Idd, ik verwacht eigenlijk binnenkort wel weer een (half)-naakte foto op Twitter/Facebook. Toch nog een beetje aandacht nu ze niet naar de feestjes en optredens gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze ziet er erg blij uitEn wat blijft ze knap trouwens..
En toch kijk ik niet vreemd op als ze haar gezicht plotseling wel op een feestje laat zienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik verwacht eigenlijk binnenkort wel weer een (half)-naakte foto op Twitter/Facebook. Toch nog een beetje aandacht nu ze niet naar de feestjes en optredens gaat.
Neu ik ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En toch kijk ik niet vreemd op als ze haar gezicht plotseling wel op een feestje laat zien
Het "gevreesde" oostblok argumentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een halve junk met een 3 minuten durend zeiknummer zonder enig te pruimen hoogtepunt in de halve finale...![]()
Ik voorspel: we gaan het alwéér niet redden . Na de drie homo's, een jengeltrien met een jengelorgel (vader Abraham moet dringend met pensioen met terugwerkende kracht tot 1880) én een valskraaiende wandelende hoofdtooi zijn we al jaren het lachertje van het vaste Oostblokkliekje..
Anouk... :'
Volgens mij heb ik laatst gelezen dat dit helemaal niet waar is (dat van de oostbloklanden) als je juist naar de winnaars van de afgelopen jaren kijkt? NL heeft gewoon altijd baggernummers van baggerartiesten gestuurd. Oops, zie dat dit idd al genoemd is onderhand...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vrees het wel...
Het is al járen een soort Oostblokfeestje, die geven elkaar alle punten, of het nou een kutliedje is of niet, 12 points goes to Ukrainia en zo..)
Het is een kutnummer voor een ESF, de hele zaal (en alle miljoenen kijkers) vallen na 20 seconden al in slaap maar hé, het is wel een heerlijk slaapliedje, dat dan weer wel![]()
(maar ik heb ook geen smaak hoor)
Kom dan ook niet met dat argument als je niet kan garanderen dat het argument valide is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja maar, ik kijk dan ook al jaren niet meer![]()
Dat zal het zijn
Vorig jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vrees het wel...
Het is al járen een soort Oostblokfeestje, die geven elkaar alle punten, of het nou een kutliedje is of niet, 12 points goes to Ukrainia en zo..)
Het is een kutnummer voor een ESF, de hele zaal (en alle miljoenen kijkers) vallen na 20 seconden al in slaap maar hé, het is wel een heerlijk slaapliedje, dat dan weer wel![]()
(maar ik heb ook geen smaak hoor)
Jij bent zeker al net zo lang aan het azijnpissen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een halve junk met een 3 minuten durend zeiknummer zonder enig te pruimen hoogtepunt in de halve finale...![]()
Ik voorspel: we gaan het alwéér niet redden . Na de drie homo's, een jengeltrien met een jengelorgel (vader Abraham moet dringend met pensioen met terugwerkende kracht tot 1880) én een valskraaiende wandelende hoofdtooi zijn we al jaren het lachertje van het vaste Oostblokkliekje..
Anouk... :'
Nee hoor, pas sinds dat orgeldrama met dat lieve smoeltje wat er niks van baktequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij bent zeker al net zo lang aan het azijnpissen.
Juis daarom kun je beter een anouk met een eigen gekozen nummer naar het songfestival sturen, dan dat je een soort van poldercompromis stuurt, dat nergens in uitblinkt en waar je geen duidelijke mening over kunt hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee hoor, pas sinds dat orgeldrama met dat lieve smoeltje wat er niks van bakte
Maar serieus, ik vinfd het oprecht jammer. Vroeger was het een feestje en we hebben in NL heel wat in huis qua muziek. Jammer enkel dat slechts bagger wordt gepresenteerd als zijnde Nederlands "beste" muziek. Dat klopt voor geen meter.
Geldverslindend?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is wel uniek, dat nummer, dat zeker maar het plákt niet behalve dan om een baby in slaap te krijgen.
Maar echt, Nederland is al járen bezig "iets unieks"te sturen naar dat toch al verloren geldverslindende feestje en al dat unieks heeft enkel hoon opgeleverd.
Dat nummer op zich is nog prima te pruimen maar echt, niet voor het ESF, en zeker niet Anouk, het is een nummer wat lastige tonen heeft en Anouk is niet altijd zuiver.
Maar afijn, we zullen het zien, ieder zijn/haar mening en smaak
En alles beter dan een nummer wat van ellende gecamoufleerd moet worden met een gigantische jurk waar mannetjes onder vandaan komen:+
Wat dat betreft moet Anouk dan maar helemaal alleen op dat podium staan, zinder afleidingsmanouvres en zo, dat is het misschien wat. Húp in d'r up.
Maar volgens mij wil ze dat ook...
In ieder geval minder dan de voorgaande jaren waarin er nationale (voor)rondes en (plein)feesten voor opgezet werden, lijkt mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:28 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Geldverslindend?
Hoeveel zijn de kosten dan voor Nederland om mee te doen aan dit feest?
De Nos doet er volgensmij al een jaartje of 5 niet meer aan mee, vanaf Sieneke als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heeft de NOS ooit vermeld, het is veel, heel veel en veel te veel (uit mijn hoofd elke keer een tonnetje of 2-3 minstens? maar aangezien er nu geen voorrondes nodig waren is het wellicht nu een koopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |