat freaky de eerste keer dat ik het zag :D
pi_124013384
Bedoel, vroege ondertandjes prima, maar boventandjes leek me echt te vroeg. Plus, ik was al even bang dat ze er verkeerd uit gingen komen ofzo :+
pi_124019189
Thuis, lange dag, straks bijlezen.
Wat een mooie foto's ! *;
Tinu: Die van jou gemist.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_124020539
Weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Tinuviel op 13-03-2013 22:00:13 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124020967
wouw !!!!
Super !!!
Zo groot O+

Mijnes komt zeker nog een keer.
Nu even bijkomen.
Te moe en kleintje ligt net.
DM je wel als ik post :*
pi_124021212
Ooh ik had hem ook gemist! Kijk L. nou trots zijn!! :D

Saartje ook al bijna boventanden :o. Ziet er gek uit idd. Ik was ook bang dat ze heel raar door zouden komen, maar het kwam goed :Y.

TW gelukkig is je meisje weer beter.

Ook leuke foto's van Xanteh en Fieder O+.

En toen was ik de draad weer kwijt :@ :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124021407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef Xanteh het volgende:

Hier weinig te melden. Ze is gek op haar Barbapapa familie :9
[ afbeelding ]
O+ mooie C
Hoe maak je die foto's? Met welke stand op de camera/telf?

Tinu
:D Jaa wat knap!
pi_124022802
Haha Marjolijntje handig lullen daar bij het cb idd. Zij kunnen snachts lekker slapen..
Lekker je eigen plan trekken hoor!
pi_124023170
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, idd. Makkelijk gezegd ja. Als je zelf toch merkt dat het een enorme vooruitgang is, zou ik me vooral niet teveel van t cb aantrekken. maar volgens mij ben jij wel zeker genoeg om je niet onzeker te laten voelen door t cb, toch?
Ik heb gemerkt dat mn gevoel het eigenlijk altijd goed heeft mbt Faye (en was al heel snel klaar met het CB na rare adviezen met 2 weken oud) dat ik wel van mezelf uit durf te gaan ja :)
pi_124028263
Sola, fijn dat het weer leuk is aan het werk.

Fieder en Xanteh, wat een leuke foto's.

Coco, ik dacht het ook al eerder dat er boven tandjes kwamen, maar niks door hoor.

Kz, lekker uitrusten. Ik bewonder je meid gauw hoor.

Marjo, fijn, jij bent de moeder en jouw gevoel is altijd goed. Jij kent je kind het beste.

Vanavond stond meneer weer, wel zo'n 5-10 minuten op zijn wiebelbeentjes, zo schattig.
Mijn schoonmoeder vroeg hoe de kleine s'nachts sliep en of ik hem niet pap wou geven zodat hij doorsliep en ik ook. Zie dat zelf niet zo zitten als vervanging voor een voeding en daarna werkt denk ik niet in verband met moe en vol. Eigenlijk kan ik dat dan ook beter pas 22/ 23 uur doen, maar dan nog pap maken heb ik ook geen zin. Dit is in ieder geval goed voor mijn productie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124038232
Goedemorgen dames

*gaaaaap* E. wilde niet slapen. Ze was super blij en vrolijk. Lag dus naast me te kletsen en te lachen. En als ik haar geen aandacht gaf ging ze me vanzelf op mijn hoofd meppen. Haha, de genoegens van co-sleeping. Maar goed, af en toe heeft ze nog wat geslapen, zolang ik haar handje maar vast hield. Ze heeft ook veel geslapen toen ze ziek was dus ze zal nu wat in te halen hebben.

Ik snap je wel hoor Tinu. Ik vind een pap fles maken in de avond echt veel te veel gedoe. Ik moet eerlijk zeggen dat ik E. ook niet wakker maak voor een laatste voeding voor dat ik ga slapen. Als ik dat zou doen denk ik wel dat ze beter door zou slapen, ze slaapt nu vaak van 20.00 tot 03.00 en vervolgens komt ze dan een paar keer waarna ze tussen 06.00 en 10.00 weer wat langer slaapt. Ik vind het allemaal wel prima. Het is inderdaad wel goed voor de productie.

Ik had dat nog nooit gehoord over die tandjes, weer wat geleerd. E heeft nog helemaal geen tandjes. Ben wel benieuwd wanneer die gaan komen.

Marjoleintje lijkt me een heel prima idee, lekker van je eigen gevoel uit gaan.
pi_124038602
Hier heeft dat nooit wat uitgemaakt. Of ik ze nou wel of niet wakker maak om 23 uur. Pap of geen pap. We hebben het allemaal gedaan maar Doorslapen was er niet bij. Bij de oudste tot 1,5 jaar 's nachts voeding /fles gegeven. Anders was het 2 uur drama en met een fles sliep iedereen binnen 15 minuten weer. Dus kozen we de weg van de minste weerstand.
pi_124039100
Hier maakt pap voor het slapen ook geen verschil
pi_124039279
Hier ook niet :)
pi_124039370
M. wordt juist wel wakker als ik hem pap geef voor het slapen... :')
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:34:31 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124039746
E. vindt pap uit een bordje niks aan, uit de fles krijgt ze het niet weg en ze slaapt er geen seconde langer door. Hier doen we ook niks papperigs dus.

Slapen gaat hier weer ff ruk :O vanaf 3 uur was ze elke 3 kwartier wakker. Vermoeiend!
pi_124040060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Saartje ook al bijna boventanden :o. Ziet er gek uit idd. Ik was ook bang dat ze heel raar door zouden komen, maar het kwam goed :Y
Zie je die boventanden dan niet standaard door het tandvlees heen zitten?? Kan me niet voorstellen dat ze boven ook al tandjes krijgt.

Het ziet er wel een beetje freaky uit, ja :D
pi_124040074
Ik had gister weer mijn eerste late dienst, dus Luuk vanaf 13 uur niet meer gezien. (om 23.00 wel nog gevoed, maar hij sliep ondertussen heerlijk)
Voed ik hem vanmorgen... kreeg ik steeds zulke lieve lachen. Ik geloof dat hij het wel leuk vond me weer te zien O+
*poef* nu is het weg
pi_124040215
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Voed ik hem vanmorgen... kreeg ik steeds zulke lieve lachen. Ik geloof dat hij het wel leuk vond me weer te zien O+
O+ Wat fijn.

Thistleweed, soesa, wat lastig niet slapen. :*
Marjolein gewoon doen wat voor jullie werkt. :)
Tinu gaat het bij jullie nu alweer wat beter dan met slapen? En staan! Gaaf zeg.
pi_124040267
Ik gebruik op mijn werk (IT) een programma voor source-control.
En daar is 1 van de commando's "Push" Blijf daar om gniffelen :')

Luc krijgt wel pap voor het slapen gaan, als ik dat niet doe wordt hij wakker 's nachts.
Maar het is ook echt een kleine vreetzak aan het worden, ik noem hem tegenwoordig rupsje nooit genoeg.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_124040690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:58 schreef Skoap het volgende:
Ik gebruik op mijn werk (IT) een programma voor source-control.
En daar is 1 van de commando's "Push" Blijf daar om gniffelen :')

Luc krijgt wel pap voor het slapen gaan, als ik dat niet doe wordt hij wakker 's nachts.
Maar het is ook echt een kleine vreetzak aan het worden, ik noem hem tegenwoordig rupsje nooit genoeg.
Wahaha vreetzakje.. o en dat push herinnert jezeker aan debevalling?

Kj dan is hetextra fijn thuis komen denk ik of niet? :)

Hier ook geen pap.. geklooi met flessen en spenen en uit een bordjeschiet niet op. Heb geen verschil gemerkt qua slapen.
pi_124040942
Luc eet tegenwoordig al fruit en groenten en echt met veel plezier en als het op is, is het altijd huilen...
Ik weet dat de meningen nogal verdeeld zijn over wanneer je begint met bijvoeden. Maar Luc was er voor mijn gevoel echt aan toe. Ik maak alles zelf en hij eet het gelukkig wel! Ik vind die potjes gewoon echt smerig *ril*

Ja dat Push herinnert me inderdaad aan mijn eigen bevalling, maar ook aan slechte films waarin dat geschreeuwd wordt tijdens een bevalling.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:01:10 #96
258612 nytar
boys boys boys
pi_124042073
Eten doen wij nog niet aan... :{w

Wel nieuwe stats! 61,5 bij 6460 gr. Hij is nu 14 weken. De kromming was niet meer te zien, dus we zijn goed bezig! Verder hoefden we ons geen zorgen te maken over de constante veehoging.
Wel vond ze eer hartruisje, maar daar maakte ze zich ook geen zorgen over.
Al met al een "ga zo door" gekregen *O*
pi_124042363
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zie je die boventanden dan niet standaard door het tandvlees heen zitten?? Kan me niet voorstellen dat ze boven ook al tandjes krijgt.

Het ziet er wel een beetje freaky uit, ja :D
Nope, alleen als ze bijna doorkomen. Je hebt een snelle dame :+. Hoewel het ook nog best een paar weken tot ze echt te voelen zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124042375
En weg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Cathmar op 14-03-2013 14:51:18 ]
Met een meidenkwartet
pi_124042401
edit/quote |:(
Met een meidenkwartet
pi_124042483
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!
Wat super lief _O_ *;
Geweldig !!!
pi_124042514
O+ O+
pi_124042518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef nytar het volgende:

Wel nieuwe stats! 61,5 bij 6460 gr. Hij is nu 14 weken. De kromming was niet meer te zien, dus we zijn goed bezig! Verder hoefden we ons geen zorgen te maken over de constante veehoging.
mooi! Ik hoorde van een kinderarts dat 70% van alle baby's een hartruisje heeft. Meestal groeien ze daar zelf overheen :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124042524
* Ben druk aan het bijlezen :D
pi_124042545
Cathmar O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124042741
Ik lees wel eens mee dames, maar ik hou jullie gewoon niet bij. Maar ik zie mooie beebjes O+
Met een meidenkwartet
pi_124042762
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nope, alleen als ze bijna doorkomen. Je hebt een snelle dame :+. Hoewel het ook nog best een paar weken tot ze echt te voelen zijn.
Dat zou wel verklaren waarom ze voor haar doen wat miepig is. Lijkt echt ergens last van te hebben. Arm ding. Saartje O+

Cath, wat een muppies! *;

Skoap: ik zie het helemaal voor me, iedere keer zo'n binnenpretje + bijbehorende grinnikje als je dat commando intikt :D :+
pi_124042781
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef nytar het volgende:

Ah, mooi zo! *O*
pi_124042857
Zo, bijgeslapen en bijgelezen. ^) c_/ ^)

Omen: Ben geen goede slaper, helaas. Dus als mn meisje wakker is ben ik zelf ook wakker. Heeft Twink ook last van geloof ik.

Wat lief: geluiden en lachen. O+

Mineola: Hier ook overdag 30 minuten slaapjes. Nu veel langer en minder.

Coco: Mooie stats ! En wat gaat ze hard joh. tandjes etc. Echt ! ^O^

Kwisted: had je meid gisteren even gezien. Wat een mooierd ! O+

Kyara: Fijn dat het goed gaat !

Tinu: Nogmaals, wat een binkie !

Troeta: Die van jou wordt ook al zo groot. Zitten en achteruit kruipen, wouw !

nytar: heerlijk dat hij zo veel slaapt en “ga zo door” hahahaha. Top !

Estrys: 6 jaar getrouwd, mooie mijlpaal. ^)

Twinkle: Een hele nacht doorslapen en wakker worden door de vogels. Ben jaloers

Marjolijntje: Wat een mooie stats. Mini nog he !

Soesa: morgen weet je jouw stats. Ben benieuwd. Zit ze in maat 68 ? Heb je foto gemist.

Rixt: Beterschap. :*

Fieder: Lieve mini

Son: Lief zo met haar broer. Fijn dat het goed gaat. Hier is de kinderstoel ook een hit.

Loj: Ben je er al uit ? Lastig dilemma.

Enf: kleed je haar overdag aan en uit ? Doe ik nooit Gelukkig gaat het slapen goed.

Phaidra: Ook mooie stats. Ziekte hakt er in dus. Trekt wel weer recht.

Sola: Wat fijn dat je blij bent met je werk.

Zoe: Beterschap. Fijn dat het goed is gegaan bij de gastouder. Was ze ziek daar ? Leuke kadootjes trouwens

Xanteh: Wat super leuk die Barbapapa familie. (en prachtkind)

Thistle: Mooi, weer beter. Hier ook nog nachtvoeding en geen tandjes .

KJ: Lief zeg, late dienst en dan een glimlach in de ochtend.

Zolena: Alles ok bij jullie ?

Skoap: Rupsje nooit genoeg

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_124042922
oooh Cathmar, wat een popjes! Wel echt twee-eiig hè? Ik heb écht een zwak voor tweelingen O+ al moet ik er toch niet aan denken om ze zelf te krijgen. Ik vind één kind al zo'n impact hebben, laat staan twee.
pi_124043098
Woah, kleinzusje, held! Ik ga d'r niet eens aan beginnen :) Voor iedereen: hoera/sterkte/succes/wat leuk!/wat balen*
* doorhalen wat niet gewenst is

Mijn baby was vanmorgen al om vijf uur wakker, en ik dus ook. En ik sliep pas na twaalven :X Gelukkig viel hij tien minuten voor mijn wekker ging weer in slaap. Bwuh. Ik trek het vooralsnog verbazingwekkend goed.

Net had ik groene melk met kolven door de boerenkool gister, ik blijf het leuk vinden dat dat doorwerkt, haha
pi_124043407
Kz: meesterpost :D _O_

Mineola: groene melk? :D Ik wist niet dat dat ook kon, gaaf :D
pi_124043562
Groen is een groot woord hoor, witgroenig is een betere omschrijving. Maar ja! Vooral met groene groente gebeurt het, niet dat je tomatensaus eet en dan opeens roodachtig/rozige melk hebt. Geloof ik.
pi_124043612
Kz, hoe doe je dat toch? _O_ Je bent altijd zo opmerkzaam, lief dat je de tijd neemt om op iedereen te reageren! Gelukkig ben je zelf ook wat bijgeslapen!

Arme Saartje ;(

Mineola, bah al om 5 uur wakker -O-. En groene melk :D heb zelf eigenlijk nog nooit kleurverschil gezien, gek dat dat dan weer niet bij iedereen geldt.

Onze uk was wakker tussen 12 en 2. Gek worden we van het hoesten. Het wordt ook weer erger, verdorie :(. Het is zo zielig. Mijn meneer gaat nu langs de drogist voor tussikind, ben niet zo van het homeopatische maar wil inmiddels alles wel proberen. Iemand ervaring daarmee?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124043634
Wat een lieverds Cath! Wauw en zo verschillend. O+

Hier na vier dagen ziek heeft kleuter een temp van 40.4 Dus gaan we naar de huisarts straks. Maar niemand is thuis dus moet ik met beide kinderen. Hoe ga ik dat dan weer doen... Met baby en heel zieke kleuter. Had ik erbij gezegd dat het sneeuwt? :(

Zit ik net te voeden en ondertussen met mijn andere hand een huilende Seb drinken te geven. Zie ik een busje van een pakketdienst stoppen aan de overkant. Die mensen zijn werken. De bel. Dat gaat hem niet worden. Voedend en een ziek kind. Zie ik die man ineens in de tuin staan en op mijn keukenraam staan kloppen. :o Normaal kun je daar vanaf de straat niet door kijken. Maar als je in de tuin gaat staan dan kan je me zien zitten. Ik was niet heel vriendelijk tegen deze jongen toen ik open deed. Hij had een pakketje voor de overburen. Moest ik ook nog voor tekenen. Heb hem weggestuurd met zijn pakketje tussen m'n planten in de tuin. Gek :(
pi_124043696
Estrys :o Ik zou ook not amused zijn :X
Beterschap voor de kleuter en sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124043933
Phaidra dat goedje had ik ook in het beginstadium van verkoudheid bij Djenna gebruikt, een week of 3 terug. Maar bij haar hielp het onvoldoende. Maar baadt het niet dan schaadt het niet denk ik maar :)
Bij haar was het gewoon super hardnekkig.

Hoe lang is je kleintje nu al zo ziek? Ben je er al mee naar de huisarts geweest of heb je zelf het gevoel dat dat niet nodig is?

Mineola we kunnen elkaar de hand schudden.. ik ook na 12en pas gaan slapen (kon niet in slaap komen). En uk al om 5 uur wakker (door olifantenmeneer met vroege dienst :( )

KZ wat een post :o .. Dat je daar tijd voor hebt :D .. Wel super lief :)

Ahh Cath wat onwijs lief :D

Skoap hier soms ook brullen als het fruit/groente op is :D
Maar daarna krijgt madam een lekker flesje en dan zijn we weer dikke vriendinnen :Y)
pi_124044290
Echt een super post KZ. Zo lief dat je op iedereen reageert

Cathmar wat lief je tweeling. O+

Ik zag nog mooie stats. *O*

En ik weet nu niet of ik Estrys gefeliciteerd had met haar huwelijksdag. Bij deze in ieder geval ^)
En wat zielig dat je zoon nog steeds ziek is. :*

Ik wilde even deze foto showen hoe lief het hondje van mijn ouders is voor de Riley. Tijdens de bv mag Riley haar gebruiken als kussen

pi_124044798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:27 schreef Mineola het volgende:
oooh Cathmar, wat een popjes! Wel echt twee-eiig hè? Ik heb écht een zwak voor tweelingen O+ al moet ik er toch niet aan denken om ze zelf te krijgen. Ik vind één kind al zo'n impact hebben, laat staan twee.
Ze lijken inderdaad echt niet op elkaar. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn qua karakter enzo.
Nu ze vier maanden zijn haal ik eindelijk soms even heel diep en rustig adem. Vooral de combi met het naar school brengen en halen van mijn oudste (en spelen en zwemmen en gym) is soms pittig.

Estrys :o Gek figuur!
Met een meidenkwartet
pi_124044805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra dat goedje had ik ook in het beginstadium van verkoudheid bij Djenna gebruikt, een week of 3 terug. Maar bij haar hielp het onvoldoende. Maar baadt het niet dan schaadt het niet denk ik maar :)
Bij haar was het gewoon super hardnekkig.

Hoe lang is je kleintje nu al zo ziek? Ben je er al mee naar de huisarts geweest of heb je zelf het gevoel dat dat niet nodig is?

Mineola we kunnen elkaar de hand schudden.. ik ook na 12en pas gaan slapen (kon niet in slaap komen). En uk al om 5 uur wakker (door olifantenmeneer met vroege dienst :( )

KZ wat een post :o .. Dat je daar tijd voor hebt :D .. Wel super lief :)

Ahh Cath wat onwijs lief :D

Skoap hier soms ook brullen als het fruit/groente op is :D
Maar daarna krijgt madam een lekker flesje en dan zijn we weer dikke vriendinnen :Y)
Inmiddels bijna een maand :{. Hij heeft in het ziekenhuis gelegen 1 dag + nacht, het zit gelukkig niet in zijn longen, maar in de bovenste luchtwegen. Deze week hadden we nog een belafspraak met de kinderarts en ook weer aangegeven. Hij vond dat het wel lang aanhield en we mogen op controle komen, maar dat is over 2 weken pas. Gister heeft de CB-arts nog geluisterd en longen klonken nog steeds schoon en ze dacht niet dat ventolin voor hem een oplossing zou zijn, daar klonk hij niet benauwd genoeg voor. Verder was het advies om vooral door te gaan met neusdruppels.

Genoeg controle gehad dus, gelukkig, maar niemand heeft een oplossing.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:02:57 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124045991
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Inmiddels bijna een maand :{. Hij heeft in het ziekenhuis gelegen 1 dag + nacht, het zit gelukkig niet in zijn longen, maar in de bovenste luchtwegen. Deze week hadden we nog een belafspraak met de kinderarts en ook weer aangegeven. Hij vond dat het wel lang aanhield en we mogen op controle komen, maar dat is over 2 weken pas. Gister heeft de CB-arts nog geluisterd en longen klonken nog steeds schoon en ze dacht niet dat ventolin voor hem een oplossing zou zijn, daar klonk hij niet benauwd genoeg voor. Verder was het advies om vooral door te gaan met neusdruppels.

Genoeg controle gehad dus, gelukkig, maar niemand heeft een oplossing.
Oh, Phaidra, hier heel herkenbaar. Ze hoest nog steeds, nu bijna 3 weken, en het zit ook bij haar niet in haar longen. We zijn nu 3x bij de huisarts geweest om te luisteren (ik heb zelf als kind regelmatig bronchitis gehad en ook als volwassene vaak luchtwegontstekingen) maar het zit hoog en niet in haar longen. Ook hier alleen maar advies neusdruppels maar haar neusverkoudheid was eigenlijk weg (is nu weer terug btw :')) dus dat voelt ook wat raar.

KZ, ze zit half in 68 en half in 74. Shirtjes, jurkjes en jumpsuits in maat 74 en broekjes in maat 68. Korte beentjes O+
pi_124046084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh, Phaidra, hier heel herkenbaar. Ze hoest nog steeds, nu bijna 3 weken, en het zit ook bij haar niet in haar longen. We zijn nu 3x bij de huisarts geweest om te luisteren (ik heb zelf als kind regelmatig bronchitis gehad en ook als volwassene vaak luchtwegontstekingen) maar het zit hoog en niet in haar longen. Ook hier alleen maar advies neusdruppels maar haar neusverkoudheid was eigenlijk weg (is nu weer terug btw :')) dus dat voelt ook wat raar.

KZ, ze zit half in 68 en half in 74. Shirtjes, jurkjes en jumpsuits in maat 74 en broekjes in maat 68. Korte beentjes O+
Gedeelde smart is halve smart dan maar? :* Vriend heeft tussikind en luuf gekocht, we zullen je op de hoogte houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:40:06 #122
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124047133
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gedeelde smart is halve smart dan maar? :* Vriend heeft tussikind en luuf gekocht, we zullen je op de hoogte houden.
Jaaa O+. Het kon overigens wel een week of 4-5 duren had de huisarts gezegd dus ik heb 't idee dat wij er ook nog niet van af zijn. Als een van 2 helpt dan hoor ik 't inderdaad graag :).
pi_124047270
Jeutje .. wat naar voor jullie dames. Pappen en nathouden dus.. gelukkig niet op de longen! :*
Hoop dat er snel betere tijden voor jullie mini's aanbreken. Misschien als de lente rcht door breelt? laten we het hopen.
pi_124048433
Hier ook een zieke. Compleet met prutoogjes, snot, hoesten, koorts. De HA wil 'm morgen zien als 'ie vannacht weer koorts heeft (want dan dag 3). Dadelijk even langs de drogist voor Luuf en ander spul.

Beterschap voor de ukjes!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_124049625
_O_ Kz wat een post.
Gaat goed hier, eigenlijk weinig te melden dus. En sommige dingen moet je gewoon niet zeggen want fokwet.

Maar hoe gaat het bij jou dan kz, slaapt je mini door en jij niet? Of allebei niet?

Soesa, kuukske en phaidra zieke mini's, :* maar wat wil je ook met dit weer echt die sneeuw kan me nou wel gestolen worden :(

Omen lieve foto O+
pi_124051518
I did it! naar de huisarts met baby en kleuter. Ruim 40 minuten moeten wachten ivm een spoedgeval. Moest iemand met de ambulance mee. Beetje jammer dat zo'n assistent dat dan niet even komt vertellen. Gelukkig was Jolie heel lief in de maxicosi alsof ze aanvoelt dat ze niet moet gaan huilen. Seb lag op mijn schoot te slapen, heel sneu. Dubbele oorontsteking voor hem. Hopelijk gaat het nu beter want een zieke kleuter combineert niet heel fijn met een baby van 9 weken en borstvoeding en de hele mik mak.

Sorry voor het niet bijlezen. Zag wel een lieve foto met een hond voorbij komen. Schattig zo'n lief huisdier.
pi_124055583
Ik ben bang dat wij morgen ook naar de huisarts mogen, vandaag weer 39,5 :(
Beterschap voor alle zieke mini's. Die kleintjes horen gewoon niet ziek te zijn..
pi_124060431
Zolena: Allebei niet ;) Mn meisje slaapt niet door en ik ook niet :{
Wat veel zieke minis !
Beterschap :*
pi_124061357
Estrys nog gefeliciteerd met je huwelijksdag en mineola met je verjaardag!

Beterschap voor alle zieke baby's en Estrys kleuter!

Lieve foto Omen O+

Phaidra, ben zelf geen fan van tussikind. Er is een andere kinder hoestsap dieveel beter is, inbijzonder bij slijmerige hoest. Ga het even voor je opzoeken.

Zolena, lief dat je het vraagt. Betere nachten hier zijn dus met 2-3 voedingen maar weinig gekrijs daartussen. Mijn grote is ook ziek, 38,7, en ik mag dus ook met 2 kids naar de ha. Hopelijk sneeuwt het niet, waarbij ik wel een auto beschikbaar heb.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124063274
Mijnes heeft ineens ook 39,1 zielige mini hier dus.

Hoop voor iedereen op een goede nacht. Geloof dat ik er zo maar eens op tijd in duik, mijne zou wel eens druk kunnen worden...
pi_124063725
Kom eventjes binnenva,len,

Tinuviel, Je vond die babywalker van nijntje heel leuk en wilde die evt voor zijn verjaardag? Hij is nu tot begin april bij intertoys maar 30 euro! http://www.intertoys.nl/s(...)tml?ici=br+hm+367+r2 Misschien kun je er iets mee :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_124065413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef Sam1993 het volgende:
Kom eventjes binnenva,len,

Tinuviel, Je vond die babywalker van nijntje heel leuk en wilde die evt voor zijn verjaardag? Hij is nu tot begin april bij intertoys maar 30 euro! http://www.intertoys.nl/s(...)tml?ici=br+hm+367+r2 Misschien kun je er iets mee :)
Dankje, op de website van jouw link staat echter ¤45. Waar is hij dan ¤30?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124065758
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Even doorklikken, dan zie je dat er nog ¤15 korting af gaat. Als je 'm in je winkelwagentje gooit, gaat dat bedrag er vanzelf af.

Beterschap voor alle zieke muppies :*
pi_124066306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Even doorklikken, dan zie je dat er nog ¤15 korting af gaat. Als je 'm in je winkelwagentje gooit, gaat dat bedrag er vanzelf af.

Beterschap voor alle zieke muppies :*
Dankje Coco.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124066605
Soesa: Zelfde maat als hier ;) Maar broekjes 74 passen soms ook al. Ligt aan het merk ;)
pi_124067490
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Als je hem gaat bestellen (of kopen in de winkel ) word de prijs verrekend. Was al verteld dus :)
pi_124068072
Is zo'n loopding echt handig/goed voor een baby ?
pi_124068888
Ik persoonlijk zie er geen slechte dingen in. Lisa wil heel graag staan/lopen maar heeft nog wel die steun nodig ik denk dat dit daar ideaal voor is :) Amber heeft ook altijd gigantisch veel gedaan met zo;n ding
pi_124070685
Zoiets is prima als ze het zelf doen.

Dit is dan dus niet aan te raden :)
pi_124080104
Wat een prestatie Estrys! Maar beterschap voor je kleuter.

Sowieso sterkte voor alle mama's met zieke kindjes.

Wij sluiten ons aan bij de club. Vannacht heb ik elk uur gezien met mijn hoestende, proestende, piepende en rochelende baby. Hij heeft geen koorts maar het duurt me nu echt te lang. Straks maar eens met de huisarts bellen. -O-
pi_124080558
Pvoesss exact dezelfde hebben wij als kraamcadeau gekregen .. Waar ik (sorry.. misschien ondankbaar) niet blij mee ben. Ding schijnt ook nog eens reteduur te zijn geweest.

En nu Djen ook nog eens 24/7 spreidbroek aan heeft is het al helemaaaaal een no go.

Mango beterschap met M! Wellicht dat de ha iets voor jullie kan betekenen.
pi_124081265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Jaaa O+. Het kon overigens wel een week of 4-5 duren had de huisarts gezegd dus ik heb 't idee dat wij er ook nog niet van af zijn. Als een van 2 helpt dan hoor ik 't inderdaad graag :).
Hmm. Tot 2 uur ging het eigenlijk erg goed. Hij werd wel om 12 uur wakker, maar zonder hoesten. Even drinken en weer verder slapen. Om 2 uur wel een hoestbui en toen duurde het tot 4.30 tot hij weer echt goed diep sliep (eerste uur sliep hij wel, maar was steeds aan het kreunen en hoesten, dus ik lag alsnog wakker :P).

Beterschap voor alle zieken :*. Het houdt maar niet op he, lente willen we!!! *stampvoet*

[ Bericht 7% gewijzigd door Phaidra op 15-03-2013 09:18:51 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:13:33 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124082702
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hmm. Tot 2 uur ging het eigenlijk erg goed. Hij werd wel om 12 uur wakker, maar zonder hoesten. Even drinken en weer verder slapen. Om 2 uur wel een hoestbui en toen duurde het tot 4.30 tot hij weer echt goed diep sliep (eerste uur sliep hij wel, maar was steeds aan het kreunen en hoesten, dus ik lag alsnog wakker :P).

Beterschap voor alle zieken :*. Het houdt maar niet op he, lente willen we!!! *stampvoet*
Pff, zware nacht zo :*

Hier ging het wel eigenlijk. Ze sliep (volgens mij voor het eerst in ruim 3 weken) zonder wakker te worden van half 7 tot half 2, toen beetje hoesten en wakker. Ze was echter niet heel erg aan het huilen zoals eerst. Uiteindelijk viel ze steeds weer ff in slaap om kwartiertje later wakker te worden. Toen hebben we nog maar een flesje gegeven en toen heeft ze (in haar eigen bedje, zonder hoesten) verder geslapen tot half 7 ^O^ . Wel prima dus!

Oh, die lente is zo enorm welkom nu! Ik ben zo toe aan de zon en lekker naar buiten met E'tje! Hopelijk dan ook wat minder ziek ja...

Net bij het CB geweest. Weer helemaal goedgekeurd. Stats: 8360 gram bij 71 cm. Ze kruipt qua lengte van de +2 lijn naar de +1 lijn en qua gewicht van de +1 naar de gemiddelde lijn. Helemaal prima! Zo mooi, toen ik haar aan het omkleden was en zat te wachten zat Elin de hele tijd de kletsen, wilde staan, zitten, op tafel slaan etc. Eenmaal binnen bij de verpleegkundige lag ze stil op haar rug alles te bekijken :'). Gelukkig had de vp haar gezien en gehoord in de wachtruimte ;)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:19:17 #144
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124082873
Mooie stats en foto's!

Die van Cathmar heb ik gemist maar misschien heb ik die al op fb gezien. Wij weten nog steeds niet of ze een- of tweeeiig zijn. Waarschijnlijk 2 maar ze lijken ontzettend veel op elkaar.

:* voor de zieke kindjes. Hier een zieke dreumes.

Meisjes doen het nog steeds goed. Maandag naar de ka. Ben benieuwd!
pi_124084599
twinkle, jammer een kado waar je eigenlijk niet zo blij mee bent. Helemaal als het veel geld heeft gekost. Had je misschien iets anders leuks voor kunnen hebben.

Mango, heel veel beterschap voor M! Wat zielig ;(

Kyara beterschap voor M, en fijn te horen dat de meisjes het goed doen.

T_S, zul je altijd zien dat de trucendoos dichtgaat als je wil showen. F. rolt de hele tijd, maar als ik het wil laten zien aan iemand dan blijft ze doodstil op haar rug liggen haha.

Mijn dochter kan tijgeren!! :D :D :D Ik leg ze al regelmatig even op de grond om te oefenen. En nu kan ze het echt, super schattig! :D *O*

En vuurrode wangen, veel zever en vaker jengelen dan anders. Ik gok dat de tandjes eraan zitten te komen.

Oh en gelukkig zijn de nachten weer beter. En met mij gaat het goed. Heb lekker al 2 weken geen bezoek ontvangen, en ik vind het héééérlijk!
pi_124085117
Tinu en Zolena ook veel beterschap voor de kleintjes!

KZ hoe vaak wordt je mini nog wakker snachts?

Marjolijntje ik las je post over het advies van het CB. Opzich niks mis met nachtvoedingen als je je er zelf ook prettig bij voelt. Maar kan me voorstellen dat een goede nachtrust je ook veel waard is. Hier is het een tijd hetzelfde geweest. 3 a 4x per nacht wakker en huilen. Ik ben niet van het laten huilen, vind ik héél moeilijk. Maar toen ik in 'babies voor dummies' had gelezen dat het ook gewoon mama-honger kan zijn, en dat dat dan gewenning kan worden heb ik het uit pure wanhoop en vermoeidheid toch geprobeerd. Hels vond ik het. Máár ze huilde maar 7 minuten (leken uren, heb op de klok liggen kijken). En dat ging van jammeren, naar huilen, naar mopperen en weer slapen. En dat eerst 3x per nacht, toen 2x en nu nog 1x rond 5u. Ik vind het nog steeds niet leuk. Maar hier hielp het dus wel.. Ik slaap er nog steeds niet doorheen, maar ik ga er niet meer voor uit bed. Geen idee of jouw situatie op de mijne lijkt, maar dacht ik wil het toch vertellen aan je.
Zoë hoe zijn jouw nachten tegenwoordig? En voed je nog snachts?

Xanteh wat een lieve foto! barbapapa is cool!

coco, dat saar al zoveel tandjes heeft, waauw! fijn dat ze er weinig last van heeft :)

nytar en cath, leuk dat jullie even uit lurkstand kwamen ;)

Loj hoe is het met je dilemma? al een keuze kunnen/moeten maken?
pi_124085382
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
Is zo'n loopding echt handig/goed voor een baby ?
Ze worden afgeraden.
pi_124085486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Kwisted het volgende:

Oh en gelukkig zijn de nachten weer beter. En met mij gaat het goed. Heb lekker al 2 weken geen bezoek ontvangen, en ik vind het héééérlijk!
Goed zo! Eerst jezelf op de rails en dan de rest! :* ^O^
pi_124085680
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Goed zo! Eerst jezelf op de rails en dan de rest! :* ^O^
Juist! En iedereen maar zeggen dat het door de borstvoeding kwam dat ik me zo rot voelde. Nou zonder visite en mét borstvoeding voel ik me top :P
Oh en F.leur is nu dus echt even helemaal van mij he. Ik loop er de hele dag mee te sjouwen haha, en ze ruikt zo lekker en ze lacht zo lief O+ Mine Mine Mine :D
pi_124086022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Juist! En iedereen maar zeggen dat het door de borstvoeding kwam dat ik me zo rot voelde. Nou zonder visite en mét borstvoeding voel ik me top :P
Oh en F.leur is nu dus echt even helemaal van mij he. Ik loop er de hele dag mee te sjouwen haha, en ze ruikt zo lekker en ze lacht zo lief O+ Mine Mine Mine :D
O+ :D

En wat tof dat ze tijgert! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124086076
Pff.... wel veel meegelezen maar geen puf om te reageren gehad! :@

Ik zag geweldige foto's voorbij komen en een paar ziekige kindjes en mama's -O-
trouwdagen en verjaardagen *O*
sprongetjes en kindjes die gingen staan O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_124086101
Goed dat je voor jezelf ( en je meisje) kiest Kwisted! *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_124086139
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Pff, zware nacht zo :*

Hier ging het wel eigenlijk. Ze sliep (volgens mij voor het eerst in ruim 3 weken) zonder wakker te worden van half 7 tot half 2, toen beetje hoesten en wakker. Ze was echter niet heel erg aan het huilen zoals eerst. Uiteindelijk viel ze steeds weer ff in slaap om kwartiertje later wakker te worden. Toen hebben we nog maar een flesje gegeven en toen heeft ze (in haar eigen bedje, zonder hoesten) verder geslapen tot half 7 ^O^ . Wel prima dus!

Oh, die lente is zo enorm welkom nu! Ik ben zo toe aan de zon en lekker naar buiten met E'tje! Hopelijk dan ook wat minder ziek ja...

Net bij het CB geweest. Weer helemaal goedgekeurd. Stats: 8360 gram bij 71 cm. Ze kruipt qua lengte van de +2 lijn naar de +1 lijn en qua gewicht van de +1 naar de gemiddelde lijn. Helemaal prima! Zo mooi, toen ik haar aan het omkleden was en zat te wachten zat Elin de hele tijd de kletsen, wilde staan, zitten, op tafel slaan etc. Eenmaal binnen bij de verpleegkundige lag ze stil op haar rug alles te bekijken :'). Gelukkig had de vp haar gezien en gehoord in de wachtruimte ;)
Mooie stats! Haha, niet meewerken bij de verpleegkundige :+.

Afgelopen week hadden wij de 9 maanden blokjestest. Dan krijgen ze een blokje en moeten ze hem overpakken naar de andere hand en daarna twee blokjes tegelijk vasthouden. Hij deed het echt direct goed :D Hoppa, in een halve minuut een dikke sticker *) Had het niet verwacht, heb zo vaak gehoord hier dat ze er geen zin in hebben op dat moment :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:15:23 #154
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124086723
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Afgelopen week hadden wij de 9 maanden blokjestest. Dan krijgen ze een blokje en moeten ze hem overpakken naar de andere hand en daarna twee blokjes tegelijk vasthouden. Hij deed het echt direct goed :D Hoppa, in een halve minuut een dikke sticker *) Had het niet verwacht, heb zo vaak gehoord hier dat ze er geen zin in hebben op dat moment :+.
Cool 8-)

Hier ging het kletsen ook meteen weer beginnen toen we in de wachtruimte waren :+

Die blokjestest kan E ook al, tof B-)

Vanochtend duwde ze zich achteruit door ons bed, ze begint voort te bewegen!

Knap van F dat ze kan tijgeren Kwis! En goed van je dat je jezelf op de eerste plaats zet. Fijn dat het beter met je gaat :*

Verder gaat reageren ff lastig want m'n laptop is stuk en op m'n telefoon kan ik niet teruglezen, moet ik alles onthouden en dat kan ik niet meer ;( . Sorry :*
pi_124087924
Mooie meisjes van cathmar

Tante soesa
*O* voor de goede stats

En een dikke :* voor alle zieke mini's

Kwisted
Wat goed van het tijgeren! *O* knappe dame
Fijn dat de nachten wat beter zijn en dat je goed om jezelf denkt :*

Hier gaan de nachten goed, deze week was ze ziek+tandjes+regeldagen dus dat was minder prettig maar dat lijkt nu weer goed te gaan :) vannacht werd ze 'maar' 3x wakker, (weer) op naar de 1x :9
Afhankelijk van de reden waarom ze wakker wordt leg ik haar aan of ik troost haar gewoon. Met tandjesleed/ziek/regelen sowieso, ik hoor het verschil in wakker worden/huiltje/mopper wel.

2e x gastouder vandaag, ging goed! Gastouder had een andere fles waar S (natuurlijk..) wel uit dronk. Ben benieuwd of ze er ook moedermelk uit wil, gaan we zometeen even testen c_/
pi_124088284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Faye vond het bakje waar de blokjes in zaten veel leuker om mee te spelen :D

Kwisted: laten huilen is hier gewoon geen optie, echt niet. :) Fijn dat het bij jou wel werkt!
pi_124088507
Gaaf Kwis dat tijgeren :)
En idd .. lekker aan jezelf en aan je meisje denken hoor :*
pi_124088680
Tijgeren Kwisted O+ Helaas een luie baby hier, geen beweging in te krijgen.

Blokjestest niet gehad, want ik ga alleen naar het cb als er een prik bij komt kijken.

KZ, wat een superpost _O_
pi_124088744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Faye vond het bakje waar de blokjes in zaten veel leuker om mee te spelen :D

Kwisted: laten huilen is hier gewoon geen optie, echt niet. :) Fijn dat het bij jou wel werkt!
Wij hadden laatst een raar fenomeen: hij was aan het huilen in zijn slaap. Als één van ons dan naar hem toeging en probeerde hem te troosten, werd het alleen maar erger. Echt dikke paniek, wegdraaien en overstrekken... Pas toen we hem echt goed wakker maakten, ging het over (maar ja, dan zit je dus met een heel wakker kind :{). Heel maf. Nachtmerrie ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:11:28 #160
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124088791
Goed van S Zoë! Fijn dat het slapen nu zoveel beter gaat!

Vandaag sta ik al meerdere malen echt perplex van E :o. Ze duwt zichzelf achteruit, zowel liggend op haar buik als zittend, met haar armpjes, zwaait nu écht en ze eet net een hele boterham (zonder de korstjes) op :o. Oh, en ze drinkt uit een beker zonder tuit

Kan heel goed Phaidra, ik hoorde vandaag dat rond de 7/8 maanden ze echt gaan dromen en daar horen ook helaas wel eens minder leuke dromen bij ;( :o
pi_124089110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wij hadden laatst een raar fenomeen: hij was aan het huilen in zijn slaap. Als één van ons dan naar hem toeging en probeerde hem te troosten, werd het alleen maar erger. Echt dikke paniek, wegdraaien en overstrekken... Pas toen we hem echt goed wakker maakten, ging het over (maar ja, dan zit je dus met een heel wakker kind :{). Heel maf. Nachtmerrie ofzo?
Dat deed Seb ook! Ging vanzelf weer over na een paar maanden maar nog steeds geen idee of het nachtmerries waren of zo.
pi_124090259
Dat hebben we ook weleens 's nachts, zo zielig ja! Afgelopen nacht was het ook raak. Echt krijsen met dikke tranen ;( Wij hadden ook het idee dat het een nachtmerrie kon zijn.
pi_124090677
Ok, wel geruststellend dat het bekend voorkomt. Niet leuk, maar goed om te horen dat het ook weer over kan gaan. We hadden ook best wat moeite om hem wakker te krijgen, heel sneu idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124091027
Phaidra wat jij beschrijft lijkt Djenna ook te hebben nu. Maar dies pas vijf maanden (bijna)?

Soesa dus daaaaaarom dat 'rare' gedrag .. sprongetje genomen?!
pi_124091437
Soesa wat knap van je dame! En mooie stats.

Kwis, tijgeren, stoer wijfie heb je ook!

Wij zijn terug van de HA. Hij is daar verneveld, en dat leverde resultaat op. Dus nu zo'n vernevelkamerding mee, en dan mag ie 3x daags ventolin.
Ik vind het best wel een ding voor mijn kleine babytje ;(
Longen waren nog steeds schoon. De arts vermoedt een ongelukkige combi van een luchtweginfectie (of flinke verkoudheid) en het feit dat zijn luchtwegen nog weinig ruimte hebben.

Zat ie daar onder dat kapje, eerst geschrokken een beetje huilerig, en daarna ontspannen en lachend. En zelfs dat vind ik dan zielig :'( dat hoort gewoon niet, een vrolijke baby met zo'n stom vernevelkapje.
pi_124091496
Klinkt inderdaad wel heel zielig zo, Mango ;(. Maar fijn dat het wel helpt!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:33:58 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124091716
Ach gossie Mango, dat klinkt zielig... Hopelijk knapt ie snel op!

Twink, ik denk t! Ze ligt nu weer lekker te slapen O+ en is een stuk beter te pas dan een paar dagen terug.
pi_124091837
Soesa voor de goede stats *O*

Kwisted, voor het tijgeren *O*

Zoe, fijn dat de nachten weer goed gaan. En dat de 2e keer bij de gastouder goed ging.

Phaidra, goed van de blokjestest zeg.

Mango, wat zielig. Beterschap voor je ventje.

Ik was vanochtend bij de ha. Longen waren schoon, alleen in het loopoor heel klein beetje vocht. Hij zei neusspray doen en dat was genoeg. Als het over 5 dagen niet over is terugkomen. Verder niets nieuws hier, alles gaat zijn gangetje. Wat me trouwens opviel, grote broer hier toonde weinig jaloesie tegen de baby. Natuurlijk misbruikte hij aan het begin de situatie om dingen te doen die niet mochten als ik met L bezig was, inbijzonder tijdens het voeden. De laatste tijd zie ik hem echter weer vaker op de baby liggen, hem wegduwen, beentjes wegtrekken etc. Inbijzonder s'middags laat als hij moe is. Hij probeert dan heel erg aandacht te krijgen op deze negatieve manier. Was dat bij jullie ook zo?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinuviel op 15-03-2013 19:13:00 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124098972
Niet bijgelezen, kwam alleen even dit droppen:

SPOILER: in spoiler want groot
:D :+ :')
pi_124098992
Grmbl, quote ipv edit.
pi_124102010
Meer zieke kindjes , mango bah !
Soesa : Mooie stats en wat een vooruitgang !
Blokjes test ^O^ Zullen we gaan oefenen ?
Doorslapen ? Hier 1 of 2 x wakker. Maar meestal super kort.
Coco: soort kantoorhumor voor babys _O-
Loopstoeltje: niet aan te raden dus. Maar loopkar ( zelf doen) is dus ok ^O^
pi_124106434
Coco geweldig. :)
pi_124109321
Coco! :D
pi_124110340
Bijna 8 maanden Update:

Mn @$%!@!$I^$% buren :r :( :r hebben weer eens een feestje. Lang leve de stad :(
Waren wel netjes gewaarschuwd, maar toch. Wat moet je zeggen ?
Anyway: Hoop dat meisje geen last heeft.

Ze gaat zo hard. Probeert nu haar knietjes onder haar billen te wurmen en wisselt dit af met opdrukken. We hebben een grote plant (+pot) in de kamer staan. Ze trekt zich daar aan op. Dit wordt te eng :+ Ben vandaag op mn buik op de grond gaan liggen en heb ook aan de pot getrokken. Dat gaat haar lukken vrees ik :D

Wat to do ? Pot weg ? Geen plek in huis verder (snik)
Jullie nog veiligheidstips/sites/lijstjes ?
Werkelijk niks is veilig meer.

Super om te zien hoor, maar 100 paar ogen dus :D
Met autozitje wachten we tot ze groter is. MC gaat nog steeds helemaal goed. Laatst 2,5 uur heen en terug in de auto zonder probleem. Langste tijd ooit.
Ok, 1 momentje van ongemak wat ik onpedagogisch heb opgelost met teletubbies op utjoepmobiel ^O^ ^O^

Verder gaat alles super. Mooi, lief , geen tand te bekennen en verliefd nog steeds *;
Behalve dat doorslapen dus. Maar ach, vind het niet zo'n ramp.
Oh, en wat nog steeds niet lukt is brood. Ook niet in kleine stukjes met fruidbeleg enzo. Pap smult ze van. Verder lust ze bijna alles en eet goed.

O+
pi_124110868
KZ, lust ze geen brood of kan ze het niet eten? Amy heeft logopedie gehad om te leren eten. Wij moesten dan stukjes brood in haar wangzak/tussen haar kaken doen. Dan krijgen ze een kauwprikkel en gaan ze kauwen.
pi_124111061
Sola: Als ik het geef gaat ze er mee spelen. Of ze sabbelt en gaat kokken. ;(
"stukjes" ook banaan enzo zijn steeds wel lastig. Kans op overgeven is dan groot.

Lusten of kunnen, geen idee ?
Maar moet het al ?
Is even wachten tot ze wat ouder is niet ok ?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:07:59 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124111264
Oh ja, de blokjestest...... M pakte 1 blokje prima over van de ene hand naar de andere maar zodra hij 1 blokje erbij kreeg flikkerde hij het 1e blokje op de grond. En zo ging het een tijdje door :')

Plant zou ik weg zetten. Ook met het oog op dingen in haar mond stoppen.
pi_124111483
Is beter idd !
Arme plant. Hij was dakloos en ik heb hem opgevoed :'(
Na ja, weggeven maar :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:15:52 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124111634
Wij hadden een mega grote palm en die moest ook weg om plaats te maken voor de box. Staat nu bij mijn moeder. Inmiddels nog maar 1 levende plant in huis helaas...
pi_124111836
Kyara: Hoe kan het trouwens dat ze bij jullie niet weten of het 1 of 2 eiig was ?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:27:39 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124112237
Omdat dat alleen met een DNA test definitief vast te stellen is. En dat doen ze niet als er geen medische reden voor is. Bij 2 van het zelfde geslacht heb jenooit zekerheid. Er zijn verschillende soorten tweelingzwangerschappen en 1 eeneiige variant lijkt op een tweeeiige zwangerschap met ogen vruchtzkken en placenta. Heeft te maken met wanneer de eitje zich splitst. Onze dames lijken (nog) sterk op elkaar.
pi_124112588
Ok, helder !
Fijn dat ze goed gaan ! *;
Prachtdames zijn het !
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:39:12 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124112829
Thanx! Kan niet zo ode typen. Ligmet piscine bed met D op mijn buiken stomme autocorrect :')
pi_124113398
KZ, hoe oud is ze, 8 maand toch? Ik heb geen idee meer wanneer ze iets moeten kunnen eten. Kleine stukjes brood tussen de kaken/in wangzak stoppen is een manier om hen te leren eten als je dat wil. Ze gaat kauwen en doordat het niet helemaal achterin zit is de kans op kokhalzen ook kleiner. Bij Amy hielp het in elk geval :)
pi_124122781
Wij hebben E. nooit echt gepureerd eten gegeven, altijd hele stukken. Wij hebben het boek van Stefan Kleintjes en die schrijft ook iets over dat kokhalzen. Misschien heb je er wat aan,

Kokhalzen is bij baby's anders dan bij volwassenen. Het kokhalsreflex is bij baby's sterker en zit meer voor in de mond. Je baby gebruikt dit reflex om het eten weer uit de mond te werken als het toch te groot is om door te slikken. Zo zorgt een baby er zelf voor dat hij zich niet verslikt. E. heeft dat dus ook wel eens gehad, niet zo vaak gelukkig want ik vind het er wel eng uit zien. Ze kokhalst dan en dan komt het stuk uit haar mondje gevlogen, dan pakt ze het vaak op en stopt ze het snel weer in haar mondje. De tweede keer gaat het dan wel goed.

Verder weet ik niet wanneer kinderen hele stukjes zouden 'moeten' eten. Ik weet wel dat deze methode niet bedoeld is voor kinderen onder de 6 maanden.
In het begin was spelen met haar eten het enige wat E. deed. Op een gegeven moment merkte ik aan haar luiers dat ze tijdens het spelen toch wel wat binnen kreeg, het wordt nu steeds meer en meer en ik sta er van versteld wat ze allemaal naar binnen weet te werken. Op dit moment is ze fan van komkommer. Dit weet ze dus rauw gewoon weg te werken, zonder tandjes (Ik vermoed wel dat ze zo gek is van komkommer omdat die er aan komen en de komkommer fijn voelt aan haar tandvlees). Ze is nu 9 maanden.

Meer info: http://www.borstvoeding.c(...)ands.html#verslikken
pi_124123757
KZ wat klink je verliefd. En wat gaat het snel de tijd. Ik heb helaas geen tips voor de plantenbak.

Haha Kyara wat gaaf hoe M. de blokjestest deed. Jammer dat dat niet de bedoeling is.
pi_124124380
Dussss... Het volgen een bijhouden van dit topic mislukt ook :@

Is er animo voor een Breda meet op de Kinderboerderij / Landgoed Wolfslaar oid? (mits mooi weer :Y )
pi_124126724
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Dussss... Het volgen een bijhouden van dit topic mislukt ook :@

Is er animo voor een Breda meet op de Kinderboerderij / Landgoed Wolfslaar oid? (mits mooi weer :Y )
Jahoor :Y. Kom anders ook naar het Breda-topic. Daar post Soempie ook wel 'ns.
pi_124130885
Wij gaan zo even langs de huisartsenpost met ons piepende jongetje. Hij krijgt er nu koorts bij, dus ze wilden hem toch even zien. Onze eigen huisarts is er, die hem gisteren ook heeft gezien, dus dat is wel fijn.
pi_124131411
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:06:34 #191
258612 nytar
boys boys boys
pi_124131820
Gaaf tico! Wij zijn het binnenkort ook van plan. Vond bram het niet koud? Na een half uurtje bibberen wij meestal het water weer uit...
pi_124132635
Sola: Heb vandaag jouw tip gebruikt voor het brood eten. In de wangzak, hahaha. En gelukt ! Ze vond het heerlijk ! *O* *O*

Thistle: Leuk hoe jullie het doen ! Wij geven wel gepureerd en ook uit de hand. Komkommer is hier ook een hit. Net als een stukje mandarijn. ^O^

Omen: Ben ik *;

Mango: Beterschap ! :*

Tico: Wat schattig. Super kjoet, kijk die Bram hahaha *O* :D
pi_124133498
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef nytar het volgende:
Gaaf tico! Wij zijn het binnenkort ook van plan. Vond bram het niet koud? Na een half uurtje bibberen wij meestal het water weer uit...
Hij heeft een pak wat hem warm houdt. Dat werkt heel goed.
pi_124133993
Tico wat een leuke foto. Hij geniet echt volgens mij

KZ wat fijn dat de tip van Sola heeft gewerkt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:50:25 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124135112
Mango, beterschap! Wat zei de ha?

Tico, wat leuk!

KZ, fijn dat het brood eten goed ging!
pi_124135178
Kz fijn dat het brood nu wel lukt!

Tico gave foto!

Mango hoe was het bij de ha?

Wij gaan ons meisje weg brengen naar het logeeradres en dan naar het feestje. Gaat geen latertje worden aangezien het afgrlopen nacht weer drama was. Maar ze mag daar blijven slapen. Vriendin heeft aangeboden dat we even een nachtje bij mogen tanken. En daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk.
pi_124135486
Tico, wat een blij ei O+

Twink, fijne avond dan, even opladen.

M is weer verneveld, was even twijfel over of het nou een virus is of bacterieel. Nu antibiotica mee, als ie morgen nog koorts heeft daarmee starten. Frequentie van het puffen moet opgevoerd.
Hij ligt nu met horten en stoten (en piepen) te slapen. Benieuwd wat de nacht weer brengt.
Hij drinkt wel goed gelukkig, maar heeft duidelijk minder energie.
pi_124140350
Jeetje mango, beterschap. Wat veel zieke kleintjes toch

Twink, geniet er van ! Ik zou het niet kunnen, erg he.

Ja, super fijn dat dat brood gelukt is. Even puzzelen met haar mond open doen. Rustig een stukje brood aangeboden. Raar om het in haar mond te stoppen , maar het ging echt heel goed. Ze maakte kauw bewegingen en slobberde het brood weg. Heel leuk !

Omen: Hoe bevalt het in je up ?

Hier is "grijpen" een hit. Naar alles en dan ook werkelijk alles wat voorbij komt :D
pi_124140399
Twinkle veel plezier vanavond. En hopelijk kan je vannacht goed slapen.

Mango beterschap voor jouw baby. :*
pi_124140423
Vervelend zieke kindjes. We zijn toe aan lente en de zon. Weg met die virussen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:38:06 #201
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124141170
Mango, beterschap!

KZ, leuk! Fijn dat ze nu wel brood eet. Hier is brood ook een hit, gister een hele boterham!

Hier weer een meisje met verhoging/koorts? in bed gelegd...38,3. Prutoogjes, snotterig en niet lekker. Klaar mee :(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:41:24 #202
259886 pessie
pi_124141313
Tico wat een leuke foto! Heerlijk gezwommen dus!
En ik was al een tijdje klaar met de winter. Hoef onderhand niet eens lente meer, wil gewoon 30 graden en ZON.

Kleine meisje doet het super. Dit is zo anders dan destijds bij Nathan, ik sta er elke dag weer van te kijken.
pi_124141662
Mango :* wat sneu voor jullie mini

Bram in t zwembad :D leuk!

Das minder Tinu, geen ervaring want S is enigst kind, maar negeren lijkt me lastig(wat soms de beste oplossing is denk ik, voor negatief aandacht vragen), kort benoemen (streng?) hem uit de situatie halen zou ik doen denk ik.
Als S iets gevaarlijks doet zeg ik wat streng 'nee S' en haal haar dan weg, kort geen aandacht en dan samen verder spelen& weer gezellig, Ze haalt veel uit en soms is het echt gevaarlijk. Weet dat ze nog niet veel begrijpt en dat alles spel is en uitproberen enzo maar ze moet wel leren dat sommige dingen echt niet kunnen

Kz
Kokhalzen gebeurt hier ook nog vaak, brood hebben we een tijd lang geroosterd. Was advies van het cb en leek te helpen! Daar moest ze niet van kokhalzen. Geen korst.

Beterschap voor je meisje tante soesa

S knarsetand :X brr
Tandjes komen nu echt snel door. In 1maand 3 tanden erbij.
pi_124141742
30 graden?? Dan klagen we weer dat het te warm is. Ik weet nog dat het vorig jaar zo warm was! Damn!

Vorig jaar april, koninginnedag zat ik op m'n balkon met bier. En was ik 1 of 2 dagen zwanger :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:19:13 #205
259886 pessie
pi_124142898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef Ticootje het volgende:
30 graden?? Dan klagen we weer dat het te warm is. Ik weet nog dat het vorig jaar zo warm was! Damn!

Vorig jaar april, koninginnedag zat ik op m'n balkon met bier. En was ik 1 of 2 dagen zwanger :')
In zuid Frankrijk vond ik het perfect hoor, 30 a 32 graden :P
Mijn psoriasis is heel erg opgevlamd tijdens de zwangerschap dus mijn lijf heeft gewoon zon nodig nu. En ik laag niet zo snel over hitte :P . die 3 dagen per jaar geniet ik :+ . Heb mu al zin in de zomerjurkjes die ik Lauren aan ga trekken deze zomer :') . Ik vermoed de enige zomer waarin ik haar witte jurkjes aan kan trekken :D
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:26:12 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124143235
Ik wil zo graag naar buiten met het hele spul maar ik vind het nu echt nog te koud... Snak ook naar zon en warmte.
pi_124143395
In Frankrijk is 32 graden anders dan hier. Hier is het meteen enorm benauwd. Wij gaan pas eind augustus naar Frankrijk :((( dat duurt echt nog lang.

Eind april gaan we wel een werken center parks. Weer of geen weer altijd center parks weer ofzo.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:38:06 #208
259886 pessie
pi_124143704
Heerlijk weekendje weg!
Wij willen proberen met Hemelvaart naar mijn ouders te gaan. Ben benieuwd hoe het reist met 2 kids. En eind augustus/begin september lekker naar het zuiden ^O^ .
pi_124143796
;Ik ben ook toe aan lente.
Kan Floris eindelijk naar het dorp lopen werkt het weer niet mee. Was gisteren zielig,ging t sneeuwen, kind was door en door koud.
Vorig jaar vond ik de warmte wel lekker. Elise vond het alleen wat minder,maar goed die was nog mini.
Ik wil ook vakantie,nog even bedenken waarheen. Onze eerste autovakantie met kinderen :o

Brood is hier ook een hit trouwens. Eet ze ook zo weg, maar eigenlijk alles wel :')

Als ze hier iets doet dat niet mag zeg ik dat en dan is er een 2 jarige die het herhaalt :')
Voorlopig is dat de tijdschriften onder de tafel vandaan halen :P
pi_124143883
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef pessie het volgende:
Heerlijk weekendje weg!
Wij willen proberen met Hemelvaart naar mijn ouders te gaan. Ben benieuwd hoe het reist met 2 kids. En eind augustus/begin september lekker naar het zuiden ^O^ .
Zo lekker nog na het seizoen!!!
pi_124143903
Ik ben ook toe aan warmer weer. Gewoon lekker buiten zijn zonder dikke jas, muts etc.

Hier is het dagelijkse leven weer in volle gang. Waar ik donderdagochtend nog een dikke lach van Luukkie kreeg na mijn late dienst van woensdag, moest hij vanmiddag na mijn vroege dienst van vandaag niks van me weten. Hij negeerde me compleet. Gelukkig heb ik nu weekend en hoef ik pas dinsdag weer te werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 17-03-2013 10:43:06 ]
*poef* nu is het weg
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:49:50 #212
259886 pessie
pi_124144171
Eerste pas Son :D . Ik ben blij dat reizen met Nathan tot nu toe steeds goed gaat. Ben benieuwd wat Lauren ervan vindt. Wij konden met 1 kind 1200km op een dag halen' met 2 wordt dat wel minder denk ik.
pi_124144229
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef pessie het volgende:

[..]

In zuid Frankrijk vond ik het perfect hoor, 30 a 32 graden :P
Mijn psoriasis is heel erg opgevlamd tijdens de zwangerschap dus mijn lijf heeft gewoon zon nodig nu. En ik laag niet zo snel over hitte :P . die 3 dagen per jaar geniet ik :+ . Heb mu al zin in de zomerjurkjes die ik Lauren aan ga trekken deze zomer :') . Ik vermoed de enige zomer waarin ik haar witte jurkjes aan kan trekken :D
Mijn psoriasis vindt de zon wel lekker alleen ik de hitte niet :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:52:41 #214
259886 pessie
pi_124144274
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo lekker nog na het seizoen!!!
Afgelopen jaar in september een ingerichte tent gehuurd. Zo, wat is dat ideaal.
pi_124144306
Ja, toen Floris1 werd zijn we niet echt ver geweest, weekje Nederland en weekje Duitsland. En vorig jaar Thailand, dus dat was vliegen :P
En dit jaar even kijken wat het wordt
pi_124144419
Mango, beterschap voor je baby!

Leuke zwemfoto van Bram.

Kz, fijn dat het brood goed ging.

Zoe geroosterd lijkt mij harder dan niet geroosterd. Maar het heeft geholpen.

Kyara maakt het veel uit of ze een- of tweeeiig zijn of is dat meer gewoon om te weten?

Kaatje, balen. Liet hij gewoon niet zien, maar hij had je wel gemist hoor.

Ik wil ook vakantie en naar de zon. Zit er dit jaar niet in, hopelijk wel een weekje in eigen land, dus ik hoop op een goede zomer in NL. Vanmiddag had L. Wat ei en bij het verschonen een stukje in zijn romper gevonden. Vanavond bij schoonouders gegeten en hij maakte er een lekkere knoeiboel van. Uiteindelijk bij oma op schoot toch aardig gegeten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124144866
Tinu
Reden voor geroosterd brood bij kokhalzen is dat het minder plakt zegmaar

KJ
Aww das minder leuk binnenkomen

S knuffelt de gastouder en bij afscheid als we naar huis gaan springt ze bijna weer in haar armen :D toen ik vrijdag de huiskamer daar binnenkwam zat ze de hele tijd naar de gastouder te lachen en dat was de 2e keer dat ze daar was
Is natuurlijk leuker als ze enthousiast naar mij toe komt :+ maar ik vind het ook wel erg fijn dat het zo goed met de gastouder klikt
pi_124154132
Fijn, dat S het zo naar haar zin heeft bij de gastouder.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124154355
Zooo, hoe waren jullie nachten? :O

Zoë, klinkt alsof ze het goed naar haar zin heeft, fijn.

KJ, heb je de schade alweer een beetje kunnen inhalen?

Hier sliep M door tot 4, toen werd ie benauwd naar vrolijk wakker. Verneveld en zoutoplossing gegeven, maar hij bleef eigenlijk af en aan wakker, dus net maar uit bed geplukt en gevoed.
Gisteravond was ie koortsvrij, vanochtend toch weer 38.1, dus even in de gaten houden maar.

Vakantie, wij willen eind mei een week naar CP en in sept nog wat verder weg, ik denk Griekenland of de Canarische eilanden.
pi_124154646
Vervelend mango dat ie zo benauwd is!
Sneu is dat ;(
Vindt ie dat vernevelen niet vervelend?

Canarische eilanden of Griekenland klinkt ook goed!
Misschien ook eens naar kijken :+ (ben benieuwd of t vliegtrauma van mn vriend er ook is bij korte vliegreizen :P)

Zoe, fijn dat s het zo naar dr zin heeft bij de gastouder!

Goede nacht gehad hier. Ze sliep tot half 7, gevoed en lag ze te kletsen tot 7 ofzo. En toen ging mn wekker om 8 uur. Gauw douchen, kleinste bij opa en oma brengen en met de grote naar nijntje O+
pi_124154997
Tante Soesa beterschap voor je meisje

Pessie wat fijn dat het allemaal super gaat.

Ik ben ook toe aan warm weer. Met dat koude weer heb ik het nu wel gehad ook.

Sonnetje veel plezier bij Nijntje vandaag.

Hier is ze twee keer gekomen. Om 2.15 en 6.15. Maar beide keren viel ze zo weer in slaap op bed. Nu is ze wakker. Dus straks gaat ze even in bad.
pi_124155271
Soesa en mango zieke kindjes :(
Heftig he Mango.. als ie het zo benauwd heeft. Maak je je extra zorgen. Kan ie wel goed drinken? Ja en idd minder energie is herkenbaar. Hopelijk snel weer bergopwaarts! Lente willen we. Lente!
Dan gaat het vast gelijk een stuk beter met de minies.

Son veel plezier bij Nijn! :)

Haha pessiet met je witye jurkjes.

Zoe fijn dat S het zo naar haar zin heeft

Een topavond/nacht gehad. Zo nog even naar de hondenclub en daarna mijn poppetje ophalen. Ze schijnt het goed naar haar zin te hebben. En wij hebben heerlijk bij kunnen tanken :)
  zondag 17 maart 2013 @ 09:40:58 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124155365
Wat sneu Mango.

Fijn dat S. het naar haar zin heeft bij de gastouder. Dan laat je haar toch een stuk makkelijker achter

Hier geen vakantieplannen. Heel misschien in het najaar een lang weekend centerparcs of landal of zo.

*O* voor de goede nachten.

Hier een brakke nacht. Ik wilde eens gaan proberen te voeden op verzoek maar maakte daarbij de beginnersfout om de 2e niet vlak daarna ook aan te leggen met als de gevolg dat zij steeds een uur later kwam. En dan ben je dus de hele nacht aan het voeden en heen en weer aan het lopen. En om 6 uur kwam nummer 2 terwijl ik met nummer 1 bezig was en dat is ook niet handig :')

dat gaan we vannacht dus maar even anders doen.... :O
pi_124155416
Oef, nooit bij nagedacht Kyara, maar je kan eigenlijk maar op verzoek van een van de twee voeden inderdaad.

:* voor de zieken en *O* voor de goede nachten.

Nu Otje kan rollen wil ze vooruit, ik denk dat we nog een paar maanden frustratie in het verschiet hebben. :')
  zondag 17 maart 2013 @ 09:48:50 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124155453
nou ja, je kan wel elk verzoek reageren maar dat ga je dus zelf niet volhouden (ik niet in elk geval) want dan blijf je bezig.

Oh ja, de frustratieperiode... toen M. zich al rollend kon verplaatsen was ie al een stuk blijer....

Tinu, het hele eiigheidverhaal is vooral leuk om te weten en het kan bepaalde dingen (later) verklaren. Maar in principe is het alleen belangrijk om te weten als er medisch dingen gaan spelen geloof ik.
pi_124155516
quote:
17s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef Kyara het volgende:
het hele eiigheidverhaal
Ik moest hem twee keer lezen voor het kwartje viel. :D (vooral ook omdat Tinu eerder iets postte over een stukje ei)
  zondag 17 maart 2013 @ 09:54:33 #227
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124155536
:D
pi_124156188
Morning dames :)

Soesa: weer ziek, wat vervelend. Snap dat je er klaar mee bent. Zo sneu voor je meisje. :*

Pessie: Wat is het verschil dan met je jongetje ?

Zoe: Geroosterd brood. Grappig, ga ik ook eens proberen. Lijkt me juist lastiger eten, maar wie weet.

Son en Zoe: Helpt het om nu al “nee” te zeggen ? Bij gevaarlijke dingen enzo ? Dan moet ik daar ook mee gaan beginnen.

Son: Nijntje de musical ? Wat leuk ! *O*

Twink: Fijn dat het goed is gegaan ! ^O^

Ophelia: een rollende otje ! Misschien gaat het juist super snel nu. Hier geen frustraties bij rollen hoor. De hele kamer door met een glimlach.

Mango: Nog steeds beterschap dus.

Tinu: ei in zn romper :D

Omen: 2x is prima toch ? Slaap je dan meteen weer ?

Kyara: Brakke nacht. Vermoeiend.
Weer wat geleerd dus.

KJ: Raar he, hij kent je wel maar moet weer even wennen of zo.

Rest:
Iedereen wil lente/zomer/op vakantie. Ik ook !

Hier zo’n mega brakke nacht. Elk half uur er uit. Meisje piepen van de buikpijn. Niet huilen, maar veel scheetjes laten en wakker. Denk dat het de bruine bonen waren ??? Niet meer dus. Gelukkig kon ik even uitslapen. Zij ligt nu plat.
Als ze in orde is gaan we weg.
pi_124157399
Arme zieke kindjes ;(. Hopelijk gaat het snel beter met ze.

Kyara, die fout zou ik ook gemaakt hebben! Heel vermoeiend... Lijkt me even zoeken naar iets dat werkt :).

Onze nacht was een stuk beter. Eerst wakker om 23 uur en 2, maar toen was het opeens 7 uur! Lang geleden dat we ca 5 uur aaneengesloten slaap hebben gehad.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124158027
Lekker Phaidra!

Och zusje toch vervelend als ze zo'n last hebben hopen dat aankomende nacht beter is!

Nog een week dan is Geert jarig :o
pi_124158282
Mja Rixt, ongelooflijk hè :D.
pi_124158610
Hier een prima nacht gehad. F.leur lag er rond half 7 in gisteravond, werd om 5u wakker met flinke honger, en heeft daarna nog geslapen tot 8u. Ik voel me in elk geval uitgerust.
Ik merk nu wel dat als ze pap heeft gehad savonds (als ik een late dienst heb gehad, en (8> ze naar bed doet met de fles bv+pap, dan slaapt ze net wat langer)

Dat tijgeren gaat echt super! Ze komt echt al naar me toe als ik 2 meter verderop zit. Super gaaf om te zien :D
Verder nog geen tandjes in zicht, dus dat laat nog op zich wachten, maar dat mag van mij nog wel even wachten.

Oh en ze heeft haar tong ontdekt, die steekt ze nu de hele tijd uit. Bellen blazen en zeveren is ook favoriet. En ze is helemaal dol op onze katten. Ze kan echt huilen en jengelen, maar als dan de poes voorbij komt gelopen gewoon ineens heel hard lachen. Haha echt krokodillentranen zijn dat dan :P

Phaidra, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Lekker bijtanken.

Rixt, ja het vliegt voorbij! F.leur is deze week alweer 6 maanden :o

kz, hoe is het nu met de darmpjes van je kleine? Och germ!

Mango, hoe gaat het met M? Heeft het vernevelen geholpen?

T_S, hoe gaat het daar? Veel beterschap voor je meisje!

Twinkle, fijn dat het zo goed is gegaan met D bij je vriendin. En dat je een leuke avond hebt gehad! Je hebt ze net zeker wel helemaal platgeknuffeld??
pi_124159146
Gaat weer helemaal goed. Nu in de auto. Ze heeft gepoept, goed gegeten, geslapen en is super vrolijk. *O*
pi_124159514
Phaidra fijn om te horen. nu dan eindelijk weer bergopwaarts voor jullie?!

Kz ik heb een select groepje mensen waar ik haar durf te laten slapen. Lang niet bij iedereen (bv bij mijn eigen moeder dus nevernooitniet). Heb me weinig zorgen gemaakt :) .. ja om hun nachtrust maar dat is dus helemaal goed gekomen :D

Kwisted ja ze kreeg net wel even de knuffeldood haha. Wel fijn om weer een blij en vrolijk meiske op te kunnen halen :)

Wat gaaf dat tijgeren man! Dan heeft ze dat ook snel ontdekt of niet? Echt super! :)
En goed om te horen dat je goed uitgerust brnt :)
pi_124161003
Kwis, zo stoer dat tijgeren. M gaat hier alleen een beetje twijfelend achteruit en dan is het inderdaad frustratie :P

Het vernevelen lijkt wel te helpen. Het mag 4x per dag, maar we geven het alleen als hij het echt benauwd heeft. Het is zo'n rotzooi. Dus nu heeft hij vannacht rond 4u gehad, en toen straks rond 11.
Antibiotica hebben we ook nog even laten liggen. Nu 37.5, en iets verhoogde temp kan ook komen door versnelde hartslag van het vernevelen. De HA heeft het ons preventief meegegeven, als hij achteruit zou gaan mogen we het geven.

Dat vernevelen gaat trouwens prima. Hij vindt het wel interessant geloof ik. Maar het ziet er natuurlijk niet uit, zo'n toeter op zo'n kleintje. ;(

Verder is hij vandaag weer wat meer zijn vrolijke zelf. Hij drinkt goed en ook de fruithap ging er enthousiast in.

Lente, het zou eens tijd worden ja! Vandaag lijkt er wat meer op (al begint het hier nu te betrekken).
pi_124166420
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik moest hem twee keer lezen voor het kwartje viel. :D (vooral ook omdat Tinu eerder iets postte over een stukje ei)
Niet hetzelfde soort ei, he :)

Kyara, vermoeiend zeg. Ik vond al weinig slaaptijd krijgen met een kind, dat om de 3 uur dronk. Met 2 wordt het helemaal weinig. Volgende keer toch direct achter elkaar voeden. Fijn van de live voedingen zeg!

Wat sneu Mango. Onze kleuter had als dreumes eens zo'n pufding en medicijnen voorgeschreven gekregen, maar hij werd echt panisch van die toeter.

Kz, fijn dat het zo goed gaat.

Rixtje, alweer bijna jarig?

Twinkle, fijn, dat jullie zo een goede avond & nacht hebben gehad en de oppas ook.

Ophelia, voor het rollen *O*

Phaidra, fijn van de goede nacht!

Kwisted, f. Lekker aan het tijgeren al *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 17 maart 2013 @ 16:23:50 #237
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124167881
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:30 schreef Kwisted het volgende:
Hier een prima nacht gehad. F.leur lag er rond half 7 in gisteravond, werd om 5u wakker met flinke honger, en heeft daarna nog geslapen tot 8u. Ik voel me in elk geval uitgerust.
Ik merk nu wel dat als ze pap heeft gehad savonds (als ik een late dienst heb gehad, en (8> ze naar bed doet met de fles bv+pap, dan slaapt ze net wat langer)

Dat tijgeren gaat echt super! Ze komt echt al naar me toe als ik 2 meter verderop zit. Super gaaf om te zien :D
Verder nog geen tandjes in zicht, dus dat laat nog op zich wachten, maar dat mag van mij nog wel even wachten.

Oh en ze heeft haar tong ontdekt, die steekt ze nu de hele tijd uit. Bellen blazen en zeveren is ook favoriet. En ze is helemaal dol op onze katten. Ze kan echt huilen en jengelen, maar als dan de poes voorbij komt gelopen gewoon ineens heel hard lachen. Haha echt krokodillentranen zijn dat dan :P

Phaidra, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Lekker bijtanken.

Rixt, ja het vliegt voorbij! F.leur is deze week alweer 6 maanden :o

kz, hoe is het nu met de darmpjes van je kleine? Och germ!

Mango, hoe gaat het met M? Heeft het vernevelen geholpen?

T_S, hoe gaat het daar? Veel beterschap voor je meisje!

Twinkle, fijn dat het zo goed is gegaan met D bij je vriendin. En dat je een leuke avond hebt gehad! Je hebt ze net zeker wel helemaal platgeknuffeld??
Thanks for asking. Het gaat hier maar zo zo. Arme meisje heeft 't weer erg te pakken ;(. Snotverkouden, hoesten, koorts (vannacht gloeiend heet, 38,9), witjes, beetje spugen en zo overduidelijk niet lekker. Zucht...

Mango, beterschap voor M!

Twinkle, fijn dat het zo goed gegaan is met logeren :)

Kwis, fijn, zo'n lekkere nacht! En wat knap van het tijgeren van F. zeg! Hier een buik/billen schuiver O+, ze komt nu echt overal (en met name onder de bank :')). Echt een nieuwe fase! Oh, as we speak ;) beweegt ze ook ineens vooruit!

Phaidra, heerlijk dat jullie goed geslapen hebben! Hier was het dus weer prut. Maarja. Kindje is echt ziek. Ze ligt weer tussen ons in, dat gaat 't beste en is het minst vermoeiend :@

Rixt, alweer een verjaardag op komst! Time flies!

Ach, KZbeeb toch. Wat sneu dat ze er zo'n last van had. Je klinkt inderdaad altijd helemaal smoorverliefd op je meisje O+
pi_124181095
Ik lurk ook meer dan dat ik post!
Ik las vooral dat er nog steeds zieke baby's zijn (hopen dat ze gauw beter zijn) mama's met gebroken nachten :* en op welke manier dan ook voortbewegende baby's O+

Mijn baby kon rollen... Nu vertikt ie het :{w
En hij zit onder de eczeem, gelukkig weinig last maar het ziet er zo niet fijn uit, zo zielig! ;( geen idee ook waardoor. 3 weken geleden er al voor bij de huisarts geweest en zalfjes gekregen maar helaas nog geen verbetering. Alleen nog maar erger geworden. Komende week maar weer eens heen.
pi_124182394
Tante soesa, wat enorm vervelend dat je kleintje telkens zo ziek is, Beterschap.
Women86, Lisa heeft ook een tijd niet meer gerold terwijl ze het wel kon komt vanzelf wel weer :)
kyara dat klinkt inderdaad als een brakke nacht, hopelijk vannacht wat meer slaap,
twinkle, wat fijn van de goede nacht.

Sorry voor de gene die ik oversla,

hier is lisa echt vooruitgeschoten,
van de week trok ze zich nog tot op haar knietjes op in de box gisteren stond ze ineeens over de rand te kijken :) Ze kan vanuit zit in kruiphouding komen en tijgert door de kamer ze moet alleen nog begrijpen dat als ze haar knietjes naar voren schuift in kruiphouding haar handjes ook naar voren moeten :p De tuitbeker was geen succes ze begreep nu na 2 maanden nog niet dat ze dat ding in de lcuht moest kantelen dus nu een rietjesbeker en t meisje drinkt 3 tellen en ze snapte het :) 10e tandje komt door en ze is lekker vrolijk. Wel nog steeds 2 keer op in de avond/nacht om 11 uur en om 2 uur weer dan pas weer om 8 uur half 9 maar hopenlijk gaat ze snel doorslapen dat ze dan maar eerder wakker word haha.
pi_124194363
Soesa, beterschap!

Sam, fijn dat het zo goed gaat.

Hier gisternacht ook ineens een zieke baby, flink koorts ook: 39,7. Hij heeft veel gedronken en pcm gehad. Hopelijk is het nu weg of iig flink gezakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 18 maart 2013 @ 09:30:33 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124195956
Wow, wat een boel tanden Sam! Bij M komt nu net het 6e tandje pas door :D

Hoe is het nu bij jou Tinu? Voelt hij zich weer wat beter?

Hier weer een brakke nacht. Voeden op verzoek van de 1e die zich meldt blijkt in de praktijk toch ook lastig. Probeer maar eens een baby te voeden die liever wil slapen. Hap-slokslok-slaap en dan heel vaak (auw!). En zodra je d'r dan maar terug in bed ligt is mevrouw wel wakker! Vanaf half 5 dus niet meer geslapen en daarvoor ook flink in de weer geweest....
pi_124196272
Super pittig Kyara. Respect hoor dat je doorzet met de bv.
Van mij dan het opbeurende nieuws dat het nu, vanaf maand 4, allemaal wat rustiger aan het worden is. Ik ben zelf nu ook meer relaxed, dat heeft even tijd nodig gehad.

Hier heeft mijn baby van 4 maanden ineens een tand. Zit je er 7 dagen en nachten per week tegenaan te kijken en dan zit daar ineens een tand. Niets in de gaten gehad.
Met een meidenkwartet
pi_124196312
Zieke babies :( of dat even gauw wil ophouden, niks waard, helemaal voor Soesa, duurt veels te lang bij jullie. Hier alweer beter, wel snotterig, maar na 2 dagen koorts werd het weer rustiger gelukkig.

Kyara lastige nacht vervelend. :*

Sam je baby gaat snel *O*

En doorslapen is hier (sinds ziek zijn) weer iets voor kleuters :{w
Nou ja 1 x per nacht is nog te doen, maar het wel doorslapen was zo fijn :{

Oh en women hier ook exceem, net huisarts gebeld voor creme, ik smeerde al met weleda vet dat hielp een beetje maar niet genoeg, ben benieuwd of de huisartscreme bij ons wel helpt. Het jeukt bij M. wel, hij zat bij me op schoot steeds met zijn hoofd langs de doek te wrijven en te mopperen, dacht wat heeft ie toch, bedenk ik ineens, hee misschien jeukt het wel :') Ben niet zo snel van begrip.
  maandag 18 maart 2013 @ 10:44:40 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124197698
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:45 schreef Cathmar het volgende:
Super pittig Kyara. Respect hoor dat je doorzet met de bv.
Van mij dan het opbeurende nieuws dat het nu, vanaf maand 4, allemaal wat rustiger aan het worden is. Ik ben zelf nu ook meer relaxed, dat heeft even tijd nodig gehad.

Hier heeft mijn baby van 4 maanden ineens een tand. Zit je er 7 dagen en nachten per week tegenaan te kijken en dan zit daar ineens een tand. Niets in de gaten gehad.
*O*

fijn om te horen! Moet wel zeggen dat we zelf ook wat relaxter er in staan. Ik laat liever geen baby's huilen maar soms heb je gewoon geen keuze omdat je je handen letterlijk vol hebt....

Vanochtend willen ze ook niet slapen. Net met 1 op het loungekussen en 1 op de borst voor de tv gehangen. maar toen knoeide ik mijn cola over D. heen.... (die sliep daar dan weer wel doorheen). :')
Nou ja, straks toch in bad.

Vanmiddag naar de ka. Ze belden vanochtend al vanuit het ziekenhuis dat ze uit gaan lopen en dat we dus een kwartier later kunnen komen. Vond ik wel netjes!
pi_124199860
Zo, beetje druk weekend gehad en heb nu pas tijd om bij te lezen..

Reageren op iedereen is een beetje lastig, zit op m'n mobieltje (met een slapend mannetje op m'n armen).

Ik las wel over zieke kindjes :(
Tijgerende kindjes :)
Kindjes met tandjes :) en een beetje :s
En goed en slecht slapende kindjes :( :)

Hier na heel veel twijfelen toch maar gegaan voor de 16 uur werken. En om wat vragen te beantwoorden, het is t onderwijs dus dan gaat t belang van de leerlingen voor... Dus ik heb er weinig tegenin te brengen. Verder hebben we besloten dat ik nog op zoek ga naar iets voor een dag erbij (inval of via uitzendbureau ofzo) en nu nog ff heel hard sparen.

Verder doet mijn ventje t top, hij is nu alweer 9 weken!! Hij houdt zich perfect aan t om de vier uur voedingsschema, dus nog maar 1x per nacht eruit :)

Zo en vandaag eindelijk een keer m'n bevallingsverhaal opschrijven voor in z'n plakboek... Voordat ik t ben vergeten!
  maandag 18 maart 2013 @ 12:50:54 #246
259886 pessie
pi_124202112
Oh ja bevallingsverhaal, goed dat je het noemt loj!

Kyara, cola :D . netjes van het ziekenhuis inderdaad!

En wat naar dat er nog zoveel kindjes ziek zijn :*

Women, als de zalf niet helpt kun je beter snel teruggaan. Mijn ha zegt altijd dat je 3 dagen mag smeren en dan weer een paar dagen niet. Je moet dus ook vrij snel verbetering zien.
pi_124203308
Morning dames ! c_/

Heerlijk Twink dat je zo'n select groepje hebt. Heb niemand om me heen waar ik haar nu zou laten slapen. ^O^

Mango: Hoe is het vandaag ? met je zieke mupke ? :*

Gat Soesa, ze blijft dus maar ziek. Beterschap en sterkte. 38.9 is wel hoog. Hoe is het vandaag ? :*

Women86: eczeem, bah ! :{

Sam: Wat fijn dat het goed gaat. 10 tandjes, whaaaaa !
En ze gaat dus met sprongen vooruit. Geweldig ! *O*
Tsja, dat slapen he. Ken het.

Tinu: Ook al een ziek kindje. Hoge koorts , wat naar. :*

Kyara: Slopend die nachten. Knap hoor hoe je het doet. ^O^

Cathmar: 4 maanden en al een tand. Snel ! :D

Zolena: Ook exzeem en niet doorslapen. Lastig. Hoopt dat je iets vindt wat werkt/helpt. :*

Loj: 16 uur werken super ! Als je het daarmee kan redden en eventueel iets er bij, prima beslissing toch ? Fijn dat je kelintje het zo goed doet. Prachtige tijden. ^O^

Pessie: Hoe is het bij jullie ? ;)

Hier alles goed. Wel weer een brakke nacht, veel wakker en er uit. Maar steeds kort. Vanmiddag afgesproken met andere baby ;-) :) ^)
pi_124203518
Kyara, cola over je meisje. Balen dat het niet lukt met op jouw verzoek voeden s'nachts. Nog even het knopje vinden om ze goed in te stellen ;)

Cathmar, fijn, dat het beter wordt nu met 4 maanden.

Zolena, ook geen doorslaapbaby?

Lief dat je het vraagt Kyara. Schoonmama is met hem thuis. Maar vanochtend had hij nog 39 en was nog flink zielig. De nacht was ook bagger in verhouding. Dan zijn mij nu wat concentratiefouten gebeurd, die ik helaas per mail heb verstuurd. Baal daar zo van. De andere mama's hier misschien nog tips om fouten te voorkomen ondanks veel te weinig slaap?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 18 maart 2013 @ 13:39:13 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124203666
Wat sneu! Hopelijk knapt hij snel op en hebben jullie ook weer betere nachten.... :*

Wat vervelend Tinu. Kan daar ook zo van balen. Ik check in zo'n geval alles dubbel. Dus even opslaan in de concepten en dan even iets anders doen en het daarna weer fris doorlezen en dan pas versturen. De werkte voor mij in elk geval heel goed tijdens de zwangerschap (toen had ik er ook een handje van). En als iets heel belangrijk is, even iemand anders laten nalezen.

En lijstjes.... overal lijstjes..... to do, niet vergeten, checklists etc.
  maandag 18 maart 2013 @ 13:59:11 #250
259886 pessie
pi_124204496
Zusje, het gaat hier goed! Besloten geen kraamvisite overdag te doen deze week. Kunnen we even rustig op zoek naar een nieuw ritme. Lauren is echt een suprtmeisje en we genieten met volle teugen. Ik heb nog nooit zo'n relaxte baby gezien.
pi_124208385
AAAH, mijn kind gaat de kamer door!
Bleef het tijgeren eerst nog bij 1 meter, nu gaat ze echt vooruit! *O* *O* *O*

* Kwisted gaat huis baby-proof maken!
pi_124208964
Wooooohooo! Wat cool kwisted!

Tinu, balen is dat hè... Ik kan daar ook mee zitten hoor, had er tijdens de zwangerschap ook last van en hoop van ganser harte dat het tijdelijk was. Geen tips buiten wat Kyara al zei. Even je mailtjes/teksten laten liggen voor je ze wegstuurt doe ik in elk geval.
pi_124210960
Kwisted wat een vooruitgang! Daar mag je trots op zijn hoor. Dat zie ik Djen over een maand echt nog niet doen hoor. Ze doet wel verwoede pogingen om zelf te gaan zitten. Vanuit ligstand omhoog zeg maar. Maar met bijna vijf maanden is dat volgens mij niet iets wat ik moet stimuleren toch of wel?

En dat is gelijk ook de enige vooruitgang met spreidbroek aan. Verder ligt ze maar een beetje te liggen de hele dag.

Spreidbroek uit heb ik echt een heel ander, hyperactief en gezellig kind.

Ben geneigd om haar te vergelijken met andere kinderen maar das niet eerlijk.

Ach uiteindelijk komt er eendag dat ze dat ook allemaal kan :)

Tinu idd een optie om je mailtjes te laten lezen door een ander voordat je ze de deur uit doet? Killing zeg.. zo weinig slaap voor je.

Kyara klinkt ook niet erg relaxt nee. Drukke boel met je twee dametjes. Hoe gaat dat met de zorg voor M erbij?

Mango is het al wat beter met je zieke mupke?
pi_124217477
Pessie, fijn dat het zo goed gaat.

Mango, hoe is het met jouw baby?

Kwis, ze heeft de 2e versnelling vooruit gevonden *O*

Kyara, ik vind 2 kindjes al pittig soms, dus diep respect voor jou. Stiekem overdenken of ik nog een 3e wil of niet :)

Dank voor de tips. Ik laat mailtjes vanaf nu echt even liggen & corrigeer ze 3x. Ons team is erg klein, dus weet niet of het doorlezen door iemand andersaltijd lukt. Beide kids waren hier uitgeteld, dus hopelijk gaan ze zo lekker slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124217707
Vandaag bij een vriendin op bezoek geweest, en met haar lekker in het park gaan wandelen. Goed voor mijn conditie (wielen van de wagen zijn erg leeg, dus moet extra hard duwen :') :+ ) en fijn voor Saartje :Y Zeker met dat lekkere weer van vandaag O+

W. (die vriendin) maakt altijd zulke mooie foto's van Saartje! Kijk nou O+ -->
SPOILER
Nu even bijlezen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Cocotrimonium op 19-03-2013 07:17:49 ]
pi_124218488
Kwis! Supertof zeg! *O*

Twink, jouwes haalt het straks vast dubbel zo snel in! :*

Kyara, wat een gedoe de hele tijd, petje af hoor.

Soesa en Tinu, tijd voor beterschap, en snel. :* Zeker bij jou Soes, duurt gewoon te lang. Ga je er nog eens mee naar de HA?

Mijn kindje doet het gelukkig weer goed. Geen koorts, alleen nog af en toe benauwd. Vandaag op het kdv heeft hij 1x een pufje gehad.
Ben wel benieuwd wanneer de nachten weer beter gaan. De laatste weken is het toch minimaal 3 keer eruit vanwege hoestbui of speen kwijt. :O
pi_124218866
Estrys, hoe gaat het inmiddels met de zieke kleuter?

Omen, Riley & het hondje van je ouders O+

Phaidra, hoe gaat het met jullie mini? Helpt de luuf iets?

Soes & Kuukse ook al zieke mini's... Hopelijk gaat het inmiddels wat beter. Verdorie,en Marjolijntje ook al... en Mango... Pffff, zo zielig, al die zieke kleintjes :{

Elin goedgekeurd bij het cb, fijn Soes!

Kyara, ik wist ook niet dat het zo moeilijk te zeggen kon zijn of de tweeling een- of twee-eiig is. Ben benieuwd! Hoe gaat het met de zieke dreumes?

Kwisted haar mini tijgert :D *O* Huis idd kindproof maken nu :+

Phaidra, fijn dat de blokjestest zo goed ging :Y

KZ, wat jammer van de plant.. Maar wat goed van je kleintje *O* En inmiddels ook al gelukt met het brood, nice!

Tico, wat een toffe foto van Bram in het zwembad. Die foto :D O+

Twink, fijn dat het logeren zo goed ging.

Pessie, wat super dat jullie kleine meisje het zo goed doet.

Ah, KJ, lijkt me ook niet leuk als je baby niet blij lijkt je te zien. Maar dat is 'ie vast wel :Y

Ophelia's mini rolt, wat tof :D

Loj, fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine man.

Sam, wat gaat Lisa ineens hard!

Tinu, hoe gaat het nu met je kleintje?

Women & Zolena, hopelijk hebben jullie baby's snel geen last meer van de eczeem.

Meh, altijd balen als er zo'n verkeerd mailtje de deur uitgaat :X Is me in mijn hele leven maar 2x gebeurt, maar het is wel echt vervelend.

Twink, idd beter niet vergelijken met andere kindjes, al snap ik wel dat je dat toch (deels onbewust) doet.

Mango, daarom ben ik blij dat die van ons geen speen heeft :+ Hoef je daarvoor in ieder geval je bed niet uit ;) Gelukkig is de koorts weg! Hopelijk gaat het vannacht weer een stuk beter :Y
pi_124219238
Coco, verveel je je? :+
Hoessie met jou en met Koningin Eentand?
  maandag 18 maart 2013 @ 19:50:05 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124219302
Mooie foto Coco!!!
pi_124219415
Prachtige fotos coco *;
pi_124219443
Fijn dat het goed gaat pessie.
Twink: :*
pi_124219542
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef Mangostine het volgende:
Coco, verveel je je? :+
Hoessie met jou en met Koningin Eentand?
Eentand? Pffff :{w Koningin Tweetand zul je bedoelen.

;)
pi_124219605
Coco wat een mooie foto's O+
pi_124219839
Ik zie nu de foto's pas! Moooi O+
  maandag 18 maart 2013 @ 20:02:55 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124220057
Mooie foto's Coco!

Vandaag naar de ka geweest Ze zijn allebei boven de 3 kg *O*
Alles helemaal prima dus we hoeven pas over 3 maanden weer terug! *trots is*
pi_124220551
Kyara goed hoor!

Haha koningin eentand :+.. Hier is nummer twee ook aan het doorkomen!

Mango fijn dat het beter gaat.. nu de nachten idd nog voor jullie.
  maandag 18 maart 2013 @ 20:10:57 #267
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124220595
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef Mangostine het volgende:
Kwis! Supertof zeg! *O*

Twink, jouwes haalt het straks vast dubbel zo snel in! :*

Kyara, wat een gedoe de hele tijd, petje af hoor.

Soesa en Tinu, tijd voor beterschap, en snel. :* Zeker bij jou Soes, duurt gewoon te lang. Ga je er nog eens mee naar de HA?

Mijn kindje doet het gelukkig weer goed. Geen koorts, alleen nog af en toe benauwd. Vandaag op het kdv heeft hij 1x een pufje gehad.
Ben wel benieuwd wanneer de nachten weer beter gaan. De laatste weken is het toch minimaal 3 keer eruit vanwege hoestbui of speen kwijt. :O
Duurt lang hè ;(. Vandaag heeft ze in ieder geval geen koorts meer gehad, dat scheelt al!
We zijn vorige week + de week daardoor 3x bij de huisarts geweest, steeds niets gevonden. Behalve verkouden! Fijn dat M weer beter is!

Nachten zijn hier ook ruk. Afgelopen 2 nachten had ze bijna 39 graden koorts en kon ze lastig slapen. Hopelijk gaat jet vannacht beter! Wij moeten er ook wel 2 of 3 x uit en in slaap vallen gaat lastiger dan normaal (dankzij snot en hoesten).

Coco wat een megapost zeg, wauw! Mooie foto's van Saartje O+

Hier nog steeds geen laptop dus ech lange Posts gaan lastig. Thanks iig iedereen voor de beterschapswensen voor mijn meisje O+

Oh, ik las nog goed nieuws van Kyara *O* wat doen ze het goed O+
pi_124221427
quote:
17s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's Coco!

Vandaag naar de ka geweest Ze zijn allebei boven de 3 kg *O*
Alles helemaal prima dus we hoeven pas over 3 maanden weer terug! *trots is*
Wat goed!! *O*

Coco, wat een prachtige foto's O+ Wat wordt Saar al groot! Ik wil binnenkort echt eens meeten :Y.

Mango, fijn dat het beter gaat. Hopelijk volgen de nachten snel ook weer.

Hoe is het met de andere zieken?

Met mijnes gaat het iets beter geloof ik. Nog maar 2x wakker geweest afgelopen nachten. En gelukkig na een voeding ook weer snel in slaap :).

En ik las nog over kruipen / tijgeren! Superleuk!!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124221541
Oh Soesa, gelukkig geen koorts meer! Knuf voor de slechte nachten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124222141
Fijn Soesa, hopelijk snel ook weer rustige nachten!
Phaidra, gelukkig jouwes ook herstellende.

Lijkt me een uitstekend moment voor algehele beterschap voor alle mini's! :Y
pi_124223053
Twinkle, mijn baby van 9 maanden en een week kruipt/tijgert ook nog niet hoor, doet er ook nog geen enkele moeite voor ;) Komt vast vanzelf. :*

Hier komt het eerste tandje trouwens om de hoek kijken.. Onze slechte nachten zijn momenteel nog slechter :') Dat ie maar snel echt door mag breken.
pi_124225079
Coco, mooie foto's!

Mango, fijn, dat het beter gaat.

Soesa & Marjo sterkte voor de slechte nachten!

Hier gaat het nog steeds niet lekker. Eerder was temperatuur gezakt naar 38,7, maar hij krijgt slecht lucht en is erg zielig. Pcm mag pas weer vanaf 22 uur en het is echt dubben, want ik geef hem liever midden in de nacht. Als ik om 22 uur geef, dan mag hij s'nachts niet meer en heeft hij het om 2/3 uur nodig. Hij slaapt nu dwars in ons bed liggend. Als ik hem kon verschuiven zonder wakker worden, kruip ik er zo naast en ga ook slapen :). Mijn vent moest nog wat gaan doen en zou onderweg uien halen. Hopelijk komt hij gauw terug.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124225246
Tinu, ik zou hem niet wakker maken voor een pcm. Zolang ze slapen, hebben ze ook geen pijn.

Marjo, ik hoop voor je dat het tandje snel door is :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124225721
Phaidra, ik wil hem ook niet wakker maken. Hij sliep pas rond 21.15 uur en net daarvoor leek me een pcm handig, maar toen mocht het niet en nu ook nog niet. Ds ik moet hem verschuiven zonder wakker worden, dan kan ik ook gaan slapen.

Hopelijk is F haar eerste tandje snel door Marjo!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124226246
Coco mooie foto's!

Whoah kwisted, wat gaat ze hard! Leuk hoor.

Kyara's baby's doen het zo goed, tuurlijk ben je trots!

Gelukkig ook alweer wat baby's beter, aanmoediging voor de nog zieke baby's.

Vervelend tandjesleed, hier nog niets te bekennen maar wel op alles kauwen en heeeel veel kwijlen.

Van de huisarts moeten we nog even doorsmeren tegen de eczeem. Pessie jij had het over 3 dagen? wij moeten zonder staken doorgaan :{ waarschijnlijk een andere zalf? ik hoop echt dat het gauw beter word, ook voor jouw baby zolena!
  maandag 18 maart 2013 @ 21:45:50 #276
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124226823

Women, mijn meisje heeft ook wat eczeem. Eerst geprobeerd met weinig in bad en veel smeren met hele vette crème (cetomacrogol) maar dat was niet voldoende. Nu 3x (!!) hydrocortisonzalf (hormoonzalf wat ik eigenlijk liever niet wilde) gesmeerd en het is weg! Geen jeuk en nare rode plekken meer! Mijn huisarts + CB arts zeiden btw ook smeren tot het weg is.
pi_124227035
Volgens mij is het 'gevaar' van lang doorsmeren met hormoonzalf dat de huid dun wordt.. Mijn zusje is een erge eczeemklant, en heeft dit altijd te horen gekregen van artsen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 18 maart 2013 @ 21:49:18 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124227075
Leyla heeft ook die vette zalf maar dat helpt niet. Ik moet ook terug naar de ha voor iets wat wel werkt.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:59:56 #279
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124227899
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Morretje het volgende:
Volgens mij is het 'gevaar' van lang doorsmeren met hormoonzalf dat de huid dun wordt.. Mijn zusje is een erge eczeemklant, en heeft dit altijd te horen gekregen van artsen.
Klopt idd. Daarom zeggen ze smeren tot het over is, als het goed is gaat t snel (met een paar dagen) over met die zalf, zo niet dan moesten we weer terug. Dat was idd een van de redenen dat ik t niet wilde smeren. Maar we smeren het alleen morgenochtend nog en dan is het bij ons voorlopig na 2 dagen smeren al over gegaan.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:22:05 #280
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_124229430
Geen nieuws is goed nieuws, dan hou ik het niet bij hoor. Vandaag wel nieuws dus niet zulk fijn nieuws

Vandaag is Isabel opgenomen in het ziekenhuis. Ze was afgelopen twee weken geen gram aangekomen en ze drinkt ook heel slecht. Gemiddeld zo'n 500 ml per dag. Daarbij heeft ze ook nog eens het rs virus. Alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat de kinderarts nu toch heeft haar op te nemen.
Omdat ze onder de huilpoli valt, is het beter voor haar observatie dat wij er niet bij zijn. We zijn dus vannacht Isabelloos..... heel gek en niet leuk. Maar als ik keek naar haar ademhaling, haar benauwdheid etc denk ik dat het beter is dat ze daar is. Dan slaap ik zelf beter en zij wordt goed in de gaten gehouden.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:52:00 #281
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_124231472
*breekt even in als eczeem-lotgenoten*

Er zijn ook hormoonvrije zalven en cremes voor eczeem onder de namen Elidel en Protopic. Maar ik weet niet ze door jonge kinderen gebruikt mogen worden. Dit is overigens ook op recept van de huisarts.

En Becky, sterkte! Hopelijk kunnen ze Isabel helpen!

[ Bericht 11% gewijzigd door NotTheSame op 18-03-2013 23:04:39 ]
pi_124231564
Och becks ;( jouw zielige meiske... Wat blijft het een zware tijd zo voor jullie. Heel veel sterkte :*
Wat is de verwachte duur van de opname?

Ik duim dat ze er snel bovenop is en lekker gaat bijkomen!
pi_124238984
Becky wat ontzettend naar voor jullie. Hopen dat je meisje er snel weer bovenop is. Jullie blijven maar doorsukkelen zo .. heftig.
pi_124239168
Becky, wat naar. Heel veel beterschap voor je meisje! Hopelijk is ze gauw weer gezond en drinkt weer goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124239182
Marjolijntje. Ik hoop dat het tandje snel door is en jij weer wat nachtrust krijgt. :*

Tinu wat sneu dat je baby nog steeds ziek is :*

Women86 hopelijk helpt het zalfje snel.

Becky heel veel sterkte. Hopelijk vinden ze gauw de reden en komt ze ook weer aan :*

Vandaag tweede wendag op het KDV. Rond half 8 moet ik haar brengen. Dus dat was vroeg op. Ben ik niet meer gewend hoor. :O
pi_124239563
Omen, dat is vroeg.

Koorts is weg. We gaan hem dan toch naar het kdv brengen.

Speciaal voor Bitterend:
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124239655
Becky, wat zielig voor je meisje ;(. Hopelijk knapt ze gauw op en kan ze weer met jullie mee naar huis. Sterkte!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:19:52 #288
381212 Gulara
From the future
pi_124239864
Hoi! ^)

Pi en ik komen hier ook maar eens kijken. We zullen de eerste tijd misschien nog niet zo veel mee posten, maar dat komt vanzelf.

Even kort over ons: Pi (internetnaam) is het leukste jongetje van het zuidelijk halfrond! O+ Drinkt en poept als een tierelier. Kan als het moet de geluidsbarrière doorbreken tijdens het huilen, maar is vaker stil en tevreden. Hij oefent dan gekke bekken trekken, en dat gaat heel goed! :P Tijdens het drinken zit ie meestal volledig onder de melk (niet in de laatste plaats omdat z'n moeder hem onder zit te sproeien :Y) en knort er tevreden op los. Wandelen in de draagzak vindt ie heerlijk en het liefst ligt ie bovenop papa of mama te snurken.

Ik ben nog steeds aan het wachten op de mij in Z&G beloofde 'bonkjes en slierten'. :Y) Verbaas me over hoe weinig last ik heb van mijn -vele :') - hechtingen. Was zeker niet voorbereid op de stuwing en bijbehorende stromende melk! :o Ik voel me verrassend fit en helder op weinig slaap. En bovenal ben ik zó verliefd op m'n jommetje! O+
pi_124239984
Welkom Gulara, klinkt schattig!

Sterkte Beckyen succes vandaag...

En verder ishet hier vandaag eerste prikjesdag!
pi_124241384
Becky wat naar, sterkte zonder je mini.

Gulara hoi :W

Coco ook wat een gave foto's (en al twee tanden :o :) )

Tinu mooie foto, en doorslapen lukt hier ineens ook weer niet meer idd. Maar hij is maar 1x wakker dus ik red het nog wel. Lastig als je moe op je werk zit idd. Ik doe alle veel concentratie vergende dingen 's ochtends, dan lukt het het best.

SPOILER
Loj, sterkte met de prikjes!

Kz betere nacht gehad?

Kwisted tijgerende mini! *O*

Meer exceemklanten, zielig. Wij hebben dus ook hormoonzalf gekregen. Ik probeer het even en als het niet snel helpt bel ik de huisarts of het wel de bedoeling is er lang mee door te smeren (hebben ze helemaal niks over gezegd tegen (8> die het ophaalde).

[ Bericht 15% gewijzigd door Zolena op 19-03-2013 10:25:08 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:12:17 #291
258612 nytar
boys boys boys
pi_124241893
Welkom gulara! *O*
pi_124243960
Zo, we zijn weer terug van de twee maanden check :)

Het mannetje weegt nu vier kilo en is in vier weken tijd wel 6 cm gegroeid!
Hij is zijn achterstand aan het inhalen :)
Zijn prikjes zitten er ook in, ben benieuwd of hij er nog last van krijgt.
Hij was wel stoer, twee korte gilletjes en het was goed. Maar nu is hij prikjes ook wel gewend ;)

Wel verwijzing gekregen naar de fysio. Voorkeurshouding en een afplatting :( maar dat zagen manlief en ik al aankomen.
Alleen net gebeld en ze bellen me volgende week terug om een afpraak te maken. Op deze manier gaat t wel ff duren, terwijl t cb juist zei zo snel mogelijk met fysio beginnen omdat hij nu nog lekker jong is :(
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:37:47 #293
259886 pessie
pi_124244390
Oeh loj, misschien een andere fysio benaderen?

Pff, soms word ik een beetje moedeloos. Heb eigenlijk aan 1 stuk ruzie met de peuter op de momenten dat ik voed of op een andere manier met Lauren bezig moet. Hij vind haar echt leuk maar doet alles wat niet mag als ik niet snel bij hem kan zijn.
pi_124245245
Heel herkenbaar Pessie :*
*poef* nu is het weg
pi_124245276
Ze hebben het zo door he Pessie zo ging het hier ook maar dat was na een tijdje ook weer over want dan was het toch niet leuk meer. Ik negeerde haar maar dat werkte hier het best want dan kreeg ze er geen aandacht voor en dan was het lang zo leuk niet ;)
pi_124246086
Gulara welkom! Jij kwam van down under toch? Hoe wordt de kraamperiode daar geregeld? Komt er dan ook kraamzorg?

Loj benieuwd hoe jouw mini reageert op de prikjes. Eerste ronde deed het hier ook niet veel. Hopen dat je snel terecht kan met de afplatting.

Tinu mooi mannetje heb je :)
Fijn dat de koorts gezakt is.

Haha wennen he Omen. Gaat Riley de hele dag of een paar uurtjes? Hoe ervaart ze het?
pi_124246144
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:47 schreef Tinuviel het volgende:
Omen, dat is vroeg.

Koorts is weg. We gaan hem dan toch naar het kdv brengen.

Speciaal voor Bitterend:
[ afbeelding ]
Owwwww mooierd!!! O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:37:06 #298
259886 pessie
pi_124246336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef Rixtje het volgende:
Ze hebben het zo door he Pessie zo ging het hier ook maar dat was na een tijdje ook weer over want dan was het toch niet leuk meer. Ik negeerde haar maar dat werkte hier het best want dan kreeg ze er geen aandacht voor en dan was het lang zo leuk niet ;)
Ik ben ook wel van negeren, maar sommige dingen zijn echt gevaarlijk. Zo loopt hij naar boven en springt op ons bed, ik vrees de dag dat ik hem met een gebroken nek aan tref omdat hij van het bed is gevallen. Weet gewoon niet goed wat ik kan doen hiermee om het te voorkomen. Hij kan de deurklink open krijgen ook al staat deze omhoog. Ik hoorde altijd dat mensen een 2de heel heftig vonden, ik vind MN baby echt een makkie, ik vind het moeilijk dat ik niet goed meer weet hoe ik MN peuter kan corrigeren.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:42:15 #299
258612 nytar
boys boys boys
pi_124246517
Volgens mij is het eerste kind ook de reden dat een tweede kind krijgen pittig is.

Hier gaat het namelijk net zo. Zeker als hij zijn middagslaapje overslaat...pfff kan hem soms wel achter het behang plakken.
pi_124247454
Een traphekje lukt dat niet? Of iets voor de deur zetten dat hij hem niet open kan krijgen? Of de deuren van de slaapkamer op slot?

De baby was hier inderdaad ook erg makkelijk. Ik moet zeggen dat het ook een stuk beter gaat nu ze 's middags niet meer slaapt dan heeft ze even wat tijd alleen met ons.

Het zijn van die fases als je er midden in zit is het heel moeilijk maar gelukkig gaat het weer over..
pi_124247666
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ben ook wel van negeren, maar sommige dingen zijn echt gevaarlijk. Zo loopt hij naar boven en springt op ons bed, ik vrees de dag dat ik hem met een gebroken nek aan tref omdat hij van het bed is gevallen. Weet gewoon niet goed wat ik kan doen hiermee om het te voorkomen. Hij kan de deurklink open krijgen ook al staat deze omhoog. Ik hoorde altijd dat mensen een 2de heel heftig vonden, ik vind MN baby echt een makkie, ik vind het moeilijk dat ik niet goed meer weet hoe ik MN peuter kan corrigeren.
Ik begon ook met negeren. Maar dan ging Sofie met dr beker of met duplo tegen de tv aan meppen, of nog erger. Het is zo frustrerend. Nu leg ik Luuk even weg als Sofie vervelend is. Het is dan weer fijn dat hij zo makkelijk is.
Het lijkt hier wat bij te trekken. Gelukkig. Maar sommige dagen zijn dan weer rete moeilijk.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')