quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!
De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven

Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.
Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen

Fijn dat de slaapjes overdag wel goed gaan

En veel plezier met de high teah!
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef Mineola het volgende:Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.
Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?
Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
Hoe oud is hij nou ook alweer precies? Zo leuk idd he, als ze dingen vastpakken enzo

Ik vond het bij Saar heel snel gaan. Van dat soort twijfelgevallen (was dat nou de bedoeling of puur toeval) naar steeds duidelijker zeker-weten-geen-toeval. Het gaat zo snel allemaal

Edit: die van jou is dus ongeveer 24 weken zie ik

Dan was dat met die sjaal vast heel doelbewust

Kwisted, fijn dat je zo geniet

Die foto zag ik op fb voorbij komen, zo mooi weer

Ze begint nu echt steeds meer op jou te lijken

En ja, Saartje doet het prima

Sterke dame is ze, zeggen ze. Tis ook gewoon echt een lieverd.