nopequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten maakt N-Korea een paar honderdduizend doden in Seoel alleen, en dat is vrijwel niet te voorkomen.
Ook 10.000 stuks artillerie is met een paar bommen uit te schakelen. Dan moet echter wel de wind de goede kant op staan......quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
D'r staan maar 10000 stuks artillerie gericht op Seoul in de DMZ, dus je hebt wel iets meer nodig dan een paar bommen hoor.
Maar je kunt Kim ook niet tegenhouden, je kunt moeilijk gaan zeggen neem Zuid Korea maar over , jij hebt gewonnenquote:
Er komt niemand als winnaar uit de bus, dus patstelling. Maar de reactie 'dat n-koreaans leger stelt niets voor, rollen we zo op', waar ik op reageerde, is dus niet waar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:07 schreef HD9 het volgende:
Maar je kunt Kim ook niet tegenhouden, je kunt moeilijk gaan zeggen neem Zuid Korea maar over , jij hebt gewonnen
Eeen optimale alert is nodig en veel schuilkelders
want veel langer dan die tien minuten zal KIM niet meer leven
Dat weet niemand maar Kims zegetocht tegen de USA zal ook niet doorgaan vrees ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Er komt niemand als winnaar uit de bus, dus patstelling. Maar de reactie 'dat n-koreaans leger stelt niets voor, rollen we zo op', waar ik op reageerde, is dus niet waar.
dat zeiden ze over Vietnam ook..quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef HD9 het volgende:
[..]
Dat weet niemand maar Kims zegetocht tegen de USA zal ook niet doorgaan vrees ik
Zal wel een zeer korte oorlog zijn met heel veel geweld , kan in een weekendje gedaan zijn
Nee dat hebben ze over Vietnam nooit gezegd, ik denk dat er niemand voet op NK terrein zal zettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zeiden ze over Vietnam ook..
Kim weet zelf ook wel dat een overwinning er nooit in zit. Daarom begint hij er ook niet aan, tenzij zijn positie in gevaar wordt gebracht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:17 schreef HD9 het volgende:
Dat weet niemand maar Kims zegetocht tegen de USA zal ook niet doorgaan vrees ik
Zal wel een zeer korte oorlog zijn met heel veel geweld , kan in een weekendje gedaan zijn.
William Westmorelandquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef HD9 het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze over Vietnam nooit gezegd, ik denk dat er niemand voet op NK terrein zal zetten
Ze vliegen nu alleen maar boven NK, droppen die bommen en gaan weer chillen in Miami. Die soldaten van NK schieten met pijl en boogquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zeiden ze over Vietnam ook..
http://www.boston.com/big(...)rom_north_korea.htmlquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze vliegen nu alleen maar boven NK, droppen die bommen en gaan weer chillen in Miami. Die soldaten van NK schieten met pijl en boog
Amerikaanse B-2 bommenwerpers oefenen in Zuid-Koreaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze vliegen nu alleen maar boven NK, droppen die bommen en gaan weer chillen in Miami. Die soldaten van NK schieten met pijl en boog
quote:some estimates calculate that an artillery exchange alone between the Koreas could lead to as many as hundreds of thousands of deaths in Seoul, with one former U.S. commander saying it could even cost the U.S. 52,000 military personnel and over $100 billion, not to mention the catastrophic economic damages caused to the region.
Ik denk dat die wel zo geïndoctrineerd zijn dat dat niet zal gebeuren. Sowieso denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan weet dat ze het in de rest van de wereld hebben. Ik denk dat een oorlog resulteert in de vernietiging van vrijwel heel Noord-Korea.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij de eerste mogelijkheid die ze krijgen rennen ze massaal de grens over.
Zeker. Er staat nu al een muur bij de grens met China en Zuid-Korea.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij de eerste mogelijkheid die ze krijgen rennen ze massaal de grens over.
nou er zal al snel met voedsel gestrooid worden en verklaringen in de Koreaanse taalquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel zo geïndoctrineerd zijn dat dat niet zal gebeuren. Sowieso denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan weet dat ze het in de rest van de wereld hebben. Ik denk dat een oorlog resulteert in de vernietiging van vrijwel heel Noord-Korea.
Dan zou ik als Noord-Koreaanse legertop dezelfde pakketjes verspreiden met vergiftigd voedsel of boobytraps.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou er zal al snel met voedsel gestrooid worden en verklaringen in de Koreaanse taal
Die hebben wel wat beters te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan zou ik als Noord-Koreaanse legertop dezelfde pakketjes verspreiden met vergiftigd voedsel of boobytraps.
Ik lees overal dat dit breaking news is, maar is dit niet het zoveelste dreigement?quote:Reuters) - North Korean leader Kim Jong-un orders the country's rocket units to be on standby to attack U.S. military bases in South Korea and the Pacific in an emergency meeting on Friday after the United States flew Stealth bombers in a show of force to Pyongyang.
The North's official KCNA news agency said Kim signed off on the orders at a midnight meeting of top generals and "judged the time has come to settle accounts with the U.S. imperialists in view of the prevailing situation."
"He finally signed the plan on technical preparations of strategic rockets of the KPA, ordering them to be standby for fire so that they may strike any time the U.S. mainland, its military bases in the operational theaters in the Pacific, including Hawaii and Guam, and those in South Korea."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |