SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hong Kong zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vorige week in Hong Kong geweest. Nog steeds last van
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik had een betere TT trouwens. Deze is behoorlijk slecht.
Wat had je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik had een betere TT trouwens. Deze is behoorlijk slecht.
Beter dan twee woorden n tien letters. Bier hebbenquote:
Veranderen danquote:
Mwah matig, ik verwaarloos ze een beetje.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwah matig, ik verwaarloos ze een beetje.
Komt omdat mn vriendin nu zulke grote heeft en de mijne niet meer kunnen matchen!
Ohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Mwah matig, ik verwaarloos ze een beetje.
Komt omdat mn vriendin nu zulke grote heeft en de mijne niet meer kunnen matchen!
Ze zeggen wel dat de man aankomt zodra ze gaan samenwonen. Dan worden ze vanzelf groterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhNja gelukkig zien ze vrij regelmatig hoe het ook kan zijn dus misschien gaan ze er ooit nog op lijken
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen wel dat de man aankomt zodra ze gaan samenwonen. Dan worden ze vanzelf groter.
Alleen nog zijn haren laten groeienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]bungelende tietjes in je gezicht alle
Ja, the horror.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen nog zijn haren laten groeien.
Gewoon negeren, dan gaat het wel weg.quote:
Valt het uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dan gaat het wel weg.
nee helaas, ik kom nooit in amsterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef BarrieButsers het volgende:
TM al jointje gehaald bij de telefoonmaatschappij coffeeshop?
Jammer manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee helaas, ik kom nooit in amsterdam![]()
![]()
![]()
ben een Bosschenaar![]()
![]()
Wow zeg, wat een humor hier!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef shifto het volgende:
BDH heeft seks en ik heb een strijkijzer gekocht. Wat een rare dag![]()
Ik weet wie t zegt. Maar toch. Hihahoquote:
Ja duh, maar er is n reden dat ik t niet zo lachen vindt. Maar soit, /care.quote:
whehe... was jij er ook dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou wat zijn als je door jan en alleman werd herkend
Zag wel je tweet verschijnen
Nou ja! dan was het gewoon een mini-den bosch-meet geweestquote:
Ik had mijn bril op dus was incognitoquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik was er niet, maar ik weet zeker dat ik je wel herkend had, Ceased
Heb je nog een baard? Dat is toch wel jouw kenmerk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had mijn bril op dus was incognito
Natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je nog een baard? Dat is toch wel jouw kenmerk.
Dan zou ik je wss gewoon herkennenquote:
Compleet niet, wel een sik / snor / bakkebaardenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik kon op m'n 14e al een complete baard laten staan, alleen de snor groeit niet dicht
Op een gegeven moment stond er een kerel met baard langs me. Maar je was het nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja! dan was het gewoon een mini-den bosch-meet geweest
Niet dat ik zo gruwelijk gezellig was aangezien ik al vanaf 05:00 op was, maar toch.
Je kan niet alles hebben. Jij hebt een baard en ik heb tux geneukt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Compleet niet, wel een sik / snor / bakkebaarden
En dat is in de loop der jaren alleen maar meer geworden
Dacht dat jij nog enigszins eigenwaarde had?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Jij hebt een baard en ik heb tux geneukt.![]()
![]()
Is al bijna 4 jaar geleden hoor. En toen had ik idd weinig eigenwaarde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dacht dat jij nog enigszins eigenwaarde had?
Zal Frits II leuk vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nog een piemel en ik kan ls man door
Frits tweequote:
Is het al serieus? Blijf je bij 'm slapen? Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Frits twee_!
Maar goed punt, we hebben nog geen dealbreaker kunnen vinden. Maar dat zou er een zijn ja
Ik krijg allemaal beelden voor me die ik echt niet wil zien. Ik sluit fok maar weer afquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:06 schreef shifto het volgende:
Alsof mensen slapen in de 1e maanden van hun relatie![]()
Ja, nee en oud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het al serieus? Blijf je bij 'm slapen? Hoe oud is hij?![]()
En Frits II vind ik wel goed klinken.
Wat is oud?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, nee en oud.
Ik ook welAl was dat met frits de eerste heul anders.
25+ maar hij is nog ouderquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is oud?![]()
En barrie, ik hoop niet dat je nu een hele andere barrie wordt nu je een lover hebt
Oneens.quote:
Lol je moet er van houden. Ik heb ook weleens iemand van 30 serieus leuk gevonden. (En nee, niet tux)quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
25+ maar hij is nog ouder
Welnee mallerd
Ik denk het nog steeds! Al mn vrienden zijn tegenwoordig +/- 30. Vooral de vrouwen worden lelijk, de mensen zo serieus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht ik tot voorheen ook altijd
Nou de leeftijd was wel een issue hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oneens.
[..]
Lol je moet er van houden. Ik heb ook weleens iemand van 30 serieus leuk gevonden. (En nee, niet tux)
En mooi, lijkt steeds vaker te gebeurenen nu mag ik naar tilburg, dagdag
Ja dat beeld had ik er ook altijd van. Maar hij doet soms net zo kinderachtig als mij dus achjaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds! Al mn vrienden zijn tegenwoordig +/- 30. Vooral de vrouwen worden lelijk, de mensen zo serieus.
Mijn huidige vriendin is met 26 ook 10 jaar te oud
Fuck, over paar maanden zelf ook de verkeerde kant van 25
Bakkes snotneus!quote:
Jawel alleen die 16 jarige zijn zo vervelend actief enzo, daar ben ik tegenwoordig te oud voorquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat beeld had ik er ook altijd van. Maar hij doet soms net zo kinderachtig als mij dus achja
Haha tien jaarJe kent ze niet blijven regelen van 16 he
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel alleen die 16 jarige zijn zo vervelend actief enzo, daar ben ik tegenwoordig te oud voor
[..]![]()
Ik kan echt niet meer met pubers overweg, hyperactieve betweters...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel alleen die 16 jarige zijn zo vervelend actief enzo, daar ben ik tegenwoordig te oud voor
'Ja en denk maar niet dat ik later in zo'n keurslijf terecht kom van huisje boompje beestje! ik ga de wereld rond, leven van mijn muziek / kunst / whatever!'quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef shifto het volgende:
Ja precies, dat betweter gedeelte. Ze weten alles het best. I can't blame em want zo was ik niet anders. Maar damn wat kan dat botsen
Exactlyquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Ja en denk maar niet dat ik later in zo'n keurslijf terecht kom van huisje boompje beestje! ik ga de wereld rond, leven van mijn muziek / kunst / whatever!'
'jaja, dat riepen wij 20 jaar geleden ook... degene die dat het hardst riep is nu vader van 2 en manager'
'ja, maar dat gaat MIJ niet overkomen!'
'uhuh, dat zei hij ook'
*puber stampvoet weg*
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Ja en denk maar niet dat ik later in zo'n keurslijf terecht kom van huisje boompje beestje! ik ga de wereld rond, leven van mijn muziek / kunst / whatever!'
'jaja, dat riepen wij 20 jaar geleden ook... degene die dat het hardst riep is nu vader van 2 en manager'
'ja, maar dat gaat MIJ niet overkomen!'
'uhuh, dat zei hij ook'
*puber stampvoet weg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |