abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123504788
quote:
Om inhoudelijk terug te keren naar het topic:

Ik denk toch, dat ik het niet doe.
Er blijkt zo'n 35 % af te gaan aan belastingen.
Dus houd ik dan nog ca. ¤ 3,50 per uur over.
Samen met de verplichting er elke dag te moeten staan voor dat ene uurtje, incl. de zaterdag, en je dus nooit een volle dag weg kunt, heb ik zoiets van...nee, toch maar even kijken of er iets anders is....
Bedankt voor al jullie reacties!!!!
Hebben beslist geholpen!

Kortom na 32 jaar geen fuck hebben gedaan, ben je nog te lui om vroeg op te staan :')

Lang leve uitkering voor types zoals jij :')
I want some NASTY !!!
pi_123505065
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Kortom na 32 jaar geen fuck hebben gedaan, ben je nog te lui om vroeg op te staan :')

Lang leve uitkering voor types zoals jij :')
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar ¤3,50 netto per uur is ook wel extreem weinig. Zeker als je dan ook maar 1 uurtje kan werken.
pi_123505362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:17 schreef Nuneemikhetwoord het volgende:

Ik denk toch, dat ik het niet doe.
Er blijkt zo'n 35 % af te gaan aan belastingen.
Dus houd ik dan nog ca. ¤ 3,50 per uur over.
Samen met de verplichting er elke dag te moeten staan voor dat ene uurtje, incl. de zaterdag, en je dus nooit een volle dag weg kunt, heb ik zoiets van...nee, toch maar even kijken of er iets anders is....
Bedankt voor al jullie reacties!!!!
Hebben beslist geholpen!
Uhm, het was toch netto? Bovendien ben je dus blijkbaar prima in staat om te werken, maar heb je er gewoon geen zin in. Maakt niet uit joh, wij betalen wel :r
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:32:20 #29
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123507524
Je krijgt vaak extra kranten (althans in mijn tijd wel). Kan je slijten aan zogenaamde zwarte abbonees. Extra cash :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123510744
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef Devz het volgende:

[..]

Uhm, het was toch netto? Bovendien ben je dus blijkbaar prima in staat om te werken, maar heb je er gewoon geen zin in. Maakt niet uit joh, wij betalen wel :r
ts en werken :') _O-

Ik snap ts wel hoor, hij heeft natuurlijk nu al een bepaalde "levensstijl" opgebouwd... Laat naar bed, iedere dag uitslapen, eten, interneten en dan weer lekker laat naar bed :') Voor 32 jaar lang :')
Je denk toch niet dat hij dat leventje gaat verstoren?
I want some NASTY !!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:40:06 #31
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_123511792
Vroeger kreeg je per krant betaald, ik had ~150 (middag) a 250 (ochtend) gulden per wijk van in het begin 100 - 120 en op het eind ~70 a 80 kranten.

De vaste vergoeding van 120e komt neer op ruim 300 gulden, plus dat je dus 6x per week gezond buiten bent, sociale contacten opdoet en van die luie reet af komt.
Dum de dum
pi_123514175
Ik had het zeker wel gedaan.
pi_123518645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef Devz het volgende:

[..]

jij vindt 3.50 per uur normaal? dat is schandalig laag. het is ook niet gangbaar omdat het minimumloon veel hoger ligt dan dat. zeker voor deze situatie.
daarnaast zeggen ze 1 uurtje werk maar natuurlijk is dat niet reëel en zal het zo 1.5 uur zijn..
There are only 151 Pokémon.
pi_123521201
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:04 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

jij vindt 3.50 per uur normaal? dat is schandalig laag. het is ook niet gangbaar omdat het minimumloon veel hoger ligt dan dat. zeker voor deze situatie.
daarnaast zeggen ze 1 uurtje werk maar natuurlijk is dat niet reëel en zal het zo 1.5 uur zijn..
Gaat meer om de redenatie erachter (verplichting om te werken) en het feit dat hij blijkbaar dus prima kán werken.

Door het aan te pakken zou hij in ieder geval nog iets van goede wil tonen. Het geld lijkt me in principe bijzaak, aangezien hij al een uitkering ontvangt.
pi_123521433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Devz het volgende:

[..]

Gaat meer om de redenatie erachter (verplichting om te werken) en het feit dat hij blijkbaar dus prima kán werken.

Door het aan te pakken zou hij in ieder geval nog iets van goede wil tonen. Het geld lijkt me in principe bijzaak, aangezien hij al een uitkering ontvangt.
oh, ik wist niet dat hij al een uitkering kreeg. dat verandert de zaak natuurlijk. dan moet je toch alles aanpakken wat je voorgeschoteld krijgt? mits het allemaal te doen is natuurlijk. mja, dan moet TS niet zeiken.
There are only 151 Pokémon.
pi_123527690
WGR is wel de afzeikhoek van fok zeg.. :') gaan we nu zelfs mensen die arbeidsongeschikt zijn aanvallen omdat ze geen arbeid verrichten? Triest.

Voor ¤3,50 per uur zou ik ook niet m'n bed uitkomen trouwens.
pi_123528357
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 03:04 schreef Naqin het volgende:
WGR is wel de afzeikhoek van fok zeg.. :') gaan we nu zelfs mensen die arbeidsongeschikt zijn aanvallen omdat ze geen arbeid verrichten? Triest.

QFT
  Eindredactie Games zaterdag 2 maart 2013 @ 08:45:25 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123528453
quote:

kranten lopen is ook meer iets voor pubers en die vragen natuurlijk de inkomensbelasting terug
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_123528535
quote:

Dit. Al die azijnpissers overal daar wordt je niet goed van.

Het zou mij niet eens verbazen als het mensen zijn die alles voor elkaar hebben, van eigen huis tot nieuwe auto's en dan nog zijn ze jaloers op iemand die in de knoop thuis zit..
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 09:10:54 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123528616
NRC is een middag/avondkrant.
Als je daar je bed voor uit moet komen, ben je bijna dood. :')

Maar back-on topic: TS krijgt ook een gratis krant.
Dat is dan ¤33 per maand inkomsten in natura. Volgens site NRC
Moet je daar eigenlijk ook nog belasting over betalen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_123530228
Weet je zeker dat er 35% belasting vanaf gaat? I.v.m. belastingvrije voet hoef je tot een bepaald inkomen geen belasting te betalen. Ik weet niet of een uitkering daar ook voor meetelt. Zo niet, kom je met die 120 euro per maand lang niet aan die belastingvrije voet en is die 120 euro bruto ook netto :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')