Mijn telefoon crashed vrij random en gaat dan niet meer aan. Is dus geen optie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:05 schreef hiddit het volgende:
[..]
ze kunnen hem toch ook gewoon vanaf je mobiel scannen!?
niks binnen gekregen, ook niet in spamquote:
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks binnen gekregen, ook niet in spam
Hij kwam toevallig net toen je dit poste binnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.
Spamfolder?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:14 schreef honeyblack het volgende:
ik heb niks gehad , heb gewoon hotmail?
Ook gecheckt , had laatst nog in me profiel me goede adres ingevoerd dus ook niet die vorige mail gehad.quote:
Het wordt dan ook gestuurd naar het adres dat je ingevuld hebt bij de aanvraag, als ik me niet vergis. (Breuls?)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Ook gecheckt , had laatst nog in me profiel me goede adres ingevoerd dus ook niet die vorige mail gehad.
Correct. Voor honeyblack is dat een Hotmail-adres.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het wordt dan ook gestuurd naar het adres dat je ingevuld hebt bij de aanvraag, als ik me niet vergis. (Breuls?)
Wat was je vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef MissHobje het volgende:
Iemand nog antwoord op mijn wandel vraag?
Oke heb ze gevonden , toch bij het oude mail adres . Bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Correct. Voor honeyblack is dat een Hotmail-adres.
Je kan gewoon doorsteken hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef MissHobje het volgende:
Iemand nog antwoord op mijn wandel vraag?
WAT?!?quote:FOK! wenst je veel plezier met je kaartjes voor Verliefd Op Ibiza.
Alleen jij dus.quote:
14:05 hier, werkt dus prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.
Ik ben die ene met die kleren aan. Ik heb ook een hoofd en 2 armen en benen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef nlboy het volgende:
Kaartje binnen en ik kan dit keer wel (geen werk dat uit kan lopen zoals vorige keer met Sightseeers).Hoe kan ik jullie herkennen?
Ik heb helaas mijn Band Of Fokkers badge bij mijn ouders liggen.
Ik heb mijn FOK!shirt aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef nlboy het volgende:
Kaartje binnen en ik kan dit keer wel (geen werk dat uit kan lopen zoals vorige keer met Sightseeers).Hoe kan ik jullie herkennen?
Gewoon zelf plekje zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe is het geregeld met stoel en rij nummers? Mag iedereen zomaar ergens gaan zitten of krijg je een plekje toegewezen aan de hand van je plek op de lijst? Dus de eerste helemaal bovenaan en de laatste op de onderste rij?
Voor een goede plek had je moeten betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe is het geregeld met stoel en rij nummers? Mag iedereen zomaar ergens gaan zitten of krijg je een plekje toegewezen aan de hand van je plek op de lijst? Dus de eerste helemaal bovenaan en de laatste op de onderste rij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill ik ga er op letten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ben die ene met die kleren aan. Ik heb ook een hoofd en 2 armen en benen.
Ow bestaat die? Nog niet voorbij zien komen.quote:
Die krijg je te leen, zeg maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
Chill ik ga er op letten.![]()
btw Krijg je een 3D bril of moet je die nog los kopen? Anders neem ik van thuis mee.
redheadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef nlboy het volgende:
Ja, die bestaat. KRijgen alleen FOK!bazen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
Chill ik ga er op letten.
[..]
Ow bestaat die? Nog niet voorbij zien komen.
ik heb ook nog een behoorlijke stapel shirts van xs4all liggen lolzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef nlboy het volgende:
Ik doe wel mijn XS4ALL of Halloween Glow in de dark shirt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |