abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123961656
Ik kom uiteindelijk hier terecht TS. Het akkoord gaan met de algemene voorwaarden om GCDM Ltd. als garantiestelling te kiezen.

Ik lees daarin nog steeds niks over de kosten.

Als je vervolgens op ok druk wordt je aanvraag verstuurd. Je wordt dus genaaid. Nergers heeft men het over die woekerkosten.

---------------------------------------------------------------------------------------------

ALGEMENE VOORWAARDEN

GLOBAL CREDIT AND DEBT MANAGEMENT SERVICES Ltd. (GCDMS)

Definities

Garantsteller: De besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, Global Credit and Debt Management Services Ltd gevestigd, NKP House, 3rd Floor Front, London, SE1 1NL, UK, geregistreerd in het register voor ondernemingen in Engeland en Wales onder nummer 7898066.

Kredietnemer: de gene die met Kredietverstrekker een Kredietovereenkomst aangaat.

Kredietverstrekker: de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Beautiful Day B.V., ingeschreven in het handelsregister van Amsterdam onder nummer 55080510, kantoorhoudende aan de Johan van Hasseltweg 43-1.

Kredietovereenkomst: de overeenkomst tussen de Kredietnemer en Kredietverstrekker waarop de Algemene Voorwaarden van de Kredietverstrekker integraal onderdeel van uitmaken.

Partij of Partijen: GCDMS en Kredietnemer, gezamenlijk of ieder apart.

Krediet en Garantie

De Kredietnemer heeft een geldlening aangevraagd bij Kredietgever. De Kredietnemer heeft er niet voor gekozen om gebruik te maken van de mogelijkheid om zelf een garantsteller aan te brengen voor het geval hij niet in staat zal zijn om zijn verplichtingen uit hoofde van de met Kredietgever afgesloten Kredietovereenkomst na te komen. Kredietnemer wenst dan ook uitdrukkelijk de garantie van GCDMS te gebruiken en stemt in met onderstaande voorwaarden welke onderdeel uitmaken van de overeenkomst.

GARANTIE VOORWAARDEN

GCDMS garandeert hierbij alle verplichtingen welke voortvloeien uit de Kredietovereenkomst tussen Kredietnemer en Kredietgever na te zullen komen indien zij door Kredietgever wordt aangesproken. GCDMS is hierdoor hoofdelijk aansprakelijk voor het nakomen van de verplichtingen welke door Kredietnemer zijn aangegaan jegens Kredietgever.

De overeenkomst tussen de GCDMS en Kredietnemer komt tot stand, op het moment dat de Kredietnemer de garantie heeft aangevraagd via de website van GCDMS of een andere website van GCDMS. De overeenkomst tussen GCDMS en Kredietnemer komt niet eerder tot stand pas nadat de Kredietnemer het vak ik “Ik ga Akkoord" heeft aangevinkt.

Als Kredietnemer in verzuim is met het nakomen van zijn betalingsverplichtingen uit hoofde van de met Kredietgever afgesloten Kredietovereenkomst, en GCDMS door Kredietgever wordt aangesproken deze verplichtingen na te komen is GCDMS gehouden op grond van deze overeenkomst aan de verplichtingen te voldoen. Nadat GCDMS de verplichting jegens Kredietgever is nagekomen heeft zij uit hoofde hiervan het recht van regres jegens Kredietnemer, zoals vermeld in artikel 6:10 BW.

Dit recht van regres omvat alle rechten van de Kredietverstrekker uit hoofde van de Kredietovereenkomst. GCDMS is bevoegd om het uit hoofde van de Kredietovereenkomst verschuldigde kredietsom, inclusief bijkomende kosten, te innen bij de Kredietnemer, nadat hij de verplichtingen van Kredietnemer jegens Kredietgever, is nagekomen.

TOEPASSELIJK RECHT EN GESCHILLEN

Op deze overeenkomst is het recht van Engeland en Wales van toepassing.

Indien zich een geschil voordoet uit hoofde van deze overeenkomst, zullen partijen in eerste instantie met elkaar in overleg treden om te bezien of een minnelijke regeling kan worden bereikt .
pi_123961759
Bij mij stonden die kosten er wel, in het laatste scherm kwam die erbij
pi_123961863
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:46 schreef kvbeurden het volgende:
Bij mij stonden die kosten er wel, in het laatste scherm kwam die erbij
Ik zat in het laatste scherm voor acceptatie :{ Als ik akkoord had aangevinkt zou de aanvraag verstuurd worden stond er.
pi_123961898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:49 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ik zat in het laatste scherm voor acceptatie :{ Als ik akkoord had aangevinkt zou de aanvraag verstuurd worden stond er.
En dan kies je voor die garantsteller uit de UK? Daarna kwam er bij mij een scherm met de kosten moet ik aanvinken dat ik accoord was met de algemene voorwaarden en daarna werd de aanvraag verstuurd.
pi_123961928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:50 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

En dan kies je voor die garantsteller uit de UK? Daarna kwam er bij mij een scherm met de kosten moet ik aanvinken dat ik accoord was met de algemene voorwaarden en daarna werd de aanvraag verstuurd.
Ja daar zat ik ook. Ik zal nog eens teruggaan naar dat scherm en een screenshot maken.
pi_123962215
Kom er niet meer door het 1 na laatste scherm. :{

Nou, succes i.e.g.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 16:01:11 #97
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_123962321
Er is zelfs een deel 2 ja? :D Prachtig dit. Paupervolk wat voor een bedragje als 300 euro nergens anders meer terecht kan dan bij dit soort schimmige bedrijfjes, en dan vervolgens voor een paar tientjes een hoop stennis gaat lopen trappen, met als risico dat het bedrag nog hoger uit gaat vallen dan nu al het geval is, met alle gevolgen van dien. Maar ja, je moet wat als je niet met geld om kunt gaan.

Sommige mensen zullen ook nooit leren met geld om te gaan, maar dit topic is prachtig vermaak.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_123962360
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Kom er niet meer door het 1 na laatste scherm. :{

Nou, succes i.e.g.
Thanks, post hier wel de updates.
pi_123964580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Thanks, post hier wel de updates.
Ik wens je ook succes, maar dan oprecht. Hebben ze al gereageerd op je 'aanbod'?
pi_123964778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Skint het volgende:

[..]

Ik wens je ook succes, maar dan oprecht. Hebben ze al gereageerd op je 'aanbod'?
Dankjewel. Nee verstuur morgen de mededeling dat ik het genoemde bedrag heb overgemaakt met daarbij het begeleidend schrijven waarom.
pi_123964864
Persoonlijk had ik overigens gewoon die 300 betaald, omdat je daar toch met je volle verstand akkoord mee bent gegaan. Die extra incassokosten zouden ook mijn rug op kunnen. Verder vind ik het goed dat jij je zo inzet voor deze principezaak, (omstandigheden daargelaten), maar ik zou het gezeik liever niet hebben.
pi_123966712
Echt he _O-

ts :')
topic nr 2 over dit onderwerp :')
ts die gaat zeiken over paar euro's :')
schulden vrij forum :') _O-
mensen die incassobureaus de schuld geven van alle ellende, terwijl het toch echt voornamelijk eigen schuld is :')
I want some NASTY !!!
pi_123966889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:43 schreef nasty_popovich het volgende:
Echt he _O-

mensen die incassobureaus de schuld geven van alle ellende, terwijl het toch echt voornamelijk eigen schuld is :')
Ik vind het sneu dat TS een lening afsluit en expliciet met de voorwaarden akkoord gaat, maar zodra hij via 'the interwebz' erachter komt dat hij eigenlijk veel te duur uit is ineens 'uit principe' onder de voorwaarden uit probeert te komen door middel van gegooglede briefjes.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_123966908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:43 schreef nasty_popovich het volgende:
Echt he _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Dus je hebt tot je 25e geen f#ck gedaan en je denk eventjes een bijbaantje kan scoren... :')
Je bent ook nog eens te oud :') , geen enkele werkervaring :') , geen diploma's :') , en ook nog eens economische crisisis er bovenop :')

Kortom kansloos :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:10 schreef nasty_popovich het volgende:
Werken of zoek een sugar daddy :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Kortom na 32 jaar geen fuck hebben gedaan, ben je nog te lui om vroeg op te staan :')

Lang leve uitkering voor types zoals jij :')
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan. Vind je jezelf niet een beetje zielig
pi_123967130
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik vind het sneu dat TS een lening afsluit en expliciet met de voorwaarden akkoord gaat, maar zodra hij via 'the interwebz' erachter komt dat hij eigenlijk veel te duur uit is ineens 'uit principe' onder de voorwaarden uit probeert te komen door middel van gegooglede briefjes.
En natuurlijk wel allemaal onder werktijd en alleen als eventuele proceskosten door de rechtsbijstandsverzekering worden gedekt, want "principes" zijn best leuk, maar ze mogen natuurlijk niets kosten.
pi_123967488
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En natuurlijk wel allemaal onder werktijd en alleen als eventuele proceskosten door de rechtsbijstandsverzekering worden gedekt, want "principes" zijn best leuk, maar ze mogen natuurlijk niets kosten.
Dat wel natuurlijk. Ik ben overigens nog steeds benieuwd welke rechtsbijstandsverzekering een geschil van 75 euro aan gaat pakken. De meeste beginnen volgens mij pas rond de 200 euro.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_123997236
En.....is er al paniek ontstaan bij Betaaldag.nl >:O Welke loze dreigementen heb je terug gemaaild gekregen?
pi_123998858
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef PierreBetfair het volgende:
En.....is er al paniek ontstaan bij Betaaldag.nl >:O Welke loze dreigementen heb je terug gemaaild gekregen?
Nog niks van ze gehoord..
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:59:51 #109
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_124063826
Ook al verliest TS dan nog zal hij hier komen melden dat hij zijn gelijk heeft gekregen.
Typisch Fok!
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:11:53 #110
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_124064484
Misschien een leuk bijbaantje voor TS. :+
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_124081511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef MyTiredFeet het volgende:
Misschien een leuk bijbaantje voor TS. :+
Nou nee bedankt haha.
Ze gaan trouwens niet accoord.

Heb wel wat meer research gedaan inmiddels.
Het lijkt erop dat het incassobureau en Betaaldag exact hetzelfde bedrijf zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die contactpersoon zit in de "board" van Friendly Finance..
http://www.friendlyfinance.eu/about-us/our-team/

Mag dit zomaar of kan ik dit gebruiken?
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 09:51:04 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_124082130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:17 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Nou nee bedankt haha.
Ze gaan trouwens niet accoord.

Heb wel wat meer research gedaan inmiddels.
Het lijkt erop dat het incassobureau en Betaaldag exact hetzelfde bedrijf zijn.

SPOILER
SPOILER
Die contactpersoon zit in de "board" van Friendly Finance..
http://www.friendlyfinance.eu/about-us/our-team/

Mag dit zomaar of kan ik dit gebruiken?
Hou toch eens op met je aan strohalmen vast te klampen en betaal gewoon. Je bent toen je tekende akkoord gegaan, simpele ziel. Ik zou gewoon bijna hopen dat de kosten nog veel hoger worden.
pi_124082406
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je aan strohalmen vast te klampen en betaal gewoon. Je bent toen je tekende akkoord gegaan, simpele ziel. Ik zou gewoon bijna hopen dat de kosten nog veel hoger worden.
Nee.
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 10:12:31 #114
16180 crew  CoolGuy
pi_124082673
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Nee.
Je gaat toch verliezen, al zit de kans er dik in dat je dat hier toch niet komt toegeven. Voor iemand die niet met geld kan omgaan maak je je eigen problemen alleen nog maar veel groter, want die kosten zullen alleen maar hoger worden.
pi_124082771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je gaat toch verliezen, al zit de kans er dik in dat je dat hier toch niet komt toegeven. Voor iemand die niet met geld kan omgaan maak je je eigen problemen alleen nog maar veel groter, want die kosten zullen alleen maar hoger worden.
Waar baseer je dat op? Ik heb je tot nu toe alleen maar dingen horen zeggen zonder ze te onderbouwen met wet en regelgeving.
pi_124082915
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik heb je tot nu toe alleen maar dingen horen zeggen zonder ze te onderbouwen met wet en regelgeving.
Als je naar een winkel gaat en je koopt daar een product van 300 euro wat zwart op wit staat en je vind 6 weken hierna in een andere winkel opeens dat product voor 225 euro dan lacht de eerste winkelier je ook hard uit als je dan nog eens op je eerdere koop terug komt. Dat is wat je hier aan het doen bent in mijn optiek.
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 10:21:44 #117
16180 crew  CoolGuy
pi_124082950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Lees je eigen topic nou eens door. Waar ik dat op baseer is dat jij zit te dreinen als een klein kind omdat je iets niet wil betalen en daar wil je dan onderuit komen door een interessant uitziend briefje te googlen. Dat bureau heeft, gezien hun reacties daarop, jou heel goed in de smiezen.

Dus onderbouw jij je eigen verhaal nou eens met wet en regelgeving waarom jij onder je betalingsverplichting uit zou moeten kunnen komen? De dingen die je tot nu toe hebt geroepen raken kant noch wal.

Maar ik zou zeggen, maak je om mij vooral niet te druk, en maak je drukker om genoeg geld bij elkaar te sparen om straks alle kosten te kunnen betalen. Dat je dan veel meer geld kwijt bent dan dat je nu bent als je gewoon je huidige openstaande kosten betaald interesseert jou zogenaamd niet want 'principes'.

Zorg je wel dat je dit topic regelmatig update? Kunnen we lachen.
pi_124084604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lees je eigen topic nou eens door. Waar ik dat op baseer is dat jij zit te dreinen als een klein kind omdat je iets niet wil betalen en daar wil je dan onderuit komen door een interessant uitziend briefje te googlen. Dat bureau heeft, gezien hun reacties daarop, jou heel goed in de smiezen.

Dus onderbouw jij je eigen verhaal nou eens met wet en regelgeving waarom jij onder je betalingsverplichting uit zou moeten kunnen komen? De dingen die je tot nu toe hebt geroepen raken kant noch wal.

Maar ik zou zeggen, maak je om mij vooral niet te druk, en maak je drukker om genoeg geld bij elkaar te sparen om straks alle kosten te kunnen betalen. Dat je dan veel meer geld kwijt bent dan dat je nu bent als je gewoon je huidige openstaande kosten betaald interesseert jou zogenaamd niet want 'principes'.

Zorg je wel dat je dit topic regelmatig update? Kunnen we lachen.
Wet en regelgeving? Nog maar een keer dan:

- Betaaldag handelt in streid met AFM en wet financieel toezicht:
http://www.afm.nl/~/media(...)riendly-finance.ashx

- Betaaldag rekent kosten voor garantstelling, wat niet mag want, verkapte rente.

- Incassobureau rekent incassokosten voor 14 dagen brief, mag niet
http://www.bernhaege.nl/a(...)sten-wik-voor-u.html
- Incassobureau rekent te hoge incassokosten
- Incassobureau weigert aan te tonen dat ze bevoegd zijn namens schuleiser

Betaaldag/Friendly Financa, garantsteller zijn 1 en hetzelfde bedrijf, zie voorbeelden in vorige post.
pi_124085018
Je kunt wel met AFM brieven schermen dat sommige dingen bij dit bedrijf niet cosher zijn maar zolang het bedrijf nog niet veroordeeld is door een rechter sta je niet zo sterk volgens mij.

Als de AFM dit aanpakt hoe gaat de AFM dan eigenlijk om met pandjeshuizen waar ook sommige mensen hun juwelen voor het eind van de maand afgeven en er dan 225 voor krijgen en als ze deze juwelen aan het begin van de maand weer terug kopen ze toch ook gewoon 300 mogen aftikken.
pi_124085304
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:29 schreef Basp1 het volgende:
Je kunt wel met AFM brieven schermen dat sommige dingen bij dit bedrijf niet cosher zijn maar zolang het bedrijf nog niet veroordeeld is door een rechter sta je niet zo sterk volgens mij.

Als de AFM dit aanpakt hoe gaat de AFM dan eigenlijk om met pandjeshuizen waar ook sommige mensen hun juwelen voor het eind van de maand afgeven en er dan 225 voor krijgen en als ze deze juwelen aan het begin van de maand weer terug kopen ze toch ook gewoon 300 mogen aftikken.
AFM heeft betaaldag al veroordeeld tot het betalen van een dwangsom zoals je ziet in het document.

Voor pandhuizen is al strenge wetgeving:
http://www.internetconsultatie.nl/pandbeleningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')