Ik zal het je vertellen. Vorig jaar betaalde de TROS de EBU ¤250.000. Dat is dan alleen deelname en geen voorronde, hotels etc. Daarvoor krijg je ruim zeven uur live televisie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heeft de NOS ooit vermeld, het is veel, te veel maar aangezien er nu geen voorrondes nodig waren is het wellicht een koopje
Ergens wel grappig, maar dit kan wel punten kosten natuurlijk. Bij Esther Hart en De Toppers was een ronde achtergrondzangeres immers ook geen succes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef grazz het volgende:
In een interview op 3FM gaf Anouk aan dat Shirma Rouse, vaste backing, mogelijk mee gaat.
[ afbeelding ]
Bij de Toppers kwam het echt niet door haar hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ergens wel grappig, maar dit kan wel punten kosten natuurlijk. Bij Esther Hart en De Toppers was een ronde achtergrondzangeres immers ook geen succes.
Voor beiden veel te veelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik zal het je vertellen. Vorig jaar betaalde de TROS de EBU ¤250.000. Dat is dan alleen deelname en geen voorronde, hotels etc. Daarvoor krijg je ruim zeven uur live televisie.
Het programma van Paul de Leeuw kost per uitzending ¤120.000 (mooi weer de leeuw). En dat moet dan nog eens keer zeven.
Reken maar uit wat goedkoper is.
Dat is niet te vergelijken, aangezien je de kijkcijfers, reclameinkomsten en de uiteindelijke opbrengst niet op een papiertje hebt staan, waarbij je bij PdL na 6 weken zou kunnen bepalen om de formule te veranderen of hem een tijdje op vakantie te sturen, zodra het te weinig oplevert tov de productiekosten en het ESF hoe dan ook(is wettelijk bepaald) op een open(en omdat de commercielen niet bij de EBU zijn aangesloten) publiek net te zien moet zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik zal het je vertellen. Vorig jaar betaalde de TROS de EBU ¤250.000. Dat is dan alleen deelname en geen voorronde, hotels etc. Daarvoor krijg je ruim zeven uur live televisie.
Het programma van Paul de Leeuw kost per uitzending ¤120.000 (mooi weer de leeuw). En dat moet dan nog eens keer zeven.
Reken maar uit wat goedkoper is.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat is niet te vergelijken, aangezien je de kijkcijfers, reclameinkomsten en de uiteindelijke opbrengst niet op een papiertje hebt staan.
Je bent ook ongeveer 200 posts te vroeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan mij echt geen reet interesseren, dat jullie het weten. Dan heb je tenminste je moment gehad dat je denkt, waarom heb ik dit gelezen. Voel je vrij om mij uit te schelden, ik geef er toch geen fuck om.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan mij echt geen reet interesseren, dat jullie het weten. Dan heb je tenminste je moment gehad dat je denkt, waarom heb ik dit gelezen. Voel je vrij om mij uit te schelden, ik geef er toch geen fuck om.
Vorig jaar was het deelnemersveld nogal gemanipuleerd in het voordeel van John de Mol, dus ik denk inderdaad dat de animo bij een open inschrijving niet zo bijzonder was geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat mij eigenlijk verbaasd, wat heeft Anouk dat de hele heisa meteen al bestierd was?
Ik bedoel: zij stelde eisen, ik of anders niemand heeft dan de hele kliek gedacht: oh, Anouk, laten we dat maar doen? Niemand een poot in het spel?
Ik ontken niet dat ze kwaliteiten kan hebben maar echt: zij eist en iedereen loopt mee? Kennelijk was er niks beters (vrijwillig) te krijgen.
Dat is wel heel erg opportunistischquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent ook ongeveer 200 posts te vroeg.
Wat leuk dat je aan mij denkt, ik waardeer het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet gezien maar wellicht scheelt het bepaald in mijn mening dat ik niet echt een hoge pet op heb van Anouk en die Rutger niet kenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anouk was Rutger gisteren wel behoorlijk de baas in het Pownews.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Draagt ze alleen haar tattoos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |