4 keer 6 dagen keer 1 uur per dag = 24 uurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Wellicht zoveelste onderwerp over informatie over wat te verdienen met een krantenwijk lopen, maarre daar gaat ie dan :....ik kreeg een aanbod voor het lopen van de NRC (middagkrant) tegen ¤ 120,- netto vaste vergoeding per 4 weken.
Het gaat om ca. een uurtje lopen per dag, aldus de contactpersoon, en dan 6 dagen per week natuurlijk.
25 tot (langweekendabonnement) 50 kranten per dag, zei hij.
Is een dergelijke VASTE vergoeding qua vorm en hoogte gangbaar, of niet-gangbaar/te weinig of juist gunstig?
Bij ochtend kranten was toen ik het deed een vaste vergoeding gangbaar, soms kreeg je nog wat extra's als je er rotzooi moest invouwen, wat dan wel per krant gerekend werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Bedankt voor de reacties...maar waar ik nog geen antwoord op heb is of een vaste vergoeding gangbaar is...of dat je per krant betaald zou moeten krijgen. Iemand?
Bij NRC is dit gebruikelijk. Te meer omdat het zo weinig kranten zijn, bij een groter dagblad krijg je ong. 3ct per bezorgde krant. Dan zou niemand die paar NRC's weg willen brengen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Bedankt voor de reacties...maar waar ik nog geen antwoord op heb is of een vaste vergoeding gangbaar is...of dat je per krant betaald zou moeten krijgen. Iemand?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Ja, ach ik ben al in de 50 (WAO) en tsja, ik ben NRC-fan, en die krijg ik er elke dag gratis bij.
En elke dag verstand op nul maar wel even bewegen zo... och...dan is dat voor mij wel wat, misschien...
Lezen!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Ja, ach ik ben al in de 50 (WAO) en tsja, ik ben NRC-fan, en die krijg ik er elke dag gratis bij.
En elke dag verstand op nul maar wel even bewegen zo... och...dan is dat voor mij wel wat, misschien...
Heb ik nav jouw opmerking net een tijdje gedaan. Maar er komt niks tevoorschijn, behalve wat schilfertjes (terwijl ik toch gisteren nog mijn haar heb gewassen).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gewoon doen
Je zegt het zelf, 50 WAO, nergens kom je meer aan de bak en je bent in beweging plus gratis krant.
Of wil je het voor het geld doen? Dan zou ik nog maar eens achter je oren krabben.
Je krijgt per krant betaald.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Als je veel kranten hebt krijg je betaald per abonnee, maar als je weinig kranten hebt en dus veel afstand per krant moet afleggen, krijg je een vast bedrag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Niet alleen NRC hoor. Ik heb het AD bezorgd (hier leest iedereen de gelderlander...) en had ook weinig abonnees, en daarom een vastgesteld bedrag per maand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Gutz het volgende:
[..]
Bij NRC is dit gebruikelijk. Te meer omdat het zo weinig kranten zijn, bij een groter dagblad krijg je ong. 3ct per bezorgde krant. Dan zou niemand die paar NRC's weg willen brengen.
Ik kreeg vroeger (maar dan hebben we het wel over bijna 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
UWV meldde, dat ik mag dit naast mijn WAO bijverdienen, zonder gekort te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef donald_dick het volgende:
Kom je dan niet in de problemen met andere uitkeringen?
Het is bij mij nogal 'psychisch' zullen we maar even samenvatten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
het is niet dat ik je het je niet gun, maar waar staat de AO dan voor in WAO? Rondjes fietsen lijkt mij niet per definitie vallen onder licht werk en dan ook nog 6 dagen in de week.. maar goed
Grijpen die stuivers dan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
[..]
UWV meldde, dat ik mag dit naast mijn WAO bijverdienen, zonder gekort te worden.
Kortom na 32 jaar geen fuck hebben gedaan, ben je nog te lui om vroeg op te staanquote:Om inhoudelijk terug te keren naar het topic:
Ik denk toch, dat ik het niet doe.
Er blijkt zo'n 35 % af te gaan aan belastingen.
Dus houd ik dan nog ca. ¤ 3,50 per uur over.
Samen met de verplichting er elke dag te moeten staan voor dat ene uurtje, incl. de zaterdag, en je dus nooit een volle dag weg kunt, heb ik zoiets van...nee, toch maar even kijken of er iets anders is....
Bedankt voor al jullie reacties!!!!
Hebben beslist geholpen!
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar ¤3,50 netto per uur is ook wel extreem weinig. Zeker als je dan ook maar 1 uurtje kan werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Kortom na 32 jaar geen fuck hebben gedaan, ben je nog te lui om vroeg op te staan
Lang leve uitkering voor types zoals jij
Uhm, het was toch netto? Bovendien ben je dus blijkbaar prima in staat om te werken, maar heb je er gewoon geen zin in. Maakt niet uit joh, wij betalen welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:
Ik denk toch, dat ik het niet doe.
Er blijkt zo'n 35 % af te gaan aan belastingen.
Dus houd ik dan nog ca. ¤ 3,50 per uur over.
Samen met de verplichting er elke dag te moeten staan voor dat ene uurtje, incl. de zaterdag, en je dus nooit een volle dag weg kunt, heb ik zoiets van...nee, toch maar even kijken of er iets anders is....
Bedankt voor al jullie reacties!!!!
Hebben beslist geholpen!
ts en werkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Uhm, het was toch netto? Bovendien ben je dus blijkbaar prima in staat om te werken, maar heb je er gewoon geen zin in. Maakt niet uit joh, wij betalen wel
jij vindt 3.50 per uur normaal? dat is schandalig laag. het is ook niet gangbaar omdat het minimumloon veel hoger ligt dan dat. zeker voor deze situatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Uhm, het was toch netto? Bovendien ben je dus blijkbaar prima in staat om te werken, maar heb je er gewoon geen zin in. Maakt niet uit joh, wij betalen wel
Gaat meer om de redenatie erachter (verplichting om te werken) en het feit dat hij blijkbaar dus prima kán werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij vindt 3.50 per uur normaal? dat is schandalig laag. het is ook niet gangbaar omdat het minimumloon veel hoger ligt dan dat. zeker voor deze situatie.
daarnaast zeggen ze 1 uurtje werk maar natuurlijk is dat niet reëel en zal het zo 1.5 uur zijn..
oh, ik wist niet dat hij al een uitkering kreeg. dat verandert de zaak natuurlijk. dan moet je toch alles aanpakken wat je voorgeschoteld krijgt? mits het allemaal te doen is natuurlijk. mja, dan moet TS niet zeiken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Devz het volgende:
[..]
Gaat meer om de redenatie erachter (verplichting om te werken) en het feit dat hij blijkbaar dus prima kán werken.
Door het aan te pakken zou hij in ieder geval nog iets van goede wil tonen. Het geld lijkt me in principe bijzaak, aangezien hij al een uitkering ontvangt.
QFTquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:04 schreef Naqin het volgende:
WGR is wel de afzeikhoek van fok zeg..gaan we nu zelfs mensen die arbeidsongeschikt zijn aanvallen omdat ze geen arbeid verrichten? Triest.
Voor ¤3,50 per uur zou ik ook niet m'n bed uitkomen trouwens.
kranten lopen is ook meer iets voor pubers en die vragen natuurlijk de inkomensbelasting terugquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:04 schreef Naqin het volgende:
WGR is wel de afzeikhoek van fok zeg..gaan we nu zelfs mensen die arbeidsongeschikt zijn aanvallen omdat ze geen arbeid verrichten? Triest.
Dit. Al die azijnpissers overal daar wordt je niet goed van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:04 schreef Naqin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |