Ze doet geen jurk aan zei ze alquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:54 schreef grazz het volgende:
Ja hoor de ESC MiniPops zijn er weer, en hier is Anouk:
[ afbeelding ]
Ze zegt vaak het tegenovergestelde, dus het zou me niks verbazen als ze straks wel een jurk aanheeftquote:
... en op alle landenfeestjes loopt te lallenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zegt vaak het tegenovergestelde, dus het zou me niks verbazen als ze straks wel een jurk aanheeft
De Zweden zijn ook niet heilig en hebben ook al vaak zat prut afgeleverd... de inzending van dit jaar is ook geen hoogstandjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:14 schreef Perico het volgende:
[..]
Waren die er maar!! Het is nog vlakker dan Skyfall, waar niets in zit om je mee te plezieren. In Birds zitten geen kapstokjes of vernuftige progressies die als snoep in je oren klinken.
Ik wou dat men de Zweedse titel hier overnam. MELODIE Festival. En dat de componist zijn papiertje verfrommelt als het niet zo ingenieus is dat je vanaf seconde 1 al denkt: "wat gaaf, kan niet wachten tot het volgende lekkers wat me wordt toegeworpen".
Op eurovision.tv zag ik een Zweed die jaloers was op de Nederlandse inzending, hij vroeg zich af waarom zij die Zweedse producer niet hadden ingezetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Zweden zijn ook niet heilig en hebben ook al vaak zat prut afgeleverd... de inzending van dit jaar is ook geen hoogstandje
Die kan een heel kinderkoor opeten ipv zo te klinkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef grazz het volgende:
In een interview op 3FM gaf Anouk aan dat Shirma Rouse, vaste backing, mogelijk mee gaat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef grazz het volgende:
In een interview op 3FM gaf Anouk aan dat Shirma Rouse, vaste backing, mogelijk mee gaat.
[ afbeelding ]
Ze ziet er erg blij uitquote:
En iets verlegen en Lief!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze ziet er erg blij uitEn wat blijft ze knap trouwens..
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een tof wijf, af en toe wat gek in haar uitlatingen maar ik hou er wel van
Die Rutger mogen ze van mij in de schroef van een schip duwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ze pakt zelfs Rutger van Pow-news in, kijk dan, kijk dan:
Ik sta er weer helemaal achter![]()
![]()
![]()
zo met bewegend beeld erbij en de 2de keer vind ik het al een stuk beterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Idd, ik verwacht eigenlijk binnenkort wel weer een (half)-naakte foto op Twitter/Facebook. Toch nog een beetje aandacht nu ze niet naar de feestjes en optredens gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch kijk ik niet vreemd op als ze haar gezicht plotseling wel op een feestje laat zienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik verwacht eigenlijk binnenkort wel weer een (half)-naakte foto op Twitter/Facebook. Toch nog een beetje aandacht nu ze niet naar de feestjes en optredens gaat.
Neu ik ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En toch kijk ik niet vreemd op als ze haar gezicht plotseling wel op een feestje laat zien
Het "gevreesde" oostblok argumentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een halve junk met een 3 minuten durend zeiknummer zonder enig te pruimen hoogtepunt in de halve finale...![]()
Ik voorspel: we gaan het alwéér niet redden . Na de drie homo's, een jengeltrien met een jengelorgel (vader Abraham moet dringend met pensioen met terugwerkende kracht tot 1880) én een valskraaiende wandelende hoofdtooi zijn we al jaren het lachertje van het vaste Oostblokkliekje..
Anouk... :'
Volgens mij heb ik laatst gelezen dat dit helemaal niet waar is (dat van de oostbloklanden) als je juist naar de winnaars van de afgelopen jaren kijkt? NL heeft gewoon altijd baggernummers van baggerartiesten gestuurd. Oops, zie dat dit idd al genoemd is onderhand...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vrees het wel...
Het is al járen een soort Oostblokfeestje, die geven elkaar alle punten, of het nou een kutliedje is of niet, 12 points goes to Ukrainia en zo..)
Het is een kutnummer voor een ESF, de hele zaal (en alle miljoenen kijkers) vallen na 20 seconden al in slaap maar hé, het is wel een heerlijk slaapliedje, dat dan weer wel![]()
(maar ik heb ook geen smaak hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |