abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124162330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:24 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Is niet van belang maar heb wel een constructie afgesproken dat bij succes bedrag x betaald moet worden en bij verlies bedrag y wat veel lager ligt. No cure no pay is niet toegestaan.
Wordt "succes" bepaald door het afzien van de vordering door dat bedrijf, of dat er een rechtzaak komt waarin dat bedrijf wordt veroordeeld voor het afzien van die vordering + betalen van jouw advocaten kosten?

(En puur uit nieuwsgierigheid: Wat kost zo'n advocaat eigenlijk? Ik kan daar echt totaal geen inschatting van maken. Ik hoor altijd alleen dat ze per 6 minuten schrijven oid. :P )
  zondag 17 maart 2013 @ 14:41:25 #152
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_124162820
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Operc het volgende:

[..]

Wordt "succes" bepaald door het afzien van de vordering door dat bedrijf, of dat er een rechtzaak komt waarin dat bedrijf wordt veroordeeld voor het afzien van die vordering + betalen van jouw advocaten kosten?

(En puur uit nieuwsgierigheid: Wat kost zo'n advocaat eigenlijk? Ik kan daar echt totaal geen inschatting van maken. Ik hoor altijd alleen dat ze per 6 minuten schrijven oid. :P )
Advocaatskosten lopen uiteen van ¤100/uur voor een "eenvoudige" civielrechtelijke advocaat tot zo'n ¤1500/uur voor de partner van gerenommeerde kantoren in bedrijfsrecht. K denk dan ook niet dat TS goedkoper uit is :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_124194525
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:41 schreef destrovel het volgende:

[..]

Advocaatskosten lopen uiteen van ¤100/uur voor een "eenvoudige" civielrechtelijke advocaat tot zo'n ¤1500/uur voor de partner van gerenommeerde kantoren in bedrijfsrecht. K denk dan ook niet dat TS goedkoper uit is :')
Iemand die eerst 225 euro -moest- lenen bij een flitskrediet die nu ineens 'uit principe' geld gaat uitgeven omdat hij de vordering betwist. Ik geloof er niet zo heel veel van.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 07:53:58 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_124194697
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:30 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Iemand die eerst 225 euro -moest- lenen bij een flitskrediet die nu ineens 'uit principe' geld gaat uitgeven omdat hij de vordering betwist. Ik geloof er niet zo heel veel van.
natuurlijk niet. en straks gaat het verhaal zijn dat hij gewonnen heeft, en niets hoeft te betalen en blablabla. :') kom nou joh, iemand die bij een dergelijk schimmig bedrijfje zo'n schijtbedrag moet lenen heeft al zijn andere opties om aan geld te komen al uitgeput. Dan ga je echt niet ipv 45 euro kosten te betalen ineens een advocaat nemen die het veelvoudige daarvan kost om te voorkomen dat je die 45 euro moet betalen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 18 maart 2013 @ 09:56:10 #155
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_124196515
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:30 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Nouja, als hij meer van dit soort principes heeft kan ik me voorstellen dat ie uiteindelijk Flitskrediet nodig heeft :')
Zo iemand die bij de supermarkt ook zegt "Ja, ik heb vorige week maar een half brood opgegeten, en een heel brood gekocht, dus ik wil graag de helft van mn geld terug" enzo :D
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_124198762
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:56 schreef destrovel het volgende:

[..]

Nouja, als hij meer van dit soort principes heeft kan ik me voorstellen dat ie uiteindelijk Flitskrediet nodig heeft :')
Zo iemand die bij de supermarkt ook zegt "Ja, ik heb vorige week maar een half brood opgegeten, en een heel brood gekocht, dus ik wil graag de helft van mn geld terug" enzo :D
Gelukkig kan je altijd een flitskredietje afsluiten om de advocaat te betalen. ;)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 11:25:24 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_124199192
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:56 schreef destrovel het volgende:

[..]

dan zou ie beter af zijn geweest met het principe dat ie geen geld uit geeft wat ie niet heeft, icm dat ie zorgt dat ie dermate veel geld spaart dat ie een aantal fikse tegenvallers makkelijk kan opvangen. Dan heb je de principes die ie hier zogenaamd heeft niet nodig.
pi_124246409
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Operc het volgende:

[..]

Advocaat heeft vrijdag een aangetekende brief + fax hun kant op gestuurd, heb nu reactie terug dat ze onder het mom van coulance afzien van verdere stappen.

Hij is nu met meer zaken bezig via een ander forum dat al eerder is gepost tegen oa Betaaldag, dus kosten worden nu gedeeld.
pi_124246942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Advocaat heeft vrijdag een aangetekende brief + fax hun kant op gestuurd, heb nu reactie terug dat ze onder het mom van coulance afzien van verdere stappen.

Hij is nu met meer zaken bezig via een ander forum dat al eerder is gepost tegen oa Betaaldag, dus kosten worden nu gedeeld.
Dus je hoeft niet terug te betalen? :?
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_124247003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Dus je hoeft niet terug te betalen? :?
Had de hoofdsom + 10% rente (op jaarbasis) 3 euro nog iets ofzo al overgemaakt naar ze.
Maar ze bleven bezig over de overige zaken (verkapte rente, te vroeg gerekende en te hoge incassokosten).
pi_124247527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

En wat was je nu uiteindelijk kwijt aan advocaatkosten + aangetekende brief sturen?
pi_124247601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Had de hoofdsom + 10% rente (op jaarbasis) 3 euro nog iets ofzo al overgemaakt naar ze.
Maar ze bleven bezig over de overige zaken (verkapte rente, te vroeg gerekende en te hoge incassokosten).
ok... belangrijkste, heb je hier wat van geleerd? :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_124248814
van Beurden _O_
Malafide bedrijfje ~O>

^O^
pi_124249065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:15 schreef craftyvirus het volgende:

ok... belangrijkste, heb je hier wat van geleerd? :P
De les is bijna altijd hetzelfde: Dat je eigen gezonde verstand primeert boven het geblaat van het gros van de Fokkers.

Hakken in het zand, net als TS. Goed gedaan !!
pi_124249194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

En wat was je nu uiteindelijk kwijt aan advocaatkosten + aangetekende brief sturen?
3 tientjes, eigen bijdrage rechtbijstand
pi_124249203
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

De les is bijna altijd hetzelfde: Dat je eigen gezonde verstand primeert boven het geblaat van het gros van de Fokkers.

pi_124250525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

3 tientjes, eigen bijdrage rechtbijstand
Wat voor rechtsbijstand heb je dan als ze een geschil van 75 euro in behandeling nemen? Daarnaast klopt het niet met wat je eerder in dit topic riep:

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:24 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Is niet van belang maar heb wel een constructie afgesproken dat bij succes bedrag x betaald moet worden en bij verlies bedrag y wat veel lager ligt. No cure no pay is niet toegestaan.
pi_124251105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Wat voor rechtsbijstand heb je dan als ze een geschil van 75 euro in behandeling nemen? Daarnaast klopt het niet met wat je eerder in dit topic riep:

[..]

Gewoon via mijn bank geregeld, en is afhankelijk van je inkomen van afgelopen jar(en) geloof ik.

Klopt, situatie is nu ook veranderd omdat hij ook andere zaken doet en het voor hem "interessanter" wordt, althans zo verwoordde hij het.
pi_124252579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Dat eigen gezonde verstand dat ertoe leidde dat TS deze lening afsloot?
Nee, dan toch liever het geblaat van mensen die nadenken VOOR ze een beslissing nemen in plaats van ERNA.
pi_124252702
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef Kansenjongere het volgende:

Nee, het eigen gezonde verstand dat vertelt dat je geen woekerpremies hoeft te betalen.
pi_124252952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Nee, het eigen gezonde verstand dat vertelt dat je geen woekerpremies hoeft te betalen.
Jammer dat dat gezonde verstand hem in de steek liet toen hij de lening afsloot en dat zijn gezonde verstand het ook liet afweten op het moment dat hij bezwaar aan wilde tekenen omdat hij er toch een topic op FOK voor nodig had voordat hij iets ging ondernemen.
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 15:43:19 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_124253153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, dan toch liever het geblaat van mensen die nadenken VOOR ze een beslissing nemen in plaats van ERNA.
Dit inderdaad.
pi_124254040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
En als we het dan toch over doorlezen van wat je tekent hebt, een ander topic waarin TS vraagt of hij onder een clausule uit kan komen in een contract dat hij zelf ondertekend heeft.....

WGR / Maximaal aantal vrije dagen gereserveerd door werkgever
pi_124334761
kvbeurden, corrigeer mij als ik het fout heb, maar op een ander forum schrijf je ook over problemen met een aanbieder van flitskredieten. Zoals ik het begrepen heb ben je daar nog bezig met regelen e.d. Of het is een naamgenoot die toevallig ook problemen met het terugbetalen van een flitskrediet heeft of je hebt het op dat forum over een andere flitskredietaanbieder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')