SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco, mooie stats. Ze doet het goed is het niet?
Klopt het dat veel mensen aan het lurken zijn? Ik ben slecht in (user)namen onthouden. Maar mis een aantal mensen geloof ik. Ik wil updates van alle kindjes!
[ Bericht 13% gewijzigd door Kwisted op 12-03-2013 20:36:23 ]
Fijn dat de slaapjes overdag wel goed gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!
De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven
Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.
Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen
Hoe oud is hij nou ook alweer precies? Zo leuk idd he, als ze dingen vastpakken enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef Mineola het volgende:
Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.
Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?
Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
Ik had geteld vanuit je eerdere postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Mineola het volgende:
Coco, hij is volgende week 5 maanden. Weken weet ik niet precies, volgens mij 21 of zo.
wow, mooie stats! Morgen hebben wij CB bezoek, ik gok op ca. 70 cm en 7600 gram (niet helemaal eerlijk omdat hij vorige week nog gewogen is). Dat scheelt meer dan 2 kiloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Kwisted ik lurk ook voornamelijk, heel soms post ik wat. Drukte en ik heb gewoon weinig te melden, alles gaat goed. Een vrolijk, geestig, ondernemend meisje van 8,5 maanden nu. Vorige week op het CB 72 cm en 9875 gram. Ook dat gaat dus goed. Mooie foto!
Of! Een lijstje in de OP, zou dat een idee zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef Kyara het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal een ticker of de geboortedatum in je sig zetten. Ik kan het echt allemaal niet onthouden hou oud alle baby's zijn.
Ik hou dervan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Of! Een lijstje in de OP, zou dat een idee zijn?
/ rent weg
Ja doen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
/ rent weg
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
/ rent weg
Het scheve is geen afplatting, maar zn heupjes staan niet recht. Hij maakt met zn hele lichaam een soort bocht net als een haakje: )quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef Mineola het volgende:
Heerlijk toch nytar, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Hopelijk hebben de oefeningen voldoende effect om afplatting tegen te gaan.
Speaking of, hoe gaat het met M's hoofdje Mango? En met Victor, die had toch een gekke bult?
Oh gut, dat kan natuurlijk ook, haha, ik dacht meteen aan hoofdperikelen. Maar goed, ik hoop dat de fysio werkt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef nytar het volgende:
[..]
Het scheve is geen afplatting, maar zn heupjes staan niet recht. Hij maakt met zn hele lichaam een soort bocht net als een haakje: )
Hij heeft in mn buik waarschijnlijk zo gelegen en is daardoor zn favo houding geworden. Het wordt gelukkig al wat minder nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E van Soesa aan het springen, sterkte... Leuk is dat om te zien als ze opeens weer nieuwe dingen kunnen.
En Twinkle heeft lekker geslapen, fijn!
En wat knap van je jochie Tinu! Zie m trots kijken! Leuk, beweeglijke baby![]()
Klinkt positief allemaal! Moest grinniken om haar boos zijn op d'r snottebellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Troeta het volgende:
Nena doet het goed, ze vind ineens alles lekker, erg fijn.
Gister had ik geen avondeten gegeven en werd ze vaak wakker, ze heeft het nu dus ook echt nodig.
Ze blijft steeds langer zitten en probeert steeds zelf in zit te komen en ze zit ook al op handen en knieen en kruipt dan achteruit.
Ze is heel boos op d'r snottebellen en ze kletst en gilt heerlijk!
Ze heeft alleen een soort pukkeltjes op haar billen, Mex had dat ook wel eens, vraag me af hoe dat nou komt. Lijkt er geen last van te hebben gelukkig.
uhmmm, wat kan ik nog meer vertellen, niks eigenlijk, het gaat goed!
Oh, Soesa, Saartje heeft wel nog wat last gekregen van de prikjes iddToen ik haar rond 17.30u uit haar bedje tilde, had ze bijna 39 graden koorts, en ze heeft ook maar een beetje van die fles gedronken (gelukkig had ze de eerste 3 wel leeg, dus dat maakte verder niet veel uit). Hebben haar een tijdje bij ons gehouden, en uiteindelijk een zetpilletje gegeven en lekker in bed gestopt. Heeft ze tot 7.30u geslapen. En nu lijkt het weer prima te gaan, geen koorts in ieder geval
Volgens mij wel last van tandjes die doorkomen, maar dat vind ik moeilijk in te schatten.
Waarom is het niet meer toegestaan? Het was toch al akkoord?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Loj het volgende:
Ik zag mensen die ik moet feliciteren, mooie foto's en goede stats!
Nice
Hier nog steeds een kleintje, 8 weken en nu 3700 gram... Maar t is een mooie stijgende lijn:)
Verder een enorm dilemma hier. Ik kreeg vorige week te horen dat de afgesproken 28 uur die ik zou gaan werken in mei niet meer toegestaan is. Ik kan nu kiezen: 40 uur werken, 16 uur werken of ontslag nemendaarbij weet ik dat mijn grote man vanaf 31 oktober werkloos is (of hij moet voor die tijd nog wat vinden, maar hij zoekt al een jaar)... Dus wat te doen?
Het gevoel zegt natuurlijk 16 uur.
Verstand zegt 40 uur
Ontslag is eigenlijk geen optie
Ik ben benieuwd naar jullie mening
Verder is een kleine toch best druk! Dus heel actief meeschrijven lukt niet, maar ik lees t wel netjes hoor
Ja zeg! Normaal is ze aaaaaaaaltijd volgens het boekje alles, en nou ineens niet!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef Omentielvo het volgende:
Zoë beterschap voor je dochter
Twinkle lastig als je je baby even niet snapt.
SE jammer dat jouw wensen niet bij de gastouder aansluiten.
KZ irritant is dat als je zelf niet kan slapen. Hopelijk lukt het vannacht beter.
Enf niet fijn dat je baby zich niet aan het boekje houdt. Laat haar het boekje even zien. Maar hopelijk is ze gauw weer de oude
Een bedrijf moet zeer zwaarwegende redenen hebben om teruggaan in uren te weigeren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Loj het volgende:
Ik zag mensen die ik moet feliciteren, mooie foto's en goede stats!
Nice
Hier nog steeds een kleintje, 8 weken en nu 3700 gram... Maar t is een mooie stijgende lijn:)
Verder een enorm dilemma hier. Ik kreeg vorige week te horen dat de afgesproken 28 uur die ik zou gaan werken in mei niet meer toegestaan is. Ik kan nu kiezen: 40 uur werken, 16 uur werken of ontslag nemendaarbij weet ik dat mijn grote man vanaf 31 oktober werkloos is (of hij moet voor die tijd nog wat vinden, maar hij zoekt al een jaar)... Dus wat te doen?
Het gevoel zegt natuurlijk 16 uur.
Verstand zegt 40 uur
Ontslag is eigenlijk geen optie
Ik ben benieuwd naar jullie mening
Verder is een kleine toch best druk! Dus heel actief meeschrijven lukt niet, maar ik lees t wel netjes hoor
Hee, Faye gaat I. voorbij! Nice stats!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef Marjolijntje het volgende:
We hebben weer stats! 7710 gram en 69 cmbij 9 maanden. En we moeten de nachtvoedingen afbouwen
wauw wat goed!!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:52 schreef Tinuviel het volgende:
Troeta, fijn dat het zo goed gaat met Nena.
Nytar, fijn nieuwe stats. Hoop dat de oefeningen goed helpen.
Ik kom even heel trots doen. Mijn baby heeft zich vanochtend in de box helemaal zelf opgetrokken tot staan. Die trotse glimlach op zijn gezicht, is zooo moooooiiiii.
Waarom moet je eigenlijk de nachtvoedingen afbouwen? Je geeft toch bv?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:29 schreef Marjolijntje het volgende:
We hebben weer stats! 7710 gram en 69 cmbij 9 maanden. En we moeten de nachtvoedingen afbouwen
Omdat dat zo hoort, waarschijnlijk. Die borstvoeding duurt alweer veel te lang.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
Waarom moet je eigenlijk de nachtvoedingen afbouwen? Je geeft toch bv?
volgens mij is dit helaas in 2013 afgeschaft....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef Tinuviel het volgende:
Dank voor de complimentjes.
Leuke fotos Son. Zo op de grond liggend spelen doen de mijnes ook.
Loj, kun je niet 40 uur doen en 12 uur ouderschapsverlof opnemen, dan heb je je 28 uur en krijgt nog wat terug van de belastingdienst en waarschijnlijk heb je er gewoon recht op hoor.
Nee dat was nog van het vorige kabinet. Dit kabinet schaft het pas per 1-1- 2015 afquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij is dit helaas in 2013 afgeschaft....
Nog steeds een gekke bult op zijn hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef Mineola het volgende:
Heerlijk toch nytar, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Hopelijk hebben de oefeningen voldoende effect om afplatting tegen te gaan.
Speaking of, hoe gaat het met M's hoofdje Mango? En met Victor, die had toch een gekke bult?
Echt waar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dat was nog van het vorige kabinet. Dit kabinet schaft het pas per 1-1- 2015 af
Echt waar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Echt waar?
dat is een leuke financiële meevaller want ik kreeg echt ontzettend veel terug van vorig jaar!
Tegen die tijd ben ik ook wel door mijn ouderschapsverlof van 3 kinderen heen denk ik.....
We zijn al van ieder half uur wakker terug naar 3-4 voedingen per nacht, wat dus al een enorme verbetering is. Maar het CB ziet dat bij ons zo niet. Die zeggen alleen maar stoppen ermee. En dat is makkelijk gezegd, maar als ik niet voed, slapen we helemaal niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Marjolijntje, mooie statsVanwaar de
bij het afbouwen van de nachtvoedingen? Omdat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, of waren jullie daar al me bezig, of vind je het niet nodig, of...?
Ah, idd. Makkelijk gezegd ja. Als je zelf toch merkt dat het een enorme vooruitgang is, zou ik me vooral niet teveel van t cb aantrekken. maar volgens mij ben jij wel zeker genoeg om je niet onzeker te laten voelen door t cb, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
We zijn al van ieder half uur wakker terug naar 3-4 voedingen per nacht, wat dus al een enorme verbetering is. Maar het CB ziet dat bij ons zo niet. Die zeggen alleen maar stoppen ermee. En dat is makkelijk gezegd, maar als ik niet voed, slapen we helemaal niet.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen even voor een vraag: is het normaal dat je de boventandjes door het tandvlees heen ziet zitten? Dus recht van voren, als je het bovenlipje wat optilt, zeg maar.
Ja ik vond het ook wat freaky de eerste keer dat ik het zagquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, dus tochHet viel me ineens op namelijk
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef Xanteh het volgende:
Hier weinig te melden. Ze is gek op haar Barbapapa familie![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gemerkt dat mn gevoel het eigenlijk altijd goed heeft mbt Faye (en was al heel snel klaar met het CB na rare adviezen met 2 weken oud) dat ik wel van mezelf uit durf te gaan jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, idd. Makkelijk gezegd ja. Als je zelf toch merkt dat het een enorme vooruitgang is, zou ik me vooral niet teveel van t cb aantrekken. maar volgens mij ben jij wel zeker genoeg om je niet onzeker te laten voelen door t cb, toch?
Zie je die boventanden dan niet standaard door het tandvlees heen zitten?? Kan me niet voorstellen dat ze boven ook al tandjes krijgt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef Phaidra het volgende:
Saartje ook al bijna boventanden. Ziet er gek uit idd. Ik was ook bang dat ze heel raar door zouden komen, maar het kwam goed
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Voed ik hem vanmorgen... kreeg ik steeds zulke lieve lachen. Ik geloof dat hij het wel leuk vond me weer te zien
Wahaha vreetzakje.. o en dat push herinnert jezeker aan debevalling?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:58 schreef Skoap het volgende:
Ik gebruik op mijn werk (IT) een programma voor source-control.
En daar is 1 van de commando's "Push" Blijf daar om gniffelen
Luc krijgt wel pap voor het slapen gaan, als ik dat niet doe wordt hij wakker 's nachts.
Maar het is ook echt een kleine vreetzak aan het worden, ik noem hem tegenwoordig rupsje nooit genoeg.
Nope, alleen als ze bijna doorkomen. Je hebt een snelle damequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie je die boventanden dan niet standaard door het tandvlees heen zitten?? Kan me niet voorstellen dat ze boven ook al tandjes krijgt.
Het ziet er wel een beetje freaky uit, ja
mooi! Ik hoorde van een kinderarts dat 70% van alle baby's een hartruisje heeft. Meestal groeien ze daar zelf overheenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef nytar het volgende:
Eten doen wij nog niet aan...![]()
Wel nieuwe stats! 61,5 bij 6460 gr. Hij is nu 14 weken. De kromming was niet meer te zien, dus we zijn goed bezig! Verder hoefden we ons geen zorgen te maken over de constante veehoging.
Wel vond ze eer hartruisje, maar daar maakte ze zich ook geen zorgen over.
Al met al een "ga zo door" gekregen
Dat zou wel verklaren waarom ze voor haar doen wat miepig is. Lijkt echt ergens last van te hebben. Arm ding. Saartjequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nope, alleen als ze bijna doorkomen. Je hebt een snelle dame. Hoewel het ook nog best een paar weken tot ze echt te voelen zijn.
Ah, mooi zo!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef nytar het volgende:
Eten doen wij nog niet aan...![]()
Wel nieuwe stats! 61,5 bij 6460 gr. Hij is nu 14 weken. De kromming was niet meer te zien, dus we zijn goed bezig! Verder hoefden we ons geen zorgen te maken over de constante veehoging.
Wel vond ze eer hartruisje, maar daar maakte ze zich ook geen zorgen over.
Al met al een "ga zo door" gekregen
Ze lijken inderdaad echt niet op elkaar. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn qua karakter enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:27 schreef Mineola het volgende:
oooh Cathmar, wat een popjes! Wel echt twee-eiig hè? Ik heb écht een zwak voor tweelingenal moet ik er toch niet aan denken om ze zelf te krijgen. Ik vind één kind al zo'n impact hebben, laat staan twee.
Inmiddels bijna een maandquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra dat goedje had ik ook in het beginstadium van verkoudheid bij Djenna gebruikt, een week of 3 terug. Maar bij haar hielp het onvoldoende. Maar baadt het niet dan schaadt het niet denk ik maar![]()
Bij haar was het gewoon super hardnekkig.
Hoe lang is je kleintje nu al zo ziek? Ben je er al mee naar de huisarts geweest of heb je zelf het gevoel dat dat niet nodig is?
Mineola we kunnen elkaar de hand schudden.. ik ook na 12en pas gaan slapen (kon niet in slaap komen). En uk al om 5 uur wakker (door olifantenmeneer met vroege dienst)
KZ wat een post.. Dat je daar tijd voor hebt
.. Wel super lief
![]()
Ahh Cath wat onwijs lief![]()
Skoap hier soms ook brullen als het fruit/groente op is![]()
Maar daarna krijgt madam een lekker flesje en dan zijn we weer dikke vriendinnen
Oh, Phaidra, hier heel herkenbaar. Ze hoest nog steeds, nu bijna 3 weken, en het zit ook bij haar niet in haar longen. We zijn nu 3x bij de huisarts geweest om te luisteren (ik heb zelf als kind regelmatig bronchitis gehad en ook als volwassene vaak luchtwegontstekingen) maar het zit hoog en niet in haar longen. Ook hier alleen maar advies neusdruppels maar haar neusverkoudheid was eigenlijk weg (is nu weer terug btwquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Inmiddels bijna een maand. Hij heeft in het ziekenhuis gelegen 1 dag + nacht, het zit gelukkig niet in zijn longen, maar in de bovenste luchtwegen. Deze week hadden we nog een belafspraak met de kinderarts en ook weer aangegeven. Hij vond dat het wel lang aanhield en we mogen op controle komen, maar dat is over 2 weken pas. Gister heeft de CB-arts nog geluisterd en longen klonken nog steeds schoon en ze dacht niet dat ventolin voor hem een oplossing zou zijn, daar klonk hij niet benauwd genoeg voor. Verder was het advies om vooral door te gaan met neusdruppels.
Genoeg controle gehad dus, gelukkig, maar niemand heeft een oplossing.
Gedeelde smart is halve smart dan maar?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, Phaidra, hier heel herkenbaar. Ze hoest nog steeds, nu bijna 3 weken, en het zit ook bij haar niet in haar longen. We zijn nu 3x bij de huisarts geweest om te luisteren (ik heb zelf als kind regelmatig bronchitis gehad en ook als volwassene vaak luchtwegontstekingen) maar het zit hoog en niet in haar longen. Ook hier alleen maar advies neusdruppels maar haar neusverkoudheid was eigenlijk weg (is nu weer terug btw) dus dat voelt ook wat raar.
KZ, ze zit half in 68 en half in 74. Shirtjes, jurkjes en jumpsuits in maat 74 en broekjes in maat 68. Korte beentjes
Jaaaquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart dan maar?Vriend heeft tussikind en luuf gekocht, we zullen je op de hoogte houden.
Dankje, op de website van jouw link staat echter ¤45. Waar is hij dan ¤30?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:57 schreef Sam1993 het volgende:
Kom eventjes binnenva,len,
Tinuviel, Je vond die babywalker van nijntje heel leuk en wilde die evt voor zijn verjaardag? Hij is nu tot begin april bij intertoys maar 30 euro! http://www.intertoys.nl/s(...)tml?ici=br+hm+367+r2 Misschien kun je er iets mee
Even doorklikken, dan zie je dat er nog ¤15 korting af gaat. Als je 'm in je winkelwagentje gooit, gaat dat bedrag er vanzelf af.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dankje, op de website van jouw link staat echter ¤45. Waar is hij dan ¤30?
Dankje Coco.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even doorklikken, dan zie je dat er nog ¤15 korting af gaat. Als je 'm in je winkelwagentje gooit, gaat dat bedrag er vanzelf af.
Beterschap voor alle zieke muppies
Als je hem gaat bestellen (of kopen in de winkel ) word de prijs verrekend. Was al verteld dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dankje, op de website van jouw link staat echter ¤45. Waar is hij dan ¤30?
Hmm. Tot 2 uur ging het eigenlijk erg goed. Hij werd wel om 12 uur wakker, maar zonder hoesten. Even drinken en weer verder slapen. Om 2 uur wel een hoestbui en toen duurde het tot 4.30 tot hij weer echt goed diep sliep (eerste uur sliep hij wel, maar was steeds aan het kreunen en hoesten, dus ik lag alsnog wakkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaaa. Het kon overigens wel een week of 4-5 duren had de huisarts gezegd dus ik heb 't idee dat wij er ook nog niet van af zijn. Als een van 2 helpt dan hoor ik 't inderdaad graag
.
Pff, zware nacht zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hmm. Tot 2 uur ging het eigenlijk erg goed. Hij werd wel om 12 uur wakker, maar zonder hoesten. Even drinken en weer verder slapen. Om 2 uur wel een hoestbui en toen duurde het tot 4.30 tot hij weer echt goed diep sliep (eerste uur sliep hij wel, maar was steeds aan het kreunen en hoesten, dus ik lag alsnog wakker).
Beterschap voor alle zieken. Het houdt maar niet op he, lente willen we!!! *stampvoet*
Ze worden afgeraden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
Is zo'n loopding echt handig/goed voor een baby ?
Goed zo! Eerst jezelf op de rails en dan de rest!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Kwisted het volgende:
Oh en gelukkig zijn de nachten weer beter. En met mij gaat het goed. Heb lekker al 2 weken geen bezoek ontvangen, en ik vind het héééérlijk!
Juist! En iedereen maar zeggen dat het door de borstvoeding kwam dat ik me zo rot voelde. Nou zonder visite en mét borstvoeding voel ik me topquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed zo! Eerst jezelf op de rails en dan de rest!![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Juist! En iedereen maar zeggen dat het door de borstvoeding kwam dat ik me zo rot voelde. Nou zonder visite en mét borstvoeding voel ik me top![]()
Oh en F.leur is nu dus echt even helemaal van mij he. Ik loop er de hele dag mee te sjouwen haha, en ze ruikt zo lekker en ze lacht zo liefMine Mine Mine
Mooie stats! Haha, niet meewerken bij de verpleegkundigequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Pff, zware nacht zo
Hier ging het wel eigenlijk. Ze sliep (volgens mij voor het eerst in ruim 3 weken) zonder wakker te worden van half 7 tot half 2, toen beetje hoesten en wakker. Ze was echter niet heel erg aan het huilen zoals eerst. Uiteindelijk viel ze steeds weer ff in slaap om kwartiertje later wakker te worden. Toen hebben we nog maar een flesje gegeven en toen heeft ze (in haar eigen bedje, zonder hoesten) verder geslapen tot half 7. Wel prima dus!
Oh, die lente is zo enorm welkom nu! Ik ben zo toe aan de zon en lekker naar buiten met E'tje! Hopelijk dan ook wat minder ziek ja...
Net bij het CB geweest. Weer helemaal goedgekeurd. Stats: 8360 gram bij 71 cm. Ze kruipt qua lengte van de +2 lijn naar de +1 lijn en qua gewicht van de +1 naar de gemiddelde lijn. Helemaal prima! Zo mooi, toen ik haar aan het omkleden was en zat te wachten zat Elin de hele tijd de kletsen, wilde staan, zitten, op tafel slaan etc. Eenmaal binnen bij de verpleegkundige lag ze stil op haar rug alles te bekijken. Gelukkig had de vp haar gezien en gehoord in de wachtruimte
Coolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooie stats! Haha, niet meewerken bij de verpleegkundige.
Afgelopen week hadden wij de 9 maanden blokjestest. Dan krijgen ze een blokje en moeten ze hem overpakken naar de andere hand en daarna twee blokjes tegelijk vasthouden. Hij deed het echt direct goedHoppa, in een halve minuut een dikke sticker
Had het niet verwacht, heb zo vaak gehoord hier dat ze er geen zin in hebben op dat moment
.
Faye vond het bakje waar de blokjes in zaten veel leuker om mee te spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooie stats! Haha, niet meewerken bij de verpleegkundige.
Afgelopen week hadden wij de 9 maanden blokjestest. Dan krijgen ze een blokje en moeten ze hem overpakken naar de andere hand en daarna twee blokjes tegelijk vasthouden. Hij deed het echt direct goedHoppa, in een halve minuut een dikke sticker
Had het niet verwacht, heb zo vaak gehoord hier dat ze er geen zin in hebben op dat moment
.
Wij hadden laatst een raar fenomeen: hij was aan het huilen in zijn slaap. Als één van ons dan naar hem toeging en probeerde hem te troosten, werd het alleen maar erger. Echt dikke paniek, wegdraaien en overstrekken... Pas toen we hem echt goed wakker maakten, ging het over (maar ja, dan zit je dus met een heel wakker kindquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Faye vond het bakje waar de blokjes in zaten veel leuker om mee te spelen
Kwisted: laten huilen is hier gewoon geen optie, echt niet.Fijn dat het bij jou wel werkt!
Dat deed Seb ook! Ging vanzelf weer over na een paar maanden maar nog steeds geen idee of het nachtmerries waren of zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een raar fenomeen: hij was aan het huilen in zijn slaap. Als één van ons dan naar hem toeging en probeerde hem te troosten, werd het alleen maar erger. Echt dikke paniek, wegdraaien en overstrekken... Pas toen we hem echt goed wakker maakten, ging het over (maar ja, dan zit je dus met een heel wakker kind). Heel maf. Nachtmerrie ofzo?
SPOILER: in spoiler want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jahoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Dussss... Het volgen een bijhouden van dit topic mislukt ook![]()
Is er animo voor een Breda meet op de Kinderboerderij / Landgoed Wolfslaar oid? (mits mooi weer)
Hij heeft een pak wat hem warm houdt. Dat werkt heel goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef nytar het volgende:
Gaaf tico! Wij zijn het binnenkort ook van plan. Vond bram het niet koud? Na een half uurtje bibberen wij meestal het water weer uit...
In zuid Frankrijk vond ik het perfect hoor, 30 a 32 gradenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef Ticootje het volgende:
30 graden?? Dan klagen we weer dat het te warm is. Ik weet nog dat het vorig jaar zo warm was! Damn!
Vorig jaar april, koninginnedag zat ik op m'n balkon met bier. En was ik 1 of 2 dagen zwanger
Zo lekker nog na het seizoen!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef pessie het volgende:
Heerlijk weekendje weg!
Wij willen proberen met Hemelvaart naar mijn ouders te gaan. Ben benieuwd hoe het reist met 2 kids. En eind augustus/begin september lekker naar het zuiden.
Mijn psoriasis vindt de zon wel lekker alleen ik de hitte nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef pessie het volgende:
[..]
In zuid Frankrijk vond ik het perfect hoor, 30 a 32 graden![]()
Mijn psoriasis is heel erg opgevlamd tijdens de zwangerschap dus mijn lijf heeft gewoon zon nodig nu. En ik laag niet zo snel over hitte. die 3 dagen per jaar geniet ik
. Heb mu al zin in de zomerjurkjes die ik Lauren aan ga trekken deze zomer
. Ik vermoed de enige zomer waarin ik haar witte jurkjes aan kan trekken
Ik moest hem twee keer lezen voor het kwartje viel.quote:
Niet hetzelfde soort ei, hequote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik moest hem twee keer lezen voor het kwartje viel.(vooral ook omdat Tinu eerder iets postte over een stukje ei)
Thanks for asking. Het gaat hier maar zo zo. Arme meisje heeft 't weer erg te pakkenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:30 schreef Kwisted het volgende:
Hier een prima nacht gehad. F.leur lag er rond half 7 in gisteravond, werd om 5u wakker met flinke honger, en heeft daarna nog geslapen tot 8u. Ik voel me in elk geval uitgerust.
Ik merk nu wel dat als ze pap heeft gehad savonds (als ik een late dienst heb gehad, enze naar bed doet met de fles bv+pap, dan slaapt ze net wat langer)
Dat tijgeren gaat echt super! Ze komt echt al naar me toe als ik 2 meter verderop zit. Super gaaf om te zien![]()
Verder nog geen tandjes in zicht, dus dat laat nog op zich wachten, maar dat mag van mij nog wel even wachten.
Oh en ze heeft haar tong ontdekt, die steekt ze nu de hele tijd uit. Bellen blazen en zeveren is ook favoriet. En ze is helemaal dol op onze katten. Ze kan echt huilen en jengelen, maar als dan de poes voorbij komt gelopen gewoon ineens heel hard lachen. Haha echt krokodillentranen zijn dat dan![]()
Phaidra, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Lekker bijtanken.
Rixt, ja het vliegt voorbij! F.leur is deze week alweer 6 maanden![]()
kz, hoe is het nu met de darmpjes van je kleine? Och germ!
Mango, hoe gaat het met M? Heeft het vernevelen geholpen?
T_S, hoe gaat het daar? Veel beterschap voor je meisje!
Twinkle, fijn dat het zo goed is gegaan met D bij je vriendin. En dat je een leuke avond hebt gehad! Je hebt ze net zeker wel helemaal platgeknuffeld??
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:45 schreef Cathmar het volgende:
Super pittig Kyara. Respect hoor dat je doorzet met de bv.
Van mij dan het opbeurende nieuws dat het nu, vanaf maand 4, allemaal wat rustiger aan het worden is. Ik ben zelf nu ook meer relaxed, dat heeft even tijd nodig gehad.
Hier heeft mijn baby van 4 maanden ineens een tand. Zit je er 7 dagen en nachten per week tegenaan te kijken en dan zit daar ineens een tand. Niets in de gaten gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even bijlezen.
[ Bericht 28% gewijzigd door Cocotrimonium op 19-03-2013 07:17:49 ]
Eentand? Pffffquote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef Mangostine het volgende:
Coco, verveel je je?![]()
Hoessie met jou en met Koningin Eentand?
Duurt lang hèquote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef Mangostine het volgende:
Kwis! Supertof zeg!![]()
Twink, jouwes haalt het straks vast dubbel zo snel in!
Kyara, wat een gedoe de hele tijd, petje af hoor.
Soesa en Tinu, tijd voor beterschap, en snel.Zeker bij jou Soes, duurt gewoon te lang. Ga je er nog eens mee naar de HA?
Mijn kindje doet het gelukkig weer goed. Geen koorts, alleen nog af en toe benauwd. Vandaag op het kdv heeft hij 1x een pufje gehad.
Ben wel benieuwd wanneer de nachten weer beter gaan. De laatste weken is het toch minimaal 3 keer eruit vanwege hoestbui of speen kwijt.
Wat goed!!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's Coco!
Vandaag naar de ka geweest Ze zijn allebei boven de 3 kg
Alles helemaal prima dus we hoeven pas over 3 maanden weer terug! *trots is*
Klopt idd. Daarom zeggen ze smeren tot het over is, als het goed is gaat t snel (met een paar dagen) over met die zalf, zo niet dan moesten we weer terug. Dat was idd een van de redenen dat ik t niet wilde smeren. Maar we smeren het alleen morgenochtend nog en dan is het bij ons voorlopig na 2 dagen smeren al over gegaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Morretje het volgende:
Volgens mij is het 'gevaar' van lang doorsmeren met hormoonzalf dat de huid dun wordt.. Mijn zusje is een erge eczeemklant, en heeft dit altijd te horen gekregen van artsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loj, sterkte met de prikjes!
Kz betere nacht gehad?
Kwisted tijgerende mini!![]()
Meer exceemklanten, zielig. Wij hebben dus ook hormoonzalf gekregen. Ik probeer het even en als het niet snel helpt bel ik de huisarts of het wel de bedoeling is er lang mee door te smeren (hebben ze helemaal niks over gezegd tegendie het ophaalde).
[ Bericht 15% gewijzigd door Zolena op 19-03-2013 10:25:08 ]
Owwwww mooierd!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:47 schreef Tinuviel het volgende:
Omen, dat is vroeg.
Koorts is weg. We gaan hem dan toch naar het kdv brengen.
Speciaal voor Bitterend:
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel van negeren, maar sommige dingen zijn echt gevaarlijk. Zo loopt hij naar boven en springt op ons bed, ik vrees de dag dat ik hem met een gebroken nek aan tref omdat hij van het bed is gevallen. Weet gewoon niet goed wat ik kan doen hiermee om het te voorkomen. Hij kan de deurklink open krijgen ook al staat deze omhoog. Ik hoorde altijd dat mensen een 2de heel heftig vonden, ik vind MN baby echt een makkie, ik vind het moeilijk dat ik niet goed meer weet hoe ik MN peuter kan corrigeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef Rixtje het volgende:
Ze hebben het zo door he Pessie zo ging het hier ook maar dat was na een tijdje ook weer over want dan was het toch niet leuk meer. Ik negeerde haar maar dat werkte hier het best want dan kreeg ze er geen aandacht voor en dan was het lang zo leuk niet
Ik begon ook met negeren. Maar dan ging Sofie met dr beker of met duplo tegen de tv aan meppen, of nog erger. Het is zo frustrerend. Nu leg ik Luuk even weg als Sofie vervelend is. Het is dan weer fijn dat hij zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van negeren, maar sommige dingen zijn echt gevaarlijk. Zo loopt hij naar boven en springt op ons bed, ik vrees de dag dat ik hem met een gebroken nek aan tref omdat hij van het bed is gevallen. Weet gewoon niet goed wat ik kan doen hiermee om het te voorkomen. Hij kan de deurklink open krijgen ook al staat deze omhoog. Ik hoorde altijd dat mensen een 2de heel heftig vonden, ik vind MN baby echt een makkie, ik vind het moeilijk dat ik niet goed meer weet hoe ik MN peuter kan corrigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |