Ik neem mijn woorden terug, ik vind het best een goed albumquote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het weer een verschrikkelijk saai album. Ik weet niet hoor. Vroeger vond ik het een geweldige band, nu is het een soort operette geworden...Saai. Maar goed, nog eens een keertje luisteren./
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef kciR het volgende:
Portugal. The Man heeft ook een nieuwe single uit: Evil Friends.
Het album komt begin juni uit en heet hetzelfde. Ik ben erg benieuwd, deze band heeft sinds 2006 elk jaar een goed album uitgebracht (m.u.v. afgelopen jaar).
Hoezee, Portugal. The Man is altijd zeer welkomquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef kciR het volgende:
Portugal. The Man heeft ook een nieuwe single uit: Evil Friends.
Het album komt begin juni uit en heet hetzelfde. Ik ben erg benieuwd, deze band heeft sinds 2006 elk jaar een goed album uitgebracht (m.u.v. afgelopen jaar).
Ik las het ook net in de nieuwsbrief van 3voor12.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef Moody het volgende:
Jason Molina overleden. Was dat al bekend? Shit man. Zijn beginperiode (Songs: Ohia) was geniaal.
Mijn favoriet:
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef Moody het volgende:
Jason Molina overleden. Was dat al bekend? Shit man. Zijn beginperiode (Songs: Ohia) was geniaal.
Mijn favoriet:
Deze plaat heeft hij vorig jaar geschreven op een farm achteraf:quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik las het ook net in de nieuwsbrief van 3voor12.
Dit is echt een verlies voor de muziekwereld
Ik wist niet dat hij zo ziek was (of zo'n alcoholprobleem had), ik schrik er dus best van.
http://content.magnoliael(...)72/a-note-from-jasonquote:a note from jason
Dear friends and family.
It has been a long hospital year. You all have done so much and given so much to further my cause on this planet that I feel compelled to give you a little note. The response towards my medical fund and other support has been better than I could have ever imagined. I spent my time on the farm which was more like the opposite of a tour of duty, but it was good in its way. I have been moved around quite a bit too, Chicago, England, Indiana, West Virginia and back and forth to each. For the time being I am doing well, still in recovery and still in treatment until probably the summer does its thing. Ive been writing a lot of music and eagerly anticipate the new 10 with Will Schaffs book, word is that end of May we might finally get them. It is slow going, but it is going. I did write about 500 letters to many of you who sent me good wishes and more, oddly the facility I was in decided to keep them all instead of sending them. Ill start re-collecting post box information when I am in a place for any length of time. Treatment is good, getting to deal with a lot of things that even the music didnt want to. I have not given up because you, my friends have not given up on me. I do still need your support however that takes shape, good vibes are worth more than you might think. Finally, there are actually some musical projects on the distant radar screen, but for those who understand, I am taking this in much smaller steps than Im used to. Keep the lamps trimmed and burning!
JM
5 May 2012
Indianapolis
fack ja, dat nieuwe album is echt een knaller. behoorlijk afwijkend van de huidige popstandaard ookquote:Op maandag 18 maart 2013 20:29 schreef Norrage het volgende:
Het is geen Indie, en de meesten van jullie zullen deze vent waarschijnlijk uitkotsen...maar ik vind dit wel een heel vet filmpje. Altijd fan geweest van deze vent, Justin
!
Hij blijft natuurlijk hartstikke mainstream, maar hij heeft altijd een soort edge gehad. Schrijft ook altijd zijn nummers zelf, en hij mixt heel veel genres met elkaar. Heel erg originele, losse, vrije artiest!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
fack ja, dat nieuwe album is echt een knaller. behoorlijk afwijkend van de huidige popstandaard ook
tevens, de nieuwe depeche mode circuleert ook al op het web. iemand al gehoord?
Heb ook altijd wel een zwak voor 'mquote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij blijft natuurlijk hartstikke mainstream, maar hij heeft altijd een soort edge gehad. Schrijft ook altijd zijn nummers zelf, en hij mixt heel veel genres met elkaar. Heel erg originele, losse, vrije artiest!Maar echt, van wat ik tot nu toe gehoord heb, geweldig album ja.
Zonde? Waarvan? Dat hij duidelijk geinspireerd is door Stevie?quote:
Hihi, uiteraardquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef DO2 het volgende:
Oh nee, ik doelde op Jason Molina, Norrage.
-
Justin Timberlake... Daar heb ik 'n beetje een haat/liefde verhouding mee.
Ok dan even mijn favoriete Jason nummer om het goed te makenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef Moody het volgende:
Toch jammer. Meer posts in dit indie-topic over Justin Timberlake dan over de dood van Jason Molina
Zeker, voor een mainstream popartiest ook erg avontuurlijk bedoel ik ook eigenlijk. Een popster met een album vol nummers die boven de 6/7 minuten uitkomen zie je niet vaak. Plus, een Timbaland in topvorm is ook alweer heul lang geledenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij blijft natuurlijk hartstikke mainstream, maar hij heeft altijd een soort edge gehad. Schrijft ook altijd zijn nummers zelf, en hij mixt heel veel genres met elkaar. Heel erg originele, losse, vrije artiest!Maar echt, van wat ik tot nu toe gehoord heb, geweldig album ja.
Ik heb nu het hele album geluisterd...en ik had het niet verwacht....maar het komt voorlopig echt heel hoog in mijn top van albums van 2013! Wat een veelzijdigheid. Alles zit erin, en inderdaad, gewoon een popalbum met een gemiddelde liedjeslengte van 7 minuut +quote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zeker, voor een mainstream popartiest ook erg avontuurlijk bedoel ik ook eigenlijk. Een popster met een album vol nummers die boven de 6/7 minuten uitkomen zie je niet vaak. Plus, een Timbaland in topvorm is ook alweer heul lang geleden.
Moet eerlijk zeggen dat ik Jason Molina niet ken, zal er eens naar luisteren.
Je kan het beste met The Lioness uit 2000 beginnen. Naar mijn mening zijn meest toegankelijke, maar ook beste album: http://www.musicmeter.nl/album/4625 (zeker in mijn top-5 van de afgelopen 15-20 jaar)quote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Jason Molina niet ken, zal er eens naar luisteren.
staat genoteerd!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Je kan het beste met The Lioness uit 2000 beginnen. Naar mijn mening zijn meest toegankelijke, maar ook beste album: http://www.musicmeter.nl/album/4625 (zeker in mijn top-5 van de afgelopen 15-20 jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |