SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco, mooie stats. Ze doet het goed is het niet?
Klopt het dat veel mensen aan het lurken zijn? Ik ben slecht in (user)namen onthouden. Maar mis een aantal mensen geloof ik. Ik wil updates van alle kindjes!
[ Bericht 13% gewijzigd door Kwisted op 12-03-2013 20:36:23 ]
Fijn dat de slaapjes overdag wel goed gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!
De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven
Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.
Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen
Hoe oud is hij nou ook alweer precies? Zo leuk idd he, als ze dingen vastpakken enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef Mineola het volgende:
Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.
Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?
Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
Ik had geteld vanuit je eerdere postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Mineola het volgende:
Coco, hij is volgende week 5 maanden. Weken weet ik niet precies, volgens mij 21 of zo.
wow, mooie stats! Morgen hebben wij CB bezoek, ik gok op ca. 70 cm en 7600 gram (niet helemaal eerlijk omdat hij vorige week nog gewogen is). Dat scheelt meer dan 2 kiloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Kwisted ik lurk ook voornamelijk, heel soms post ik wat. Drukte en ik heb gewoon weinig te melden, alles gaat goed. Een vrolijk, geestig, ondernemend meisje van 8,5 maanden nu. Vorige week op het CB 72 cm en 9875 gram. Ook dat gaat dus goed. Mooie foto!
Of! Een lijstje in de OP, zou dat een idee zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef Kyara het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal een ticker of de geboortedatum in je sig zetten. Ik kan het echt allemaal niet onthouden hou oud alle baby's zijn.
Ik hou dervan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Of! Een lijstje in de OP, zou dat een idee zijn?
/ rent weg
Ja doen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
/ rent weg
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
/ rent weg
Het scheve is geen afplatting, maar zn heupjes staan niet recht. Hij maakt met zn hele lichaam een soort bocht net als een haakje: )quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:19 schreef Mineola het volgende:
Heerlijk toch nytar, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Hopelijk hebben de oefeningen voldoende effect om afplatting tegen te gaan.
Speaking of, hoe gaat het met M's hoofdje Mango? En met Victor, die had toch een gekke bult?
Oh gut, dat kan natuurlijk ook, haha, ik dacht meteen aan hoofdperikelen. Maar goed, ik hoop dat de fysio werkt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:23 schreef nytar het volgende:
[..]
Het scheve is geen afplatting, maar zn heupjes staan niet recht. Hij maakt met zn hele lichaam een soort bocht net als een haakje: )
Hij heeft in mn buik waarschijnlijk zo gelegen en is daardoor zn favo houding geworden. Het wordt gelukkig al wat minder nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E van Soesa aan het springen, sterkte... Leuk is dat om te zien als ze opeens weer nieuwe dingen kunnen.
En Twinkle heeft lekker geslapen, fijn!
En wat knap van je jochie Tinu! Zie m trots kijken! Leuk, beweeglijke baby![]()
Klinkt positief allemaal! Moest grinniken om haar boos zijn op d'r snottebellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Troeta het volgende:
Nena doet het goed, ze vind ineens alles lekker, erg fijn.
Gister had ik geen avondeten gegeven en werd ze vaak wakker, ze heeft het nu dus ook echt nodig.
Ze blijft steeds langer zitten en probeert steeds zelf in zit te komen en ze zit ook al op handen en knieen en kruipt dan achteruit.
Ze is heel boos op d'r snottebellen en ze kletst en gilt heerlijk!
Ze heeft alleen een soort pukkeltjes op haar billen, Mex had dat ook wel eens, vraag me af hoe dat nou komt. Lijkt er geen last van te hebben gelukkig.
uhmmm, wat kan ik nog meer vertellen, niks eigenlijk, het gaat goed!
Oh, Soesa, Saartje heeft wel nog wat last gekregen van de prikjes iddToen ik haar rond 17.30u uit haar bedje tilde, had ze bijna 39 graden koorts, en ze heeft ook maar een beetje van die fles gedronken (gelukkig had ze de eerste 3 wel leeg, dus dat maakte verder niet veel uit). Hebben haar een tijdje bij ons gehouden, en uiteindelijk een zetpilletje gegeven en lekker in bed gestopt. Heeft ze tot 7.30u geslapen. En nu lijkt het weer prima te gaan, geen koorts in ieder geval
Volgens mij wel last van tandjes die doorkomen, maar dat vind ik moeilijk in te schatten.
Waarom is het niet meer toegestaan? Het was toch al akkoord?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Loj het volgende:
Ik zag mensen die ik moet feliciteren, mooie foto's en goede stats!
Nice
Hier nog steeds een kleintje, 8 weken en nu 3700 gram... Maar t is een mooie stijgende lijn:)
Verder een enorm dilemma hier. Ik kreeg vorige week te horen dat de afgesproken 28 uur die ik zou gaan werken in mei niet meer toegestaan is. Ik kan nu kiezen: 40 uur werken, 16 uur werken of ontslag nemendaarbij weet ik dat mijn grote man vanaf 31 oktober werkloos is (of hij moet voor die tijd nog wat vinden, maar hij zoekt al een jaar)... Dus wat te doen?
Het gevoel zegt natuurlijk 16 uur.
Verstand zegt 40 uur
Ontslag is eigenlijk geen optie
Ik ben benieuwd naar jullie mening
Verder is een kleine toch best druk! Dus heel actief meeschrijven lukt niet, maar ik lees t wel netjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |