Fix It is mooi, Talk is redelijk. De rest is echt...echt....echt heel ernstig. maar niet zo erg als Mylo Xylotoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Toch heeft X&Y wel z'n momentjes hoor.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie kunnen het écht nog beter over Justin hebben, hoor. Anders komt het nooit meer goed met die indie-cred.
Gooi er nog maar snel een Ijslandse neusfluiter in!
Ik heb Built To Spill opstaan. Dat gaat even voor. September naar Bitterzoetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef Moody het volgende:
Heb indie-shizzle gepost, maar niemand lijkt geïnteresseerd
Nieuwe The Veils-nummers zijn helaas best wel weer heel erg glad, een doorgetrokken lijn van de 'Troubles of the Brain' EP uit 2011.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef Moody het volgende:
Komt me bekend voor, help eens ff
Ik zit zelf te wachten op de nieuwe Kurt Vile, The Knife en The Veils. Allen binnen 2 weken.
Vond deze EP best wel goed eigenlijk: http://www.musicmeter.nl/album/208469quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nieuwe The Veils-nummers zijn helaas best wel weer heel erg glad, een doorgetrokken lijn van de 'Troubles of the Brain' EP uit 2011.
'The Runaway Found' en 'Nux Vomica' zijn klassiekers, en 'Sun Gangs' had z'n momenten, erg benieuwd naar het vierde album. Eerste show op Motel Mozaique over 2 weken.
The National is wel makkelijk. Je zet gewoon 1 album op, en hebt vervolgens hun hele repertoire geluisterd en kan je een The National kenner noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef Felagund het volgende:
Voor the National (en soortgelijken) moet ik in de stemming zijn. Is het ook geinspireerd op Midlake? Gezien de naam van de band.
Dat zal het zijn, een reverse image search op TinEy verwijst naar de film Bruce Conner - Crossroads, maar die ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef kciR het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op de avatar van On, alleen ontploft die niet
Ja, dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Vond deze EP best wel goed eigenlijk: http://www.musicmeter.nl/album/208469
Die doet mij dan weer denken aan die nieuwe commercial van Bol.com, met die purschuim.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Komt in de buurt, maar het is 'm nog niet
[ afbeelding ]
Nee, niet de Veils van hun debuutplaten, maar dit is toch geen slecht nummer?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Niet mijn Veils, al lag dat niet eens aan de iets meer poppy sound.
Ik hou het topic niet meer bij joh mensen!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef Moody het volgende:
Komt me bekend voor, help eens ff
Ik zit zelf te wachten op de nieuwe Kurt Vile, The Knife en The Veils. Allen binnen 2 weken.
Deze dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die doet mij dan weer denken aan die nieuwe commercial van Bol.com, met die purschuim.
Ja, briljante cover.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
De aller aller aller aller aller beste cover ooit en beter dan het origineel:
Beetje generiek, maar die vond ik, samen met 'The Wishbone' wel een aanvulling in het oeuvre, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, niet de Veils van hun debuutplaten, maar dit is toch geen slecht nummer?
Wel ironisch dat het topic door popmuziek goed gaat lopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ik wil jullie wel even een kusje geven omdat het Indie topic de laatste maanden weer erg goed loopt![]()
Wtf lees ik hier nu weer?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
The National is wel makkelijk. Je zet gewoon 1 album op, en hebt vervolgens hun hele repertoire geluisterd en kan je een The National kenner noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |