De site waar je je geld tijdelijk geleend had zag er in jou ogen toendertijd wel betrouwbaar uit .quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
http://www.de-vries-justitia.nl/
Ziet er erg betrouwbaar uit, niet?
Nogal jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
http://www.de-vries-justitia.nl/
Ziet er erg betrouwbaar uit, niet?
Paar tientjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:15 schreef Sandyman het volgende:
Samenvattend:
Jij hebt 300 euro geleend.
Zij willen nu 375 euro hebben omdat je te laat betaald hebt.
Jij wilt minder betalen, maar hoeveel minder en wat is het verschil met die 375 euro?
Ik zou helemaal niks betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:15 schreef Sandyman het volgende:
Samenvattend:
Jij hebt 300 euro geleend.
Zij willen nu 375 euro hebben omdat je te laat betaald hebt.
Jij wilt minder betalen, maar hoeveel minder en wat is het verschil met die 375 euro?
Je bent of aan 't trollen of je bent al net zo'n malloot als TS.quote:
Inderdaad. En daarvoor zoveel stress, onzin, brieven en google moeite. Hou toch op en betaal gewoon. Zeurkous met je zogenaamde principes over de wet.quote:
Nope, laat ik voorop stellen dat lenen zoals TS heeft gedaan gewoon triest is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent of aan 't trollen of je bent al net zo'n malloot als TS.
Die bedrijven bestaan door zulke pannenkoeken als TS, dus ik zou je maar niet rijk rekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef Smack10 het volgende:
Overigens gaan ze geen rechtszaak beginnen voor zo'n laag bedrag, aangezien dat meer kost dan wat het op zou leveren
Ik vind het altijd een beetje sneu als mensen proberen weg te komen met dingen als het hun eigen verantwoordelijkheid is. Je gaat een contract aan, eigen keus als je het niet nakomt, maar ga dan niet liggen zeiken over de consequenties.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef Smack10 het volgende:
Nope, laat ik voorop stellen dat lenen zoals TS heeft gedaan gewoon triest is.
Maar die incassobureau's die doen alsof ze justitia zijn vind ik nog triester.
Overigens gaan ze geen rechtszaak beginnen voor zo'n laag bedrag, aangezien dat meer kost dan wat het op zou leveren
Dat komt omdat mensen zich bang laten maken door incassobureau's terwijl ze helemaal geen macht hebben zonder een uitspraak van de rechter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Die bedrijven bestaan door zulke pannenkoeken als TS, dus ik zou je maar niet rijk rekenen.
Dat je je dat echt nog moest bedenken...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik nooit meer van de diensten van dit soort bedrijven ga gebruikmaken, dan kan je nog beter bij de ABN een persoonlijke lening oid aanvragen.
Gaat mij hier puur om de werkwijze van zowel Betaaldag als het incassobureau, en wil graag wat advies van mensen die er verstand van hebben.
Zover ik het kan beoordelen doe ik geen onredelijke verzoeken, en ja daar ben ik heel principieel in.
Huurhuisje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef Cactus1 het volgende:
Huilie huilie doen om 75 euroPauper. Betaal gewoon op tijd, dan voorkom je gezeik. Sowieso lenen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil me strikken met deze vraagJe weet heus wel wat ik bedoel
Zie mijn posts hierbovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef PierreBetfair het volgende:
TS, ik vind je een heldLenen bij een oplichtersbende en dan gewoon weigeren de rente te betalen. Schitterend, dat zouden meer mensen moeten doen.
Dit soort topics kan je beter niet op Fok zetten, want je had kunnen weten dat er dan een lading tokkies over je heen zou vallen die niets anders kunnen zeggen dan "betaal gewoon, je hebt geleend eikel". Dat is Fok, lekker ongenuanceerd en flink relluh.
Ja, want TS heeft echt een poot om op te staan...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef PierreBetfair het volgende:
Dit soort topics kan je beter niet op Fok zetten, want je had kunnen weten dat er dan een lading tokkies over je heen zou vallen die niets anders kunnen zeggen dan "betaal gewoon, je hebt geleend eikel". Dat is Fok, lekker ongenuanceerd en flink relluh.
Evenveel poten als die bureau's.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:28 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ja, want TS heeft echt een poot om op te staan...
Het zijn juist de tokkies die geld moeten lenen bij een oplichtersbendequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef PierreBetfair het volgende:
TS, ik vind je een heldLenen bij een oplichtersbende en dan gewoon weigeren de rente te betalen. Schitterend, dat zouden meer mensen moeten doen.
Ja ok, we weten nu dat jij iets tegen incasso bureaus hebt. Maar TS is gewoon een contract aan gegaan met regels waaraan kosten verbonden zitten. Hij heeft die regels overtreden, heeft ook getekend voor de kosten die daar eventueel aan verbonden zijn, en voila. Betalen met je kadaver.quote:
Ik heb niks tegen incassobureau's, alleen tegen de arrogantie dat ze doen alsof ze bevoegdheden hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ja ok, we weten nu dat jij iets tegen incasso bureaus hebt. Maar TS is gewoon een contract aan gegaan met regels waaraan kosten verbonden zitten. Hij heeft die regels overtreden, heeft ook getekend voor de kosten die daar eventueel aan verbonden zijn, en voila. Betalen met je kadaver.
Ja en dan 300 fucking euro.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het zijn juist de tokkies die geld moeten lenen bij een oplichtersbende
Zeker om iets te kopen voor het meisje wat hem uiteindelijk gefriendzoned heeft, dat zou het wel episch maken en dan mag het bedrag wat mij betreft oplopen tot 1000 euroquote:
Ja is bekend. 375quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogal ja
Weet je dat ze geregistreerd staan in het buitenland etc.?
Ik ga niet het hele topic doornemen maar wat voor bedrag willen ze van je?
Ben ik volledig met je eens. Maar ik heb ook moeite met gasten die fucking 300 euro bij 1 of andere dubieuze instantie gaan lenen, daarbij een dubieus contract tekenen. En daarna gaan miepen over een paar tientjes. Als TS die energie nou eens zou steken in wereldvrede of iets dergelijks...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Smack10 het volgende:
Daarnaast heb ik inderdaad moeite met autoriteit, en vooral met mensen/instanties die doen alsof ze iets te zeggen hebben maar in feite helemaal geen macht hebben.
Och och, topics van 2009/2010 erbij halen. Lekker triest zeg. Rot lekker op naar ONZ ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zeker om iets te kopen voor het meisje wat hem uiteindelijk gefriendzoned heeft, dat zou het wel episch maken en dan mag het bedrag wat mij betreft oplopen tot 1000 euro
Ben het eens met jouw post.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:36 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Maar ik heb ook moeite met gasten die fucking 300 euro bij 1 of andere dubieuze instantie gaan lenen, daarbij een dubieus contract tekenen. En daarna gaan miepen over een paar tientjes. Als TS die energie nou eens zou steken in wereldvrede of iets dergelijks...
Waarom kloppen ze niet bij die kennis van je aan die garant staat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Och och, topics van 2009/2010 erbij halen. Lekker triest zeg. Rot lekker op naar ONZ ofzo
Gast, ik heb helemaal niks teruggelezen dus beter doe je normaal tegen mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Och och, topics van 2009/2010 erbij halen. Lekker triest zeg. Rot lekker op naar ONZ ofzo
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Smack10 het volgende:
Zeker om iets te kopen voor het meisje wat hem uiteindelijk gefriendzoned heeft, dat zou het wel episch maken en dan mag het bedrag wat mij betreft oplopen tot 1000 euro
Serieus het is nog waar ook, hilarische plottwist ditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:37 schreef kvbeurden het volgende:
Je laat je opfokken. Doe 'ns nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Is geen kennis. Is een "externe partij". LTD van Betaaldag in Engelandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:38 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Waarom kloppen ze niet bij die kennis van je aan die garant staat?
Probeer het gewoon in die andere topic. Je hebt hier voldoende adviezen gehad. Als je die vervolgens negeert, is het hier de regel je natuurlijk volledig te bashen met oude topics en toestanden, die wij er bij halen. Bepaalde lieden op Fok zijn nu eenmaal simpel.quote:
Ik heb niet eens zijn postgeschiedenis bekeken, ontspannen mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer het gewoon in die andere topic. Je hebt hier voldoende adviezen gehad. Als je die vervolgens negeert, is het hier de regel je natuurlijk volledig te bashen met oude topics en toestanden, die wij er bij halen. Bepaalde lieden op Fok zijn nu eenmaal simpel.
En vindingrijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:46 schreef Ambipur het volgende:
Bepaalde lieden op Fok zijn nu eenmaal simpel.
Nja zal wel, 't was iig heel toevallig maar soit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zijn postgeschiedenis bekeken, ontspannen mensen
Hou je gewoon erbuiten, ik heb gewoon serieuze adviezen gegeven waar TS wel degelijk wat mee kan. Dan ga ik op een post in en maak ik een grapje en is meneer meteen op de teentjes getrapt en gaat meteen allemaal dingen roepen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogal ja
Weet je dat ze geregistreerd staan in het buitenland etc.?
Ik ga niet het hele topic doornemen maar wat voor bedrag willen ze van je?
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nope, laat ik voorop stellen dat lenen zoals TS heeft gedaan gewoon triest is.
Maar die incassobureau's die doen alsof ze justitia zijn vind ik nog triester.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen zich bang laten maken door incassobureau's terwijl ze helemaal geen macht hebben zonder een uitspraak van de rechter.
Helaas weten veel mensen dit niets, maar zonder rechterlijke uitspraak kunnen ze dreigen wat ze willen
Beweer maar eens dat ik niet serieus op TS ingaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen incassobureau's, alleen tegen de arrogantie dat ze doen alsof ze bevoegdheden hebben.
Ook de kosten die ze rekenen vind ik hoog in deze zaak.
Daarnaast heb ik inderdaad moeite met autoriteit, en vooral met mensen/instanties die doen alsof ze iets te zeggen hebben maar in feite helemaal geen macht hebben.
Jij en ik moeten meeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hou je gewoon erbuiten, ik heb gewoon serieuze adviezen gegeven waar TS wel degelijk wat mee kan. Dan ga ik op een post in en maak ik een grapje en is meneer meteen op de teentjes getrapt en gaat meteen allemaal dingen roepen.
Maar bij deze nog een keer mijn bijdrages:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beweer maar eens dat ik niet serieus op TS inga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |