SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hong Kong zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vorige week in Hong Kong geweest. Nog steeds last van
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik had een betere TT trouwens. Deze is behoorlijk slecht.
Wat had je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik had een betere TT trouwens. Deze is behoorlijk slecht.
Beter dan twee woorden n tien letters. Bier hebbenquote:
Veranderen danquote:
Mwah matig, ik verwaarloos ze een beetje.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwah matig, ik verwaarloos ze een beetje.
Komt omdat mn vriendin nu zulke grote heeft en de mijne niet meer kunnen matchen!
Ohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwah matig, ik verwaarloos ze een beetje.
Komt omdat mn vriendin nu zulke grote heeft en de mijne niet meer kunnen matchen!
Ze zeggen wel dat de man aankomt zodra ze gaan samenwonen. Dan worden ze vanzelf groterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhNja gelukkig zien ze vrij regelmatig hoe het ook kan zijn dus misschien gaan ze er ooit nog op lijken
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen wel dat de man aankomt zodra ze gaan samenwonen. Dan worden ze vanzelf groter.
Alleen nog zijn haren laten groeienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]bungelende tietjes in je gezicht alle
Ja, the horror.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen nog zijn haren laten groeien.
Gewoon negeren, dan gaat het wel weg.quote:
Valt het uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dan gaat het wel weg.
nee helaas, ik kom nooit in amsterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef BarrieButsers het volgende:
TM al jointje gehaald bij de telefoonmaatschappij coffeeshop?
Jammer manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee helaas, ik kom nooit in amsterdam![]()
![]()
![]()
ben een Bosschenaar![]()
![]()
Wow zeg, wat een humor hier!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef shifto het volgende:
BDH heeft seks en ik heb een strijkijzer gekocht. Wat een rare dag![]()
Ik weet wie t zegt. Maar toch. Hihahoquote:
Ja duh, maar er is n reden dat ik t niet zo lachen vindt. Maar soit, /care.quote:
whehe... was jij er ook dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou wat zijn als je door jan en alleman werd herkend
Zag wel je tweet verschijnen
Nou ja! dan was het gewoon een mini-den bosch-meet geweestquote:
Ik had mijn bril op dus was incognitoquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik was er niet, maar ik weet zeker dat ik je wel herkend had, Ceased
Heb je nog een baard? Dat is toch wel jouw kenmerk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had mijn bril op dus was incognito
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je nog een baard? Dat is toch wel jouw kenmerk.
Dan zou ik je wss gewoon herkennenquote:
Compleet niet, wel een sik / snor / bakkebaardenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik kon op m'n 14e al een complete baard laten staan, alleen de snor groeit niet dicht
Op een gegeven moment stond er een kerel met baard langs me. Maar je was het nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja! dan was het gewoon een mini-den bosch-meet geweest
Niet dat ik zo gruwelijk gezellig was aangezien ik al vanaf 05:00 op was, maar toch.
Je kan niet alles hebben. Jij hebt een baard en ik heb tux geneukt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Compleet niet, wel een sik / snor / bakkebaarden
En dat is in de loop der jaren alleen maar meer geworden
Dacht dat jij nog enigszins eigenwaarde had?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Jij hebt een baard en ik heb tux geneukt.![]()
![]()
Is al bijna 4 jaar geleden hoor. En toen had ik idd weinig eigenwaarde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dacht dat jij nog enigszins eigenwaarde had?
Zal Frits II leuk vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nog een piemel en ik kan ls man door
Frits tweequote:
Is het al serieus? Blijf je bij 'm slapen? Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Frits twee_!
Maar goed punt, we hebben nog geen dealbreaker kunnen vinden. Maar dat zou er een zijn ja
Ik krijg allemaal beelden voor me die ik echt niet wil zien. Ik sluit fok maar weer afquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef shifto het volgende:
Alsof mensen slapen in de 1e maanden van hun relatie![]()
Ja, nee en oud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het al serieus? Blijf je bij 'm slapen? Hoe oud is hij?![]()
En Frits II vind ik wel goed klinken.
Wat is oud?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, nee en oud.
Ik ook welAl was dat met frits de eerste heul anders.
25+ maar hij is nog ouderquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is oud?![]()
En barrie, ik hoop niet dat je nu een hele andere barrie wordt nu je een lover hebt
Oneens.quote:
Lol je moet er van houden. Ik heb ook weleens iemand van 30 serieus leuk gevonden. (En nee, niet tux)quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
25+ maar hij is nog ouder
Welnee mallerd
Ik denk het nog steeds! Al mn vrienden zijn tegenwoordig +/- 30. Vooral de vrouwen worden lelijk, de mensen zo serieus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht ik tot voorheen ook altijd
Nou de leeftijd was wel een issue hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oneens.
[..]
Lol je moet er van houden. Ik heb ook weleens iemand van 30 serieus leuk gevonden. (En nee, niet tux)
En mooi, lijkt steeds vaker te gebeurenen nu mag ik naar tilburg, dagdag
Ja dat beeld had ik er ook altijd van. Maar hij doet soms net zo kinderachtig als mij dus achjaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds! Al mn vrienden zijn tegenwoordig +/- 30. Vooral de vrouwen worden lelijk, de mensen zo serieus.
Mijn huidige vriendin is met 26 ook 10 jaar te oud
Fuck, over paar maanden zelf ook de verkeerde kant van 25
Bakkes snotneus!quote:
Jawel alleen die 16 jarige zijn zo vervelend actief enzo, daar ben ik tegenwoordig te oud voorquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat beeld had ik er ook altijd van. Maar hij doet soms net zo kinderachtig als mij dus achja
Haha tien jaarJe kent ze niet blijven regelen van 16 he
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel alleen die 16 jarige zijn zo vervelend actief enzo, daar ben ik tegenwoordig te oud voor
[..]![]()
Ik kan echt niet meer met pubers overweg, hyperactieve betweters...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel alleen die 16 jarige zijn zo vervelend actief enzo, daar ben ik tegenwoordig te oud voor
'Ja en denk maar niet dat ik later in zo'n keurslijf terecht kom van huisje boompje beestje! ik ga de wereld rond, leven van mijn muziek / kunst / whatever!'quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef shifto het volgende:
Ja precies, dat betweter gedeelte. Ze weten alles het best. I can't blame em want zo was ik niet anders. Maar damn wat kan dat botsen
Exactlyquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Ja en denk maar niet dat ik later in zo'n keurslijf terecht kom van huisje boompje beestje! ik ga de wereld rond, leven van mijn muziek / kunst / whatever!'
'jaja, dat riepen wij 20 jaar geleden ook... degene die dat het hardst riep is nu vader van 2 en manager'
'ja, maar dat gaat MIJ niet overkomen!'
'uhuh, dat zei hij ook'
*puber stampvoet weg*
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Ja en denk maar niet dat ik later in zo'n keurslijf terecht kom van huisje boompje beestje! ik ga de wereld rond, leven van mijn muziek / kunst / whatever!'
'jaja, dat riepen wij 20 jaar geleden ook... degene die dat het hardst riep is nu vader van 2 en manager'
'ja, maar dat gaat MIJ niet overkomen!'
'uhuh, dat zei hij ook'
*puber stampvoet weg*
Dat is toch met 1 bezoek aan de gemeente-website geregeld?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef BlackLining het volgende:
Missie Parkeervergunning is gestart hier
En vervolgens land dat op een grote hoop en krijg je in juli een parkeerboete omdat je kaart van het jaar ervoor nog onder de ruit ligt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef shifto het volgende:
Inderdaad, en vervolgens werden ze elk jaar met de post verstuurd.
Dat is dan pas sinds kort zo, of nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is toch met 1 bezoek aan de gemeente-website geregeld?
Bij mij was dat in 3 dagen helemaal rond.
Omg, dat zuigt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En vervolgens land dat op een grote hoop en krijg je in juli een parkeerboete omdat je kaart van het jaar ervoor nog onder de ruit ligt.
[ afbeelding ]
chillquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:49 schreef shifto het volgende:
Ff boodschappies doen, niets bijzonders. Wel zin om vanavond lekker helemaal niks te doen behalve misschien dan wat te gamen!
Was wel hilarisch... kon de nieuwe ook echt niet vinden. Gemeente gemaild met een l*lsmoes dat ik de oude nooit had ontvangen. Gratis vervangend exemplaar gekregen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Omg, dat zuigt!
Ik heb die van 2010 nog onder mijn ruitIs voor bij mn ouders in de straat. 1x discussie gehad met zon excuus van een BOA. Hij wilde mij bekeuren en toen ben ik tegen hem uitgevallen dat wij die regeling zelf aangrvaagd hadden vanwege de drukte met parkeren en dat het gvd niet de bedoeling moest zijn dat wij er zelf onder gingen lijden etc.. Mee weg gekomen dus
Damnquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Was wel hilarisch... kon de nieuwe ook echt niet vinden. Gemeente gemaild met een l*lsmoes dat ik de oude nooit had ontvangen. Gratis vervangend exemplaar gekregen.
Die onder de ruit geplakt, foto gemaakt en bezwaar gemaakt onder het mom 'die controleur heeft niet goed gekeken' kregen we een brief terug met een begeleidend schrijven van de controleur die zelf ook een foto had gemaakt en bijgevoegd
Hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Was wel hilarisch... kon de nieuwe ook echt niet vinden. Gemeente gemaild met een l*lsmoes dat ik de oude nooit had ontvangen. Gratis vervangend exemplaar gekregen.
Die onder de ruit geplakt, foto gemaakt en bezwaar gemaakt onder het mom 'die controleur heeft niet goed gekeken' kregen we een brief terug met een begeleidend schrijven van de controleur die zelf ook een foto had gemaakt en bijgevoegd
Nee precies, maar kreeg wel korting op de boetequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hahaha
Zal je allicht niet de eerste geweest zijn die dat probeerde
Nah das onzin, ik woon ook in t Zand en ik had mijn vergunning binnen 2 weken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik val nét onder binnenstad, dan duurt het dus wel een paar jaar om een vergunning te krijgenWeet ik toevallig uit ervaring van toen ik aan de Oranje Nassaulaan woonde ('t Zand, bij de gouden draak).
Mooie is dat ik mijn motor gewoon zonder vegunning of betaling in een betaald vak mag zetten
Mijn ervaring is in ieder geval anders.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nah das onzin, ik woon ook in t Zand en ik had mijn vergunning binnen 2 weken.
Sneeuwquote:
Barrie gaat uiteraard alleen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef bijdehand het volgende:
Barrie gaat op vakantie met haar oude vriend?!
Hey en ik danquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Barrie gaat uiteraard alleen.
Serieus? Waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Barrie gaat uiteraard alleen.
Ergens waar het 22 graden is enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus? Waar ga je heen?
Ik ga vanavond naar Utrecht, dat vind ik al een hele reis
Ga je serieus alleen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ergens waar het 22 graden is enzoWow wow, pas je wel op?
Lijkt me ook ja! Grote kans dat ik dat ook een keer ga doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me echt super chill enzo
Ja gewoon alles zelf bepalen. 24/7 chillen allesquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja! Grote kans dat ik dat ook een keer ga doen.
Ik weet niet waar je toen was maar zoiets moet je niet binnen Nederland doen. Werkt niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon alles zelf bepalen. 24/7 chillen allesTwee weken terug ging ik een weekendje weg en toen ging last minute een bekende mee. Waar ik zo blij om was, zoiets is toch anders helemaal alleen
Wat wil je in Nederland zien dan. Windmolens, tulpen en klompen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je toen was maar zoiets moet je niet binnen Nederland doen. Werkt niet.
Precies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wil je in Nederland zien dan. Windmolens, tulpen en klompen?
Ja duh niet nederland.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je toen was maar zoiets moet je niet binnen Nederland doen. Werkt niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
Daarom moet je ook een wokkelbank kopen, die krijg je heel gemakkelijk naar boven.
Ja iedereen die in dit topic heeft gepostquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We worden niet voor niets genoemt.
no wai!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja iedereen die in dit topic heeft gepost
Sukkeltjequote:Op donderdag 14 maart 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op mijn mobiel zie ik die lap niet.
Makkelijk op te lossen met wat botoxquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
van boos kijken krijg je nog meer rimpels
Sexy wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen met wat botox.
Jij weetquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weer veilig op je zolderkamer?
wcquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aaah germ, waar zit je nu opgesloten dan?
Nee spetterpoep.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow lekker zo een splinter eruit drukken. In before pics.
Wat barrie wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee lekker laten liggen voor de volgende.
Oke check dmquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
Oke vooruit dan maar. Pics van je blinkende wc pot als bewijs.
Geheim¿quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Wil je je geheim delen?
Hedde dat toen ook gedaan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
Stel je niet aan shifto, ik weet nog heel goed dat ik jouw versbescheten pot mocht uitlikken. En ik was beschonken
.
Oh amateur..quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik was te zat om nog buiten te komen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bakkes, ik had 2 volle glazen malibu achter de kiezen en het zijn geen kleine glazen.
Ben trots op jequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd... de laatste keer dat ik flink zat was had ik ook bier op.
Dat is overigens alweer een tijdje geleden en ik heb zin om mezelf weer eens flink te gaan bezattenquote:
Kom nu, bier 1 euro.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is overigens alweer een tijdje geleden en ik heb zin om mezelf weer eens flink te gaan bezatten.
Nee vandaag niet meer, had al zat kunnen zijn.quote:
Hm donderdag ga ik normaal gesproken sporten, dan komt het eigenlijk niet uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee vandaag niet meer, had al zat kunnen zijn.Volgende week donderdag kan wel.
Sporten overslaan, net als nu kennelijk. En dan in de kroeg wijf fiksen en daarmee sporten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm donderdag ga ik normaal gesproken sporten, dan komt het eigenlijk niet uit.
Ik kan nog geen pop fiksen laat staan een vrouwquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sporten overslaan, net als nu kennelijk. En dan in de kroeg wijf fiksen en daarmee sporten.
Zat mogelijkheden maargoed als je ze zelf niet ziet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan nog geen pop fiksen laat staan een vrouw.
Ja, kom wingen dan ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zat mogelijkheden maargoed als je ze zelf niet ziet.
Fijn, wanneer gaan wequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uiteraard, je wingwoman staat paraat.
Kunnen een keer een vrijdag pakken ofzo?quote:
Ja ik vind het allemaal prima.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen een keer een vrijdag pakken ofzo?. Of als je echt donderdag wilt dan over 4 weken, heb ik weer late dienst
.
11 April?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal prima.
Kom keer dinsdag danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:54 schreef bijdehand het volgende:
Dinsdag bij de Terminus voor half geld he.
Zit jij daar nu vaker ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat het donderdag ook half geld was?
quote:
Dat laatste mag altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Nee joh, daten is voor homo's. Het is al serieuzer geworden maar ik mag nog steeds loeren naar andere chickies.
Nah en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat laatste mag altijdMaar mag je ook, ipv loeren, andere dingen doen?
THATS WHAT SHE SAIDquote:
Wat is die 15%?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen behoefte aan. Cliche gezegd bezit ze echt 85% van de kwaliteiten die ik in een vrouw zoek
.
Er zijn wel wat kleine verschillen die voor mij te klein zijn om te zeggen, ik kap ermee. Van die nietszeggende puntjes. In grote lijnen passen we in mijn optiek prima bij elkaar en dat teltquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef bijdehand het volgende:
Wat is die 15%?Ik heb er ook even geen behoefte aan
Doe maar zo vaag, wij willen gewoon wat er onder die 15% valt, 15% is een best groot deel namelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kleine verschillen die voor mij te klein zijn om te zeggen, ik kap ermee. Van die nietszeggende puntjes. In grote lijnen passen we in mijn optiek prima bij elkaar en dat telt.
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe maar zo vaag, wij willen gewoon wat er onder die 15% valt, 15% is een best groot deel namelijk
Hoeveel procent geef je je vriendin? En zeg geen 99 of 100 procentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe maar zo vaag, wij willen gewoon wat er onder die 15% valt, 15% is een best groot deel namelijk
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef bijdehand het volgende:
Ja we weten allemaal wel wat die 10% is.
muhahaha's vriendin zegt altijd: muhahaha, een kleine penis hoeft een goede relatie niet in de weg te staan!
Toch vindt muhahaha het jammer dat ze er eentje heeft.
*proest* gastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef bijdehand het volgende:
Ja we weten allemaal wel wat die 10% is.
muhahaha's vriendin zegt altijd: muhahaha, een kleine penis hoeft een goede relatie niet in de weg te staan!
Toch vindt muhahaha het jammer dat ze er eentje heeft.
naïfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is zo ongeloofwaardig en naïf.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef bijdehand het volgende:
Alsof iemand met een hazelip maïs probeert uit te spreken
Normaal ken ik gewoon op mijn kop gaan staan en ze kijken nog niet eens raar op. Maar vandaag is alles andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef muhahaha het volgende:
Leek je net op zo een hyena ja? Zullen ze leuk vinden daar.
''goh is je werk zo leuk shifto'?"'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef shifto het volgende:
IK heb dat ook altijd ja, dat ik ineens dom moet grijnzen op mn werk door iets op int0rn3t![]()
Mensen doen nooit "grappig" naar mij. Ik kijk altijd serieus, ben dwingend en bitchy. Ze denken van "aaah meester Shifto is in een goede bui nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
''goh is je werk zo leuk shifto'?"'
Net alsof ze bij jou niet gewoon weten dat jij geen ene fuck doet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren nog in 1 of ander topic of dmchat, hardop lachen en collega's die je dan raar aankijken.
Herkenbaar. Als ik in een goede bui ben denken die kleuters meteen dat ik ze uit de kelder laat. Mensen zijn zo naïf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen doen nooit "grappig" naar mij. Ik kijk altijd serieus, ben dwingend en bitchy. Ze denken van "aaah meester Shifto is in een goede bui nu"
Hahahaha.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen doen nooit "grappig" naar mij. Ik kijk altijd serieus, ben dwingend en bitchy. Ze denken van "aaah meester Shifto is in een goede bui nu"
Broekpalingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik nog steeds om lachen, ik voel me simpel [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als ik in een goede bui ben denken die kleuters meteen dat ik ze uit de kelder laat. Mensen zijn zo naïf.
Gewoon, al dat bloed en alles gaat hangenquote:
Ow op die manier, naja geen echte kapitein dus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon, al dat bloed en alles gaat hangenIk wou dat ik homo was. Helaas word ik niet geil van mannen.
Nee ik ben gewoon 100% hetero hoor. Maar ik vind niet alles even lekker om te zien zeg maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow op die manier, naja geen echte kapitein dus?
Zoek dan een verwijfde man zoals Gerard Joling.
Zelfs niet van DJ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon, al dat bloed en alles gaat hangenIk wou dat ik homo was. Helaas word ik niet geil van mannen.
Da's de uitzondering.quote:
Nee, 'lekker' is anders maar vies of goor, nahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon 100% hetero hoor. Maar ik vind niet alles even lekker om te zien zeg maar_!
Ja tuurlijk.quote:
Nee is gewoon vies. Hoef er ook geen discussie overquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, 'lekker' is anders maar vies of goor, nah.
Nou ik kan me het heel goed voorstellen anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, 'lekker' is anders maar vies of goor, nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |