Ik heb hem nu twee keer geluisterd en ik vind het een erg mooie plaat. Ben blij dat ik een kaartje voor de Melkweg heb 7 april.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:27 schreef Norrage het volgende:
Daughter, na een jaar lang gehype, heeft eindelijk hun eerst album uitgebracht. Op de luisterpaal en op spotify. Heb het net aanstaan. Een beetje een mix van Beach House, Warpaint, Amatorski...dat is waar ze het destijds mee vergeleken in ieder geval.
Werkelijk waar fantastisch albumquote:
Beach House? Dat hoor ik er dus echt totaal niet in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:27 schreef Norrage het volgende:
Daughter, na een jaar lang gehype, heeft eindelijk hun eerst album uitgebracht. Op de luisterpaal en op spotify. Heb het net aanstaan. Een beetje een mix van Beach House, Warpaint, Amatorski...dat is waar ze het destijds mee vergeleken in ieder geval.
Ik ook niet eigenlijk, maar zo heb ik het wel gepromoot zien wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beach House? Dat hoor ik er dus echt totaal niet in.
Wel mooi dat er eindelijk een album is.
Ik heb het nu maar gelijk opgezet. Jammer eigenlijk dat er op Youth na alleen maar nieuwe nummers zijn. Een paar andere nummers, zoals bv Landfill, hadden het wel verdiend om op een volwaardig album te staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar zo heb ik het wel gepromoot zien wordenEn live had er wel iets meer van weg, denk ik. Ik vind het album lichtelijk saai trouwens. Live was het net wat veelzijdiger.
Daughter vind ik fantastisch, maar ik hoor niets van Beach House of Amatorski hierin. Eerder een ingetogen Florence and the Machine.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:27 schreef Norrage het volgende:
Goede plaat idd. Hoe zou je dit genre noemen?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Norrage het volgende:
Was Autre Ne Veut al genoemd hier? Ook zo'n leuk R&B/Electro plaatje zeg. Veel goede platsen het laatste jaar in dit genre! Echt heel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |