abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123957525
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_123957602
Twink, sterkte voor de komende dagen ;) Hopelijk zit ze weer snel lekker in haar vel.

Zoë, beterschap voor S.!
pi_123957924
Zoë beterschap voor je dochter :*

Twinkle lastig als je je baby even niet snapt. :*

SE jammer dat jouw wensen niet bij de gastouder aansluiten.

KZ irritant is dat als je zelf niet kan slapen. Hopelijk lukt het vannacht beter.

Enf niet fijn dat je baby zich niet aan het boekje houdt. Laat haar het boekje even zien. Maar hopelijk is ze gauw weer de oude :*
pi_123958081
Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!

De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven ;)
Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.

Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen :)
pi_123958238
Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.

Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?

Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
pi_123958319
*mezelf quoten hoeft niet...*
pi_123959130
Vandaag met Saartje naar het cb geweest. Is nu 64cm en geloof bijna 6900 gram. Lengte en gewicht nu allebei +1

Lijkt weinig last te hebben vd prikjes, hopelijk blijft dat zo :)
pi_123961914
Rust nemen gaat me goed af! Gisteren en vandaag alleen maar gespeeld en geknuffeld met F.leur.. heerlijk! Toch weer eens op mij laten slapen. Van genoten! Alleen maar aan haar snuffelen, kusjes geven, knuffelen. Ik geniet met volle teugen. Zo kom ik snel van mijn oververmoeidheid af.
En ze begint steeds beter te slapen. Snachts beter, overdag langer. Doet een moeder goed.
Dus Mineola, misschien komt dat bij jou binnenkort ook wel! F had ook altijd slaapjes van een half uur!

Vandaag, ondanks de sneeuw en de kou, even naar buiten voor een wandeling. Onder het mom, gezond die frisse lucht.
Daar kwam dit mooie kiekje uit O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco, mooie stats. Ze doet het goed is het niet?

Klopt het dat veel mensen aan het lurken zijn? Ik ben slecht in (user)namen onthouden. Maar mis een aantal mensen geloof ik. Ik wil updates van alle kindjes! :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Kwisted op 12-03-2013 20:36:23 ]
pi_123962448
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk (en er wordt ook niet echt gereageerd als ik wel iets meld :+ maar ach, doe ik zelf ook niet altijd). Maar mis wel mensen ja! Druk misschien?

Lieve foto kwisted, fijn dat het beter met je gaat, lekker genieten! Die sneeuw, onvoorstelbaar want hier stralende blauwe lucht met zon!
Slapen overdag was altijd veel langer tot een week of vijf terug (19 weken sprongetje....), 's nachts is altijd goed geweest.
pi_123965940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe beterschap en volgens mij had jij vermaandag toch? In datgeval.. gefeliciteerd!

De slaapjes overdag gaan dan weer wel dikke prima (meestal). Ze ligt vanaf 12 alweer te pitten. Dus ja.. soms moet ik gewoon even relativeren en mezelf een schop onder mijn kont geven ;)
Er komt een dag dat ik der om 12 uur het bed uit moet jagen haha.

Zometeen lekker met vriensinnen high tea en bijbeppen :)
Fijn dat de slaapjes overdag wel goed gaan :) En veel plezier met de high teah!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef Mineola het volgende:
Hé Twinkle, hier precies andersom. Heb me er maar bij neergelegd dat hij overdag maar 30 minuten slaapt per keer, zolang het 's nachts goed is en meneer behoorlijk vrolijk en gezellig is overdag klaag ik nergens over.

Edit: je zegt dat ze 'veel te veel voeding krijgt', kan het niet zijn dat ze daar last van heeft?

Gister trouwens een WTF moment hier, hij lag in de wagen en zn sjaal ging over zn gezicht zodat hij niks meer zag, pakt hij gewoon die sjaal en legt 'm opzij! Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik vond het heel knap van hem!
Hoe oud is hij nou ook alweer precies? Zo leuk idd he, als ze dingen vastpakken enzo O+ Ik vond het bij Saar heel snel gaan. Van dat soort twijfelgevallen (was dat nou de bedoeling of puur toeval) naar steeds duidelijker zeker-weten-geen-toeval. Het gaat zo snel allemaal :o O+

Edit: die van jou is dus ongeveer 24 weken zie ik :+ Dan was dat met die sjaal vast heel doelbewust :Y

Kwisted, fijn dat je zo geniet O+ Die foto zag ik op fb voorbij komen, zo mooi weer *; Ze begint nu echt steeds meer op jou te lijken :Y

En ja, Saartje doet het prima :) Sterke dame is ze, zeggen ze. Tis ook gewoon echt een lieverd. O+
pi_123966113
Coco, hij is volgende week 5 maanden. Weken weet ik niet precies, volgens mij 21 of zo.
pi_123966430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef Mineola het volgende:
Coco, hij is volgende week 5 maanden. Weken weet ik niet precies, volgens mij 21 of zo.
Ik had geteld vanuit je eerdere post :D (19weken sprongetje een week of 5 geleden, kwam ik uit op 24 :+ ).

Ik heb ook geen idee hoe oud Saartje in weken zou zijn hoor, moet ik echt gaan tellen.
Ik werd wel nieuwsgierig, dus net even geteld. Vandaag is ze blijkbaar precies 18 weken, en ze is geboren op 6nov).
pi_123966654
Dacht ik al, maar het sprongetje begon al eerder :D
pi_123967624
Vanwege de sprongen heb ik een kalendertje uitgeprint en erbij gezet hoeveel weken ze is. Is wat handiger op te zoeken :+
Dus toen ik zaterdag las dat ze 19 weken was en het opzocht in het boek dacht ik al snel Bingo! De 4,5 sprong.

Ze heeft dan echt honger Mineola. Met de drie maanden sprong had ze dat ook. Zat ze sommige dagem op 6 x 180 (teverl dus). Maar dat werd b
pi_123967654
Eter nadat de sprong genomen was :)
Dus we gaan het gewoon uitzingen :)
pi_123968528
Mineola, wat leuk dat ie de sjaal opzij legt. Haha

Kwisted wat een mooie foto O+
pi_123974275
Kwisted ik lurk ook voornamelijk, heel soms post ik wat. Drukte en ik heb gewoon weinig te melden, alles gaat goed. Een vrolijk, geestig, ondernemend meisje van 8,5 maanden nu. Vorige week op het CB 72 cm en 9875 gram. Ook dat gaat dus goed ;). Mooie foto!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_123974937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Kwisted ik lurk ook voornamelijk, heel soms post ik wat. Drukte en ik heb gewoon weinig te melden, alles gaat goed. Een vrolijk, geestig, ondernemend meisje van 8,5 maanden nu. Vorige week op het CB 72 cm en 9875 gram. Ook dat gaat dus goed ;). Mooie foto!
wow, mooie stats! Morgen hebben wij CB bezoek, ik gok op ca. 70 cm en 7600 gram (niet helemaal eerlijk omdat hij vorige week nog gewogen is). Dat scheelt meer dan 2 kilo :o!

Mineola, ik probeer wel op zoveel mogelijk dingen te reageren maar meestal onthoud ik niet alles ;(. Maar knap van de sjaal! Dat zijn toch dingen waaraan je de ontwikkeling zo goed ziet O+.

Kwisted, mooie dame zeg! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:52:57 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123976505
Kunnen jullie niet allemaal een ticker of de geboortedatum in je sig zetten. Ik kan het echt allemaal niet onthouden hou oud alle baby's zijn.

Mooie stats!

Hier alles goed met de dames. Ze doen alleen nog niet zo veel. Beetje drinken, slapen, poepen, plassen, spugen en huilen en gekke bekken trekken en dat is het wel zo'n beetje. Maar ze zijn wel heel lief O+
pi_123977089
Ahhh Kyara dat is inderdaad heel lief. O+

*O* voor de mooie stats bij het CB

Riley is morgen 7 weken en ze lacht nu regelmatig. Ook probeert ze geluiden te maken. En vanmiddag had opa haar het flesje gekeken en keek ze hem vol liefde aan. Was echt een moment dat ik weer smolt van haar
pi_123978140
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef Kyara het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal een ticker of de geboortedatum in je sig zetten. Ik kan het echt allemaal niet onthouden hou oud alle baby's zijn.
Of! Een lijstje in de OP, zou dat een idee zijn?
/ rent weg
pi_123978184
Ja het is een flinke tante Phaidra ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_123979878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

/ rent weg
Ik hou dervan! :)
pi_123980067
quote:

[..]

/ rent weg
Ja doen! :+ Goed idee!
pi_123980194
quote:

[..]

/ rent weg
Ik stem voor!

:+
pi_123982591
Zoe, beterschap voor S.

Twinkle, hopelijk idd een sprongetje en snel voorbij.

Se, jammer dat de gastouder niet was wat je had verwacht.

Mineola, wat leuk dat hij de sjaal opzij deed.

Coco, mooie stats.

Kwis wat een prachtmeid.

Kersjes en Thistleweed leuk weer van jullie te horen.

Even spammen met mijn zich optrekkende knul:
Weg

[ Bericht 16% gewijzigd door Tinuviel op 13-03-2013 07:39:50 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123985930
Sorry, ben ook aan het lurken! Drukke weken gehad met sollicitaties, crematies, gehoortesten en verjaardagen...en dan is het lastig om weer mee te komen hier.

Nena doet het goed, ze vind ineens alles lekker, erg fijn.
Gister had ik geen avondeten gegeven en werd ze vaak wakker, ze heeft het nu dus ook echt nodig.
Ze blijft steeds langer zitten en probeert steeds zelf in zit te komen en ze zit ook al op handen en knieen en kruipt dan achteruit.
Ze is heel boos op d'r snottebellen en ze kletst en gilt heerlijk!

Ze heeft alleen een soort pukkeltjes op haar billen, Mex had dat ook wel eens, vraag me af hoe dat nou komt. Lijkt er geen last van te hebben gelukkig.

uhmmm, wat kan ik nog meer vertellen, niks eigenlijk, het gaat goed!

Stoer tinuviel! en wat een heerlijek spelletjeskast!

Kwisted, goed om te lezen dat je zo bijkomt!
  woensdag 13 maart 2013 @ 07:25:31 #28
258612 nytar
boys boys boys
pi_123992804
Ik lurk ook meestal :)

Donderdag nieuwe stats van abel, dan mogen we voor de 3 maanden prikjes. Ik ben benieuwd of ze bij het cb gaan zien dat hij een beetje scheef is. Ik doe al oefeningen omdat ik aan een vriendin had gevraagd naar hem te kijken (ze is kinderfysio) en zij had het gespot.

Verder zelden wat te melden. Hij slaapt overdag en s nachts heel veel :@
pi_123993328
Heerlijk toch nytar, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Hopelijk hebben de oefeningen voldoende effect om afplatting tegen te gaan.

Speaking of, hoe gaat het met M's hoofdje Mango? En met Victor, die had toch een gekke bult?
pi_123993424
Abel O+ Je zoon heet gewoon echt Abel O+ O+ Heerlijk dat hij zo goed slaapt inderdaad. Hier is dat wat minder overdag, ach de nachten gaan op zich redelijk.

Ze slaapt nu nog trouwens. Maar we hoeven dan ook niet naar school omdat de oudste nog steeds ziek is. Die loopt nu de nachten te spoken :O Nog maar een dagje thuis blijven met de twee schatten. Lekker warm. Vandaag 6 jaar getrouwd *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')