Neem gewoon je verlies, je hebt gegokt en verloren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef kvbeurden het volgende:
De reden dat ik het op Fok zet, zeker in een forum als WGR is om wat advies te krijgen van mensen die er iets meer vanaf weten als ik.
Gaan allen over een loonvordering situatie, daar zit jij niet in zover ik het begrijp. Die jurisprudentie is dus niet relevant.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:18 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Dat doen ze dus wel volgens de AFM. De garantstelling wordt in verschillende zaken als verkapte rente gezien:
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BV8106
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BW7949
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BV7006
Ik weet wel dat ik nooit meer van de diensten van dit soort bedrijven ga gebruikmaken, dan kan je nog beter bij de ABN een persoonlijke lening oid aanvragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Ambipur het volgende:
TS, heb je geleerd van je fout? Dat vraag ik mij wel af
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Neem gewoon je verlies, je hebt gegokt en verloren.
Het is heel gaaf en tof enzo dat je via Google wat interessante woorden hebt gevonden en in een "brief" hebt geplakt (die overigens amper een brief te noemen is, je mist nogal wat etiquette) maar daarmee heb je jezelf buiten spel gezet. Je doet heel tof, maar eigenlijk weet en kan je niks op dit vlak. Geeft niet, maar dan moet je gewoon je verlies nemen.
Of gewoon zorgen dat je niet hoeft te lenen? Mensen zoals jij belanden in de goot en kosten de maatschappij handen vol geld..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik nooit meer van de diensten van dit soort bedrijven ga gebruikmaken, dan kan je nog beter bij de ABN een persoonlijke lening oid aanvragen.
Gaat mij hier puur om de werkwijze van zowel Betaaldag als het incassobureau, en wil graag wat advies van mensen die er verstand van hebben.
Zover ik het kan beoordelen doe ik geen onredelijke verzoeken, en ja daar ben ik heel principieel in.
Dat is dus wel de volgende stap die ze gaan zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:39 schreef Tha_Duck het volgende:
in zover ik het begrijp. Die jurisprudentie is du
Ik zou maar eens de voorwaarden van jouw rechtsbijstandverzekering lezen als ik jou was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Heb ik ja. Die ga ik pas inschakelen als ik er met het incassobureau niet uitkom, wat ik overigens nog wel hoop.
De reden dat ik het op Fok zet, zeker in een forum als WGR is om wat advies te krijgen van mensen die er iets meer vanaf weten als ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zou maar eens de voorwaarden van jouw rechtsbijstandverzekering lezen als ik jou was.
Tip: als ik jou was zou ik het niet voor laten komen, die proceskosten zijn niet bepaald laag en je gaat geheid verliezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Dat is dus wel de volgende stap die ze gaan zetten.
- Betaaldag leent geld
- Klant betaald niet
- Incassobureau komt
- Klant betaald niet
- Zaak gaat naar deurwaarder + rechter doet uitspraak
- Loonvordering
- Zaak komt voor
- Rechter doet uitspraak over de garantstelling
90% van Nederland leent geld, persoonlijke lening, rood staan, doorlopend krediet, creditcard, hypotheek etcquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je niet hoeft te lenen? Mensen zoals jij belanden in de goot en kosten de maatschappij handen vol geld..
Die lenen geen 300 euro met rente percentages van 15% ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
90% van Nederland leent geld, persoonlijke lening, rood staan, doorlopend krediet, creditcard, hypotheek etc
Waarom denk je dat? Ik denk niet eens dat ze hier naar de rechter kunnen aangezien de garantsteller een Engelse LTD is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tip: als ik jou was zou ik het niet voor laten komen, die proceskosten zijn niet bepaald laag en je gaat geheid verliezen.
27%, wat dus niet mag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die lenen geen 300 euro met rente percentages van 15% ofzo.
12% boven de wettelijke maximale rente van 16% lees ik...quote:
Wat een briljant topicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik nooit meer van de diensten van dit soort bedrijven ga gebruikmaken, dan kan je nog beter bij de ABN een persoonlijke lening oid aanvragen.
Gaat mij hier puur om de werkwijze van zowel Betaaldag als het incassobureau, en wil graag wat advies van mensen die er verstand van hebben.
Zover ik het kan beoordelen doe ik geen onredelijke verzoeken, en ja daar ben ik heel principieel in.
Jawel hoor, volgens het Brussel I-verdrag gaat het om de rechtbank in de woonplaats/land van verweerder.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik denk niet eens dat ze hier naar de rechter kunnen aangezien de garantsteller een Engelse LTD is.
Dat is dus onduidelijk nu, ze hebben de "14 dagen brief" niet verstuurd waardoor ze nu onterecht incassokosten rekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als het niet mag betaal je dus wat wel mag. Je draaft nu door
Want kredietverstrekker en incassobureau houden zich niet aan de wet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was de eerste reactie hier, maar dat wil hij niet zomaar doen, want bladiebla.
Ja want een hoop rookgordijnen en gelul om er proberen onderuit te komen. Dat hij schrijft dat hij wel degelijk wil betalen is om aan ons aan te geven dat hij vooral geen cheapskate is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was de eerste reactie hier, maar dat wil hij niet zomaar doen, want bladiebla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |