quote:De titel van het presentatiedebuut van Jan Kooijman is bekend. Het smaakvolle RTL 5-programma gaat Cheat On Me heten. En zoals de titel al aangeeft moeten de kandidaten elkaar zien te verleiden.
In Cheat On Me verblijven tien koppels in een luxe villa in Thailand. De kandidaten weten van elkaar niet wie in het echt een stel is. En het is de bedoeling van het spel dat ze dat ook niet te weten komen. Volgens RTL 5 is de enige manier om niet ontdekt te worden 'schaamteloos aanpappen met een ander'. De partners kunnen intussen niet anders dan machteloos toekijken, behalve natuurlijk zelf een ander verleiden.
Intiem contact
Om de boel nog ingewikkelder te maken worden de mannen en vrouwen steeds aan nieuwe partners gekoppeld. En de makers beloven dat het er verhit aan toe zal gaan: 'Sensuele blikken, zoenen of nóg intiemer contact kunnen onderdeel zijn van het spel.' Juist ja.
35.000 euro
De vraag is hoe ver de kandidaten zullen gaan om hun tegenstanders te overtuigen van de liefde voor hun nep-geliefden. Het stel dat het beste in staat is om de rest te misleiden, gaat naar huis met 35.000 euro. De koppels die door de mand vallen, moeten wekelijks de villa verlaten.
Dat zou ik echt willen zienquote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik het zou doen in dat soort programma's
Timquote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt willen zien
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, die John en Raymond is een echt stel. Van die andere stellen weet ik het niet, maar die twee dus in ieder geval wel. Hebben geen van beiden iets met acteren. Wat ze wel doen weet ik ook niet precies maar het zijn gewone baantjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:12 schreef Stefan het volgende:
Als je nu nog niet geloofd dat dit castingburo acteurs zijn dan weet ik t niet, nepper kan niet
dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef ntm het volgende:
Ik snap alleen niet hoe de finale in elkaar steekt, na een paar afleveringen weet iedereen toch wel een beetje wie bij wie hoort?
Oh?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef HiZ het volgende:
John en Raymond blijven er volgens mij wel in. Die blijven veel te veel buiten beeld.
Huh nee toch?!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef iBenny het volgende:
(Fragment is uit 2009)
Zijn dit nou Sylvie en Vincent?
Schokkend. Ik denk dat ze echt te saai moeten zijn geweest. Want dit gaat wel een beetje tegen het format inquote:
Eerste stel wat eruit ging was ook echtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nope, die John en Raymond is een echt stel. Van die andere stellen weet ik het niet, maar die twee dus in ieder geval wel. Hebben geen van beiden iets met acteren. Wat ze wel doen weet ik ook niet precies maar het zijn gewone baantjes.
Dan zijn er dus al drie stellen echt.
Ik vind het niet erg eigenlijk, vond ze niet echt bij de groep horen. Niet omdat ze homo zijn maar gewoon hun als beide als persoonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Schokkend. Ik denk dat ze echt te saai moeten zijn geweest. Want dit gaat wel een beetje tegen het format in
Ja ben ik helemaal met je eens hoor. Ik had bij het begin van de aflevering sowieso gedacht dat ze eruit zouden gaan vliegen. Maar omdat ze zo weinig in beeld kwamen begon ik dus de denken dat ik het kennelijk mis had. Maar niet dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg eigenlijk, vond ze niet echt bij de groep horen. Niet omdat ze homo zijn maar gewoon hun als beide als persoon
Was ook nep, ze hadden volgensf acebook pas een relatie na de opnamesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste stel wat eruit ging was ook echt
Vlak voor de opnames. Maar dat gaat wel bij meer mensen fout. Ik heb verschillende stellen in m`n lijst die ergens sinds 2012 een relatie hebben, volgens FB (toen hebben ze het erop gezet) terwijl ze al veel langer samen zijn. Kwestie van niet alles juist invullen. Het schijnt dat zij al een aantal jaren een relatie hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was ook nep, ze hadden volgensf acebook pas een relatie na de opnames
Stefanie liep emotioneel weg terwijl Vincent tijdens een spel met een dame (weet even haar naam niet meer) aan het zoenen was. Stefanie wilde daardoor de illusie wekken dat Vincent haar partner is.quote:
quote:
hahaha dus datquote:
Uiterlijk prima, innerlijk afknapperquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop dat Stephanie en Tony door de mand vallen, ik vind haar echt zo naar.
ja idd, en chantal vind ik ook vreselijk, maar goed ookwel leuk om je een beetje te irriterenquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop dat Stephanie en Tony door de mand vallen, ik vind haar echt zo naar.
dus datquote:
ik denk dat hij dit vaker doetquote:
ja en zij nietquote:
nou, dan zou de meter niet zo hard uitslaanquote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt zij er ook wel van. Die wil wel een beetje een dominante man in bed.
Ik haakte pas net aan, dus had geen idee wat die meter betekende.quote:Op maandag 1 april 2013 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, dan zou de meter niet zo hard uitslaan
hoe "opgewonden" je wordtquote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Ik haakte pas net aan, dus had geen idee wat die meter betekende.
begrijp ikquote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef darkshadow16 het volgende:
Helemaal niet erg om naar te kijken nu.
Sandy en Iris verdenkt hij ook als stelquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef De-Hamster het volgende:
José heeft wel al vaak een stel goed geraden. Het homokoppel, Vincent en Sylvie, Tony en Stefanie
Ja wel.....😃quote:
Gelukkig dan maar dat hun relaassie dit avontuur heeft overleefd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
Vincent en Silvie krijgen een kindje. Op de terugreis bleek ze zwanger.
Serieus? Nu niet meer beschikbaar iigquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef eemie het volgende:
Op de fb van Jose staat dat hij een relatie heeft met Stephanie! Met allemaal reacties, dat het pas mocht uitlekken na alle uitzendingen etc.
https://www.facebook.com/jose.torres.906638
quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef eemie het volgende:
Op de fb van Jose staat dat hij een relatie heeft met Stephanie! Met allemaal reacties, dat het pas mocht uitlekken na alle uitzendingen etc.
Vraag me dan ook af of het écht zo is. Misschien wel om de kijkers te misleiden ofzo? Maar ja, waarom zou hij, wat is daar leuk aan vraag ik me dan af.quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Raar dat hij dat gister veranderd heeft
T is gewoon een mongool.quote:Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af of het écht zo is. Misschien wel om de kijkers te misleiden ofzo? Maar ja, waarom zou hij, wat is daar leuk aan vraag ik me dan af.
dat sowiesoquote:
Hij kan weer terug de broek in jaquote:
zou best kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
ahaaaa zullen Tony en Chantal nu irl een stel zijn? Hebben ze soms partnerruil gedaan ofzo?
Het fb gebeuren valt inderdaad op zijn plaats nuquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
ahaaaa zullen Tony en Chantal nu irl een stel zijn? Hebben ze soms partnerruil gedaan ofzo?
dus dat, heel opvallend ditquote:
Waddan?quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het fb gebeuren valt inderdaad op zijn plaats nu
echt ontzettend dom hequote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
Elke ronde massaal op Stefanie en Jose stemmen, en ze gaan er maar niet uit. Waarom valt dat kwartje nou niet
Bijdehandquote:
Zoen-opdrachten, vreemdgaan, alles. Poep raakte de ventilator.quote:
Niets gemist dusquote:Op maandag 8 april 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoen-opdrachten, vreemdgaan, alles. Poep raakte de ventilator.
Jawel, ik was niet sarcastisch. Er gebeurt geen fuck in dit programma, maar voor de lage standaard die is gezet in dit programma gebeurde er vrij veel. Zou het straks gewoon ff terugkijken op RTL gemistquote:
Alleen maarquote:
Hij is dat gelach van Chantal tijdens de seks natuurlijk zat.quote:Op maandag 8 april 2013 21:24 schreef MissJ het volgende:
op zeker dat Jose met Stephane heeft liggen ketsen tijdens de opnames van dit programma
begrijpelijkquote:Op maandag 8 april 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is dat gelach van Chantal tijdens de seks natuurlijk zat.
De inhoud van een poesje?quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef MissJ het volgende:
Stef heb een leuke inhoud volgens Jose. Hij bedoelt neem ik aan de inhoud van haar poesje?
kutje dan, hoe je het ook wilt noemenquote:
Jose vindt de inhoud blijkbaar leukquote:
dat zou ook kunnenquote:
Een lege doos heeft ook inhoudquote:
Ze gingen het volgende week veranderen toch? Dan moeten anderen kijken wie bij wie hoort geloof ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een meesterlijk programma
Die muziek keuze
Die Kooijemans die nonstop hardop staat de geilen bij die opdrachten
Die deelnemers die telkens zeker van hun zaak zijn maar echt de grootste malloten van de aardkloot vormen
Manman
Volgende week wordt het natuurlijk spannend omdat dan eigenlijk iedereen alle koppels wel weet, maar dan gaat het daarna natuurlijk om wie stemt op wie![]()
Ja hij zat ook in een ander programma van BNN toch, maar op facebook staat wel dat hij met Roos heeft dus die zijn wel een stel in het echt denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
In die nieuwe Tele 2 reclame. Lijkt me Gert-jan, gewoon een acteur dus![]()
![]()
Ja al die gasten zijn bekend van iets dus zullen wel allemaal acteurs zijn, maar dat boeit niets, het is prima tvquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zijn er inderdaad wel meer die hiervoor eerder iets hebben gedaan, acteur zijn, oid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kijkend naar haar Facebook zijn ze dat ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 12:41 schreef Injetta het volgende:
Chantal en Tony vindt wel goed bij elkaar passen. Ik snap niet dat die Tony en Stephanie een stel zijn.
Idd een keer wat anders ik was diezelfde opdrachten heel de tijd wel beu onderhandquote:Op maandag 15 april 2013 20:35 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd hoe die experts het gaan doen en of ze de echte stellen kunnen ontmaskeren. Wel een leuke wending vind ik dit.
En Roos ookquote:Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef MissJ het volgende:
whehe Tony is net een chimpansee die bij de banenen is aangekomen![]()
Dit ja.quote:Op maandag 15 april 2013 21:00 schreef zoem het volgende:
Mediums doen aan suggestie en de persoon in kwestie herkent er altijd wel iets in. Wat een onzin
Zo bizar is dat echt niet met maar 3 stellen over. Haar argumenten zijn ook compleet kut, dus het is ook nog voornamelijk gelukquote:Op maandag 15 april 2013 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar wel bizar dat ze alle stellen goed heeft. Of zal dat ook nep zijn en is het haar ingefluisterd?
4 stellenquote:Op maandag 15 april 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo bizar is dat echt niet met maar 3 stellen over. Haar argumenten zijn ook compleet kut, dus het is ook nog voornamelijk geluk
laat het hem maar niet horenquote:
dus datquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef zoem het volgende:
Schelden en dan dat vingertje; ze is zo snel aangebrand
Ze denkt dat ze sterk is, maar ze heeft juist een zwakke, onzekere persoonlijkheid.
Nu pasquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef Atemno het volgende:
Ja RTL kon die mensen ook gewoon influisteren lijkt me..
Het begint een beetje nep te worden vind ik..
Ja ik ook bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef majahoi het volgende:
Ik hoop dat Jamie en Charissa winnen !
Ah, ik twijfelde al of ik de herhaling te pakken hadquote:
Nee, doe maarquote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef iBenny het volgende:
Kennen jullie die grap van de apenbioloog, psycholoog en het paranormaal begaafde medium?
quote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Gert-Jan lijkt op iemand, ik dub al weken
Voetballer?quote:
http://sites.bnn.nl/page/afkicken2008/bios/57606/quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voetballer?Acteur? Ik kan er mijn vinger niet op leggen
Ohquote:Op zondag 21 april 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://sites.bnn.nl/page/afkicken2008/bios/57606/?
http://zappen.blog.nl/col(...)rslaafd-aan-aandachtquote:Op zondag 21 april 2013 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohen het lijkt zo'n braafje
Maar ik zocht een BN'er denk ik
quote:Gert-Jan
30 jaar
Hilversum
Entertainer/voice-over/presentator![]()
Zij zijn sinds de eerste date bij elkaar
Heeft Rose ontmoet toen hij aan een vriendin van haar een auto verkocht
0:25quote:Op zondag 21 april 2013 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohen het lijkt zo'n braafje
Maar ik zocht een BN'er denk ik
Ik zit te denken, zijn die niet stiekem altijd een stel geweest? En voor dit programma gewoon een ander blondje ingehuurd?quote:Op zondag 21 april 2013 22:18 schreef iBenny het volgende:
Jose heeft inmiddels wat met Stephanie
Neuhj. Ik denk dat 2 acteurtjes gewoon daar de liefde hebben gevonden.quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken, zijn die niet stiekem altijd een stel geweest? En voor dit programma gewoon een ander blondje ingehuurd?
Maar hij was dus wel eerst met Chantal?quote:Op zondag 21 april 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj. Ik denk dat 2 acteurtjes gewoon daar de liefde hebben gevonden.
Nopequote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij was dus wel eerst met Chantal?
Nee, klopt helemaal... TAL / Stephanie Paulinoquote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Stephanie heeft aan The Voice meegedaan als blondine of was mee met een ander...
Ah, dan kan ik me er wel goed in vinden.quote:
Stukken beter als brunette.quote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, klopt helemaal... TAL / Stephanie Paulino
Dat hoop ik ook. In die andere koppels is gecheat, dussuh EXIT zeg ik.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is het niet zo dat het enige echte koppel gaat winnen?
Charissa en Jamie?
Zit jij in het goeie topic?quote:Op maandag 22 april 2013 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Het kittig ding werd weer veelvuldig in beeld getoond door RTL5 vooral toen ze terloops opmerkte dat Hero Brinkman een beetje op haar vader leek met wie zij zo een goede band had.
" zo lief "![]()
quote:
echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |