![bannerslowchat.gif]()
![mods.png]()
![anne.gif]()
![sd.gif]()
![oldtimers.png]()
![tjabbo.jpg]()
![ookgek.gif]()


![DAF-avatar[1].gif](http://i.fok.nl/usericons/15746/DAF-avatar[1].gif)
![alex.gif]()
![peurac.gif]()
![twente.png]()
![slowchatters.png]()
![baracuda.gif]()
![alfisti.gif]()
![fugie.gif]()
![lipje.jpg]()
![paal.jpg]()
![2cv.gif]()
![newbie.png]()
![Barcaconia.gif]()
![sjoegerd.GIF]()
![invine.gif]()
![dingest.jpg]()
![alicey.png]()
![duvel.gif]()
![op.png]()
![800px-12-03-01-autostadtr-by-RalfR-25_6_7_8_9_fused_edit.jpg]()
![dsghostbig.jpg]()
Manufacturer Citroën
Also called Citroën ID
Production 1955–1975
Assembly Paris, France
Mangualde, Portugal
Slough, England
Heidelberg, Victoria, Australia
Johannesburg, South Africa
Koper, Yugoslavia
Predecessor Citroën Traction Avant
Successor Citroën CX
Class Mid-size luxury car / Executive car
Body style(s) 4-door sedan
5-door Safari station wagon
2-door convertible
Layout MF layout
Engine(s) 1,911 cc (1.911 L; 116.6 cu in) I4
1,985 cc (1.985 L; 121.1 cu in) I4
2,175 cc (2.175 L; 132.7 cu in) I4
2,347 cc (2.347 L; 143.2 cu in) I4
Wheelbase 3,124 mm (123.0 in) [1]
Length 4,826 mm (190.0 in) (saloon)
4,991 mm (196.5 in) (estate)
Width
1,791 mm (70.5 in)
Height 1,464 mm (57.6 in) (saloon)
1,537 mm (60.5 in) (estate)
Curb weight 1,270 kg (2,800 lb)(saloon)
1,384 kg (3,050 lb)(estate)
Related Citroën SM
Designer Flaminio Bertoni
![Draaiende_koplamp_s.jpg]()
Tjabbo's fleshlightBojo's date begin----------
EindOok_Gek avatar blunder![foto.png]()
![Marktoppie.png]()
![lp.png]()
![bojoklein.jpg]()
![peukots1.gif]()
![CrazyRiverklein.jpg]()
![alexxxxxklein.png]()
![alexniva1.gif]()
![derpklein.jpg]()
![albertok.jpg]()
![quotes.png]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:[..]
sex en Lada in één zin
*mompelt iets over anticonceptie
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

quote:
@2cv:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:
quote:
quote:
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/