Dit ja, ik heb nu nog wel tijd om even te printen maar na het werk wil ik gewoon zo snel mogelijk naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit ja
Dan kan ik em op tijd uitprinten
Dat vind ik een beetje te prijzig voor een snelle hapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Dat ichi-e ziet er ook wel top uit. Even een bento box scoren, methinks.
ze kunnen hem toch ook gewoon vanaf je mobiel scannen!?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit ja
Dan kan ik em op tijd uitprinten
Het was geen samenvatting, het was een aanduiding wat de connectie is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Al goed verbeterd door Mirjam, maar nog even verder verbeterd, je bent fan of niet hè
Dank! We zullen zien wat we tegenkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kam Yin.
http://www.iens.nl/restaurant/20086/amsterdam-kam-yin/plattegrond
O ja, sorry.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Breuls het volgende:
Het was geen samenvatting, het was een aanduiding wat de connectie is.
Dan kan je beter gewoon je auto bij uitgang Zuid neerzetten en gewoon je uitrijkaart bij de bios kopen. Ben je goedkoper uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef jeroendh het volgende:
Parkeren kan ook op het transferium. Incl ov voor ¤8
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Paxlie het volgende:
Dan kan je beter gewoon je uitgang bij uitgang Zuid neerzetten
druk op het werk, bladieblaatquote:
Dan heb je het risico dat op het moment je die ov kaarten niet gebruikt de volle mep mag betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef jeroendh het volgende:
Parkeren kan ook op het transferium. Incl ov voor ¤8
Huh? Wat betaal je daar dan aan parkeerkosten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon je auto bij uitgang Zuid neerzetten en gewoon je uitrijkaart bij de bios kopen. Ben je goedkoper uit
Ik geloof 5 nogwat. Moet je even navragen aan de kassa.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Huh? Wat betaal je daar dan aan parkeerkosten?
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geloof 5 nogwat. Moet je even navragen aan de kassa.
Stuk minder dan als je gewoon bij de kassa van de parkeergarage betaald.
Dat en je kan voor de film al dat kaartje kopen, waardoor je direct weg kan rijden na afloop.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...
Weet ik veelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Sowieso weet die kassa niet of ik wel of niet een bioskaartje heb, die rekenen alleen snacks af
Station uit, rechtsaf onder het gebouw Nieuw Amsterdam door. Bij het Bijlmerplein loop je de straat in tussen KFC en Intertoys, daarna rechtsaf lopen. Aan de rechterkant voorbij de KPN winkel en de vishandel zit een tokoquote:
Je hebt wel een filmkaartje. Gratis, maar dat doet er niet toe. Je koopt je parkeerkaart bij de kassa's van de snoep/drankwinkel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...
Hmm. Alleen zie ik dat het vier uur geldig is, en daar red ik het niet mee. Of is dat 4 uur na aanschaf in plaats van vier uur na inrijden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt wel een filmkaartje. Gratis, maar dat doet er niet toe. Je koopt je parkeerkaart bij de kassa's van de snoep/drankwinkel.
Nee, red je het niet mee. Hadden Greys en Stefan vorig jaar ook last van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Alleen zie ik dat het vier uur geldig is, en daar red ik het niet mee. Of is dat 4 uur na aanschaf in plaats van vier uur na inrijden?
Hmmm. Da's dan weer jammer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, red je het niet mee. Hadden Greys en Stefan vorig jaar ook last van.
Daarna kan je bijbetalen als ik het goed heb.quote:
Het kaartje is een 'tegoed' van vier uur. Je betaalt bij de Pathé, zij scannen het kaartje wat je bij het inrijden van de parkeergarage hebt gekregen en dan heb je voor de eerste vier uur sinds inrijden betaald. Ben je binnen 4 uur weer weg? Meteen uitrijden. Ben je langer dan 4 uur gebleven? Dan bijbetalen bij de parkeerautomaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Alleen zie ik dat het vier uur geldig is, en daar red ik het niet mee. Of is dat 4 uur na aanschaf in plaats van vier uur na inrijden?
P1. Maar dat is voor mensen die met het OV Amsterdam Centrum in gaan. Het goedkope 8 euro tarief geldt alleen als je je meegeleverde OV kaartje weer gebruikt inleverd.quote:
Wat als er mensen nog afmelden nadat de kaartjes uitgegeven zijn Breuls?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Breuls het volgende:
Echt; om twee voor twee leveren nog twee mensen hun twee tickets in.
Dus vier plaatsen zijn nog even snel van eigenaar gewisseld.
Dan staan ze voor altijd op Breuls' blacklist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat als er mensen nog afmelden nadat de kaartjes uitgegeven zijn Breuls?
Wie zegt dat ik die niet gebruik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
P1. Maar dat is voor mensen die met het OV Amsterdam Centrum in gaan. Het goedkope 8 euro tarief geldt alleen als je je meegeleverde OV kaartje weer gebruikt inleverd.
Dan komen die personen niet, maar krijgt iemand anders hun kaartjes. Dus afmelden hoeft nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat als er mensen nog afmelden nadat de kaartjes uitgegeven zijn Breuls?
Ja zou op zich ook nog wel kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je 'm niet voor de deur parkeren Bart?
Ik was al druk aan het F5'en maar hij is niet zo snel blijkbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef Breuls het volgende:
Oh, alle tickets zijn overigens verzonden. Check your mails!
Ik heb niks gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan komen die personen niet, maar krijgt iemand anders hun kaartjes. Dus afmelden hoeft nu niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |